Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Česká pojišťovna odstranila chybu až po zásahu redakce iDNES.cz

Česká pojišťovna díky vlastní chybě klientovi znatelně navýšila pojistné. I přes opakované reklamace ze strany klienta se pojišťovna po mnoho měsíců odvolávala na technickou chybu ve svém systému, jejíž vyřešení si vyžádá více času. Poté, co se o případ začala zajímat redakce iDNES.cz, byla chyba vyřešena ze dne na den.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr,Olomouc

česká pojištovna

 česká pojištovna si zachovala styl monopolního jednání se zákazníky dodnes..jako by nebylo20 let po revoluci..proto rychle pryč z téhle instituce, to je moje rada..už jsem taky od nich utekl po problémech..

0/0
30.5.2009 13:51

Vlasta

Pojištění nemovitosti u ČP - 2

... tak místo, aby mi ho dal podepsat, mi oznámí, že přeci inkaso z účtu nepotřebuji, že to můžu platit příkazem a papír demonstrativně roztrhá.!V informacích se ptám, kde si můžu stěžovat. Stěžovat si na pracovníka prý můžu jen u něj samého. Rok 2004: !Potřebuji zvýšit limit pojištění, protože nemovitostí ručím. Musí být uzavřena nová smlouva. Paní mi vypočte, kolik mám doplatit, zbytek se prý převede ze staré smlouvy. To ovšem trvá 3/4 roku pravidelných návštěv a telefonů a z jejich strany upomínek a výhrůžek výpovědí. :-/ Pojistné plnění jsem po nich nikdy nechtěla, jak by to asi dopadlo? Dům mi naštěstí nevyhořel, jen střechu odnesla vychřice. To jsem raději uhradila klempíři na ruku.

0/0
20.4.2009 20:16

Vlasta

Pojištění nemovitosti u ČP - 1

Rok 2000: !"Ukončení smlouvy po zemřelém vám uděláme, ale novou smlouvu si musíte jít sjednat na jiné pracovičtě." !Na jiné pobočce: "Proč jdete zrovna sem? ... To není pravda, smlovy na nemovitosti dělají všude!" Po půl hodině vysvětlování, co chceme nenapsal pán ještě ani řádek. Když se obrátíme na jeho kolegyni o pomoc, take ukáže na něj a otočí se k nám zády. Po další půl hodině jeho kolegyně odchází a střídá ji paní seniorského věku. Ta vše vzřídí do pár minut.!Po několika týdnech jdu na pobočku znovu vyřídit si inkaso z účtu. Pán mě dlouho poslouchá, pak vypisuje papírek, který několikrát roztrhá, že je na něm chyba. Když je papír konečně správně vyplněný, ...

0/0
20.4.2009 20:03

Vlasta

Ono to bude těmi lidmi, ne technikou

Pracuji v IT, i když ne u ČP, a mám své špatné zkušenosti s přepážkovými zaměstnanci ČP (IQ tykve). Na IT oddělení bych chybu neházela. Spíš bych to tipovala na neschopnost nižšího personálu. Pokud ohlásí na helpdesk chybu typu "klientovi to špatně počítá" nebo "něco mi tu nefunguje", tak se to řešit opravdu nedá. Chyba není  v těch lidech, kteří pracují s klienty, ale na personálním oddělení, že je přijalo nebo u manažerů, kteří nechápou, že za 10 čistého jim dostatečně inteligentní člověk pracovat nepůjde. A taky chybí jakákoli kontrola kvality práce.Rv

0/0
20.4.2009 19:50

Určitě nenapíšu

Pro Radka Nera

Pokud někdo nespáchá sebevraždu do dvou let od uzavření pojištění, nárok na výplatu má. Pokud je přítelknyě uvedená jako oprávněná osoba zemřelého, měla by dostat plnění automaticky, pokud neměl uvedeného někoho jiného. Pokud nebyla oprávněná osoba z dané smlouvy určena, spadá plnění pravděpodobně do dědictví a řeší se přes notáře.

