Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pozor na teambuilding: nesmí nudit ani uštvat

Sehraný tým pracovníků, kde jsou ideální vztahy, a spokojení zaměstnanci, kteří nechtějí odcházet ze zaměstnání. To je asi sen všech majitelů firem. Bohužel tento ideální stav panuje jen málokde.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza

No přávě tembuilding....

....a podobné ptákoviny jsou věci, které mi firmu velmi znechucují. Chodím snad do práce, hrát si můžu doma. Jakmile jsem s kolegy mimo firmu, pořád se cítím nepohodlně, prostě jakobych ve volném čase musel být v práci.

Jelikož jsou ale teambuildingy povinné, má pak člověk dojem, že je na táboře, na který nechtěl.

Občas mám dojem, že hezky se tvářit a být společenský je důležitější než kvalitně odvedená práce. ;-)

0/0
14.10.2008 13:28

Clix

Varujte se amateru, prospecharu a dotaci

zazil jsem nekolik TB programu pripravenych ruznymi spolecnostmi. Rozdil byl propastny. Od naprosto fenomenalnich dramaturgii az po zcela zhovadile "tridenni tabory" pro dospele, kde skutecnym smyslem bylo opravdu jen prihrani penez spriznene spolecnosti (a lituji vsech kvalifikovanych, kteri za timto ucelem saskovali a marnili cas). Nejotresnejsi program byl hrazen z penez ESF. Cesta zadarmo, ubytovani i strava zadarmo, mnoho uzitecnych informaci - taky zadarmo a presto se nikdo ne a ne prihlasit, cim pak to asi bylo? Nakonec bandicka postpubertalnich rozumbradu jejichz schopnosti koncily talentem sehnat granty rozdavala rozumy pardalum s 30 lety praxe. Divim se, ze nekomu neruply nervy a nedal jim do zubu (nakonec jim jen sproste vynadali). TB neni spatna technika, ale realizace TB programu byvaji otresne, stal se z toho druh zabavy nabizeny kdekym. Opravdu dobry TB je nezapomenutelnou a posilujici zkusenosti a taky - obrovska vzacnost mezi drtivou vetsinou "takyTB"

0/0
26.9.2008 20:40

pomeranč

TB

Po absoluvování TB je ze mne Travič studní:-©

0/0
23.9.2008 11:59

ja

Re: TB

tomu se vubec nedivim, znam dalsi, co se take jimi po absolvovani tohoto nesmyslu stali.

0/0
23.9.2008 12:07

Vitana

Elriku

Níže jsem Vam odpovedela ohledně mych mindraku, pred kterymi utikam do virtualní reality a mam ze sebe takove mindraky ze v divadle zasadne spim.)

Ted k tomu že nemate co skryvat:)

Takže napřiklad se tam hraje fotbal a ted , budete chtit byt kapitan /jste vudci snazivy typ/ Naopak prepustite misto sefovi/ jste dobry snazivka/ Jdete do brany/ mate odpovednost a nebo taky jste liny. Vsechen vas pohyb . slova , s kym si povidate zkuseny psycholog dokaze prozkoumat a vse se da podat spousty zpusoby. I to jak se na danou akci vystrojite. Opravdu Vam nevadi ze vas takhle nekdo zkouma? Mam kamarada ktery sve firme svym individualismem vydelal velke penize, bohuzel pokud by ho nekdo nutil k podobnym kravinam citil by se hodne nesvuj , protože je to proste clovek co si sam nad vsim bada.A opravdu tento clovek ma mensi cenu nez snaziva vlezdozadku co sice jezdi vsude , ale nevymysli ani jak se otvira klika?TB jsou jen infantilni zabava pro lidi s malou fantazii a vekou potrebou byt organizovan 

0/0
23.9.2008 11:06

elrik

Re: Elriku

nechapu proc mi neco pisete dvakrat, zrejme mate duvod si porad neco omlouvat ci dokazat, ze Vas nazor je spravny. proto Vam preji pevnou vuli a mnoho krasne stravenych hodin dalsim premyslenim nad Vasi neskutecne krasnou naplni volneho casu ve svete WoW. timto koncim, dale si myslim ze nas dialog nema smysl, ponevadz se se svymi argumenty tocite v kruhu.

