Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

eBanka za tři týdny zmizí z bankovního trhu

Raiffeisenbank a eBanka budou od 7. července vystupovat pod společným názvem Raiffeisenbank a chystají se využívat jednotný bankovní kód 5500. Změní se sazebník i pobočky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Beďa

ztracené peníze?

18.7. 2008 jsem dle smlouvy  s cestovkou poslal peníze  na její účet v E-bance.Do dnešního dne peníze  nejsou.Moje banka je odeslala ,cestovka je prý na účtě nemá.Poraďte.Děkuji.

0/0
11.8.2008 21:37

Troník

nechci nedobrovolně k rakouské Rejfajzén

Od te doby, co rakušáčtí magoři chtějí mluvit do české energetiky se důsledně vyhýbám jejích produktům. Navíc Rejfejzen bank je hodně hnusný název. Takže  když mám měnit číslo učtu, tak na mBank nebo GE Money.

0/0
3.7.2008 14:52

Majklova_proxy

Re: nechci nedobrovolně k rakouské Rejfajzén

Takze si banku vybiras podle jmena? Nebo podle par sasulu s traktorem na hranicnim prechodu? To teda potes koste.

0/0
7.7.2008 16:52

Honza

zmena k lepsimu...

Jsem u tohoto "penezniho ustavu" taktez uz od roku 1999. Vzdy mi bylo jasne, ze s takovym pristupem jaky meli dlouho nevydrzi a tak jsem se zajmem sledoval jak se pomalu nazvy meni. Zustal jsem jen kvuli internetovemu bankovnictvi, ktere mi dodnes prijde jako jedno z nej. Zamestnanci mi mnohdy prisli komicti, ale snazim se do banky nechodit a vse resit online. Co se tyce prebarvovani, tak to mi az tak nevadi. Navic zamestnanci RB mi prisli o hodne profesionalnejsi.

Nevim jestli budu mit chut a silu hledat výhodnější

alternativu. Stejne mi prijde, ze vsechny banky nejdrive nalakaji nove klienty a pak podminky pomalu meni a zajimaji se jen o dalsi nove klienty.

Pokud ale opravdu znate lepsi alternativu dejte vedet. Stejne budu muset menit firemni papiry, kvuli zmene bank kodu :-/

0/0
22.6.2008 9:16

Radim Rumun

Re: zmena k lepsimu...

Ja jsem svuj stary ucet u RB kdysi zrusil proto, ze tam zamestnanci byli zcela neprofesionalni a technicky neuveritelne zaostali.

Soubezne jsem mel ucet u Expandie, tak jsem videl ten kontrast. U eBanky byl odjakziva e-banking plne funkcni, ale ten RB byl nesikovny, omezene funkcni a zamestnanci nechapali zjevne ani zakladni bezpecnostni a technicke standardy.

No nic, tak jsem nakonec zase u nich...

0/0
24.6.2008 10:45

jirka

..

uz cekam jen az mbank zavede moznost prevodu penez do a ze zahranici a ucty v dolarech..;-)

0/0
18.6.2008 8:37

Ferda

Nechápu...

Moc nechápu ty stesky níže. V eBance jsem od roku 2000, naprostá spokojenost s jejich internet bankingem. Ale ten samozřejmě Rajfka zachová - a pokud ne, tak teprve pak bude na místě začít nadávat.

A že má Rajfka blbej název? No, upřímně - je to zavedená, solidní rakouska banka s obrovskou tradicí. To radši budu cpát svoje peníze do takovéhle banky, než Kellnerovi.

Popravdě jediná věc, která mi na eBance vždycky trochu vadila, byla ta, že patří Kellnerovi...

0/0
18.6.2008 1:28

Tomáš Marný

Re: Nechápu...

Ferdo, dobrý.

Kontrolní otázka:

Kolik je 0,01% z miliónu?

Zkus to spočítat, já ti ráno odpovím, jak to vyšlo specialistovi z Raiffeisenbank...

0/0
19.6.2008 0:36

Bloumal

Re: Nechápu...

Byl jsem tam od roku 1999 Expandia (eCity).

V úterý jsem účet rušil,bankéř mi nebyl schopný nabídnout nic co by mě zaujalo a mávl rukou nad tím, že platím stále nesmyslné poplatky.

Účet nebyl nikdy v mínusu, nikdy jsem nevyužil kontokorent, platby včas. Zkrátka banky si svých stálých a dobrých klientů neváží.

