Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vybojujte si lepší hypotéku

Banky zpřísnily pravidla při získávání vlastního bydlení. Podle informací realitní kanceláře Sting se polovina jejích klientů setkává s problémy. Vyšší splátky a vyšší životní náklady znamenají, že víc klientů než třeba před rokem neprojde posouzením schopnosti splácet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

.

Stav před 2 měsíci

Končila mi tříletá fixace u GE, nabídli mi 6,55%, zato s výhodným prodloužením fixace ze tří na pět let. Zavolal jsem jim, že se mi to nelíbí, ubrali na 6,05% a víc že ani ťuk. Stavěl jsem se v Raiffce, na Budějovické v Praze. Tam se se mnou nebavil vůbec nikdo, jen asistentka mi dala dvě vizitky. Na mail mi vůbec neodpověděli. Nakonec se o mne postarala má rodná banka, kde mám všechny ostatní účty. Takže úplně se banky nepřetrhnou...

0/0
30.4.2009 17:18

Mladý a bohatý

hypo

Nejlepší hypotéka je žádná hypotéka a bydlení ve svém R^ Je mi 23 a představa toho, že bych měl celý život splácet takovou základní věc, jako je bydlení je naprosto otřesná :-© Co když přijdou děti, atd. ?

0/0
28.4.2009 15:20

DeDust

Re: hypo

uz zase? 8-o

0/0
28.4.2009 16:03

Petr

Re: hypo

Ať chceš, nebo nechceš, má prostě pravdu.

0/0
28.4.2009 16:21

AgX

Re: hypo

Ma a nema pravdu. Porad je mozne se na koupi nemovitosti (s pomoci hypo) divat jako na investici.  Pokud ma kde bydlet a zatim mu to staci, muze presto koupit neco na pronajem, ktery vetsi cast hypoteky zaplati.

Jak ja ted lituji, ze jsem do neceho takoveho nesel drive, kdyz byly ceny jeste prijatelne.:-(

0/0
29.4.2009 9:38

housenka

Re: hypo

jo, a zcela jistě je to tvoje zásluha, že ten byt máš. No, holt ne každej je mazánek, kterej má bohatý rodiče, nebo dostane byt po vhodně zemřelý babičce.

0/0
29.4.2009 16:59

motýl

Re: hypo

řekl závistivý otrok banky-hypotečník! :-P

0/0
3.5.2009 19:23

Jan Vanek

NEMECKo

Rozhodl jsem se vzit si hypoteku na novy dum, cca 7 mega a nakonec po neuveritelnych tahanicich s ceskyma bankama jsem si vzal uver na bydleni u nemecke banky Deutche Bank, vcetne zalozeni uctu. Minimalni poplatky, osobni banker porad na telefonu, super ochotni a hlavne ferovi, kdy mi reknou na rovinu i co je nevyhodne.

Nakonec tu hypo platim i rad, protoze sluzba je adekvatni. Ne jako u ceskych smejdu.

JV

0/0
28.4.2009 13:01

Gambler

Re: NEMECKo

Segra to ma podobne, a to je z prahy :-)

take mi nevadi platit za adekvatni sluzbu. vadi mi platit za svinarny a nekvalitu.

G.

0/0
28.4.2009 13:06

Pavel

Re: NEMECKo

A prozradíš úrokovou sazbu?

0/0
28.4.2009 13:07

Joudaxx

Re: NEMECKo

Hlavne pikantni, kdyz oslabi Koruna. Na 7mega barak uz se to sakra projevi :)

0/0
28.4.2009 13:09

Pavel

Re: NEMECKo

Nikde nepíše, že to vzal v eurech

0/0
28.4.2009 13:12

Kantorek

Re: NEMECKo

To sice fakt nepíše, ale že by u banky v Německu v Kč? Pokud vím Maďaři s tím teď mají dost problémy.

0/0
28.4.2009 13:30

Pavel

Re: NEMECKo

Ani nepíše, že to bylo v Německu, tato banka má pobočku i u nás.

0/0
28.4.2009 15:28

DeDust

Re: NEMECKo

a zkousel sis tam rict o hypoteku? ;-D

0/0
28.4.2009 16:04

Lojza

Re: NEMECKo

a teď tu o Budulínkovi ty brepto.