0/0
31.3.2009 19:34

Určitě nenapíšu

Pokračování III

Ve výsledku bych si u ČPOJ neuzavřel něco ani náhodou, protože pokud klient platí je vše OK, nádherně vše vypadá a funguje. Jakmile ale něco chce, jsou miliony kliček jak plnění pokrátit, snížit nebo vůbec nevyplatit, kliček které jsou perfektně v souladu s pojistnými podmínkami, ale o kterých klienti většinou netuší.

0/0
31.3.2009 19:30

Určitě nenapíšu

pokračování II.

Další příklad je programové vybavení, které je nemoderní, věčně nefukční a poruchové, programy se neustále záplatují, přičemž jedna záplata (patch) většinou vyřeší jeden problém a dva další způsobí.

Spousta lidí tohle nevydrží, odchází a na jejich místo nastupují nezkušení lidé, kteří v extrémních případech nemají ani nikoho, kdo by je zaučil (do vedení týmů jsou nasazování lidé, kteří danou práci nikdy nedělali a tudiž nejsou schopni zodpovědět svým lidem ani základní postupy a procesy) Samozřejmě pak vznikají chyby, protože zaměstnanci na centru kolikrát ani nevědí, jak mají daný problém řešit a nikdo jim neporadí.

Každý kdo kdy v klientské centru dělal ví moc dobře o čem mluvím.

0/0
31.3.2009 19:25

Určitě nenapíšu

pokračování

Druhý problém je totální šetření vedení firmy na všem.

Zatímco manažeři a podobní lidi si vydělají a pořádají si bály a rauty, obyčejní zaměstnanci (likvidátoři, správci pojistných smluv, lidi vyřizující dožití nebo změny na smlouvách) si vydělají jen opravdové minimum (pro příklad chodím domů s 10-11 čistýho), které se několik let nemění.

Za tuto mzdu se ale neustále zvyšují nároky, přidává se další a další práce, spojují se odbornosti a práci, kterou v centru dělalo třeba 60 lidí dnes dělá 20. Do toho si přidejte arogantní vedení, které považuje lidi za nahraditelný dobytek, neustálý stres a nervy z plnění šílených pracovních limitů a časté výpomoci nebo nucené přechody do jiných specializací  a vyjde vám věčně naštvaný zaměstnanec, kterému je klient úplně volný.

0/0
31.3.2009 19:15

Určitě nenapíšu

Trošku

si přisadím do diskuze - v ČP pracuju, konkrétně zrovna v jedno z center. Co se týče chyby v placení zaviněné chybou v systému, je to bohužel u nás běžné, my samotní máme neustálé výpadky IT technologie, některé problémy které znemožňují práci se řeší na našem Helpdesku třeba 3/4 roku, aniž by kdokoliv viděl, co se vlastně s problémem děje.

Díky tomu může dojít k podobné "chybě", přičemž pracovník call centra nebo někdo na přepážce s tím nic neudělá - základ všeho je totiž šílený bordel, kdy absolutně vázne komunikace mezi IT úsekem, agenturami a klientskými centry. Díky tomu prostě lidi z agentur netuší (a ostatně ani nemají přístup do určitých systémů) v čem je problém.

0/0
31.3.2009 19:06

Radek Nera

Lhůta vyplacení životní pojistky

Na základě info zde z netu se na Vás obracím, zda

by mi mohl někdo vysvětlit jakou lhůtu má vlastně Česká pojišťovna na vyplacení pojistné události.

Manžel přítelkyně si platil životní pojistku 3roky,

8měsíců/ 400Kč,-. Poté spáchal sebevraždu. V jakém časovém horizontu má přítelkyně vůbec

nárok na vyplacení peněz...???,když je vždy telefonicky spravena tak, že věc se ještě řeší...? Neporušuje tímto pojišťovna smlouvu?Pojistka uzavřena u Č.P. v Brně.

