- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pridávam jednu zkúsenosť. T-Mobile si nestihol zinkasovat v decembri a chcel 2x v januari. Fio odmietlo: "autorizovaný,odmítnut při validaci", pretože mám nastavený interval 1 mesiac. Takže to zafungovalo dobre, ale keby to bola nejaká iná firma (klíčový zákazník), tak by to asi vyšlo draho - poplatky za upomínku atď.
Limit na inkaso jsem si dala po zážitku, když mně ČEZ neoprávněně sebral 5000 Kč, několik měsíců jsem to z nich dostávala zpět. Vyúčtování udělali na jiné číslo elektroměru (sousedovo)
SIPO - přežitek socialismu. Platím stejně jako podnikatelé, pozdě a málo. Na dluhy neprší.
at si každej říká co chce nejlepší je stejně SIPO.Jediný co si nastavíte je že vám ho budou strhávat.A pak už neřešíte nic. A účtována je jen jedna platba.Ted jsem si udell ucet u mbanky, ale nechce se mi nastavovat inkaso pro nájem,elktřinu,plyn,upc,telefon,televizi rozhlas to je pěknej opruzčekám až udělaj sipo a půjde to přes jednu platbu za dáčo
A jak dlouho to tak trva, zavest 7x inkaso? Doopravdy dele, nez to same zavest na SIPO, kde navic ztracite primy kontakt s dodavatelem, a vypisy polozek nemate primo na jednom miste v bankovnim vypise?
samozřejmě, že limit - holt si UPC musela stáhnout platbu dvakrát, protože jsem odmítl navýšit limit inkasa firmě, co je naprosto chaotická a přechod z karnevalu na upc byl nezvládnutý...
Aha, takže aby si nestáhla omylem víc. A omylem si to stáhnout 10x to může ?
"Na výpisu z účtu neuvádíme důvod neprovedení inkasa. Důvodem je ochrana klientských dat a také fakt, že důvodů k neprovedení inkasa může být celá řada.“
jo takže důvod proč inkaso neproběhlo je důvěrný a citlivý, zato výpis z účtu se všemi konkrétními částkami není? nebo jak tomu mám rozumět? to už si na ty PR kecy nemůžou v ČS najít někoho kdo aspoň občas zapne mozek?
ČS má zase nejvtipnější odpověď
Neuváděj důvod, protože důvodů může být víc. Asi kdyby byl jen jeden, tak by ho zákazníkovi sdělili
Každý si může v el. bankovnictví ČSOB povolit zasílání upozornění na neprovedené transakce ať už SMS, či mailem. SMS za 1 Kč, mail zdarma. Pane redaktore, proč nám lžete?
přsně tak, nehledě na to, že na inkasním lístku, co mi příjde do schránky v levé horní části je místo slova neplaťte hláška, limit překročen, redaktore, vy jste fakt amatér!
Mě docela překvapil přístup PRE, když fakturovaná částka byla vyšší než limit na inkasu. Přišel jsem na to pozdě (přesněji jsem z jejich faktury vyrozuměl, že to budou inkasovat na dvakrát, a ona to chtěli najednou). Když jsem tam zavolal, tak mi řekli, že se nic neděje, že prostě oni teď budou inkasovat maximální výši limitu, dokud nebude dluh uhrazený. A opravdu, nic se nedělo, ani žádné penále nechtěli, ani do registru dlužníků mě nedali.
To na čezu mi řekli že když se nepovede inkaso, pošlou složenku.
Dnes si od všech dodavatelů služeb nechávám posílat faktury a
všechno platím trvalým příkazem a mimořádné částky (např.doplatek při
ročním vyúčtování) příkazem jednorázovým.Prostě inkaso mi na účet nesmí.
Konečně normální člověk mezi diskutujícími co pochopil, že socialismus je 18 let pryč.