0/0
28.4.2009 14:06

housenka

Jo, makléři

těm jde v první řadě hlavně o to, na vás vydělat co nejvíc na provizích. Stejně kdo si všechno po nich neověří sám a nepronikne do toho, si může docela naběhnout, takže jejich práci po nich stejně musíte zduplikovat, tak nevím, proč je rovnou nevynechat.

Tuhle mě otravovali makléři od Brokerů s nabídkou "optimalizace financí", ačkoliv jsem s nimi nikdy nic předtím neměl (netuším, kde vzali číslo, nejspíš od nějakýho známýho, protože na konci jednání po mě taky chtěli abych jim dal pár čísel), byli tak dotěrní, že jsem je nedokázal odmítnout, tak jsem je nechal optimalizaci navrhnout, co z nich vyleze. Nakonec mi nabídli jako "super spořící produkt" na krátkodobé spoření investiční životní pojištění, hrozně mi to vychválili (odpočty z daní, možnost výběru části peněz kdykoliv atd., jenže už se opomněli zmínit, že výběry peněz sice možné jsou, jenže takový postup je krajně nevýhodný), ale naštěstí jsem si o tom pak sám něco zjistil, a dozvěděl jsem se, že IŽP je pravý ráj ...

0/0
28.4.2009 12:24

housenka

Jo, makléři (2)

... že IŽP je pravý ráj pro makléře, protože první až tři roky jde cca 60% všech plateb na "počáteční náklady", což v překladu znamená "provize makléře". On je to ráj i pro pojišťovnu (proto tyto provize vyplácí, aby se makléři hodně snažili), protože pak je tam člověk uvázán na fakt dlouhou dobu - pokud by ukončil smlouvu dřív než cca za 15 let, nedostane ani tolik peněz, kolik tam vložil (i při započtení daňových úlev, pokud nevezmeme v úvahu, že by daňové odpočty musel dokonce vrátit).

Takže vám makléř doporučí tento produkt i jako velmi výhodné krátkodobé spoření v horizontu cca 5ti let. A pokud si tohle nezjistíte sami, makléř si mne ruce, jak na vás pěkně vydělal.

Proto ten, kdo potřebuje makléře a neumí si všechno zjistit sám, má prostě smůlu a je to fakt chudák, protože makléř logicky potřebuje to nejlepší pro sebe (vydělat na vás peníze) a ne pro vás.

0/0
28.4.2009 12:24

Uňo

Re: Jo, makléři (2)

Pokud ti kdokoliv nabídne POJIŠTĚNÍ jako způsob SPOŘENÍ, rychle od něj pryč. Hned na úvod podotýkám, že nejsem zaměstnancem ani spřátelenou osobou firmy Broker Consulting. :-)

To, co píšeš, je pravda. IŽP je produkt, při kterém se výběr vyplatí nejdříve po cca 11-ti letech (záleží na variantě). Jak už ale z názvu plyne, není to spoření, ale pojištění a v tom je zásadní rozdíl. Pokud ti to kdokoliv nabídl, není to profesionál. IŽP je velmi výhodný produkt v oblasti pojištění, mnohem méně vyhodný pak v oblastni spoření. Hlavní přínos IŽP je v tom, že kromě pojištění jde část na investice. V tom je zásadní rozdíl oproti klasickému úrazovému pojištění. Tam zaplatíš sice menší částku, ale když se nic nestane (což není samo o sobě špatné :-)), nedostaneš nic. U IŽP jsi po celou dobu pojištěný a když se nic nestane, dostaneš hodnotu investice (která ale není garantovaná). Nepřijde mi to jako nevýhodný produkt pro klienty. Samozřejmě výše provize u IŽP je pro poradce podstatně zajímavější.

0/0
28.4.2009 13:03

Uňo

Re: Jo, makléři (2)

Jako hlavní chybu u tebou zmíněného člověka z Brokeru považuju to, že ti pojištění nabízel jako variantu spoření a ten krátkodobý horizont. IŽP patří jednoznačně do dlouhodobého horizontu.

Nechal sis ukázat předpokládaný vývoj investice? Pokud ne, je to opět neprofesionální přístup od poradce. Na vývoji je totiž na první pohled zřejmé, že v prvních cca 10-ti až 15-ti letech je výběr peněz pro klienta nevýhodný. Na druhou stranu být 11-15 let pojištěn de facto zadarmo není špatné, ne?

