Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Testovali jsme pojišťovny. Do Kooperativy ano, do AXA pojišťovny ne

Na naše rozhodování, kde si sjednat pojištění, má vliv i chování zaměstnanců poboček. Přesvědčili jsme se o tom sami. Profesionál z Kooperativy si nás ihned získal. Naopak nezájem pracovníka AXA pojišťovny o potenciálního klienta rozhodl, že o této pojišťovně uvažovat nebudeme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

česká pojišťovna

pobočka v hradci králové by potřebovala generální personální úklid,je to skutečně odvaha toto místo navštívit,snad ještě něco požadovat no to si dovolíte moc,ona výstavná budova skrývá velmi ponurý vnitřek no ale personál tomu dává puns nechutnosti největšího kalibru,vedení dělá jako nic,vše je v pořádku.není věřte mi,v čechá určitě máme šéfa,náměstka i provozní personál mnohem lepší,ale je fakt že tito zde pracovat nemohou neb nejsou spřízněni či doporučeni osazenstvem pojištovny,praho centrálo udělejte s tím něco!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mišák josef

0/0
30.12.2009 10:05

JoeSO

?

Nechápu, proč z návštěvy jediné pobočky (a ještě k tomu v Praze) uděláte takovéto závěry a vztáhnete to na celou pojišťovnu. :-( Tohle je různé kancl od kanclu...

0/0
14.12.2009 13:45

Host

zkušenost s Kooperativou (domácnost)

Já mám pojistku na půl milionu plus připojištění elektroniky, sbírka a další, celkem skoro na milion. Po pěti letech mám vykrádačku za 100-140 tisíc. Mám zdokumentovaná (foto) výrobní čísla i vzhled, dal jsem jim to i celé přepsané jako tabulku, jenom to zkontrolovat, opravit moje odhady nové ceny a schválit.

Infolinka se celou dobu dušuje, že do 15ti dnů vyříděj ty nejtěžší případy. Když už dlouho prudím infolajnu, dvacátý den se na webu (online sledování škody) objevuje, že přepočítávaj moji škodu. Tak mně to trvalo i s přepisem čísel z fotek tři podvečery po práci. Jim to trvá dvacet dní. Kdybych nárokoval mega, nebudu se divit. Ale když uvádím i která věc byla poškozená a která věc byla v době krádeže nefunkční a sečtu to na 140kKc... přijde mi to, jakože někdo byl dlouho na dovolené a teď zjistil, že něco zapinkal, tak to přikryje úředním postupem.

0/0
4.11.2009 12:12

Host

duchod

Jak jsem si naspořil na důchod.

Založil jsem si důchodové pojištění u kooperativy, které jsem si platil 4 roky.Smmlouvu jsem ukončil, protože mi pořád nechodil výpis kolik už jsem si naspořil, tak jsem si zažádal o výpis a v něm bylo že jsem na nule.Po telefonu ani osobně mi žádný pracovník nebyl schopen říct jak dlouho ještě budu na nule.Nevrátili mi ani korunu.Po roce mi přišel platební rozkaz od soudu že dlužím pojištovně za dobu výpovědní lhůty 1000kč + penále 105 kč.A další poplatky advokata a náklady řízení dalších 6 669kč.Odpis z daní také není možný, protože si odepisuju z úroky z hypotéky a víc už mi na daních nevrátí(není už co vracet) Takže když to spočítám tak za 40 let spoření mi pojištovna vyplatí moje platby + 20 000 – dan z přijmu.Takže solidni spoření na důchod.

0/0
5.10.2009 20:58

Host

v kooperativě nečekejte výnosy

0/0
31.8.2009 22:39

Host

Generali -varuji

Upozorňuji   na velmi negativní zkušenost s pojišťovnou  Generali

Pozor na uzavírání pojistek Odpovědnosti za škodu vůči zaměstnavateli .(při uzavírání pojistky budete mít pocit ,že jste v těch nejlepších rukách)V  případě  uplatňování   náhrad se setkáte s hodně nevhodným přístupem   likvidátorů .  Následují   odkazy na výluky -až pozdě zjistíte že uvedená pojistka není vlastně k ničemu.

závěr: Generali   již nikdy 

Luboš

 

