- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koupila jsem starší vůz na úvěr GEMoney auto :cena vozu byla 108000.RPSN u tohoto zloděje byla 75% ,splátky na 24 měsíců.Dobrý výdělek ,co?!??!!
Není pravda že na úvěr nebo leasing nedostanete starší auto, ani nulová akontace u ojetin do určitého roku stáří není problém, natož pak u nových aut.
Dobrý den,
chtěla bych Vás varovat před produkty GE Money Auto. Jejich obchodní zástupci slíbí cokoli, ale po podpisu smlouvy zjistíte, že realita je zcela jiná.
Uvádím konkrétní případ z mé zkušenosti.
Známá si u GE Money Auto půjčila 199 tis. Kč na koupi ojetého vozu. S obchodním zástupcem si dohodla podmínky úvěru (vysoká RPSN téměř 38%), ale zásadní podmínkou bylo, že splácet bude pouze jeden kalendářní rok! Smlouvu podepsali a dodatečně jí domů přišel splátkový kalendář na 3 a půl roku. Za půjčených 199 tis. Kč zaplatí něco kolem 500 tis. Kč. Jednorázově zaplatila 2x 80 tis. Kč, na splátkách 120 tis. Kč, a přitom zbytkový závazek činí cca. 260 tis. Kč. A není nikde žádné odvolání na nekalé jednání obchodníka, který smlouvu s mou známou podepisoval.
neni lepší si peníze našetřit a auto koupit za hotovost? dotyčný pak neriskuje takové ty dojemné scény před kamerou tv nova "a z čeho budu splácet půjčky?"
Nebo koupit favorita za 10 000kč. plus 10 000kč ekoterroristům.
Výhoda takového auta je, že když se porouchá tak to stojí jen odvoz na vrakoviště.
Př. Škoda fabia 1.4 r.v. 2001 každý rok trucuje a v servisu to stojí průměrně 8000kč ročně.
skvělý video : http://zpravy.idnes.cz/diky-vam-jsem-ve-vate-vzkazuje-bohac-v-klipu-proti-firme-cez-p4u-/domaci.asp?c=A081126_220704_domaci_dp.
Jak můžete srovnávat data poskytnutá těmi firmami? Zkuste si to v reálu v autobazaru a nechte si vyjet konkrétní nabídku na smlouvu. Pak zjistíte, že u GE vychází RPSN taky až na 53%! Což je docela pecka na roční úrok. U ostatních bohužel nevím přesná čísla, ale jistě budou také jiná než ta z oficiálních tabulek. Tabulek, které jsou víceméně reklamní záležitostí.
Superčechu, RPSN je ovlivňována provizí, kterou si nahodí prodejce. Většina leasigovek májí podobné ceny...
kupte si na co máte.... To jsem dělal, ale jaksi 8-10 let stará ojetina je pěkná kasička. Na novější, čili spolehlivější auto bych dosáhnul tak za rok šetření, jenže do tý doby dám neskutečnej balík az opravy na tom mym starym škopku. To radši ty peníze přeplatim u leasingovky. Ale souhlasim s tim, že člověk by neměl ani u leasingu mít velký oči. Takže 150 mám, 100 si chci půjčit a dva roky mi přijde jako rozumná doba v klídku splácet a nemít strach co kdyby...
Tak si nekupujte věci, na které nemáte.
Blahopreji, vazeny Cristobale Colone! Jen jste tu Ameriku objevil trochu pozde ...
To je sice pravda, ale s novým autem musíte zas na garančky......fakt ale je také, že u nás jsou ojetiny předražené. V Německu jsou (mým odhadem) stejně stará auta o 20% levnější. Třeba si průměrný našinec také jednou bude moci dovolit každé 4 roky nové auto, aniž by si "trhal od huby"
Garančky ano, ale za kolik. Já jezdím s Focusem jednou ročně, pokaždé se vejdu do 3,5 tisíc a v tom je výměna oleje, výměna filtrů v klimatizaci a přezutí pneu. Nemyslím si, že to je drahé.
Osobně raději kupuji nové auto a v hotovosti. Je to výrazně levnější než ojetina na leasing nebo úvěr.
No jo, to by tak samozřejmě udělali všichni. Jenže málokdo může vysolit 300 k na ruku ze slamníku. A jezdit potřebují všichni..