Kéž by bylo víc lidí, jako jsi ty, kdo si to umí spočítat a rozpozná, co je výhodné pro něj a co pro poradce a co nejméně neprofesionálních lidí, jako člověk z tebou zmíněné firmy. Potom by i finanční poradeství v ČR mělo lepší pověst...

Jinak k té  "finanční optimalizaci". Zhruba tuším, co ti mohl nabízet. Pokud by to ale bylo uděláno profesionálně, není to špatná věc. Většina lidí totiž uvažuje totiž jen v krátkodobém horizontu, což je do budoucna pěkný průšvih...

0/0
28.4.2009 13:10

Štěpán

Re: Jo, makléři (2)

Trochu se v tom pohybuju a podobné příspěvky jako je ten Váš mi dávají opravdu cennou zpětnou vazbu. Většina finančních poradců (kolegů?), které jsem bohužel poznal,  buďto zájmy klienta vůbec neřeší a nebo, a to je snad ještě horší varianta, tomu vůbec nerozumí a pouze opakují bludy, které se kdesi dozvěděli. Absolvoval jsem školení, na kterém bylo asi 20 nových fin. poradců a takové lži, které se tam prezentovali, to by jeden bli... Finančního poradce může dělat prakticky kdokoliv, stačí mít maturitu a tím to začíná :(

IŽP bych doporučil pouze jako produkt na zajištění důchodu. Oparvdu si myslím, že je to pro drtivou většinu osob nejlepší varianta. Státní důchodové připojištění je v konečném součtu méně výnosné, tomu vážení věřte. Pokud je člověku 20 let tak nejspíše nebude potřebovat životní pojištění, to se však může třeba za 5-10 let změnit (bude mít rodinu) a v ten moment je kombinovaný produkt (IŽP) jednoznačně výhodnější než spoření na důchod a životní pojištění zvlášť.

0/0
28.4.2009 15:27

Štěpán

Re: Jo, makléři (2)

 IŽP je rovněž možné flexibilně upravovat, proto se ve zmiňovaných 20-ti letech nastaví životní pojištění na minimum (např. 50 000,- při úmrtí) a poplatky na pojištění tak tvoří pouze zlomek měsíčních plateb. Co ale považuju u IŽP za nejdůležitější, IŽP je možné kdykoliv vybrat a jakkoliv to může být  v dané situaci pro klienta nevýhodné, někdy v životě nastávaj situace, kdy člověk nutně potřebuje peníze a třeba i větší obnos (nemoc, nezaměstnanost, úraz, prostě cokoliv) a v tu chvíli budete hrozně rádi, že něco takového máte. Takže pokud jste si jisti, že nebudete během příštích 5-ti let chtít životní pojištění, pak spořte v podílových fondech nebo akciích, v jiném případě doporučuju IŽP. Adios.  

0/0
28.4.2009 15:27

Petr

Re: Jo, makléři (2)

IŽP je komplikovaný a nesmyslný produkt.

Když chci životní pojistku, tak si založím u pojišťovny obyč. životní pojistku, se kterou můžu libovolně nakládat, kdykoliv ji bez sankcí zrušit. Navíc ji lehce porovnám s konkurencí a je levná.

Když chci zároveň spořit nebo investovat tak si vezmu třeba stavebko, koupím akcie, fond nebo nemovitost. Volím přesně to co mi vyhovuje z hlediska délky investice rizika atd.

Ale tyhle kombinované produkty jsou neprůhledné zavazující a nevýhodné. Právě proto jsou taky tolik lidem vnucované. Nejstupidnější produkt ze všech je asi hypotéka kombinovaná s investičním životním pojištěním. 

Ještě že dosud nikoho nenapadlo nenabízet hovadinu typu "Investiční havarijní pojištění" nebo "Kapitálové pojišťení domácnosti"...