0/0
19.3.2009 18:08

smycka

Lichváři

Je to chyba státu,že podporuje lichvu.Ve vyspělých zemích by si to nikdo nemohl dovolit takhle okrádat klienty;-(

0/0
30.12.2008 12:13

bobina

dá se říci navádění k pojistnému podvodu

V době kdy jsme měli povinné ručení u ČP nám naboural OA soukromý zemědělec a neměl se k nahlášení pojistné události na ČP.My neustále neobdrželi plnění a po několikeré osobní urgenci jednoho dne mi likvidátor pojistnách událostí sdělil, už přesně si nepamatuji jak to bylo, ale úplně jasně  řekl,ať si seženeme nějaké doklady od někoho, že nám auto jako opravil a pojiš´tovna nám to proplatí. Nevěřila jsem  vlastním uším a hned jsem mu řekla, že to snad nemyslí vážně! Že se nehodláme dostat do problémů, protože pokud bychom jeho návrh přijali nakonec k plnění  by nedošlo, protože by řekli, že jsme spáchali pojistný podvod. Jeho návrh mi připadal za jasným účelem. Písemně jsem jim sdělila, že pokud nebude plněno do týdne , tak že celou záležitost i s "návrhem" likvidátora předám sdělovacím prostředkům. A co  myslíte? Plnění bylo do 5-ti dnů.

0/0
16.12.2008 19:32

bombai

také dělám chyby..

ale ČP vede. Mám u nich uzavřené penzijni připojištění. Ve smlouvě uvedeno, že je splatné 1 x ročně. Po dvou letech trvání smlouvy  mi začaly každé 3 měsíce (sic!) chodit od ČP doporučené dopisy, že jsem nezaplatila pravidelnou měsíční (sic!) splátku, a že mi nebude připsána státní podpora...tak volám, a říkám....je to zaplaceno na rok dopředu..oni - ale" já to tu v systému nevidím", "to musíte osobně"...Po třech letech marného volání, dopisování a docházení na pobočku, jsem už na jedné přepážce byla hodně nepříjemná a jedovatá a krasavice opáčila - "ale nemusíte být ne mne nepříjemná, já ta to nemohu". Tak jsem opáčila, že když to nejde po dobrém, tak budu ještě horší..a ejhle, platím jednou ročně a již nedopisují.

0/0
16.12.2008 16:41

Def

Plnění?????

Ahojte. Mátě někdo zkušenost s plněním, spíš tedy neplněním od ČP Zdraví? Vypověděll vám někomu  pojistku? Ubránili jste se? Jedná se o pojistku při nemoci. Má to cenu ji u nich uzavřít?

0/0
14.12.2008 23:31

Jana

Nespokojenost

Konečně diskuze ve věci ČP. Ani se nedivím předchozímu článku, že urgoval reklamaci 10 měsíců. Celá rodina máme také problém s ČP. Před 9 lety  jsme se přestěhovali  z  městečka do okresního města .Okamžit jsem nahlásila písemně  změnu adresy celé rodiny . Jak jsem byla nemile překvapena,když počátkem následujího roku  potvrzení a další písemnosti týkající se pojistek přišly na původní adresu. Protože  tam máme známe, kteří nám poštu od ČP dovezli.tak jsme nic "neprošvihli" a včas obdrželi. Opět jsem  osobně na pobočce pojišťovny v místě  bydliště nahlásila u všech  změnu adresy .Bylo mi přislíbeno,že  se vše napraví. Další rok se vše opakovalo. Potvrzení přišly na původní adresu. Patřičně rozlobená, protože  v původním bydlišti si musejí říkat, že nejsme schopní po třech letech \) tehdy to byly 3 roky)  nahlásit  změnu, jsem opět  na ČP došla a vše se opakovalo . Nemusím říkat co následovalo další rok. Opět to samé. Tak je tomu do současnosti. Trvá to již 9 let. Kdo nezažil neuvěří.

