Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na důchod můžete spořit i utrácením z kreditní karty

Na trhu jsou již dvě kreditní karty, které nabízejí svému držiteli bonus za platbu v podobě příspěvku na penzijní připojištění. Jedna naspoří hodně, pokud budete nakupovat ve zvýhodněných obchodech, druhá má zase lepší bezúročné období a nabízí bonus bez vazby na konkrétní obchod. Pomůžeme vám s výběrem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tam za vodou v rakosi

1%?

Wow, na co si tak usetrite? Ze si budete moci koupit tyden obed v restauraci, az za 30 let pujdete do duchodu? Pokud neverite (a nemeli by jste), ze vam bude neco davat az pujdete do duchodu nekdy za 30+ let, tak by jste meli setrit (tedy spis investovat) na duchod okolo 15 az 18% sveho rocniho prijmu. Pokud nechcete zit jako vetsina chudych duchodcu dnes......Pokud si poridite tu "pravou" kreditni kartu, na kterou se nakupuje "na dluh", pak se muze stat, ze vam to lehce preroste pres hlavu a tech 18% zaplatite na urocich z toho, co budete dluzit na nakupech;-) Je to jenom dobra finta ze strany bank. Ale R^OKOUKANA!

0/0
7.5.2008 14:50

V

Re: 1%?

15-18% ročního příjmu měsíčně?

0/0
7.5.2008 21:31

Ludek_II

Tati...

včera mi praskla voda...Ale Axe to zařídila ;-D

0/0
4.5.2008 2:51

usnicka

Spoření na důchod

XRáda bych si takto spořila, ale problém je v tom, 

že NENAKUPUJI ANI U JEDNÉ ZE ZMÍNĚNÝCH SPOLEČNOSTÍ.:-/Rv

0/0
3.5.2008 9:54

drek

REKLAMA - INZERCE !!!

PROSÍM REDAKCI IDNES O OZNAČOVÁNÍ REKLAMNÍCH ČLÁNKŮ JAKO INZERCE !!! :-©:-©:-©

0/0
30.4.2008 18:58

fomacka

Jenom reklama

Dalsi zpusob, jak dostat z lidi vic penez. Tady v US of A se delaji takhle ruzne triky...Pred lety priselo GM s napadem, ze si muzete vzit od nich creditku a az 8% vam "strhli" z nakupu noveho GM,Chevy nebo Buick. Jsou to chytaky na ptaky. Zase dalsi okoukana vec z Emeriky;-) Nekdy se to ale vyplati. Jsou karty, kde vam jako "vrati" treba 2% z nejakeho druhu zbozi, co na to koupite. Penize ale stejne neuvidite, ztrhnou vam to z posledniho vyuctovani z prosince (na konci roku)....

0/0
30.4.2008 18:38

Jana

Spoření na důchod je dnes nutnost

1% z nákupů z kreditky vám ale úspory na důchod opravdu nevytvoří.

Pokud je vám dnes 30 let a méně, tak se třeste strachy, kdo vás bude v důchodu živit. Stát to totiž nebude. Je nutno investovat, nejlépe do fondů životního cyklu, tak jak to dělají všude na západě.

0/0
30.4.2008 16:29

Vladimir

Re: Spoření na důchod je dnes nutnost

1% z nakupu je prima prilepsenim k penzijnimu pripojisteni, nic vic, no a pokud dodrzim bezurocne

Je nutno investovat, zatim jsem ale nevidel zadnou nabidku (ani fondu zivotniho cyklu) ktera by mi pripadla duveryhodna.

0/0
30.4.2008 18:30

Jana

Re: Re: Spoření na důchod je dnes nutnost

Slovo důvěryhodnost znamená pro každého něco jiného. 100% jistota asi nikdy neexistuje, ani na tom západě ne. Přesto se lidi nevymlouvají a investují. Současná generace totiž ještě nezažila opravdu chudé důchodce. Stát se prozatím vždy postaral...

0/0
30.4.2008 19:03

AAA

Re: Spoření na důchod je dnes nutnost

Jiste ze ne. Ale 1% z vasich beznych mesicnich utrat vam taky nikdo na ulici nevrati, ze ne.

0/0
30.4.2008 20:41

Jirka H.

Re: Spoření na důchod je dnes nutnost

Slečně Janě moc nevěřte. Minulý víkend absolvovala kurz v OVB a už tady dělá chytrou. Nejlepší je její argumentace, že peněžní fondy dělají 3,5% ročně, což je nesmysl.

