Diskuze

Položky na výpisu z účtu můžete reklamovat ve lhůtě až 10 let

V bance lze reklamovat prakticky cokoliv. Můžete začít u položky na výpisu z účtu a skončit u nepříjemného chování bankovního úředníka. Běží vám však důležité lhůty. Ta nejdelší je desetiletá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Šárka

17. 4. 2009 13:06
poplatky za podání reklamace!!!!!

Velice ráda bych se zeptala paní autorky tohoto článku, tedy paní Fialové, kde získala informaci, že Komerční banka. a.s. účtuje poplatek ve výši 400,- Kč za neoprávněně podanou reklamaci týkající se zahraničního platebního styku??

K vytvořené tabulce (banky, klienti a reklamace) bych měla opravdu hodně výhrad!!! Její pojetí je dosti nešťastné a troufám si říci i se špatnými a zavádějícími infromacemi...... !!!! RvRvRvRv

0 0
možnosti

g-point

17. 4. 2009 12:02
Jejdanánku 10 let:)

To to nemůžou dát přečíst právníkovi, nebo aspoň studentovi práv, než pustěj do světa takový bludy?8-o Nároky ze špatně zaúčtované transakce se promlčí za 4 roky ode dne, kdy dostanema výpis, objektivní desetiletá lhůta nám v tomhle případě bude na dvě věci...Rv

0 0
možnosti

hm

17. 4. 2009 16:07
Re: Jejdanánku 10 let:)

pekne, ale nemate pravdu. Ze zakona je to proste 10 let

0 0
možnosti

Jirka

17. 4. 2009 11:17
Zpoplatnění neoprávněné reklamace

Podle mě je zpoplatnění neoprávněné reklamace v rozporu se zákonem. Banky omezují poplatky spotřebitele => snaží se jakoby "zastrašit" lidi, aby nereklamovali každou "hloupost".

0 0
možnosti

Ondřej

17. 4. 2009 8:55
placení kartou na internetu

Máte někdo MasterCard od spořitelny. Už asi 3 týdny jim nejde platit přes net. Že prý chyba na MasterCard (týká se to jen MasterCard vydaných ČS) = v obchod. podmínkách má spořka že neručí za broblémy u třetích stran. Děkujem nashledanou. No opravdu úspěšně vyřešená reklamace.

0 0
možnosti