0/0
1.5.2009 0:07

Štěpán

Re: Jo, makléři (2)

Popltaky za IŽP znám, protože k těmto informacím mám přístup. Tudíž vím, že je co se poplatků a provizí výhodnější, když nebudete zvlášť platit za životní pojištění a zvlášť za spoření. Pojistka u IŽP je rovněž variabilní, takže v tomto nevidím u samostatného životního pojištění výhodu. Stavební spoření je samozřejmě základem, nicméně pokud chce člověk spořit více jak 20 000,-/rok, tak již tolik výhodné není a přestává se vyplácet. Co je však nejpodstatnější, stavebko většinou vyberete a použijete pro běžný život jako je rekonstrukce bytu, koupě auta, apod., kdežto IŽP je určeno primárně pro spoření na důchod. Nepleťme tedy jablka s hruškami. .

0/0
5.5.2009 15:49

Štěpán

Re: Jo, makléři (2)

Spoření v podílových fondech se rovněž neobejde bez poplatků a je zde hlavně nutný jednorázový vklad, podobně jako u akcií (pouze pro odborníky a kolik jich u nás je?). Výnosnost u klasických podílových fondů jek pak prakticky stejná, záleží na zvolené strategii. Pokud si však chcete měsíčně odkládat 2 000,- na důchod, pak na podílové fondy a akcie zapomeňte, musíte mít alespoň 100 000,- aby se to vůbec vyplatilo. A co se penzijních fondů týče, tak se někdy podívejte na jejich investiční portfolio. Jsou to samé obligace, dluhopisy a produkty peněžního trhu, které mají zhodnocení blížící se ani ne inflaci (3%). Jedinou výhodou je státní dotace, která však v konečném součtu po 40-ti letech spoření znamená úplné nic, bohužel

0/0
5.5.2009 15:49

Štěpán

Re: Jo, makléři (2)

V závěru chci dodat, že IŽP rozhodně není pro každého v jakékoliv životní situaci a je chyba spousty rádoby FP, že to předepisují jak IBALGIN, ale zároveň nesouhlasím s tím, že je to produkt, který je "na nic" a který se nikdy za žádné situace nikomu nehodí.  

0/0
5.5.2009 15:53

housenka

Re: Jo, makléři

btw. co mě fakt pobavilo když jsem šel na konzultaci k makléřům do Broker, že tam se normálně dovnitř fakt snadno nedostanete. Dveře měly zvenčí kouli a i přes den se snad zamykaly nebo co, musel mi přijít dolů odemknout abych se tam vůbec dostal ;-D ... asi mají určitý důvody se bát ;-D (zřejmě těch, který podvedli a vydělali na nich - nebojím se nazvat jejich činnost podvodem, protože to přesně odpovídá definici podvodu: "kdo ke škodě cizího majetku

sebe nebo jiného obohatí tím, že uvede někoho v omyl, využije něčího

omylu nebo zamlčí podstatné skutečnosti ...", skoro se spíš divím, že na ně ještě někdo takový nepodal trestní oznámení - u mně to bylo pouze ve stadiu pokusu, tak jsem to dál neřešil, a jenom se jim zasmál, že s tím měli náklady). Už ta "nedobytnost" do kanceláří by měla varovat.

0/0
28.4.2009 12:57

Petr

Re: Jo, makléři

Hmmm, když na konci podepíšeš smlouvu, kde je to zcela jasně napsáno, byť extra malými písmeny, těžko budeš u soudu žalovat podvod, že ti řekli něco jiného...

0/0
28.4.2009 13:45

pixla

Re: Jo, makléři

jojo, nebo je tam jenom odkaz na nějaký všeobecný podmínky, z nichž některý nejsou ani veřejně dostupný (např. zrovna zmiňované poplatky za ižp, který jsou většinou "tajný" a ceníky ukážou až když se člověk o to hodně snaží ...) ale jak to člověk podepsal, že byl se vším seznámen ...

0/0
28.4.2009 14:25

KM

Ceske banky - zlodeji

Dobry den, ceske banky jsou jenom sprosti zlodeji. Kdysi jsem pracoval v KB a kdyz ji koupili Francouzi, nemohli uverit jake marze ma KB na urocich a poplatcich. Ted pracuju v civilizovane Evrope a prave si tady kupuji dum. Pred tydnem mi zdejsi banka (vlastnena BNP Paribas) schvalila hypoteku na 100% hodnoty nemovitosti, urokova sazba je 2,35% floating. No a ted to srovnejte s 1-letymi sazbami v CR...