0/0
23.9.2008 13:34

ja

Re: Re: Elriku

zajimave, ze vetsinou tvoje posledni veta je bud trapna, smesna nebo se da krasne pouzit na tebe samotneho ;-D ted zrovna je to vsechno dohromady. jesteee ;-D

0/0
23.9.2008 15:01

1049an

Milý elriku

Nelíbí se ti moje tykačka, elriku? No to je možné, ale tenhle teambuilding vedu já a rozhodl jsem, že si tu budeme tykat. Musíš akceptovat svého bosse. Pokud se nechceš zapojit do kolektivního tykání, pak si sbal tašku a jeď domů. Nikdo tě tu nebude držet. Ovšem nemůžeš počítat ani s povýšením, ani s benefity. Jak vidíš, ostatním tykání nevadí, královsky se zde baví, takže jediným, kdo nemá v sobě ten pravý esprit de corps jsi ty. Takové prudiče, bazírující na vykání, zde skutečně nepotřebujeme; jak se zachováš v opravdovém stresu? Patrně nebudeš tak týmový člověk, za kterého ses vydával u nástupního pohovoru. Nebýt teambuildingu na iDnes, nepřišel bych na to. Ber to jako výstrahu. Po třech výstrahách tě požádám, abys požádal o ukončení pracovního poměru dohodou; nechci ti kazit zápočtový list.

0/0
23.9.2008 5:43

ja

Re: Milý elriku

R^R^;-D

0/0
23.9.2008 8:27

elrik

Re: Milý elriku

je videt ze jste snidal vtipnou kasi. proto bych poprosil jeste tu O cervene Karkulce. urcite NAM tu zpestrite i zbytek dne. mozna byste mi mohl i ozrejmit, ktery tak dobre honorovany pravnik a kapacita na slovo vzata ma zapotrebi vstavat v pet rano. ;-DR^

0/0
23.9.2008 10:47

ja

Re: Re: Milý elriku

chudacku a to se ti stalo kdy? uz pri porodu? ;-D

0/0
23.9.2008 10:49

1049an

Re: Re: Milý elriku

Argumenty došly a budeme řešit vstávání? Rád. Mám nemocného 11- letého syna a protože se vzbudil a kašlal, udělal jsem mu čaj a při tom mrknul na tvoje moudré rady, protože jít si znovu lehnout se mi nevyplatí. Chápu, že vy manageři a teambuildeři máte doma servant girls (po našem služky) ale my, plebs který se na teambuidinzích nebaví, si svoje děláme sami. Copak ještě vytáhneš, manažere z několika nadnárodních firem? BTW - máš vůbec dítě, nebo ti manažerské slipy Calvin Klein za 1200 Kč/ks natolik uškrtily varlata, že už se nezmotáš ani na erekci?

0/0
23.9.2008 17:36

anonym

A to se platí?

Nějak mi v té diskuzi uniklo, zda je takový pobyt na TB placen jako přesčas - nikde se tady o tom nepíše. Pracuji ve státní firmě, kde taková akce nikdy nebude a tak nevím jak to je. Nedovedu si představit, že bych měl jen někam na víkend a neměl bych to placené. U nás v práci je zvyk, že každá půlhodina se eviduje a buď je za to náhradní volno a nebo se to platí jako přesčas.

0/0
22.9.2008 21:52

Ementalex

Re: A to se platí?

U nás (soukromá firma) je placen jako přesčasy, včetně příplatků za víkend. Takže sice zabitej čas a pekelná nuda, ale aspoň nějaké lehce vydělané peníze navíc.

0/0
22.9.2008 21:57

elrik

Re: A to se platí?

u nas se TB nebo spise firemni akce poradaji z vetsi casti v pracovni dny. kdyz se protahnou na vikend je to jen +.

otazka: pokud jedete o vikendu navstivit svou tetu nebo znameho z mladi, nechate si to od nich take zaplatit? :-)

0/0
22.9.2008 23:11

anonym

Re: Re: A to se platí?

