- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem u KB, v lednu mi končí platnost karty, ale banka mě nijak nekontaktovala. Je již karta objednaná? Mám si ji objednat sám? Kde si ji vyzvednout? Proč proboha neposílá KB automaticky nové karty před vypršením platnosti na korespondenční/trvalou adresu? Znamená to, že novou kartu nemusím platit když ji nechci? Naposledy co jsem rušil účet u České spořitelny, tak mě donutili nechat si přeposlat novou kartu (několik měsíců nevyzvednutou, stará již dlouho neplatila, na pobočku kde jsem chtěl účet zrušit, teprve až došla karta, tak ji demonstrativně rozstřihli a účet mi zrušili, jinak to pry neslo - kartu jsem samozrejme musel zaplatit byt jsem ji ani nepouzil!) Takhle zase budu muset obvolávat banku a zjišťovat odpovědi na tyto otázky...
U M-bank se vám delfín poslední den platnosti promění ve vola.
jdi si zaplatit poplatek za uschovu svych financi do molocharny
Ve vlastnim zajmu Banky ktere zalezi na dobrem zakaznikovi ktery peclive a vcas splaci sve dluhy na kreditkach, mi automaticky dlouho pred vyprsenim platnosti posila novou kartu se stejnym cislem konta.
Banky kterym na zakaznikum nezalezi se chovaji jinak. (Asi je to pro ne vyhodnejsi).
Spravne,jeste se mi nestalo abych nemel v ruce novou kartu pred vyprsenim stare...