Diskuze

Při jednání zvítězíte, jen když se nedohadujete

Dovést obchodní jednání do úspěšného konce je velkým uměním. Důležitá je nejen obratnost a flexibilita v komunikaci, ale také znalost produktu, umění naslouchat nebo přijít s nabídkou v pravý čas. Jakékoliv odborné znalosti nebo nazpaměť naučená etiketa nenahradí osobní kouzlo, charizma a sympatie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

a

14. 11. 2008 16:32
rada pod zlato

Na věc se dívejte očima druhé strany: no jasně, musím se empaticky nechat natáhnout co to de, přece bych nemohl prodávajícího ranit ! A taky neříkejte protistraně, že se mýlí, takže, až začne blábolit z cesty, jen se mile usmívejte, přikyvujte a vzpomeňte si, kdo vám tyhle rady k nezaplacení poskynul. ;-D

0 0
možnosti

janča

6. 11. 2008 16:34
hm

krásný návod. Kdyby to tak platilo pro všechny a ne jen pro ty pokorné a racionálně a empaticky smýšlející. Hovado zůstane hovadem, a může mít třeba deset vysokých škol, sto školení o slušném chování. Proč ale já musím být ta, která ho mám trpět a slušně s ním jednat? Raději se jim vyhýbat.

0 0
možnosti

pro ně

8. 11. 2008 15:18
Re: hm

Já se živým obcodem, dne deně. a někdy se opravdu musí smát návodů a školením které navštěvuji nebo čtu. Pokud to člověk nemá vsobě, tak to prostě nejde. A taky málo kdo umí trpět lidskou hloupost....

0 0
možnosti