0/0
1.5.2008 10:19

Jana

Re: Re: Spoření na důchod je dnes nutnost

Milý Jiří. Sleduj výkonnost KBC Multicash, fond peněžního trhu pro rok 2008. A to k dat 1.1. 2009 a uvidíme, zda 3,5% bude mít, či ne....;-)

Omyl OVB by bylo pod mojí úroveŇ.

0/0
3.5.2008 21:18

Viper1

Re: Re: Re: Spoření na důchod je dnes nutnost

Ano, výkyv jako prase. Ale obecně peněžní fondy těžko mají 3,5%. Když tedy neděláte pro OVB, tak pro jakou firmu?

0/0
5.5.2008 13:04

Jana

Re: Re: Re: Re: Spoření na důchod je dnes nutnost

Milý Vipere1, máte pravdu, v minulosti fondy penežního trhu tuto výkonnost neměly. Ale vzhledem k tomu, že v jejich portfoliu jsou euroobligace, státní dluhopisy a depozita,je vcelku reálné, že pro letošní rok lze tohoto výkonu dosáhnout. Neboť jak je známo, úrokové sazby rostou..., rostou výnosy z krátkodobých dluhopisů atd.Jinak k vaší druhé otázce, nehodlám zveřejňovat svého zaměstnavatele , pokud nesouhlasíte s mým názorem, nechte peníze na termínovaném vkladu.;-)

0/0
6.5.2008 8:08

Viper

Re: Re: Re: Re: Re: Spoření na důchod je dnes nutnost

To opravdu nesouhlasím. Jste evidentně vygumovaná z nějakého školení, ale o skutečném stavu nevíte v podstatě nic, jen melte prázdné fráze. Rv

0/0
6.5.2008 10:02

Jana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spoření na důchod je dnes nutnost

Milý Vipere,vy máte nějaké finanční vzdělání?  Tak mi vysvětlete ten váš rádoby skutečný stav? Já mám na tohle vysokou školu a 10 let praxe u renomované finanční instituce ale ráda se nechám poučit od někoho, zkušenějšího ;-).

Ráda bych znala váš názor na vývoj fondů peněžního trhu do konce tohoto roku. Děkuji předem a budu se těšit!

0/0
6.5.2008 17:45

Viper

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spoření na důchod je dnes nutnost

Mám ekonomickou VŠ a v současné době pracuji v oddělení Financial advisory services ve firmě z "velké čtyřky". Myslím, že o tématu vím celkem dost, proto se směji Vaší naivitě pramenící z kvalitního školení (rozumějte vymytí mozku). PS: Na VŠ jsme podobným slečnám říkali "vzdělaná sekretářka". Titul máte, ale je Vám na nic...

0/0
7.5.2008 8:14

Jana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spoření na důchod je dnes nutnost

Milý V., na vysokoškoláka nediskutujete konstruktivně. Neodpověděl jste mi na můj dotaz. Opravdu bych ráda znala Váš názor. Prozatím jste mě již několikrát osobně napadl. To je tak na úrovni učňáku...:-) Stále čekám na na renomovanou odpověď.

Do diskuze o vymývání mozků se s Vámi nehodlám zapojovat, to jsou hloupé řeči....

0/0
7.5.2008 11:25

Viper

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spoření na důchod je dnes nutnost

Klasické predikování budoucnosti na základě minulosti (tzv. investování dle zpětného zrcátka), nepokryté preferování jedné varianty i na úkor toho, že hodnotíte dle jednoho výkyvu a nehodnotíte trend jako celek atd. To vše Vás usvědčuje nejen z neznalosti, ale také z demagogie a obyčejné lidské hlouposti.

0/0
7.5.2008 14:24

pepa z depa

AXA - Pozor na klamavou reklamu !!!

Uzavřel jsem smlouvu s AXA, slíbili kreditku do 3 týdnů. Po nesčetných reklamacích nakonec přišla kreditka po 3 měsících, ale to už jsem měl vypovězenou smlouvu. Takže pozor na ně

0/0
30.4.2008 13:10

Roman Vasicek

Re: AXA - Pozor na klamavou reklamu !!!

Tak to mate asi nejakou smulu. Ja uz mam druhou (rozumej obnovenou) kartu a jsem celkem spokojen. Tedy par chyb by se naslo

* chybne vypisy z uctu v obdobi po fuzi HVB s Zivnostenskou bankou

* pri zadosti o navyseni limitu na 100 kKc jej zvedli jen na 40 kKc a ani se neobtezovali mi dat vedet

0/0
30.4.2008 14:10

Opitz

doporučuje 9 z 10 orangutanů

Jestli dokážeš utratit 10 000 za rok za blbosti v Bontonlandu, tak dostaneš 500, který si můžeš vybrat až za 30 let, a to se FAKT vyplatí!

