- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
lidského fakturu a řetězení chyb.Pokud se peníze obědnávali a kupovali do centrální banky v Maďarsku tak je jasné kde byla chyba.A nebo se stala situace,že to byly tzv. špinavé peníze,tj. peníze co někdo donesl do banky a byly zaslány zpět do oběhu.V prvním případě byla chyba asi na straně někoho kdo ty peníze připravoval a v druhém případě "paní pokladní" neprojevila dostatek zkušenosti a u této "exotické" měny si nedala pozor.
No tak se ta pokladní spletla. Jako kdyby se nikdo nikdy nespletl....Pokud je to ovšem pravda. Klient by měl vědět co nakupuje a překontrolovat a přepočítat si vydané valuty. RFB se k tomu postavila velmi dobře. Mohli klidně mlžit, (klient opustil přepážku), ale zachovali se profesionálně. Tak, jak by se měla zachovat každá banka. 1.000 HUF je cca 100 CZK. Určitě nejde o život. Nevím, proč se z toho dělá takové drama..... Že by konkurenční banky pořád trápilo, že je RFB Bankou roku?......
mně hlavně přijde divný, že místo aby si šel stěžovat do banky, tak šel rovnou do idnes
Pokladni v bance, kdyz si pri nakupu bankovek nevsimne, ze koupila falesnou ci neplatnou, tak jeji jedina sance je, ze se te bankovky nasledne zbavi a proda ji dalsimu klientovi.
Tohle neni nazor. To je pravda.
No, nezapomenu na to, kdyz jsem se jednou ptal v pobocce Agrobanky v Brne, kdyz je urokova sazba u depozitu na pul roku 10% p.a., jestli za pul roku dostanu tech 10 procent, nebo jak to presne je...a rekli mi ze ano...
asi pred 10 lety na CSOB na prikopech jsem vybiral ze sveho terminovaneho uctu vetsi castku coz mela byt zaloha na byt. Penize dala pokladni naprepazce do obalky. Tramvaji jsem jel na pobocku kde mam bezny ucet a vetsi disponibilitu (bylo to tenkrat rychlejsi nez prevod). Obalku jsem tak jak byla predal podkladni na pobocce P5. Mezi nekolika desitkama petitisicovek v teto obalce byla jedna falesna.
O tyto penize jsem prisel a jeste na mne podala CSOB trestni oznameni !! Je to zlodejna na N-tou
to není o chybě v bance , ale o tom, že jsi nedbalej. máš si peníze při přijmu kontrolovat a pokud se ti něco nezdá máš žádat ještě u přepážky nápravu. postup banky, že dali trestní oznámení je správné, to že ti ji tam oni dali ti v tento okamžik nikdo neuvěří. Peníze jsi přijal, přepravoval a buhvíco ještě. nikdo nemůže dokázat ani ty jak to bylo. je to tvá chyba a tak za ni zaplat. ono se nadarmo stále neříká aby si lidé všeho na penězích všímali. Pokud bys postupoval jak máš, mohl jsi na ni přijít a žádat okamžitě nápravu tj nepřijmout ji a žádat jinou je to dle vyhlášky čnb, že občan nemusí přijmout bankovku opotřebenou ve větší míře, poškozenou či podezřelou z padělání a to i mince, má možnost takové plATIDLO ODMÍTNOUT A ŽÁDAT JINE. VYHLÁŠKA 46 ČNB
pro slovenského přispěvatele,huf je lepší měna než vaše korunáčka a přeju mnoho úspěchů s eurem. padělky jsou již dávno a všade. Madaři jsou však civilizovaný národ ne jak mafie na ukrajině. Tam obyčejný člověk živoří a mafie má rajský život a pokud to nevíš jejich měnou je hřivna a to je název z dob fašismu, zrovna jako vaše bývalá slovenská koruna s hlinkou, ostuda pro vzdělané slováky, je mě jich líto .madari aspon opustili válečné penge, správně psáno s přehlasovaným o. pekný večer bývalý bratře