Když jdu někoho navštívit, je to dobrovolné, pak pochopitelně nic platit nechci. V pracovní smlouvě mám 8,5 h denně. Vše navíc je přesčas. Nechápu tudíž co je divné na tom, nechat si zaplatit přesčas. Já mám to štěstí, že v naší firmě se přesně dodržuje pracovní doba a vše navíc je přesčas. U nás ve firmě prostě není zvykem být v práci déle, pokud není zaplacená. Kolektiv je u nás standardní a nedovedu si představit, že by nějaký TB to mohl jakkoliv změnit.

0/0
23.9.2008 0:30

ja

Re: Re: A to se platí?

myslis tu posledni otazku opravdu vazne? ;-D pokud ano,tak natvrdleho cloveka jsem asi jeste v zivote nezazil ;-DR^ prosim pokracuj ;-D;-D

0/0
23.9.2008 8:29

elrik

Re: Re: Re: A to se platí?

pokud nedokazes ani ve vyse napsanych vetach vycist ironii a absurditu, s kterou jsem reagoval, tak si spolu nemame dal co rict. byla by to pro me zbytecna ztrata casu :-)

0/0
23.9.2008 10:49

ja

Re: Re: Re: Re: A to se platí?

vyborne. konecne shoda. absurdita TB. souhlasim. jeste bych pridal trapnost - hlavne se kterou se tu prede vsema zesmesnujes. R^;-D

0/0
23.9.2008 10:53

elrik

Re: Re: Re: Re: Re: A to se platí?

s kazdym dalsim prispevkem me jen utvrzujete, ze nedokazete porozumnet psanemu textu ve vice nez dvou urovnich. o absurdite jsem psal v souvislosti s mnou polozenou ABSURDNI otazkou Vasemu milemu kolegovi. ze vy tu hykate neco o TB je pouze vas problem...Rv

0/0
23.9.2008 13:39

ja

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A to se platí?

no alespon umim cesky na rozdil o tebe. bez se doucit, nejlip na prvni stupen zakladky, at pri TB poskakovani na buzerplace a psani vysledku ze splhu na strom neudelas hrubici, jakou jsi prave predvedl ;-D a ted cekam neco o psani velkych/malych pismen a interpunkci ;-D

0/0
23.9.2008 15:05

elrik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A to se platí?

ano, dalsi etapa vasi velmi plodne debaty. kdyz nemam fakticky argument stocim debatu na pravopis. jak otrepane :-)

0/0
23.9.2008 17:19

1049an

Ten tzv. elrik ...

... mne rozesmál. Prý šéf pozná kdo ho podrží :-))) na koho je spoleh :-))) a ausgerechnet jsou to zrovna ti, kteří s ním skáčou v pytli a sjíždějí na raftu potok :-)))). Upřímně - myslel jsem si, že takoví lidé jako elrik jsou jen na D-fensově blogu a v béčkových filmech, popř. přiblblých sitcomech typu Redakce a podobně... Když si uvařím kafe a ohřeju 30 deka sekačky, vydržím 100x větší stres než šéf, který se živí proteinovými kapslemi a chodí na squash. Elrik je pochopitelně Pomahač, protože oba zmr/d/ovsky a vohnoutovsky nepoužívají interpunkci a diakritiku, asi to považují za cool a in. Hlavně ho žere, že na jeho kejkle se z Čechů chytne opravdu jen zoufalec a ostatní si TB odsabotují, jak se na Švejkovy vnuky sluší a patří :-))))) Ha ha ha ha ha....

0/0
22.9.2008 20:16

Ementalex

Re: Ten tzv. elrik ...

A co takhle možnost, že elrik je z některé z firem, které pořádání teambuildingů královsky živí? Účty za TB jsou pěti- nebo šestimístné částky, to potom má smysl platit někoho v P.R. oddělení, aby brouzdal po diskusích a vychvaloval TB do nebes.

0/0
22.9.2008 22:05

elrik

Re: Re: Ten tzv. elrik ...

ehm, zrejme jste se netrefil. ja jen vyjadril svuj nazor na vec. stejne jako plno jinych kterym se TB uz z podstaty prici.

a s tim brouzdanim po diskuzich - to uz je od vas trochu paranoia, nemyslite? :-)

0/0
22.9.2008 23:09

elrik

Re: Ten tzv. elrik ...

