- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na věc se dívejte očima druhé strany: no jasně, musím se empaticky nechat natáhnout co to de, přece bych nemohl prodávajícího ranit ! A taky neříkejte protistraně, že se mýlí, takže, až začne blábolit z cesty, jen se mile usmívejte, přikyvujte a vzpomeňte si, kdo vám tyhle rady k nezaplacení poskynul.
krásný návod. Kdyby to tak platilo pro všechny a ne jen pro ty pokorné a racionálně a empaticky smýšlející. Hovado zůstane hovadem, a může mít třeba deset vysokých škol, sto školení o slušném chování. Proč ale já musím být ta, která ho mám trpět a slušně s ním jednat? Raději se jim vyhýbat.
Já se živým obcodem, dne deně. a někdy se opravdu musí smát návodů a školením které navštěvuji nebo čtu. Pokud to člověk nemá vsobě, tak to prostě nejde. A taky málo kdo umí trpět lidskou hloupost....