Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak se loví zákazníci na účet adresovaný kočce a jiná překvapení

Se vztahem zákazníka a jeho dodavatele se to má stejně jako se vztahem partnerů či manželů. To, co se na počátku zdálo být zajímavé, časem sklouzne do stereotypu a šedivé nudy. Proto by podnikatelé měli dbát na to, aby své zákazníky občas překvapovali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jogurty...

Článek celkem o ničem, ale v pasáži s jogurty už to zavání přímo idiocií...

"Můžete také zaujmout přesně opačný postoj, než zastává konkurence. Pozor ale, abyste v zájmu udržení pozornosti takové přemety nedělali příliš často. Ještě máme například v živé paměti, že nejlepší jogurty jsou ty s velkými kousky ovoce, a už jsou nám naopak jako nejchutnější prezentovány jogurty rozmixované."

Příliš často nezaujímali opačný postoj, než jaký zastává konkurence? Jako tvrdit, že nejlepší jogurty jsou ty, které ovoce není ani velké, ani malé? Myslím, že lepší cesta do pekla není...

A upřímně: není logické, že se do jogurtu vejde víc ovoce, když se namixuje, ne když se nakrájí na velké kousky?

0/0
14.4.2008 16:04

radek

pepik novinarem

Zrovna zmena Droxi na Schlecker je zmena majitele a pokud si myslite ze nejakej schlecker se zastoupenim asi v peti zemich zmeni pro CR sve jmeno jen proto ze ho pepik co si neumi najit vhodnejsi priklad neumi vyslovit... tak jste na omylu PANE novinari

0/0
14.4.2008 15:35

DaM

Re: pepik novinarem

Tady ma zase nekdo vyznamne mezery v zakladnim pochopeni marketingu a psychologie. Zakaznikovi je, pane Radku, uplne jedno, kdo je majitelem daneho obchodu. Zakaznikovi se musi predevsim:

- nazev dobre vyslovit;

- nazev si jednoduse zapamatovat;

- mit prijemne pocity pri nakupovani (prostredi, ceny, dostupnost, ...);

Pokud se tedy bavime o drogerii, kterou vsichni znali pod nazvem Droxi, je jeji prejmenovani na Schlecker ucebnicovym prikladem nezvladnuti akvizice. Nazev Droxi totiz primo evokuje drogerii, nazev Schlecker neevokuje opravdu nic. Takze bych to uzavrel - Radek radoby chytrolinem :-)

0/0
14.4.2008 20:39

Alex

Re: Re: pepik novinarem

Tady má zase někdo významné mezery ve všem, co zde rádoby chytře popisuje. Tzn. když si společnost Schlecker koupí společnost Droxi, tak samozřejmě se tato síť přejmenuje dle nového majitele, který se takto prezentuje ve všech státech, kde působí...TO JE AUTOMATICKÉ A NIKDE TO NEFUNGUJE JINAK!!!!! Mě nezajímá dobrá výslovnost jména podniku....na co? Abych řikal sousedům, kde jsem byl...a jelikož to neumím vyslovit 100% dobře, tak půjdu radši o třeba 1 km dále do DM drogerie...což vyslovit umím. Proč si musím název pamtovat, když vím, kde ten krám je a že mě vyhovuje??????????????Nemusíme chodit pro příklad daleko např. Tesco, když pohltil jiný řetězec..automaticky přejmenoval krámy, nebo Delvita a Billa...atd atd.... Jen chce trochu přemýšlet...ale to necháme na jindy...chytrolíne...:)))

0/0
13.5.2008 10:04





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že pokud je vám cizí řidič způsobí škodu, může likvidaci pojistné události vyřídit vaše pojišťovna nikoli jeho?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.