..s ctenim kazdeho dalsiho Vaseho prispevku u me velice klesate na urovni. ze zacatku jsem myslel ze tu budete rozumne diskutovat z pozice nejakeho anonymniho pravnika..bohuzel s postupem casu jste bud vice unaveny a dochazi vam argumenty nebo proste nedokazete udrzet myslenku a ted uz litaji jen nadavky. ubohe. s Pomahacem nemam nic spolecne, nevim jaky smysl by pro me melo se s vami vsemi dohadovat nad timto clankem dvakrat. zrejme nejaka vase paranoia nebo nejaky "vyssi" smysl??

0/0
22.9.2008 22:50

ja

Re: Re: Ten tzv. elrik ...

to mas tezke. s tak natvrdlymi mago*y, jako jsi ty, se totiz rozumne diskutovat neda, vime? :-P

0/0
23.9.2008 8:34

majkl

povinny TB? WTF? :-o

Tak to je sila, ty diskuze.. :D

Mne by moc zajimalo a ocenil bych, kdyby nektery z misionaru "svateho" TB mi mohl tady objasnit zde stale omilany pojem LOAJALITA. Vite co tady vubec zminujete? Chodili byste dale do prace makat, kdyby vam tam prestali platit, protoze firma je v krizi a bylo by temer jiste ze pujde ke dnu, kdyby vam vedle nabidli mnohem lepsi podminky, nez jste kdy mohli v soucasne spolecnosti mit? Jak dlouho byste to vydrzeli? Tyden, mesic, dva?

To ze vy mate firmu jako zivotni cil neznamena, ze ostatni maji take. Nekteri vic nez svou karieru miluji svoji zenu a sve deti a jsou moc radi, ze jim mohou venovat aspon vikend, kdyz uz pres tyden cely dny musi sedet v praci.

(btw dle mne, kdo zije pro svoji karieru ma dost chudy zivot, ac to na prvni pohled tak vypadat nemusi - penize nejsou vsechno, poznal jsem na vlastni kuzi)

0/0
22.9.2008 19:18

majkl

Re: povinny TB? WTF? :-o 2

Ja osobne mam firmu kde pracuji velmi rad. Je zajimave, ze zdaleka nejsme ani mala a uz vubec ne bezvyznamna firma, ale presto (dalo by se rict kupodivu, vzhledem k nekterym prispvekum od pana pomahace, ci elrika) zadne TB u nas neprobihaji. Firma jednou za cas usporada nejakou firemni akci, kde prijde kdo chce a verte mi, ze ac nikdy jsem si nevsim, ze by se tlacilo na nekoho aby se techhle akci zucastnoval, tak vetsinou je obsazenost vetsi, nez se cekala. Zajimave, ze bez prikazu to funguje mnohem lip - kdo chce prijde, kdo nechce neprijde.

0/0
22.9.2008 19:18

majkl

Re: Re: povinny TB? WTF? :-o 3

Nemyslim, ze bysme si v praci nejak nerozumeli. Vetsina lidi casto vysedava z vlastni vule v praci vic nez je treba, aniz jim to nekdo prikazuje.. a navic takovou dobrou partu lidi jsem v minulych pracich nikde nezazil. Puldne pracovniho se prochlamem, protoze i vetsina morousu je schopna si udelat sam ze sebe srandu.. a zaden TB jsme k tomu nikdy nepotrebovali. Osobne bych si velmi, velmi rozmyslel, kdybych chtel nekam odchazet, a kdyz tady slysim hruzne zkazky z povinnosti TB akci, tak verte, ze z takove firmy, kde by mne k necemu takovemu nutili, bych se pakoval jeste ve zkusebni dobe.

0/0
22.9.2008 19:18

elrik

Re: Re: povinny TB? WTF? :-o 2

psal jsem ja snad nekde, ze TB musi byt povinny?? to si zase antiTB jen prekrucovali to co jsem napsal. mam maly dotaz. jaky je rozdil mezi tvou firemni akci, kde prijde kde kdo a tim ze nejaka akce je nazvana TB? oboje ma stejny cil. stmelit kolektiv. at je to nazvany "oslava desatyho vyroci narozeni franty kocourka" nebo po novu "teambulding". jenze to tu plno lidi nedokaze pochopit a za TB vidi pouze to, pro nekoho neprijemne, litani po lese..!