0/0
28.4.2009 9:58

akademik Richard

Re: Ceske banky - zlodeji

co je to civilizovana evropa?

0/0
28.4.2009 12:06

Joudaxx

Re: Ceske banky - zlodeji

Bulharsko na hranicich s Tureckem :)

0/0
28.4.2009 13:10

KM

Re: Ceske banky - zlodeji

Lucembursko. Ale to same plati pro vetsinu zemi na zapad od nasich hranic.

0/0
28.4.2009 13:30

mfc

Re: Ceske banky - zlodeji

EUR sazby a CZK sazby lze těžko srovnávat....teda pokud v civilizovane evrope plati eurama..........tak bych s těmi ostrými výrazy šetřil

0/0
28.4.2009 15:09

KM

Re: Ceske banky - zlodeji

No srovnavat jde velice lehce.  ECB ma zakladni sazbu 1,25% a CNB ma zakladni sazbu 1,75%. Marginal lending facility (urok, za ktery si muzou banky pujcit hotovost) je u ECB 2,25% a u  CNB 2,75%. Takze jak vidite, rozdil mezi EUR sazbami a CZK sazbami by mel byt nekde kolem 0,5% (presneji 0,5 procentniho bodu). Ve skutecnosti si ale ceske banky reknou u srovnatelneho produktu o 3 procentni body vice nez jejich zahranicni matky. Tento rozdil je "vicezisk" ceskych bank, ktery by byl v civilizovanych zemich neakceptovatelny. Jen pro ilustraci, pri aktualnim zustatku uveru ve vysi 1.000.000 CZK to pro Vas znamena, ze zaplatite tento rok na urocich bance extra 30.000 CZK.

0/0
28.4.2009 17:00

svarak z krabicoveho vina

Re: Ceske banky - zlodeji

"Tento rozdil je "vicezisk" ceskych bank, ktery by byl v civilizovanych zemich neakceptovatelny."  Tyhle pindy si strč do (Y).  Právě banky v "civilizovanych " zemich jsou vlastniky nenazranych ceskych pobocek, takze stav ceskych bank je jejich zodpovednost. Holt doma jim to neproslo, tak uplatili politiky na divokem Vychode a v klidu ryzujou. :-© Hlavne, ze jsou "civilizovani". RvRvRv

0/0
29.4.2009 11:04

pk

jsem si vybojoval

... místo hypošky a neustálých nalajnovaných trenek co mi zase dají při příští fixaci za úrok a toho, že po dobu fixace jsem pouze v pozici diváka co sleduje jaké kotrmelce se na trhu dějí, a že behem 1/2 roku se úroky klidně zvýší až o více jak 1% bod, jsem vsadil na jistotu a mám úvěr ze stavebka. Na celých 17 let mám zafixovaný strop nákladů a záleží jen na mně, o kolik celkové náklady snížím. Přitom jsem již ve druhých fixacích paralelních hypošek s úrokama níže a můj fixnutý úrok 4,5% je o více jak 1% níže, něž je hypoindex EU...    :-P

0/0
28.4.2009 8:13

hmm

Re: jsem si vybojoval

Taky si s urokem 3.99 nestezuju ;-D

0/0
28.4.2009 8:47

aaa

Re: jsem si vybojoval

no kdyz myslis... az po dvou letech placeni zjistis ze si z hypoteky nezaplatil ani korunu protoze platis jenom uroky.. tak budes koukat ;-D

0/0
28.4.2009 12:20

judebijec

Raiffeisenbank && LBBW = False

Porusuji zakon o ochrane osobnich dat. Ani bych se nedivil, kdyby s nima dal obchodovali. Nebrat je (Y).

0/0
28.4.2009 8:00

Markus H.

Re: Raiffeisenbank && LBBW = False

Jak?

0/0
28.4.2009 8:34

Klient

POZOR NA MBANK !!!

POZOR NA MBANK !!!