Účet jez zrušený i proto, že mizí kód banky, jméno postupně mizí a měnila se struktura poplatků k hošímu. :(

Takže, doufám že hodně lidí najde odvahu a když nalezne pro ně výhodnější alternativu, nebudou sedět na prdeli a změnu provedou, jinak si banky s náma budou dělat co chtějí. Však nám to nevadí, že? Jediná cesta je podle mě, likvidace účtů, na nic jiného neslyší.

0/0
20.6.2008 10:41

Klient

Kdysi a Dnes ?

Rozdil je jednoduchy - kdysi byla eBanka diky svym sluzbam vyhodna pro kazdeho kdo do ni prisel, dnes je eBanka vyhodna uz jen pro urcite procento puvodnich klientu. Ja osobne neminim si posilat vyplatu na ucet banky jen proto aby se ke me chovala Fer (cenik poplatku). Proc na uctech co mam v zahranici mi stejne sluzby nabizeji zadarmo a tady musim neco udelat (dokazovat) aby se ke me takto chovali ? Nestaci to ze jsem u nich 8 let k tomu aby byl pristup takovej jakej je jinde ve svete ? Co jim mam porad dokazovat podle jejich ulitlejch pravidel , nez to ze prez ucet za rok preleti vic nez 200 tisic Kc ? Nu takze slo zas jen o pobocky, zvetseni podilu na trhu a jine pindy ktere s nami klienty nemaj nic spolecneho. A pote co mi eBanka zmenila za posledni rok asi 4* osobniho bankere (bez toho aby mi to oznamili) mam dojem ze je to spise pruchodak nez to co znam z drivejska. Pa Pa eBanko.

0/0
18.6.2008 0:19

Frantisek

Re: Kdysi a Dnes ?

- vyraz zadarmo ne nesmysl! v necem ci nejak to vzdy zaplatime

- osobni banker je take nesmysl, byl to jen marketingovy tak. kvalitni osobni banker neco staji

- nechcete mi zadarmo delat osobniho ridice? :-) = tak nak bych to schrnul

0/0
18.6.2008 10:31

Tomáš Marný

Re: Re: Kdysi a Dnes ?

Frantisku schrnuty, u vas na vsi se neda koupit klavesnice s hackama a carkama?

0/0
19.6.2008 0:37

sdf

Re: Re: Kdysi a Dnes ?

Klidně ti osobního řidiče zadarmo dělat budu když toho mercedesa zaplatíš a dáš mě ho k dispozici s tím, že pro tebe budu jezdit hodinu měsíčně, platí ?

0/0
19.6.2008 22:41

dsojka

trzni hospodarstvi

No jo, kdyz se Reifka chova trzne, nezbyva , nez se chovat taky trzne a bez emoci. Jestli bude lepsi banka s lepsimi cenami, bez mrknuti oka jdu tam. Ebanky je skoda. Temelin je hospodarny. Konec.

0/0
17.6.2008 23:44

Fantomas

Transáááááááááááááák!!!!!!! :-))))

Ale hoši, notak, méně fanatismu, přečtěte si ty příspěvky dole s klidnou hlavu a rozumem.

Jestli většinu klientů eB (kteří bance stojí za to) drží v eB (tedy vlastně v RB) ten opěvovanej internetbaňking, tak vám ho nezrušej. Tak hloupí nejsou a zjistit si to dokážou.

0/0
17.6.2008 23:35

x

Re: Transáááááááááááááák!!!!!!! :-))))

No, historie toho, jak si to zjišťovali (a zjišťují dodnes), je velmi zábavná. Kdo ji zná zevnitř více v detailu, myslí si o těch řídících žlutých (bez)mozcích své...

0/0
23.6.2008 0:33

michal_sjx

smutne

;-([>-]

0/0
17.6.2008 23:12

p.o.p.

Sice

mě přebarvování na žluto taky vadí, ale zatím nevidím žádnou negativní změnu. Na účet mi chodí měsíčně kolem 30 000 a podmínky mám u Ekonta lepší než u dřívějšího účtu. Mám i mBank, ale int.bankovnictví Ekonta je nejlepší. I s těma poplatkama ve výši cca 30 Kč měsíčně.

Takže zůstávám s tím, že přestoupit mohu kdykoliv.

0/0
17.6.2008 21:49

kombajn.bloguje.cz

nic d*mentnejsiho nevymysleli?

Je to nehloupejsi krok, jaky Raifka mohla udelat. E-BANKA ma totiz narozdil od RF dobre jmeno. A to ted RF zahazuje :).