0/0
22.9.2008 22:45

majkl

Re: Re: Re: povinny TB? WTF? :-o 2

Ale ty porad nechapes to, co tady vetsina lidi TB vycita - a to je nedobrovolnost a nasilne zasahovani do volneho casu.

Pri oslave desateho vyroci franty kocourka ti nikdo nezastavi postup ve firme, popripade na tebe nebude psat negativni hodnoceni, pokud se tehle oslavy nezucastnis. To je ten problem TB. Lidi proste nemaj naladu chodit nekde po prikazem a pak tam jeste delat ruzne veci(opet pod prikazem), ktere je totalne nebavi.

Kdyby se podobne TB akce odehravaly behem pracovni doby, tak 90% lidi tady nebude mit proc nadavat. (Pokud by se jednalo o rozumnou napln, nutit nesportovce, lezt po skalach, nebo stydliveho cloveka se zesmesnovat pred ostatnima - to zaslouzi psychiatra, popripade ustav pro dusevne chore.. pro poradatele.)

0/0
23.9.2008 7:24

Vitana

Pro Pomahace

http://www.dfens-cz.com/oldschool/clanek.php?clanek=2005021307

0/0
22.9.2008 19:03

ja

nejvetsi problem tech tupcu obhajujici TB,

je to, ze si mysli, ze to kazdeho bude straasne zajimat a bavit.

dale vubec nemaji uctu k podrizenym a jejich volnemu casu.

dale maji jeste tu drzost planovat lidem jejich cas nesmyslnymi saskarnami a jeste cekaji poplacani po ramenou.

co s takovymi, kteri si nevazi lidi 'pod sebou'?

napada me jen jedno jedine reseni: poslat je do (Y)

0/0
22.9.2008 14:53

elrik

Re: nejvetsi problem tech tupcu obhajujici TB,

nejvetsi problem tech tupcu, kteri nadavaji na TB, je to ze si mysli,ze ty jejich kydy budou nekoho zajimat. navic podle zkusenosti jsou to ne ti top pracovnici, ale snazivkove, kteri si zuby nehty drzi sve pozice a jakakoliv cinnost, na kterou nejsou pripraveni a ktera by je mohla na par hodin zesmesnit je pro ne "nudna, zbytecna" apod.

takze vsichni kriklouni: pokud se vam to nelibi, nejezdete na TB, nam tam bude lip i bez vasich kyselych ksichtu. pak ale nefnukejte, ze vas minulo povyseni, mimoradne benefity apod. protoze mezitim si sef dokazal zjistit, kdo ho podrzi, a na koho je spoleh...

0/0
22.9.2008 15:25

xxx

Re: Re: nejvetsi problem tech tupcu obhajujici TB,

Pokud pracuješ ve firmě, kde se povýšení a mimořádné benefity vztahují na počet hodin strávených na TB, tak to Tě lituji:-( A navíc ta firma určitě není pro stát ničím užitečná a jenom ze státní kasy (peníze nás všech!!) ždímá prachy:-©

0/0
22.9.2008 16:31

elrik

Re: Re: Re: nejvetsi problem tech tupcu obhajujici TB,

ve vami zminene firme nepracuji. nas kolektiv cita cca 40 lidi, rozdelen na dve zhruba stejne velke casti. jelikoz jedna druhou k praci potrebuje, jsou dobre vztahy mezi lidmi u nas hodne dulezite k bezchybnemu vysledku. ucast na TB mi problem nedela, jelikoz koletiv je takovym akcim naklonen. nikdo do techto akci u nas neni nucen.

docela se smeju nad tim argumentem, ze tu radeji kazdy stravi vikend s rodinou nez na TB. tolik sporadanych manzelu a manzelek se tu vyrojilo. a pak cely vikend prolezi u bedny a cumi na priblble serialy. to ja radeji vezmu sve nejblizsi s sebou, jelikoz je to mozne a uzijeme si vikend aktivne nekde v novem prostredi, pozname vice zajimavych lidi a zapracujeme nekdy na sve telesne, nekdy na dusevni kondici.

btw. obrat firmy se pohybuje kazdorocne ve vysokych kladnych cislech, tak mi tu tim komancskym PENEZI NAS VSECH neargumentujte, ponevadz od vas jsem za poslednich par let nezdimal ani halir. ani v dohledne dobe zdimat nebudu.