0/0
27.8.2009 21:46

Host

Kooperativa versus AXA

Na obranu posouzení rychlého jednání obchodního zástupce v AXA poj, při sjednávání domácnosti, je opravdu neporovnatelsné s Kooperativou, protože AXA poj. skutečně je jednoduchá a ostatní připojištění jako odpovědnost za škody způsobené třetí osobou a odpovědnost za držbu nemovitosti jsou zdarma. Postup prodeje u KOOP je odvislý od velmi složitého produktu jako určení lokality, minimální pojistná částka odvislá od metrů čtverečných , proto se prodejní rozhovor zřejmě rozvinul na delší dobu a vznikl obchodní rozhovor na delší dobu. U AXA poj. si klient určuje sám pojistnou částku a výpočet je okamžitě na světě. Ostatní je u AXA poj. zdarma. Paní redaktorka sice posuzuje i přístup ke klientovi , ale ten je velmi zavádějící. Záleží opravdu na člověku, někdo se přijde zeptat informativně , jako v tomto případě a AXA poj. jak tomu bylo tady vyhověla nejrychleji.

0/0
17.7.2009 7:12

individual

Re: Kooperativa versus AXA

" AXA poj. jak tomu bylo tady vyhověla nejrychleji." - A to je při snaze získat informace o pojištění to nejdůležitější kritérium? Pro zaměstnance AXA možná ano, pro její potenciální klienty určitě ne.

0/0
5.8.2009 10:43

Host

Povinné ručení u společnosti Axa

Dobrý den, neporadil by mi prosím někdo? Dnes jsem objednaná na schůzku do pojišťovny Axa, kde jsem si chtěla sjednat povinné ručení. Dle ceny mi vyšlo zcela nejlépe. Po přečtení diskuze si ale nejsem jistá... Na co bych si měla dát při podpisu smluvy pozor? Díky Pavlína

0/0
3.7.2009 8:30

Host

Axa, axa??

Axa, to je ta nevyléčitelná nemoc?

0/0
1.7.2009 6:45

Host

AXA - Lazarska 13

Můžu potvrdit, že jednání v této pobočce je opravdu velmi neprofesionální, byl jsem se tam informovat na možnost změny pojištění, které jsem si u AXA sjednal přes internet a ten člověk co tam byl za stolem hned na levo když se tam vejde, byl opravdu velmi neochotný, a když jsem mu začal vysvětlovat, že jsem si sjednával pojištění přes internet, tak mě ani nenechal doříct s čím jsem tam přišel a hned začal, že on neví co s tím, a že si to musím vyřídit jen přes internet, že on o tom nic neví, tak jsem se raději sebral a šel jsem pryč, vím že na tuto pobočku už víckrát nepůjdu - do doby co tam bude pracovat ten člověk. Rozhodně nedoporučuji tuto pobočku navštěvovat - zkuste jinou a dejte vědět, kde se chovají lépe ke klientům.

Díky

martin.hejtyk@gmail.com

0/0
29.6.2009 23:36

Host

POISTOVNE MAJU NAJEKY ZMLYSEL :-)

hmmm ...  kazdy sa raz popali. Ci je to statna sprava, banka alebo poistovna (aj zdravotna poistovna je poistovna :-)) ak nieco potrebujem, spravim si lahky  prieskum sama a potom si to obehnem ... trend mat rodinneho poradcu k nam este nedorazil resp.dorazil, ale je co dohanat. Snivam o poradcovi, kt. mi chce poradit a tj.vybrat pre mna to, co potrebujem a popritom si aj zarobit  (90% ludi pracuje lebo potrebuje peniaze a ja proti tomu nic nemam) ... dobra rada nad zlato. Je ale pravda, ze je mnoho poradcov,  zavadzajucich financne menej gramotnych obcanov a to sa mi nepaci ... poistenie je fajn ...aspon pre ten pocit, ze nedostanem rodinu do problemov  (zivotka), ze si mozno nasporim na dochodok (nejake penzie)... a ze nezaplatim v service  250 .000 Kc ale len 10.000 Kc :-)

... pri vybere poistenia auta sa riadim vetou : "povinne ruceni" je najlepsie lacne a havarijka dobra (rozhodujuca je likvidacia udalosti -nie cena ) ...

NAJTAZSIA PRACA JE PRACA S LUDMI A PENIAZMI ... :-)

0/0
29.6.2009 15:17

Host

AXA ?!