0/0
17.6.2008 21:11

Lukke-Luk

Re: nic d*mentnejsiho nevymysleli?

Jméno, to je fakt škoda... eBanka vs Reifessenbank (ani to neumím napsat)...

0/0
17.6.2008 21:13

ha

Re: Re: nic d*mentnejsiho nevymysleli?

A co čekáte? Že se finanční skupina Raiffeisen International, která eBanku koupila, přejmenuje (včetně jejich dceřinných bank po celé Evropě) na eBanka International? :))

0/0
17.6.2008 21:25

kunde

Re: Re: Re: nic d*mentnejsiho nevymysleli?

ne , ale že zachová eBanku jako subjekt , který je součástí finančni skupiny Raffeisen...

0/0
17.6.2008 22:16

ha

Re: Re: Re: Re: nic d*mentnejsiho nevymysleli?

Jaký by mělo smysl mít v ČR dvě banky, dva samostatné subjekty? Fúze není žádná jednoduchá záležitost, cílem bylo vzít z každé banky to nejlepší a to se myslím povedlo. eBanka je jen jméno, nic víc.

0/0
18.6.2008 1:34

x

Re: Re: Re: Re: Re: nic d*mentnejsiho nevymysleli?

Opravdu se to povedlo? Zeptejte se pořádně anonymně všech současných zaměstnanců ebanky ! Většina negativních a naštvaných příspěvků zde je stejně především od nich.

0/0
23.6.2008 0:36

VsudeByl

Jsem velmi NAŠTVÁN

Me to nastvalo jako kr...a, obchoduji jako velka spousta lidi na e-Bayi, take dost platim pres PayPal.... a tady prave bude problem, protoze musim pracne zmenit nastaveni parametru uctu u PayPalu a tam jak jiste vsichni zainteresoavani vite, je problem s autorizaci a zase budu muset mesic cekat na overeni adresy, jestli jsem to porad ja, ten co ma ted to nove cislo uctu.

Tak mne napada, kdyz uz to vsechno musim predelavat jestli uz nebude vhodne rovnou zmenit financni ustav???

0/0
17.6.2008 19:02

Pazout

Re: Jsem velmi NAŠTVÁN

Kolego, pokud se nepletu, tak na PayPal je dulezite cislo embosovane platebni karty a ne cislo uctu! Pokud platite pres PayPal tak je to jako by jste platil kartou a ne delal prevod z uctu na ucet.

0/0
17.6.2008 20:59

Lukke-Luk

Re: Re: Jsem velmi NAŠTVÁN

Přesně tak, na Paypal účtu je zaregistrovaná platební karta, takže na transakce to nemá absolutně žádný vliv...

0/0
17.6.2008 21:11

VsudeByl

Re: Re: Re: Jsem velmi NAŠTVÁN

Panove, je to jinak, mam tam zalozeny ucet a tem musy byt navazany na jiny ucet, v mem pripade bohuzel u e-banky :-/ tim padem to musim znovu nechat preoverit....

0/0
18.6.2008 11:32

ldx

Re: Re: Re: Re: Jsem velmi NAŠTVÁN

...musy byt navazany... krasny cestin, pane! (Y)

0/0
28.6.2008 13:47

Roumen

Re: Re: Jsem velmi NAŠTVÁN

Pokud chces ale platby prijimat, musis si tam zaregistrovat ucet a ten musis verifikovat.

0/0
17.6.2008 22:07

mletec

Re: Jsem velmi NAŠTVÁN

na paypal mi zase změna nepřijde tak složitá.Než dojde k autorizaci, platit se dá stejně.Já využívám na paypal kredi kartu citibank, a to je nejlepší řešení, neboť tahle karta je zdarma, a neúčtují se ani poplatky za transakce ( u EB a RB  = pohyb na účtu).

:-)

0/0
18.6.2008 13:13

Jarry

Re: Re: Jsem velmi NAŠTVÁN

Myslím, že používat kartu eBanky (nebo jiné banky, kde máte běžný účet) by vyšlo lépe. Tu totiž stejně máte a za pohyby na účtu se neplatí (tedy alespoň ty, které jsou způsobené platební kartou). A to je holý fakt. Na co tedy platit kreditkou v Citi, která je sice zadarmo, ale musím tam každý měsíc posílat splátku. Práce navíc, ne?

