- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Souvisí to s konzervativní českou povahou a částečně pasivitou některých internetových uživatelů, kteří informace pouze přijímají a nedokážou je aktivně rozesílat dál, potvrzuje Jan Šromek."
Nepodceňujte inteligenci internetových uživatelů, usmívající se pane Šromku. Jde spíš o to, že ti uvědomělí přijaté informace NECHTĚJÍ šířit dál, než že by to nedokázali. Vy ten reklamní virus prostě musíte podsouvat čtenářům i těmito výrazy, že (=nedokážou)...?
samy keci,prochazka je mimochodem davno mrtvej... miliony ma davno nekdo jinej
reklama na Menthos, ale na Poontos. (znalí vědí )
----------
presne tak, zadne bonbony, ale cokoladova tycinka a navic verim tomu, ze podle toho, jak mela profi kameru, tak to rozhodne nebylo urcene jen pro internet, ale za velkou louzi to bezelo v TV. Coz je dost nestastny pripad viralni reklamy ;)
nemohl by autor psat o necem, o cem neco vi?
Ta zmiňovaná reklama v článku hlavně vůbec nebyla na Mentos.
Přesně tak a ještě hůř. Nejen, že to nebyla reklama na Menthos, ale na energetické tyčinky Japp, ale především to vůbec není virální reklama. Ani být nemohla, protože vznikla už hodně dávno, v letech, kdy žádný internet ještě pořádně ani neexistoval.
"České firmy zatím na virál koukají z větší části tak trochu skrz prsty. „To proč některé firmy virální marketing považují za pochybný nástroj, je ve většině případů fakt, že se „virál“ šíří na hranici práva a morální etiky a proto, že nápad pro virální kampaň není vůbec jednoduché vymyslet."
Neřekl bych, že to jsou ty pravé důvody. Spíš mě připadá, že to nikdo pořádně neumí. Zmíněná reklama na Menthos je také zahraničního původu. Občas, když někde vidím sestřih nejlepších zahraničních reklam, je to velmi zábavné a pořád se divím, že je to u nás tak žalostné. Spousta našich reklam jsou stále stupidní deriváty polistopadového boomu čistících a pracích prostředků, vložek, pojištění apod.