0/0
14.12.2008 23:22

bobo

Re: Nespokojenost

něco podobného  s ČP mám taky- po nehodě jsem zažádala písemně o urychlené vyplacení ušlé mzdy, když se nic nedělo, začlo pravidelné urgováíní s neustále stejnou odpovědí- do týdne bude vyplaceno, máme změny systému, dělají to brigádníci ,,,blabla, trvalo to cca 4 měsíce, v polovině července jsem podala stížnost k jejich kontr. oddělení- jejich odpověď přišla velice rychle- až v prosinci, navíc místo aby se omluvili za svoji debilitu a neschopnost, sdělili mi jen, že mi ůčetní špatně spočítala mzdu. Zrušila jsem u nich všechny pojistky a už NIKDY!!!!Rv

0/0
16.12.2008 9:43

Nespokojená

Re: Nespokojenost

Žádala jste úrok z prodlení pojistného plnění? Nevíte do jaké maximální výše lze jej nárokovat? Jinak o zrušení všech pojistek členů rodiny  také vážně uvažuji, a to z několika důvodů.

0/0
16.12.2008 15:54

stovka

To je velmi přesné, u mě je tentýž problém

s placením úrazové pojistky, dostal jsem dopis od ČP, že vše urovnají v lednu 2009.

Dá se předpokládat, že tomu určitě tak nebude. Zřejmě postižených klientů ČP bude více. Asi ČP ten svůj borde* bere za normální a ještě je spokojena, že tomu je tak a nevybočuje v ČR z řady jiných jí podobných institucí. Takže nějaké vyjádření od tiskového mluvčího neočekávejte !

0/0
12.12.2008 10:06

Honza

Re: To je velmi přesné, u mě je tentýž problém

Vám se stalo to samé, co je popsané v článku ?

0/0
12.12.2008 10:07

Re: To je velmi přesné, u mě je tentýž problém

Pokud se v programu vyskytne chyba, je těžké ji opravit za jeden den. Je pravda, že 10 měsíců je dlouho, ale nedá se nic dělat.

Jak říkám - kdo někdy pracoval s programy nebo dělal v pojišťovnictví, tak ho to nepřekvapí a nediví se jako všichni okolo, který o tom vědí kulový.

0/0
12.12.2008 10:10

Honza

Re: To je velmi přesné, u mě je tentýž problém

Trochu nesmyslný názor, jasně v článku je psáno a pokud člověk číst umí to, že chyba byla 10měsíců a ze dne na den byla opravená ... To je to nejhorší a další věcí je, klientovi chybu nahlásit a né aby klient hlásil chybu sám jakémukoliv subjektu.

0/0
12.12.2008 10:37

Re: To je velmi přesné, u mě je tentýž problém

To není názor, ale vědění, protože v ČP pracuji. To že byla opravena ze dne na den není rozhodně schválně. Některé chyby se táhnou i od roku 2007, takže asi tak. A když program vytvoří chybu - sám od sebe - tak se dá těžko zjistit, že ta chyba vznikla, dokud se klient neozve nebo pokud se na to nepřijde díky úpravě na smlouvě, kde se ta chyba také vytvořila.

0/0
12.12.2008 12:15

.

Hrozně se mi líbí, jak každý nadává na ČP. A já jsem se bavil s tím a ten byl arogantní, likvidátor mi uznal to a to....to vám pořád nedošlo, že za to nemůže ČP jako taková, ale že je to o přístupu zaměstnanců - člověka jako jednotlivce? 

