- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
- pohodlné (nemusím hledat bankomat, chodit pořád do bankomatu, čekat fronty u bankomatů, půjčovat si od kamarádů když nemám hotovost, sledovat bezúročné období na kartě, ...)
- nic nikomu neplatím (poplatky za vedení, poplatky za výběry, pojištění za zcizeni karty, poplatky za odblokování atd, vydání další, ...)
- mám v nich větší důvěru a kontrolu (nehrozí zcizení identifikačních údajů z karty, nezabezpečená síť, nedůvěryhodní obchodníci/prostředníci, platba při dobírce...)
- mohu použít všude (třeba platby všem fyzickým osobám, Karta prostě neslouží ke směně jako Hotovost, ...)
Jen podléháme marketingu bank a pak se divíme, kam jsme dospěli (platíme bankám za to, že jim svěříme peníze, za zrušení "produktu/služby" ....Nemusíte mě chytat za slovíčko, jistě chápete, co jsem tím chtěl říci.
- pohodlné? Mít v kapse kreditku je pro mě pohodlnější, než ruličku bankovek a pytlík drobásků
- kreditní účet sám hlídá konec bezúročného období a dva dny předem si převede peníze z BÚ, SÚ anebo mě upozorní SMS
- u své banky neplatím poplatky za nic, ani za vedení karty, výběry z bankomatu, obnovení karty, změny limitu...
- karta je samozřejmě zdarma pojištěna proti zneužití - samozřejmě pokud není použit pin.
- nedávno se mi naskytla výhodná koupě - buď hned, nebo nikdy. A 80.000 v kapse nenosíš yrčitě ani ty
mBank to umoznuje taky. Takze platby na dalku mam na nule nafurt a platby pres internet, ktere pouzivam jen vyjimecne, mam nulove a kdyz potrebuji, tak si to na par minut povolim.
proc kolega pode mnou resi stejnou situaci u stejne banky tak, ze zamerne nechava nizky zustatek nevim.. asi si dela srandu nebo chce mBank delat negativni reklamu
karta?? zbytečná věc! nepřehledné,snadno zneužitelné,drahé(poplatky za výběr atd.),bankomat není všude a platit se už nedá zdaleka všude a ještě to akorát zdržuje - obzvlášť nejlepší jsou typy co si koupí dva rohlíky a platí kartou..
Pro placení po internetu stačí strčit bankovku do klávesnice.
stačí k tomu mít internet. Před plánovanou platbou převedu potřebný obnos na účet. V jiných situacích karta ohlásí neplatnost operace (z důvodu nízkého zůstatku, což obchodník nakonec ani nerozliší). Ale je fakt že třeba přes telefon by to bylo složitější a ne zdarma
si asi delate legraci, to se Vam opravdu chce pred kazdou transakci preposilat prachy z jednoho uctu na druhej? To opravdu nema se zamykanim karty nic spolecnyho. Mne staci pres mobil zamknout nebo odemknout kartu(nebo si nastavim automaticky zamykani) - pres sim toolkit. - 1 SMS.
"Tuto službu nabízíme ke všem našim debetním kartám již několik let.... ," popisuje službu Tomáš Kofroň, tiskový mluvčí Raiffeisenbank. Nikoli, RB az po pohlceni eBanky, ktera to nabizi nekolik let. RB tehdy nabizela leda prd. A BTW - eBanka mela zamykani i odmykani zadara, vyzirkove...
Když to vezmu do důsledku, tak eBanka skončila v RB v roce 2006 - tedy už tři roky tu službu nabízí RB...
To-snad krome sporitelny-nemuze zadna banka. Zmeny limitu se provadi pres prislusnou karetni spolecnost, banka v tomto pripade slouzi jako prostrednik. Jestli se nepletu, tak sporitelna ma vlastni karetni centrum, proto to u ni lze provadet tak pruzne.
Ale může. Při online ověřování se v bance ověřuje disponibilní zůstatek na účtu, což je karetní limit minus nezaúčtované transakce (do výše zůstatku na účtu, samozřejmě).
Vyjma toho, že ten byznys výborně živí banky a návazné firmy, žádnou přidanou hodnotu přece nevytváří ... Nebo si snad někdo myslí, že bohatství vzniká tím, že místo pěnez dám do ruky lidem nějaký ten "plastic friend", na obsluze takového systému pak zaměstnám statisíce lidí po celém světě a celé to "pak nějak" generuje zisk??? Pak se divme, že je tu krííze ...
A k čemu jsou vlastně auta? A k čemu jsou vlastně počítače? A k čemu jsou vlastně telefony? Nic z toho žádnou přidanou hodnotu nevytváří.
http://www.ft.com/cms/s/0/9e0a75e2-3f94-11de-9ced-00144feabdc0.html
Naučte se anglicky, než začnete šířit poplach:) Ale zpráva je to bezesporu zajímavá;)
Všichni tady vynášejí do nebe MBank, takže mi to nedá abych se jako její klient nepodělil o několik nepříjemností, které jsou s tímto spojené.
1) I já jsem se nechal zlákat jejich kampaní na účet emax s úrokem 2,7% a vším okolo zdarma, bohužel několik týdnů nato snížili úrokovou sazbu na 1,3% a nabídli emaxplus úročený 2,8%, kde ovšem za každý (mimo jednoho měsíčně) převod zaplatím 150 Kč. Což je nejvyšší poplatek za převed mezi účty jedné banky jaký znám.
2) Mbank vydává pouze karty VISA, které jsou účtovány v dolarech, ovšem vše účtuje v eurech. Na kursovním lístku uvádějí pouze eura s neuvěřitelně vysokým rozdílem nákupu a prodeje (cca 1,30 Kč), slušné směnárny mají rozpětí pod 0,20 Kč a i ostatní banky se dostanou pod 1 Kč. Díky tomu za platbu kartou v zahraničí zaplatím v korunách cca o 2% více než u banky, která sice má poplatek za vedení účtu, ale nerýžuje peníze takro skrytě.
3) Překvapuje mě, že banka s tak nízkým počtem klientů má na internetu tolik zarytých fanoušků.
1) kdyz se ti mbank nelibi, tak bez k tem hodnym,cenove vyhodnym, CS, RB, (kterym rad zaplatis i to ze dychas.)
2) mbank JE internetova banka, pro lidi kterym vyhovuje komunikovat vyhradne po netu. Takze pokud jsi ten typ co rad chodi na pobocku a musi mit osobni kontakt. zase te odkazu na bod 1, bez jinam. Tam te oskubou mnohem vice.
mBanka se do židovského krámu iDnes nehodí. Je zadarmo a žádné nekřesťanské úroky a poplatky!
A ještě nabízí úrok 2,8% bez vázání vkladu na nějaké 3-5 leté termíny.