- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na mě to celé působí jako honba na cestovky, taková antipropagace ck se jen tak nevidí, dnes na to narážím na webu celý den
Zdravim. Kdyby cestovky nezkousely, co klient vydrzi, pak by nebylo duvodu ke stiznostem. Zrejme mate s cestovkami jen dobre zkusenosti. v tom pripade jste stastna zena a ja vam gratuluji
Asi těch reklamací mají u CK FIscher hodně, že musejí dělat tabulku.. nejdůležitější podle mě je, pokud je nějaký problém, řešit ho na dovolené hned a ne se vztekat a reklamovat po návratu. Alespoň mě se to osvědčilo a dovolené si vždycky užijeme.
Tim vsim chci hlavne rict, ze z Fischera by si mely vzit ostatni cestovky priklad. Jejich pristup mi pripada naprosto ferovy. A to nemluvim o tom, jak vypadaji jejich delegatky v dovolenkovych destinacich - upravene, mile, v uniforme s vizitkou pripevnenou na ni a hlavne vzdy ochotne pomoci, poradit apod. A co Eximtours? V brazllske Fortaleze delegatka jmenem Martina Drlikova - uprava zevnejsku veskera zadna (vzdy vypadala, jako by zrovna prisla ze staje), schopnost pomoci veskera zadna, znalost mistnich pomeru - zadna a nakonec jazykova vybavenost? Skoda mluvit.
Vyrazit na dovolenou za nekoli desitek tisic korun nemusi znamenat jen radost z exotiky, kdyz jsou u nas hory snehu. To byl i nas pripad. S manzelkou jsme vyrazili do Brazilie. Neprijemne nas prekvapil pristup cestovky Eximtours, ktera se projevila tak, ze ji absolutne nezalezi na pohodli klientu. Jedine co je zajima, je zisk za kazdou cenu. Nejvic nas dorazila odpoved na reklamacni formular. Podle ni jsme si vse vymysleli, na miste dovolene bylo vsechno v naprostem poradku. Zvlastni. Pokud jde o ostatni obyvatele (Cechy) naseho hotelu, meli stejne problemy jako my a k tomu spoustu dalsich. Na zamitavou rakci ze strany CK Eximtours jsme reagovali odvolacim dopisem. Odpoved prozatim zadna, tak uvidime :-)