Jak je tady dokola zmiňována odměna zaměstnancům, zaměstnanci ČP si opravdu nevydělávájí 20.000 měsíčně a nemají odměny a prémie za každý vykonaný úkol (v tomto směru ČP šetří i na zaměstnancích). A nemusíte mít strach, ČP kontroluje, jak jsou požadavky klientů vyřešeny. A to, že jste měli případů víc neznamená, že je řešil jeden a ten samý člověk. ČP má více zaměstnanců. Všude se najdou idioti. Taky jsem byla v KB a byl na mě pracovník za přepážkou nepřijemný a taky jsem si neříkala, jak je celá KB úplně hrozná a nejhorší banka na světě, ale řekla jsem si "kretén". Jde o to si uvědomit, že pokud bylo něco špatně vyřešeno, neřešila to ČP, ale jeden konkrétní člověk, který byl prostě "kretén".

0/0
11.12.2008 7:38

chenile

Re: .

kazda spolecnost zoodpoiva za sve zamestnance..to bys mel vedet.

0/0
11.12.2008 16:27

Re: .

ale asi těžko se ptá lidí, který přijímá, jestli není blbej a jestli bude řešit požadavky klientů, tak jak má?!

0/0
12.12.2008 8:00

Expojišťovák

Re: .a proč jsou takoví zaměstnanci?

Takové zaměstnance umožňuje mít firma, která hodně vkládá do reklamy, ale málo do zaměstnanců. Asi v těch centrech i špatně platí.... a pak je to k nevyřešení. A to, že paní/pán z centra nemůže znát někoho na druhé straně republiky, a tím nemá z ostudy kabát, když je neschopný. 

Argumentem není, že jsou arogantní i jinde. Článek psal o ČP. A její služby nejsou lepší.

0/0
13.12.2008 11:23

smycka

Re: .A co vedení?

Jarynko,co dělá vedení v tom,aby byl u Vás pořádek.Za ty peníze které mají si to nezaslouží.Měli by je poslat na rok do Saka třídit odpadky;-D

0/0
30.12.2008 12:21

Expojišťovák

Zkušenost s ČP

ČP zcentralizovala klentské služby do 3 velkých měst = dramaticky snížila své náklady=zvýšila zisky. Škody umí nyní opravdu rychle zlikvidovat, tedy ty na autech. Zoufale nedobrá je právě ona správa pojištění, zejména reklamace plateb. Na obchodních agenturách s tím nic nenadělají, protože i oni musejí mluvit s operátorkami v klientském centru, a to jsou cvičené mluvící hlavy, které nemohou ani umět něco nestandardního vyřešit, není to jejich úloha. Prostě ČP je nyní finanční hypermarket, ve kterém je obsluha minimální=telefonická. Individuální přístup mají zpravidla jen obchodníci, kteří žijí z provizí z uzavřených obchodů a centralizovat je nejde....  Škoda pro ČP.....tato vizitka služeb po pár letech od zavedení klientských center=obrovských halách s lidskými stroji, pardon zdroji.

0/0
10.12.2008 22:24

Pavel

Re: Zkušenost s ČP

No škody moc rychle řešit neumí, u mne po 14 dnech nabouraného auta v servisu mně neoficiálně pracovník ČP sdělil, že s tím nemůže nic dělat, že to přiřazuje automat a záleží na tom, kolik toho je. Řekl bych, že kdyby jsme měli nějaké statistiky, že by jsme se divili, kolik procent škod nevyřeší do týdne. Ale bylo to rozhodně lepší než předtím jiná cizí věhlasná pojišťovna nám ve firmě řešila škodu 4 měsíce. No trik použila stejný jako v tomto případu ČP - technická závada na systému, nemohou to rychle udělat apod.

0/0
10.12.2008 22:35

Zivan

Re: Zkušenost s ČP

Ono je logicke, ze to prideluje automat. Urcite maji nejake premie podle vyresenych ukolu, takze by se jim nechtelo resit slozitejsi problemy.

0/0
11.12.2008 0:31

homo sapiens

je to teprve začatek .

pak nějaký soukromník převezme VZP a  on bude starat o naše zdraví .

0/0
10.12.2008 21:36

mb

Re: je to teprve začatek .

už aby to bylo.

