- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak jak pise Kutil, od doby co eBanku koupila RB jto sni jde co se tyce service z kopce. Dneska jsem ovsem dostal po 10 letech spokojenost od banky takovou facku ze se z toho vzpamatovam jeste ted.
Bez zavolani mi zrusili ucet pres ktery proteklo za tech 10 let vice nez 10 milionu korun. A to vsechno protoze jsem mel dva mesice na jednom z uctu -1000 korun.
Ze na druhem uctu penize byly to banku nezajimalo, ucet obnovit nejde, k vypisum se nedostanu, k ovladani taky, takze konec. Muzu si zalozit ucet novy, prima. Pry me obesilali na adresu ktera je v systemu. Nebyla spravna, ale co treba zavolat, poslat email. Ne, rovnou se rusi ucet. Tomu rikam osobni pristup. Jediny co jim zbylo je rychly system. Jakmile bude nejaka banka mit stejny system jako eBanka, odchazim OKAMZITE.
Byl jsem klientem eBanky od roku 1998 a vše fungovalo jak mělo. Naopak známí co byli u Raiffeisenbank byli nespokojeni s nesolidním chováním. Letos Raiffeisenbank koupila eBanku a i když jsem u eBanky 10let, tak od Raiffeisenbank odcházím, protože neznalost pracovníků Raiffeisenbank a jejich nezájem o klienta je nad únosnou míru. Výhru si Raiffeisenbank koupila, protože rozesílala spamové mail, kde žádala lidi aby volili Raiffeisenbank.
Výhra Raiffeisenbank i České spořitelny je výsměch, protože je to ovliněné počtem klientů. Obě tyto banky patří mezi horší a v ČR je mnoho lepších bank. Volba banky roku je další z podvodů na klienty.
Mám kolegu z Polska a u nich dnes již banky nechtějí žádné poplatky a na spořících účtech jsou úroky kolem 10%. Je v ČR jsou banky podvodníci a lichváři.
Rating firmy lze upravit reklamou, v případě banky se jedná o oškubání klientů a vyhození peněz dotazy, co bych si přál na účtu.
Kdy vyhrají lháře roku, neschopa v hypotékách roku a další tituly na které mnohem více spějí. Jen klidně reklamujte, stát vaše hospodaření zaplatí, vždyť krizi je třeba nejdřív vyvolat.
nejak je v tyhle diskusi nevidim :)) Jo to bude asi tim, ze jim zrusili vanocni vecirek a na internet uz asi taky nezbylo
Moc nechápu, co jsi tím chtěl říci. Za sebe Raiffeisence tímto velmi gratuluji a jsem pyšný na to, že jsem pomáhal dostat eBanku do stavu, ve kterém si ji RB koupila. Evidentně byl spojení správný krok. Ani jedna z bank by asi samostatně tak rychle k podobné ceně nedošla. Pozdrav všem v RB, jen tak dále! :-). J.
Proč je uprostřed textu věta:
Loni se Raiffka stala skokanem roku a letos ji porota zvolila nejdynamičtější bankou roku 2008?
Když nejdynamičtější bankou roku je zaslouženě MBank. Článek byl vyroben generátorem textu? Když už si Raifka zaplatí reklamu, tak pořádně, ne
koukal jsem na jejich stránky, bohužel ovlivněn reklamou na netu i v TV
a myslel jsem že nabízí ůčet zadarmo. Nic takového se nekoná. V ceníku maj vedení učtu měsíčně.
Vedení učtu 35kč
Přímé bankovnictví 70kč
Debetní karta 25kč
Zkus se podívat dál na věrnostní výhody...když splníš, máš zadarmo účet, přímý bankovnictví, 2 karty, příchozí platby, 2x výběr z bankomatu, kontokorent...
si musí vypomáhat požadavkem svého vlastníka o dotaci od státu?
P.S.: Co se cenzorovi nelíbí na tomto názoru, že ho smazal? :-O
To vážně někdo věří, že tahle soutěž je něco jiného než reklama? A že vyhraje banka, která získá nejvíc hlasů a ne ta, která si to zaplatí?
Pokud by to tak totiž bylo, nikdy v životě by nemohl minulý rok vyhrát Osobní účet (nebo jak se tam zlodějna od ČS jmenuje). Ekonto je velice dobrý účet, s RB je to už bohužel horší. Kromě toho, že zvýšily poplatky, které byly u eBanky ještě rozumné, nejsou absolutně schopní pochopit, že každý klient má jiné potřeby a ne všichni ocení, když se jim bude nabízet karta za 200 Kč zdarma, zatímco na jiných poplatcích zaplatí tisíce.
Jsem dřívějším klientem eBanky a brzy asi budu i bývalým klientem RB. Pomalu se stává synonymem pro aroganci, neschopnost a nekomunikaci, v lepším případě informace polovičaté, spíš ale úplně lživé, od lidí i z dokumentů - viz. třeba ten průběžný zisk Kč/€. Proti eBance to je zhoršení tak o milion %.
No ale jestli jsou cílovou skupinou klienti jásající za 10Kč bonus, který je jim vzápětí stržen za "generování výpisů", pak asi mají pořád koho oslovovat...
V eBance -tenkrát měli asi 115000 zák. jsem byl jednou se podívat, jak se tam pracuje, příp. pro ně i pracovat. Ten manažer, nebo co to bylo, ten byl tak namyšlený až to bolelo., A ty kobky(něco jako kancelář) . Přitom banky a bankovní systémy jsou na jedno kopyto. Po spojení s
Raiffeisenbank je to vražedná kombinace. Nedivím se, že banky mají potíže, protože normálním zaměstnancům zjevně moc neplatí, pouze vybraným dávají nehorázné sumy, přitom kvalita služeb je bídná. Zdá se, že mBanka právě pro ty normální lidi bude asi velmi vážnou konkurencí pro ostatní banky eBanku,Raifku a.j. nevyjímaje.
jsem to zkusil přepočítat, celá Rajka International má za třičtvrtě roku zisk 21,5 miliardy Kč, což vypadá dobře, dokud sito člověk neporovná s místním trhem: KB měla 12 miliard, ČS měla 12 miliard ... 2 největší banky v ČR vydělaly dohromady víc než Rajfka Mezinárodní po celé Evropě.
To je zajímavý, vždycky se tady KB a ČS nadává za to, že okrádá klienty a proto má obří zisky a najednou se to hodí jako výbornej argument pro něco jinýho. Kdo chce psa bít...
Jinak, ty celá Evropo, podívej se, kde Raifka působí, asi nečekáš, že v Albánii nebo Bělorusku bude vydělávat stejně jako tady, na relativně civilizovaným trhu, že ne?