Diskuze

Pro účinnou reklamaci zájezdu si dejte práci s cestovní smlouvou

Ačkoli si chceme na dovolené bezstarostně užívat kvalit služeb slíbených cestovní kanceláří, nezřídka se stává, že cestovka to, k čemu se nám zavázala, neplní. Čtěte, jaké jsou nejčastější prohřešky cestovních kanceláří a na co si dát při podpisu smlouvy největší pozor.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

maiba

10. 7. 2008 15:00
místo nástupu

Při podpisu cestovní smlouvy si dejte pozor na místo nástupu. Proč?

CK Brenna nabízí svým klientům transfer na letiště zdarma (u zájezdů objednaných do 31. 3. 2008). Pokud sami o tranfer nepožádáte před podpisem, nemáte nárok! To nám ovšem pracovnice CK neřekla. Teď argumentují místem nástupu, uvedeným na cestovní smlouvě, ale tam žádné není! Tedy transfer se nám vzhledem ke vzdálenosti 138 km na letiště prodraží.Rv

S touto CK již nikdy více.

0 0
možnosti

Hanka

10. 7. 2008 10:45
reklamace cestovní kanceláře

Cestovní kancelář Sunny Days při našem zájezdu do Tuirecka nespnila co nabízela, úroveň hotelu neodpovídala inzerující kategorii. Toto jsme měli potvrzeno od delegátky, vše vyfoceno. Celý zájezd si stěžoval již v průběhu dovolené delegádce, to bylo zasláno CK. Ihned po příjezdu jsme písemně reklamovali. Bohužel CK uznala stížnost za neoprávněnou. Asociace CK i Česká obchodní inspekce radili jediné - jít k soudu. Jak se tedy může klient jinak než soudně bránit, když CK samozřejmě svoji chybu neuzná?

0 0
možnosti