0/0
11.12.2008 13:01

Martin Chovanec

popis chyby

Je dosti možné, že se jedná o zvláštní případ lenosti něco opravovat kombinovaný s hamounstvím. Věřte, že kdyby klient platil méně, než má, nebylo by k nápravě potřeba aktivity MF DNES.

0/0
10.12.2008 21:33

cinsky_buh_srandy

z toho plyne poučení

jen blb se může pojistit u ČP ;-DR^

0/0
10.12.2008 20:49

bla bla

ja se vam divim,

kdyz mate v CP znameho likvidatora tak je vse super. Odskodne zaokrouhluje pekne nahoru. Kdyz je nekdo obycejny zakaznik CP tak se preci nema co divit, ze ho ojebavaji. Ted se rozmohla takova zajimava hra....hon na poskozene pri autohavarii....clovek sotva zavola na pojistovnu a uz tam stoji odtahovka ( "preferovana") a auto vam v servisu ( "preferovanem") opravi. Vy jenom podepisete papiry, pojistovna plati primo servisu, ale pozor vy nevidite tu fakturu co jde na pojistovnu...to byste koukali ze vam "vymenili" baterii, po narazu do zadniho blatniku a podobne. Je to ted novy byznys, takhle kamaradickove ojebavaji pojistovnu, no a ta se brani, aby mela zisk tak musi ojebavat ty co nekrici....

0/0
10.12.2008 18:10

kokoska

Re: ja se vam divim,

Tak to trošinku myslím kecas. Pac jako zamestnanec CP vim, ze to co pises tak skutecne neni a ani neni technicky proveditelne. System pracuje a funguje trosinku jinak, To ze servisy natahuji pojistovny je pravda, ale to ze by v tom pojistovna byla namotana uz pravda asi nebude. A to, ze ti nekdo znamej vyplati skodu zaokrouhlene nahoru, myslim taky pravda nebude!! Opet technicky nemozne!!! Takze povidalku zkus ted jinou pohadku

0/0
10.12.2008 21:15

Marek

Re: ja se vam divim,

Ale prosimte - kdeze lonske snehy jsou. Yoo tak pred 10ti lety to bylo jiny kafe - za 10% byli schopni vymyslet neskutecny pekla :-)

0/0
10.12.2008 22:13

Faltýnek

česká pojišťovna

0/0
10.12.2008 17:45

beta

proc jenom negativne ?

Já mám s ČP jenom nejlepší zkušenosti. Je jednoduché házet špínu, kvůli jedné chybě, ale pokud něco šlape nikoho to nezajímá.

0/0
10.12.2008 16:15

liberecak

Re: proc jenom negativne ?

Asi proto, že to má šlapat, protože si to platíš a noviny tu nejsou od toho, aby chválily někoho za to, že mu funguje něco, co je předmětem jeho podnikání a tudíž mu generuje zisk. Pochválit se firma může sama v článku viditelně označeném jako inzerce, tento může být klidně třeba dvoustránkový. Další dotaz?

0/0
10.12.2008 16:29

tnx

Re: proc jenom negativne ?

To, že funguje něco, z čeho firma vydělává peníze, považuju za naprosou samozřejmost. Na tom není nic zajímavého.

0/0
10.12.2008 17:50

Flynn

Re: proc jenom negativne ?

Ano, vse slape a v CP cloveka hladi po hlave a drbou pod bradou, dokud se nic nestane a nezadas plneni. Pokud ho zadas, zacnou si podminky menit dle sveho, aby se plneni vyhnuly a i kdyz argumentujes smlouvou, reknou, ze tva smlouva se danymi podminkami neridi.

Toto se mi stalo po vykradeni vozu - CP se menou pekne vynehla a ani se nemela k odsouhlaseni vypovedi.

Dnes jsem jiz u jine pojistovny a u CP bych si nepojistil ani paratko.

FAKT, NEKECAM...