0/0
30.4.2008 12:55

honza vlk

Banky jsou plné nechápavých idiotů

jedna zcela čerstvá akcička komerční banky je popsána na

http://obrana.blogspot.com/

0/0
30.4.2008 12:20

honza vlk

Re: Banky jsou plné nechápavých idiotů

Komerční banka z nás dělá hlupáky, navíc za naše peníze

0/0
30.4.2008 12:20

coolio

pár problémů

Měl jsem tu kartu od GE ale vrátil jsem ji. Co mi na ní vadilo oproti mé dosavadní kreditce:

- nelze si nastavit počátek zúčtovacího období (je fajn ho mít co nejbližší k výplatě), a

 inkaso je natvrdo jen na 5% utracené částky, na 100% nelze

- nelze sledovat na internetu útraty (jen po telefonní placené lince, která je 844..., takže ani volné minuty z monilu na pevnou na ni nelze použít), nemá chip, je to MasterCard (ne VISA)

- nelze platit po internetu - tohle je pro mne závada č.1 - a nelze změnit

0/0
30.4.2008 9:37

Petr

Re: pár problémů

Tak ti nevím. ING kartu mám, objednal jsem si ji k běžícímu penzijnímu připojištění u ING a jsem s ní maximálně spokojený.

- zúčtovací období je mi úplně jedno, pohlídám si jen splatnost a jednou za měsíc vše přes internet zaplatím

- mám účet v GE a veškeré útraty vidím přes internetbanking

- čip sice nemá, ale objednal jsem si kartu s PINem, takže je o něco víc chráněna (na výběr byla neembosovaná s PINem nebo embosovaná bez PINu)

Jsem fakt hodně spokojený, půjčují mi zadarmo peníze na 1,5 měsíce a nic mě to nestojí. Jsem naučený s kreditkou platit veškeré nákupy nad 300 Kč a ze všeho mi jde 1% na důchod. No neberte to :-)

0/0
30.4.2008 9:52

AAA

Re: Re: pár problémů

Jasne, ale je blby  kdyz mas splatnost treba 13. v mesici, to znamena prevod tak 8. je-lito z jine banky a vejplata ti chodi 15. :) Nesmi se holt ject "nadoraz".

Bez uctu v GE bohuzel neni jiny pristup nez po telefonu. Ale me je to celkem sumak, pokud budu chtit replamovat transakci tak muzu stejne az po obdrzeni vypisu a jinak snad vim co jsem kde platil - nehlede na to ze je rozumna praxe schovavat si uctenky od karet az do obdrzeni vypisu.

Bohuzel ochrana pinem je u nechipovych karet vicemene pofiderni - v podstate zalezi na nastaveni terminalu obchodnika. Uz jsem se setkal se vsemi variantami overeni, serazeno dle cetnosti: PIN + podpis (v tomto pripade asi spravne, ovsem opruz), jenom podpis, jenom PIN. Pravda tedy variantu ani podpis ani pin jsem jeste nastesti nenatrefil.

Ale jinak jsem spokojeny taky :)

0/0
30.4.2008 10:20

Vladimir

Re: Re: Re: pár problémů

K te karte se da aktivovat read-only internetbanking zdarma.

0/0
30.4.2008 13:41

SocPredator

Re: Re: pár problémů

Tak to zírám. Objednával jsem jí snad druhý den od jejího zveřejnění a dosud nic nedorazilo.

Trochu mě zaráží platnost v sazebníku od 1.10.2007, mám za to, že je to produkt vzniklý v dubnu t.r.

0/0
30.4.2008 11:02

Z-S

Re: Re: Re: pár problémů

no, me to prislo jako dlouholetemu klientovi ING samo :) jenom jsem podepsal zadost a do mesice prisla karta....

0/0
30.4.2008 12:23

Vladimir

Re: Re: Re: pár problémů

Ja si myslim ze nejdriv jel nejaky pilotni test, ja dostal VIP nabidku v unoru ;-)

0/0
30.4.2008 13:39

Z-S

Re: Re: Re: Re: pár problémů

Ja dostal nabidku jeste koncem roku 2007 a prvni platbu provedl 12.1.2008 :)

Asi to byl nejakej pilot, protoze kdyz jsem se na neco ze zacatku ptal (informacni letak dodany k produktu byl misty celkem nejasny), byli na infolince zmateny jak lesni vcelicky.