Tváří se jako moderní banka s poplatky zdarma, ale pozor při žádosti o Hypotéku. Nechají Vás projít celým procesem, zaplatíte všechny poplatky a náklady, pak se na Vás furt smějí, že všemáte v pohodě a za tři dny se nestačíte divit = ZAMÍTNUTO Z INTERNÍCH DŮVODŮ. O TOM, ŽE BY JSTE MĚLI NÁROK, ABY ZAPLATILI NÁKLADY ANU ŤUK. A OD TÉ DOBY S VÁMI JEDNAJÍ JAK S POVLEM. NEBRAT !!!!

0/0
28.4.2009 7:25

hmm

Re: POZOR NA MBANK !!!

A o jake poplatky a naklady se jednalo?

0/0
28.4.2009 8:44

comment

Re: POZOR NA MBANK !!!

Myslím, že prostě lžeš. Vyřizoval jsem u mBank dvě hypotéky a nezaplatil jsem nikdy ani korunu. Žádné poplatky se u nich opravdu za nic neplatí.

0/0
28.4.2009 9:01

Klient

Re: POZOR NA MBANK !!!

Jedná se o to, že jim dodáš informace dopředu mailem (příjmy, cenu nemovitosti, výše úvěru apod.) a z toho by měli již vědět, zda splníš jejich požadavky, či nikoli. Podle dodaných informací to dle jejich slov NENÍ PROBLÉM, tak mě něchali zaplatit odhad, pak cestu na centrálu do Prahy, výpis z katastru a samozřejmě můj čas také není zadarmo. Všeho všudy cca 5000 Kč VYLETĚLO LUFTEM. TAKŽE CO JE ZDARMA??? Fér by bylo říct, chceme to a to a když splníte tyto požadavky, není problém a skutečně pak splnit...

0/0
28.4.2009 9:12

jnnvk

Re: POZOR NA MBANK !!!

Dávám za pravdu, určený odhadce na nový odhad!!!, měl jsem 3 měsíce starý a od soudního znalce, 6,5 tis., bezdlužnost na finančáku, sociálce moje á 300,- + manželky a za týden požadavek i na mojí firmu. Čistý registr a výplata max. 50% odhadu podmínkou. K tomu 3x cesta cca 80km tam a zpátky. Něco telefonů, potom snžení odhadu jejich odhadce, nutné nové vyšší pojištění atd. Jeden den před výpatou stručně a krátce NE! bez zdůvodnění. Určitě tato banka ve své aroganci nezůstane osamocena, ale pozor. Na začátku to neměl být žádný problém a výplata pomalu druhý den bez zbytečného papírování. Ha..ha.. Doporučuji finančního poradce a uvidte, že existují solidnější produkty.

0/0
28.4.2009 9:30

AgX

Re: POZOR NA MBANK !!!

Mozna se v prubehu casu zmenily podminky, ale ja to vyrizoval cca pred rokem a nemuzu proti mBank rict krive slovo. Teda az na jednu vec - pochopil jsem, ze zamestnanci na pobocce jsou uplne nesvepravni a veskere veci se schvaluji na centrale.

0/0
29.4.2009 9:51

Jirka

Nevěřte makléřům

Co to tady píšete za nesmyslný nápad. Makléř je to nejhorší co může být. Sám jsem to zažil na vlastní kůži. Jsou to jen sladké řečičky a potom se už setkáte jen s problémem jak se jich zbavit, popř. jak napravit chyby co makléř způsobil. Ale není to ve firmě, ale v lidech. To jen, aby jste si nemysleli, že za všechno může AWD nebo Brokers Finance.

0/0
28.4.2009 6:16

Jo

Jo@seznam.cz

Stačí si přečíst pár řádků a už jsem to dál nečetl. Jak říká kámoš: "Sting? Ta zločinecká organizace?" :-© A má plně pravdu. Kámoš si totiž koupil byt a pomocí Sting a ještě jedný realitky ho chtěl po 2 letech prodat. Chudák si totiž myslel, že všichni lidé jsou dobří a že mu pomůžou. Chudáka ho tak oškubali, že byl rád, když už měl od nich pokoj. Jako asi všichni. ;-O

0/0
28.4.2009 6:00

Petr

Re: Jo@seznam.cz

Rozhodně se této realitky (ani žádné jiné) nezástávám, ale tento příběh je naprosto neurčitý, bez faktů - prostě o ničem. Akorát sis zanadával. Snad se ti ulevilo, což asi bylo cílem.

0/0
28.4.2009 8:01





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.