- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Akce sleva boty velikost 36-42. V prodeji tri pary. To znamena, ze nema ani jeden kus od velikosti?
hypermarkety mám moc rád - tuhle jsem chtěl po pokladní, aby mi za výrobek účtovala cenu, která je na egálu (a šlo o stovku!), ona se bránila, že jí čtečka načítá větší cenu, já chtěl v tom případě nákup předmětu stornovat - ve výsledku na mě ječely dvě - a za mnou, až dokud jsem nevyšel z hlavního vchodu
tak ja mam i opacnou zkusenost. delam v obchode a semtam se objevi zakaznik, ktery zacne jancet o klamani a podobne. jdu s nim na prodejni plochu, aby mi ukazal chybu a ja mu mohl vplatit cenovy rozdil. 9z 10 lidi se vsak spatne podiva, nebo si neprecte k cemu se to vztahuje sleva omluvu ale prida jen nekdo.
´´Ten takovou reklamu nejčastěji zakáže, popřípadě s příslušným podnikatelem zahájí správní řízení s pokutou.´´
Praxe je však jiná. Kontrolní orgán většinou žádné pochybení nezjistí a ze stěžujícího ještě udělají hlupáka který si vymýšlí.
Jo takhle když jde o čokoládu ze které lezou červy a dokumentuje to TV NOVA to je pak jiná aktivita příslušných kontrolorů.
Tam ty jejich akce jsou na hlavu postavený. Vždy udělají na týden slevu na určité zboží, téměř pravidelně na takové, od kterého mají jeden druh. Typickým příkladem je mléko - kupuji tzv. polutučné, standardně je za 14.90. Najednou ho zlevní na 12.90, ale protože já se tam dostanu až kolem 18té hodiny, tak už pravidelně není (možná jednou do týdne ano). Tudíž musím koupit plnotučné (neb tu nízkotučnou vodu nikdo nechce) za 17.90. Takže já na PLUSáckých slevách pravidelně prodělávám. Ovšem klasika je, že u spousty věcí mají jen ten jeden typ, který zlevní, takže ve výsledku večer už nekoupíte nic.
musím uznat, že dost často se mně stává, že cena na regále je jiná (nižší) než cena na kase. Hlavně v Tescu. A obrana je jednoduchá, jít si na informace vyplatit rozdíl. Ještě nikdy mě neodmítli, vždy bez řečí platí, protože ví, o co jde. I když se samozřejmě omlouvají, že to je jen nedopatření...
To je, myslím, nejjednodušší řešení. Jít si krz to stěžovat na živnostenský úřad je hodně blbá rada...
Jenže o to právě jde. Vy si rozdíl necháte vyplatit na informacích (což dělám taky), ale kolik takových lidí v hypermarketu udělá totéž? Zkrátka se to obchodíkům vyplatí. Ze stovky lidí se najdou stěží tři, co si zkontrolují účtenku a případný rozdíl řeší. Tím, že upozorníte příslušná místa, čeká obchodníka "horší trest" než jen dorovnání ceny.
Globus co má v letáku tak většinou na krámu najdu...ale když má tesco něco v letáku druhý den nic není...(resp.ani ten první den nic...)TESCO naláká jen na pěknou cenu a pak skutek utek
Prostě chodím nakupovat do Billy, kde tyhle megaakce nejsou. Kdo chce obkládat, sám je vždy nejvíc obložen. Znám pár lidí, kteří rok šetří, a pak se rozšoupnou na akci "zájezd zdarma".
Do Billy? No tak tam sice nejsou megaakce, ale zato jsou tam výrobky Clever, které také stojí
Jak se bránit proti nynější ulhané vládě.
Zkusit je příště nevolit?
Jestliže bude na reklamním letáku napsáno „Do vyprodání zásob“, což bude představovat třeba jen jediný kus výrobku, který si odnese první šťastlivec, který přijde s otevíračkou, tak je to sice asi neetické, ale určitě ne nezákonné. Maximálně si tak můžu o dotyčném obchodu něco pomyslet a příště se na akce tam vůbec nespoléhat, čímž sobě ušetřím nervy, a obchodu nenechám utržit. Víc na tom není.
"Do vyprodání zásob" - myslíš "do té doby než si to prodavači rozeberou" ??