0/0
30.4.2008 13:48

Stanley

Re: Re: pár problémů

Jen par poznamek ohledne chipu, PINu a bezpecnosti.. to jesti je karta Mastercard nebo Visa neovlivnijue jestli je karta vydana schipem, to zalezi pouze ajenom na vydavatei karty, tudiz bance. Chip je pouzivan standartem EMV vytvorenyn consortiem Europay, Mastercard, Visa pro zvyseni bezpecnosti platby.. Coz mne privadi k pointe druhe coz je PIN u karty s magnetickym pouzkem. Jedno jestli embosovana nebo ne. card scaming, neboli naskenovani magnetickeho prouzku vetsinou skrze zarizeni umisteneho padouchem do bankomatu, nahranim zadavani PINu drzitelem karty a pak vytvoreni karty sestejnym magnetickym prouzkem je jak vetsina podvodu tykajicich se karet (debitni i kreditni) vznika.. Proto EMV..;o))

Mimochodem, jeste jedn mala poznamka k ceskemu bankovnictvi.. Sluzby nabizene GE a UCbank jsou cash back. Vydavani hotovosti spolu s platbou je cash advance, ne cash back, jak tomu banky v cesku rikaji.. proste mi to trha zily..;o))

0/0
30.4.2008 11:41

Z-S

Re: Re: Re: pár problémů

Cash advance je vyber hotovosti mimo bankomat na prepazce smenarny ci banky.

Cash back je vydej hotovosti k platbe za zbozi.

Sluzby GE a UCbank jsou proste vernostni program :)

Tak necht ti to zily trha dal...

0/0
30.4.2008 12:21

Vladimir

Re: pár problémů

Na internetu utratu sledovat lze. Je nutno jit na pobocku GEMB kde k teto kreditce zdarma udelaji "read-only" internet banking.

0/0
30.4.2008 13:36

Z-S

Re: Re: pár problémů

Skoda ze to nejde aktivovat po internetu, ale i tak dik za tip

0/0
30.4.2008 13:52

Vladimir

Re: Re: Re: pár problémů

Jakoukoli pobocku, kartu s sebou, vyrizeno za 10 minut. Neni to idealni, ale aspon neco.

0/0
30.4.2008 14:00

haakon

Re: pár problémů

nelze platit po internetu - není pravda, platím s ní na PayPalu jak zběsilej, musíš o to požádat...

0/0
30.4.2008 21:54

coolio

Re: Re: pár problémů

To jsem na infolince GE udělal. Třikrát v různou dobu, a "nejde to". Máš embosku?

0/0
1.5.2008 11:23

haakon

Re: Re: Re: pár problémů

mam embosku, napis mi sm svuj mail ozvu se Ti

0/0
2.5.2008 8:14

coolio

Re: Re: Re: Re: pár problémů

Dík. coolio (at) post.cz  Zajímal by mne způsob aktivace toho Paypalu potom cos ji dostal. Ještě pro ujištění, máš předpokládám tu cobrandovanou s ING?

0/0
4.5.2008 6:55

Janina7

()

Ano! To se vyplatí! V produktivním věku utratím přibližně pět milošů za spotřební šunt a z penzijního připojištění si pak koupím třeba jízdní kolo!

0/0
30.4.2008 9:32

Opitz

Re: ()

pro bábu, aby dala konečně pokoj... ;-D

R^

0/0
30.4.2008 12:45

rocky_krysa

xxx

Ja jsem byl trosku skepticky, ale presto jsem si kartu poridil. Obcas natankuju u Benziny, obcas nakoupim v Discountu ( u nej to je ale do budoucna ve hvezdach, protoze jej koupil Penny Market ), rocne mi to par stovek na penzijku,  ktere jinak na chodniku asi nenajdu, prihodi. Taky dost vyuzivam bezurocneho obdobi.

0/0
30.4.2008 8:22

KIKI

Re: xxx

Prosto rok jim to vratis na poplatku neboj ;-)

0/0
30.4.2008 9:26

dprot

Re: Re: xxx

Nerikej mi ze neprozenes za rok pres kartu 35 tis. pak ji mas uplne zadarmo!!!

0/0
30.4.2008 11:08

rocky_krysa

Re: Re: xxx

Mesicne platim kartou kolem 4-5 tkc, takze hranici 36 tkc za rok hrave prekrocim.

0/0
30.4.2008 12:37

P.K.

Nejlepší na článku je

ta holka na fotce, kdyby mi nutila nějakou kartu, asi bych jí neodmítnul. Kdyby mi nutila sebe, určitě bych jí neodmítnul..

0/0
30.4.2008 7:33

milan

Re: Nejlepší na článku je

Ta holka na te fotce presne vystihuje, pro koho je takovy produkt urcen...

0/0
30.4.2008 10:52

v000

nachytavka pro blbce

Rozumny clovek pokud bude chtit sporit, bude sporit. Nikoliv nakupovat.

0/0
30.4.2008 1:38





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.