- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jako p.r. je to pekne, ale problem je, ze skutecne sice muzete usetrict cas, ale ne penize. stejne parametry zadane do jinyh systemu hovori jasne - treba u ucb mam urok pres 4 pct, tady hodne pres 5.
Jak dostat jednu z nejdrazsich hypotek na trhu :-) tento clanek jen potvrzuje, ze se na servery tohoto tytu neda absolutne spolehat.
Každá banka dnes umožní zaslání dokumentů v elektronické podobě. Řešil jsem ze zahraničí dvě hypotéky, tak vím, o čem mluvím. Některé originály jsem pak posílal poštou.
Hypotéka po webu je tedy jen trapný marketingový nástroj, nikoliv skutečný produkt, který by byl inovativní.
Nechápu redakci, jak se může snížit k tomu psát takové PR články. Je to hnus.
ked ide o osobny kontakt tak sa da vyjednavat(a to o dost vela), pri formulari toho moc nedojednam
když už budu muset jít na poštu, tak rovnou zajdu na pobočku, kde mi řeknou hned, že mám špatný lejstra...
take souhlasim s tim ze je to dobre maskovane PR... proc nenapsat neco o zajimave moznosti, ale rozepisovat se o vsech vyhodach atd...
co treba nejake hodnoceni urokove sazby v dnesni nabidce HB, co treba te ze neumi udelat 100% uver z LVT atd... pokud o necem pisu je dobre si torchu zjistit podrobnosti...necekam tu analyzu...ale alespon naznak!! diky Michal
Výborný PR článek maskovaný do redakčn í tvorby... Kdyby radši redakce sledovala aktuální nabídky hypoték a přehledně je v tabulkách publikovala - reálná úroková sazba, poplatek, další podmínky..
redakce aktuální nabídku sleduje http://finance.idnes.cz/uver_hypot_db.asp?typ=profil