0/0
18.6.2008 18:41

mletec

Re: Re: Re: Jsem velmi NAŠTVÁN

já tedy nevím, jak Vy u Vašeho ekonta, ale za každou platbu u obchodníka ( kartou ) se na výpisu z účtu -3,90kč ( pokud se nepletu) a je to poplatek za zaúčtování platby, resp. za pohyb na účtu.Tak proto mi vyjde levněji platit vše citikartou, a pak 1x za 55 dní poslat z eb peníze do citi a zaplatit oněch -3,90 kč, ale jen 1x za měsíc:-)

0/0
19.6.2008 12:52

Petra

Re: Re: Re: Re: Jsem velmi NAŠTVÁN

Pokud nejste firma, tak to neni poplatek za pohyb, ale asi tam mate nastavene nejake podminene sms, muzete si to zrusit v nastaveni. Vsichni co nadavate kvuli "hloupemu "uctu:my, co jsme tam pracovali to mame mnohem horsi, komu by se chtelo delat Raifce...zvlast kdyz to bylo moje prvni zamestnani po skole...tak na eBanku vzpominam s nostalgii

0/0
19.6.2008 15:29

Jarry

Re: Re: Re: Re: Jsem velmi NAŠTVÁN

Tak, tak. To nebude za transakci, ale za zprávu. Podívejte se do záhlaví toho sloupečku, ve kterém se ten poplatek zobrazuje - poznáte to jednoduše. Buď je to "POLATEK" nebo "ZPRÁVA". Takže když si zrušíte službu zasílání SMS na každou platbu kartou (nebo pohyb na účtu, záleží na vašem nastavení), vyjde vás to levněji přes kartu eB - byť jen o 2,40 Kč za jeden převod do Citi měsíčně.

0/0
19.6.2008 17:10

mletec

Re: Re: Re: Re: Re: Jsem velmi NAŠTVÁN

díky za rady, ale koukám do účtu z ebanky (zatím), ekonta, a  mám tam poplatky:

2,90 = poplatke, a 3,90 = zpráva.Je pravda, že ty zprávy za 3,90 mi choděj, tak je zruším, ale poplatek 2,90 tam je asi 20x...za různé příkazy atp...je pravda, že kartou eb jsem neplatil ani nepamatuju, tak to zkusím, a mrknu, jetli mi tam vyleze nějaký poplatke za transakci.Díky za radu, to mě nějak nenapadlo, že jsem si aktivovla sms, když jsem ekonto zakládal.Je to už dávno:-)

0/0
20.6.2008 9:31

IceLander

eBanka

jsem spokojeny klient eBanky a uprimne receno prechodem k RB jsem zadny velky rozdil zatim nepoznal.. hlavni duvod je asi to, ze do banky nechodim.. protoze nemusim :-) .. IB mam porad stejne, takze rozdil opravdu nemam jak poznat.. mozna nejaka koruna navic v poplatcich, ale moc to nesleduju.. takze se pro me nic moc nezmenilo a snad ani nezmeni .. (ok, zmeni se mi cislo uctu, to snad nejak preziju)

0/0
17.6.2008 19:00

Lukke-Luk

Re: eBanka

Asi tak... Naopak, mně se zavedením eKonta poplatky ještě snížily...

0/0
17.6.2008 21:12

x

Re: Re: eBanka

...a většinu pozitivních příspěvků zřejmě vkládá část RB...

0/0
23.6.2008 0:38

Lukke-Luk

Re: Re: Re: eBanka

Cože?

0/0
23.6.2008 10:40

Martin

RB

Já nevím, proč tady tak emocionálně kydáte na RB takovou špínu. Pokud vím, tak eBanku chtěli prodat její majitelé. Tak ji RB koupila, to je celé, a nikoho nenutí, aby tam zůstal. Tady to vypadá, jako by tu banku snad ukradli.

0/0
17.6.2008 16:39

sdf

Re: RB

Ale o tom tady snad nikdo nemluví, ne ? Jde o to, že původní ebanka byla prostě jiná a s novým majitelem prostě přišel nový pořádek a zvyklosti z RB. No a dohromady to prostě moc nejde.