0/0
10.12.2008 19:33

Mysak

kvalita CP

Kvalita CP. Kolem roku 1994 jsem koupil Favorita a pojistil ho u CP, jinde to tehdy neslo. Stal 217 tis. Kc.  Za dva roky  havarku vzpovedeli ze se ceny aut a ND od uzavreni smlouvy nekolikanasobne zvysily. Za ty dva roky se cena zvysila o 10 procent, ale pro CP to byl nekolikanasobek.  V roce 1995 mi cizinec naboural nove auto.  Hned jsem jen na CP. ktera tehdy jedina delala povinne ruceni. Auto ofotili, sepsali zapis. Za cca 14 dnu jsem dostal vyrozumeni, ze mi auto, pojistene v zahranici nabouralo moje a at se s nim dostavim na CP., pokud chci nahradu skody. Prinesl jsem na CP i kopii zapisu policie o vinikovi nehody. Kdyz jsem se ptal, kdy bude skoda uhrazena, bylo mi receno, ze jeste nemaji zapis od policie.  A ze mam zase prijit za 14 dnu, i kdyz jsem prisel po telefonicke dohode. tak jsem se madame ptal, kde je jeji vedouci, a ze je lharka a at mi to u vedouciho vysvetli. Najednou otocila a za 10 minut jsem mel sek. CP nikdy vice. Jsem v zahranici a nemam na PC hacky a carky.

0/0
10.12.2008 15:56

Zofka

chyba odstraněna nebyla

To je jednoduché - z popsaného pouze vyplývá, že klientovi vrátili peníze, nikoliv že chybu odstranili. Podle mého trvá dál a bude ještě nějakou dobu trvat.

Tedy je zcela zbytečné ptát se, co to bylo za chybu a jak je možné, že ji odstranili, až když se do toho idnes vložilo.

Čímž neříkám, že je to v pořádku. Doporučila bych klientovi zrušit SIPO a platit si to sám, jako dřív.

0/0
10.12.2008 14:37

Honza

Re: chyba odstraněna nebyla

To mě napadlo hned, když oni to nebyli schopni vyřešit. Bylo mi ale řečeno, že tím se automaticky stavím do pozice neplatiče, jelikož systém vyžaduje jinou částku, než bych jim posílal ....  Není vše lehké jak vypadá a tahat se po soudech ... ?

0/0
10.12.2008 15:37

liberecak

Re: chyba odstraněna nebyla

pokud z pár tisíc klientů vytáhnou každoročně o 3000 Kč víc, už je to pěkná sumička..i blbý 3 miliony na tisíci lidech...

0/0
10.12.2008 16:31

Flynn

Re: chyba odstraněna nebyla

Doporucuji jeste jednu vec - zmenit pojistovnu.

Dnes bych jiz se sebou nenechal vybehnout.

0/0
10.12.2008 19:35

TondaKondaAnakonda

Re: chyba odstraněna nebyla

Dohled nad činností pojišťoven ma ČNB, tak bych to šupl jim, ať provedou kontrolu, že pojišťovna podvádí.

0/0
13.12.2008 21:36

Hrad

Re: chyba odstraněna nebyla

Dle podmínek pošty SIPO nejde zrušit. Zanikne až po 3 letech, pokud na něm neproběhla žádná platba. Jde vyjmout určitou platbu, ale za to si pošta účtuje.:-©

0/0
10.12.2008 21:01

Kamil

taky jedno pozitivum

Koukám koukám jak všichni s vervou buší do ČP :-) Já jsem klient ČP 10 let, 3 pojistné události a všechno naprosto ok. Zaplaceno včas, smluvní servisy fungovaly, likvidátor jezdil. Tak nevím, jestli nejsem exot...;-D  Já naopak můžu ČP doporučit stejně asi jako další 4 miliony lidí, možná kromě pár desítek těch se špatnou zkušeností. R^[>-]

0/0
10.12.2008 13:04





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.