Diskuze

Nereklamujte jen vadné zboží, ale i jím poškozené věci. Právo je na vaší straně

Už jsme si zvykli na to, že vadné spotřební zboží reklamujeme do dvou let od nákupu. V důsledku kazového výrobku nás ovšem mohou potkat ještě další finanční újmy, které s vadou výrobku bezprostředně souvisejí. Poradíme vám, jak uplatnit nárok na úhradu takových škod.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Josef

30. 5. 2008 13:04
matení lidí

celý článek je tak trošinku postaven na hlavu, že pane redaktore ?. V zákoně sice je uvedeno, že ........., ale je tam i dovětek, zjednodušeně řečeno - zákazník musí prokázat - důkazní povinnost na straně zákazníka, že k poškození došlo vinou výrobku a NEBYLO možné předvídat. Takže zničená košile za 4000 ? Ad a) neznám mnoho lidí co nosí košili za 4000.- , ad. b) věrohodným způsobem dokázat dle našich zákonnů znamená - (již jsem o tom psal jinde) - otevřete pračku, zavoláte státního notáře, ten sepíše co jste do pračky v jakém stavu dali, pračku zapečetí a vy perete. Po vyprání, zavoláte státního notáře, který provede kontrolu pečeti a zjistí stav košile za 4000.-. A s batohem a rozbitým NTB?  Dá se předpokládat, že soudní znalec  zjistí, že popruh se trhal postupně a zákazník, jež by si kontroloval stav , mohl škodě předejít. A jistojistě firma bude mít víc prostředků než  zákazník  byť i s košilí za 4000 :-)))))

0 0
možnosti

xko

30. 5. 2008 16:29
Re: matení lidí

A to nemuze ten notar pockat chvilku u te pracky nez se to vypere? :)

0 0
možnosti

trabant3tdi

31. 5. 2008 19:26
Re: matení lidí

jj s tímto názorem souhlasím....lidi nadávají na přístup prodejcu jak se chtějí ze všeho vykrouti ale přitom se chovají jako hov.a.da s vymyšlením toho jak okrást prodejce!:-©

0 0
možnosti

David

1. 6. 2008 12:08
Re: Re: matení lidí

Souhlasim:-)

0 0
možnosti