0/0
17.6.2008 16:58

sdf

Re: RB

To co tady popisuješ, o tom tady snad nikdo nepíše, ne ? Prostě jsi byl zvyklý jezdit na dovolenou na jedno místo, bylo to super, moře hned vedle, příjemná obsluha, dobré ceny, matrace bez švábů,... pak to koupil někdo jiný. První rok to ještě jakš takš vydrželo ale ten další najednou chtěl 20 Kč denně za čisté povlečení, parkování před hotelem 20 Kč/den a výtah do třetího patra jezdil jenom po telefonickém ohlášení předem a liftboy fasoval 3 Kč za výjezd nahoru. Prostě něco podobnýho jako v sousedním hotelu kde jsem taky jednou byl a vypadalo to tam tak a raději jsem jezdil vedle.

0/0
17.6.2008 17:05

no nazdar

no nazdar..

at dou dop(Y) s rai...pf:-P

0/0
17.6.2008 16:21

Baryk

RB

Jsem klientem eBanky od roku 1998, tehdy jeste Expandia banky. S jejim internetovym bankovnictvim jsem byl a stale jsem naprosto spokojeny. Po zkusenostech s KB, CS, CSOB,  jiny svet, on-line svet.

Fuzi s RB postupne mizi to, proc vetsina klientu mela eBanku rada. Vedeni RB neverim ani otviraci dobu natoz sliby, ze zachovaji IB eBanky i do budoucna.

Poplatky uz nam navysili pred rokem, nektere nove zavedli, ted nas pripravi i o to posledni, co nam z eBanky zbylo.  

Marne patram po jine, zavedene bance, kam prejit. M-Bank?

Uz jen kdyz vidim to zlute logo, jejich debilni reklamy tak mi naskakuje koprivka. ;-(

0/0
17.6.2008 16:10

no nazdar

Re: RB

presne tak.. nesnasim jejich logo nazev, inventar, reklamy, pristup...

jesli sahnou na internetovy bankovnictvi tak u nich koncim 100% pokud nic nezmeni jen asi na80%.. ale stejne pocitam ze prejdu behem nekolika let jinam..

achjo proc to museli koupit zrovna tihle.. :-/

0/0
17.6.2008 16:24

Honza

Re: RB

I já jsem klientem tehdejší Expandia banky od roku 1998, ale když porovnám svůj stávající program s nově nabízeným eKontem, tak to je pro mě eKonto nevýhodnější+dražší = tu korunka navíc, tam něco navíc... - při stejném objemu služeb bych v mém případě platil s eKontem víc, tak věřím tomu, že nebudou blázni a nedonutí povinně převod na jejich výhodné eKonto.

Opravdu, není zatím kam přejít, tady se mi líbí historie účtu již 10iletá, lehké vyhledávání přes filtry... .  Měl jsem s tím provázaný ještě náhled na St.Spoření od Modré pyramidy, to již vloni díky fůzi utnuli, zatím funguje dobře náhled do PF (od České poj., 1x měsíčně aktualizují) - jsem zvědavý, kdy i toto utnou s odůvodněním, že mají např. vlastní PF, tak nebudou propagovat ten "cizí" = takto zdůvodnili konec zobrazování StSp. od Modré pyramidy. Prostě, ze žluté banky nejsoem nadšen, ale nic moc se s tím dělat nedá.

0/0
17.6.2008 16:47

regazzi

Re: Re: RB

No, ja jsem kliente expandia/ebanky od r. 1997 (pamatujete e-city ? :-)  ), cili historii mam docela dlouhou. Kdyz jsem ale letos chtel hypoteku, tak mi uz asi v poradi tisici muj osobni banker nebyl schopen predat muj kontakt o dva stoly vedle k nejake hypotecni bankerce. Kdyz uz jsem se s ni horkotezko spojil, rekl ji sve pozadavky na parametry hypoteky, sdelil vse potrebne, nezapomnel zduraznit mou dlouhou historii bez jakychkoliv problemu, tak mi dala standardni nabidku, jako bych byl walk-in. Takze aspon ja mam jeste o duvod vic, proc ebance brzo udelam pa, pa........a prejdu k nekomu, kdo zna pravy vyznam slova obchod.

0/0
17.6.2008 18:55

tommy

Re: RB

mBank a Fio

0/0
17.6.2008 21:18

Old Ir

Re: RB

Jsem taky dlouholetým spokojeným klientem eBanky, a jen tak pro zajímavost jsem si zřídil další účty u m-bank, nechci nikoho odrazova je fajn ,že mají vše bez poplatků,ale poslal jsem si tam peníze z eBanky na svůj druhý účet, tedy M-bank a transakce trvala skoro tři dny, to je hrůza...   :-©:-©:-©

0/0
6.7.2008 14:22





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že správným používáním kreditky můžete značně ušetřit?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.