Diskuze

Krize prověřila u bank schopnost rychlé reakce

Možná patříte mezi ty, kteří volali někdy na zákaznickou linku bank, případně jste žádali o odpověď elektronicky. I kvalita této komunikace může leccos prozradit o tom, jak si banky váží svých klientů. Agentura STEM/MARK na toto téma zpracovala rozsáhlý průzkum a nyní prezentovala jeho výsledky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

Janickaaa

17. 10. 2008 11:44
kam ulozit penize?

Ziskala jsem ted nejake penize a premyslim o jejich dalsim zhodnoceni. Je vyhodne si ted prostredky ulozit na nejaky sporici ucet, ci spise investovat?

0 0
možnosti
DS

Daniel Syrovy

19. 10. 2008 21:58
Re: kam ulozit penize?

Ja bych spise sporil. Mam ING koto a jsem spokjen. Dulezite pro me je, ze vklady jsou garantovany do vyse 100 000 EUR.

0 0
možnosti

Jana

16. 10. 2008 9:30
?

Ty jo , porad dokola ta krize, ja se taky bojim o sve penizky v bance...

0 0
možnosti

Lazo

15. 10. 2008 9:00
komerečka

je vidět že tam nemaj co dělat když odpověděj okamžite,to má bejt jako měřítko kvality za jak dlouho odpoví?zas debilní článek idnes

0 0
možnosti
RW

Speedo

15. 10. 2008 9:13
Re: komerečka

uplny souhlas. to at radsi banky odpovi pozdej, hlavne kdyz kvuli priblblym dotazum nebudes muset ve forme bank. poplatku platit dalsiho zamestnance, ktery bude sedet u mailu s nesmyslnymi dotazy.

odpovedi na tyto otazky si kazdy muze najit sam, ne ovsem v platcich vyhledavajicich jen senzaci (blesk, idnes), ale napr. v serioznich mediich bloomberg, reuters (v CZ obcas iHned pisou seriozne) apod.

0 0
možnosti