Já nevím lidičky co tu probíráte, jsem pracovník jisté banky a vím ze zkušeností, že nic podobného není možné. Pokud se tak stalo tak patřičná poklaní či pokladník tuto bankovku nakoupil a protože není platná nemohl ji odvést do odvodu a tím by se tato dostala zpět do národní banky dané země.Rozhodně není možné v bance dostat padělek , jak zde jistý človíček uvádí. Možná tak ve směnárně, podíváme li se na osazenstcvo, tmavá pleť , špatná čeština, nejspíše arabové a rusi samá mafie. mnohokrát mi klient donesl bankovky ze směnárny, říkám fuj to se nesmí vyplatit. a co se týče výměny za platnou či kačky? to je věc přístupu je to o lidech,ale jsme v čechách a je tu hodně podvodníčků.pokud někam jedu na netu jsou platné peníze a směnárny jsou jen pro odborníky a ne trouby co chtěj ušetřit pár šupů. poškozená 50 eur ,takovou nemusíte přijmout.pozdrav všem
Rikas, ze neni mozne dostat v bance padelek? No v nekterych mozna ne(ty co maji spesl pocitacky), ale v tech co to pokladni kontroluje rucne to urcite mozne je! Protoze clovek je jen clovek a nektere padelky jsou velice kvalitni. Proste to od nekoho koupi a druhemu to vzapeti proda a nemusi o tom ani vedet. Pravdepodobnost je sice mala, ale jakou pravdepodobnost by si typoval na to, ze pred rychlik spadne most? Jsme jen lidi, ale ani technika neni dokonala. A krom toho, jsem toho nazoru, ze banky jsou jen legalizovani zlodejicci, a hlavne ty v CR.
hufy su hrozna mena, je to sice platidlo susedneho statu ale je na kraji mojho zaujmu, tiez by ma nezaujimalo ci to ma pasik alebo nema. Hlavne že priatelka ma pasik
rovnako som minule rozmyšlal ake je platidlo na Ukraine ... uff ... hanba mi
A to už u nas našli prve falošne eurobankovky
Tak přesně ty samé tisícovky bez proužku jsem v říjnu dostal taky-někde v Budějovicích(měnil jsem na třech místech). Že jsou neplatné mě ani ve snu nenapadlo,jelikož jsem s nimi bez problémů zaplatil.
Slovíčko Raiffeisen ve mě vyvolává vztek. Před několika lety mě pěkně vypekli u stavebního spoření - stálo mě to hodně nervů a peněz (a nestalo se to jenom mě). Takže s něčím takovým již nikdy nechci mít nic společného. V případě, že toto čte někdo z této instituce, můžu vše doložit - ale budu za to chtít vrátit veškeré peníze o které mě připravili svým lživým postojem její zamětsnanci. Např. změňte si tarif (je to jen 1% z cílové částky) a pak úvěr nebude problém - > následně, ten dům se teprve staví, takže to teda nemá kolaudaci - to vám teda nemůžeme poskytnout úvěr, ... ztráta času, peněz, nervů. A k dovršení všeho mi pak někdo od nich zavolal proč jsem nevyužil jejich výhodného úvěru. A nejsem sám - jen se poptejte někoho kdo s nimi něco řešil.
To já k nim spadnul s eBankou a už jsem taky pryč, bavit se s touhle bandou prolhaných nedouků o úvěru bych se asi ani neodvážil. Najednou je všude plno skrytých poplatků, pracovníci poboček i infolinky informaci nedají dokud se nezeptáte naprosto jednoznačně a i pak často mlží nebo lžou. Pouhopouhé vyjádření k jednoduché reklamaci trvalo mnohem déle než proklamovaných 30 dní, vyřešená není ani po půl roce.
S neplatnou bankovkou jsem si taky užil - vybíral jsem si ze svého účtu eura v pobočce v Praze na Andělu a dostal jsem jednu padesátku do půlky roztrženou. I když jsem si toho všimnul hned u pokladny, výměna za jinou by byla prý pouze za poplatek. Po hodinovém dohadování s pokladní i vedoucí (obě byly mnohem neslušnější než já) a odmítnutí pomoci z infolinky (prý stížnost na vedení pobočky vyřeší vedoucí pobočky ) jsem to raději vzdal.