- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neznámé exotické ovoce nekupuju, a pokudby, tak jen takové s cenou srovnatelnou s panenskéma jabkama. Šperky nekupuju, lyže kupuju jen takové, aby nebyly moc drahé v porovnání s trhem, ale byly dostatečně funkční, na značce nezáleží. Auto kupuju takové, aby bylo hlavně prostorné a ne přehnaně drahé, aby mělo trochu zrychlení, je-li třeba, a nebylo přehnaně žravé (na +-0,5 l nezáleží, když budou nižší pořizovací náklady). Televize s úhlopříčkou 120 cm zase není tak velká, ale koupím to, co je přiměřené velikosti bytu a někam se vleze, to dá rozum. Jestli plazma či HD - s tím počkám, až jak se to uplatní na trhu a hlavně jestli nezlevní, rozhodně nebudu mezi prvními.
Nesmyslné knížky nekupuji i púřes bombastickou reklamu. Tak si jděte k šípku s nějakou behaviorální ekonomií, na mě si s tím nepřijdete.
Vřele doporučuji knihu Freaconomics, česky vyšla pod názvem Špekonomie. Je to v podstatě o tomtéž a je tam spousta odhalených a popsaných triků.
To je opravdu výborný článek, plný nových a přínosných informací. Opravdu mě obohatil.
.....ale ne, teď vážně, reklama na knihu je to dobrá