0/0
22.9.2008 17:45

bubacik

Re: Re: Re: Re: nejvetsi problem tech tupcu obhajujici TB,

no a nekdo si pred tou bednou polezi rad a je rad, ze ma od prace a kolegu pokoj alespon o vikendu.

0/0
22.9.2008 17:48

elrik

Re: Re: Re: Re: Re: nejvetsi problem tech tupcu obhajujici T

vsak ja mu to neberu. stejne tak cekam od zde tak negativne naladenych antiTB aby mi tu vysvetlovali, jak ze se tam musim nudit a lezt ostatnim do zadnice.

0/0
22.9.2008 18:00

ja

Re: Re: Re: Re: nejvetsi problem tech tupcu obhajujici TB,

dalsi vyplachly mozek. jestli chces hodnotit lidi podle toho, zda jezdi nebo nejezdi na TB, tak to opravdu nemas v hlave v poradku. me si firma drzi, protoze ji dokazu vydelat mnohem vic, nez za co me plati. to je pro ni ta hlavni deviza. samozrejme na akce TB zvysoka kaslu, protoze saska pro druhe ze sebe delat nebudu.

a pokud nemas pratele a rad travis vikend ve spolecnosti lidi, se kterymi jsi cely pracovni tyden, tak to te fakt uprimne lituju.

0/0
22.9.2008 19:22

Vitana

Re: Re: nejvetsi problem tech tupcu obhajujici TB,

To jste myslel jako vtip? Vy otevřeně přiznávate , že není duležity vykon a znalosti pro výši platu a případné povýšení, nybrž je duležité nechávat vyhrávat šefa fotbal pro mužske pracovníky a Vaše"podržet šefovi"  u žen si dovedu celkem barvitě představit:)

0/0
22.9.2008 16:46

elrik

Re: Re: Re: nejvetsi problem tech tupcu obhajujici TB,

ano, vytrhnout, prekroutit a hodit zpet. pokud vy za spolupraci na nejake zabavne cinnosti vidite jen lezeni do prdele ci podrzeni sefovi, tak vas uprimne lituji. nemam problem rict svemu sefovi co si myslim a ze treba dela neco spatne, aniz bych se bal o premie nebo horsi pracovni zidli.

s tim vykonem jsem uvazoval o tom ze vzdy nejvic rvou ti kteri toho moc nenadelaji a jen se trepou o sve misto. dam otazku: pokud budou dva rovnocenni kolegove, jeden zatvrzely negativista a cholerik a druhy prijemne naladeny, ktery nema problem se s kolegy pobavit i jinde a jindy nez o poledni pauze ve fronte na bagetu, koho si asi sef vybere pri rozhodovani se pri povysovani??

(pokud to ze sve pozice reditelky MŠ nedokazete rozlustit, tak se ozvete, rad vam vse vysvetlim podrobneji)

0/0
22.9.2008 17:31

bubacik

Re: Re: Re: Re: nejvetsi problem tech tupcu obhajujici TB,

uz vylepsujete svuj priklad? ;-))) puvodne to vypadalo takhle: "takze vsichni kriklouni: pokud se vam to nelibi, nejezdete na TB, nam

tam bude lip i bez vasich kyselych ksichtu. pak ale nefnukejte, ze vas

minulo povyseni, mimoradne benefity apod. protoze mezitim si sef

dokazal zjistit, kdo ho podrzi, a na koho je spoleh..."

takze, opravdu neni dulezity vykon v praci, ale to, jestli se nekdo zucastni TB? co sef na takove akci zjisti? ze kdo ho podrzi pred manzelkou, kdyz se zatoula sekretarce do kalhotek?

0/0
22.9.2008 17:45

elrik

Re: Re: Re: Re: Re: nejvetsi problem tech tupcu obhajujici T

pokud nechapes co je zakladem psychologie TB tak si o tom neco nastuduj. dokazi se v nem odhalit docela zasadni veci ktere jsou pote pri spolupraci ve stresovych situacich docela dulezite. nemam chut ti to tu vse vysvetlovat. Google podle meho zvladas, tak hledej Smudlo.

0/0
22.9.2008 18:02

Bogdan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejvetsi problem tech tupcu obhajujici T

Blbečku, ty tady chceš tahat informace o lidech, kteří se účastní té tvé šaškárny! Jejich chování v určitých situacích. A ještě k tomu zadarmo a v jejich volném čase! Uvědomujes si vůbec, co děláš za sviňárnu? Jak se vůbec opovažuješ takhle zneužívat soukromí lidí?

Tebe a tobě podobné by měli zavčas zavřít na celoživotní teambuildingový výcvikový tábor bez možnosti úniku, mago*e.

0/0
22.9.2008 19:47

elrik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejvetsi problem tech tupcu obha

Bogdane, Vasich par vet stacilo uplne k tomu abyste se uplne zesmesnil. priste si to trosku rozmyslete nez nejaky takovy blud napisete... ale jinak jsem od srdce zasmal R^

0/0
22.9.2008 22:53

ja

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejvetsi problem tech tupcu obha

Argumenty žádné, co? Protože všechno tohle je pravda, výplachu. Ale to blb, jako jsi ty, nikdy nepochopi. 

0/0
23.9.2008 8:37

elrik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nejvetsi problem tech tu

cetnost urazek, ktere od vas leti je asi primo umerna vasi zaslepenosti. myslete si ze mate pravdu a budete mit spokojeny zivot.

P.S. nemusite mi urazky dopisovat pod kazdy prispevek, ja ty vase plky dokazu pochopit i z jednoho. dekuji :-)

0/0
23.9.2008 10:10

Vitana

Re: Re: Re: Re: nejvetsi problem tech tupcu obhajujici TB,

Klíčové slovo: Zabavna cinnost. Pro me opravdu skotačení po lese ještě po práci není zabavna cinnost.Problem je , že vsechny tyhle akce jsou zamereny na in zivotni styl a predpokladaji , že každy je odvazany ze sportovani . Ja ne. Takže pro me není tohle zabavna cinnost.

Proč mate pocit že neumím vyjit s lidma? Jen proto že otevřeně přiznavam, že dospěle nemám rada? To Vy me podsouvate. Naopak ja problem s lidmi vyjit nemám a neřidila jsem pouze ve skolství. To ale nic nemení na tom, že mimo svou praci , si chci dělat co chci a rozhodně u toho nehodlám mit kolegy:) Ale pouze lidi se kteryma chci byt, coz je napriklad rodina, kamaradi z WoW . A nebo jen manžel .Ale vy neustale neodpovidate na to zakladni . Jak vylepsi mou praci  skakani v pytli? Jake zaruky mi dava to ze ten co se mnou leze na skalu , mi za tyden nepreposle lukrativni zakazku konkurenci? Kde vidite ty zaruky ze clovek co se ucastní techto kravin je spolehlivejsi?

0/0
22.9.2008 17:51

elrik

Re: Re: Re: Re: Re: nejvetsi problem tech tupcu obhajujici T

je snad nekde v popisu TB psano ze to musi byt sport a adrenalinove souteze?? ja za TB povazuji i spolecne oslavy narozenin ci ruzne vylety za pamatkami. vse je jen o tom domluvit se se skupinou a muzete teambuildit treba v divadle. ze to potom posune vase pracovni vztahy dal, asi nemusim vykladat. navic v dnesni dobe, kdy je zisk zakazky vazan vetsinou na dobre kontakty s okolim jsou takove vetsi akce vhodnym mistem k navazani nove spoluprace a tady je ta vase zaruka ze ten co s vami leze na skalu vam v pristim tydnu posle zakazku, kterou byste treba nikdy nedostala. a k poslednimu dotazu. samozrejme ze ucastni nekdo spolehlivejsi nebude. ale vedeni na takovych akcich muze rozeznat jak se kdo chova pri kooperaci s ostatnimi, jak zvlada vypjate situace a jestli je spise vudci typ nebo spise ten kdo se necha vest a podporuje ostatni pro dobry vysledek. ale o tom je na webu napsano dostatek materialu, ktere si muzete sama procist.

jen tak mimochodem - nejsem zadnym profi-poradatelem TB

0/0
22.9.2008 18:12





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.