Ja byl dnes pro povinne ruceni v AXA ..na zpatecni ceste mi zazvonil telefon (jednou), rikam si kdo mne to prozvani cislo neznam....za 10 minut znova jednou prozvoneni...opet stejne cislo, no a za hodku pote, kdyz volam s kamaradem,telefon pipnul jednou ze opet toto cislo....tak tam tedy zasilam sms "cislo neznam a nechapu proc mne porad prozvanite". Zpet mi prislo " zde pracovnice AXA, zapomela jsem si opsat do smlouvy cislo TP. Tak tedy pisi ze jsem mimo byt a udaje dodam pozdeji a toto prozvaneni mi prijde absolutne skkandalni....pani v zpatecni sms vse poprela,ze pry mi normalne volala a ja to nebral. SKANDAL !!!!!!Rv

0/0
29.6.2009 15:10

Host

Re: AXA ?!

jo, tohle znám: Vylezu z metra a dostanu automatickou SMS , že se mne (číslo) pokoušelo dovolat. Volal jsem na něj a obsazeno, tak jsem to neřešil -- věc volajícího se dovolat.

Na zítří opět urguju vyřízení svojí škody. A infoholka mi povídá, že tam má záznam, že likvidátor Kooperativy mne prý celý den sháněl a telefon byl prý nedostupný.

Teda já jsem taky v práci lenoch, ale s ním bych chtěl měnit, to musí bejt dobrá zašívárna.

0/0
4.11.2009 12:27

AmirSVK

Hmmm

Dobrý deň,

som obchodník z Kooperativy + broker, je to ľudoch...pokiaľ stretnete hovado :-/, ktoré sa chce len nabaliť a zbytočne prepoisťuje ľudí myslím si, že s takým človekom nemože byť klient nikdy spokojný, ale zo serióznym obchodníkom ano. Klientov nezaujíma čo obchodník vie, ale ako sa o nich stará, náš klient, náš pán. Podľa jednej ovce nemožte súdiť celé stádo. Ak by nejaký klient potreboval pomocť prípadne vysvetliť ktorýkoľvek produkt kontaktujte ma telefonicky, prípadne mailom - +420 722 812 498.

 Príjemný deň a Good luck všetkým R^

0/0
29.6.2009 14:32

Ludek_II

Když

ptáčka lapají, pěkně mu zpívají.  No...ale někomu stačí oční kontakt ke štěstí ;-D

0/0
28.6.2009 14:31

Host

KOOPERATIVA???????

Osm let se s nima soudím, nárok je potvrzený soudem, zatím jsem nedostal ani korunu. Kooperativa nikdy!!!!!!!!!!!!!!!§

0/0
27.6.2009 17:14

Host

Re: KOOPERATIVA???????

Kooperativa je tim znama :) Pokud je plneni pomerne vysoke, jsou schopni na Vas klidne podat trestni oznameni. Jen tak, aby oddalili platbu.

Kamarad je pravnik a obhajuje casto klienty Kooperativy a pravidelne to vyhrava, proc asi :)

0/0
5.8.2009 17:34

JuraK

Reklama na Kooperativu?

Tento článek mi zní spíše jako placená reklama. Mimochodem já mám všechno pojištěné u Allianz a jsem spokojen.

0/0
27.6.2009 11:53

JareXxX

Re: Reklama na Kooperativu?

Pracuji pro ALLIANZ a proto se zde nevyjadřuji, ale Vaše spokojenost mně těší. :)

0/0
24.8.2009 20:34

Host

Kooperativa

A já z Kooperativy už skoro rok doluji 40.000 Kč.

0/0
26.6.2009 13:47

Host

Re: Kooperativa

Já osm let o 2,5 milionu a rentu. Dle mých zkušeností se snaží neplnit i jasné věci, spoléhaje na to, že klient dřív zemře, nebo ho to přestane bavit. Normální hyeny.

0/0
27.6.2009 17:19

rstrst

Plnění

Přehled v tomto článku je sice zajímavý, ale já osobně si uzavírám pojistky kvůli případnému plnění ne kvůli pocitu při uzavření. Bylo by proto fajn kdyby jste udělali test jak pojišťovny postupují v případě pojistné události. Nyní máte krásnou příležitost dotázat se lidí v Lipníku a okolí(stejná pojistná událost u většího vzorku lidí) jak probíhalo jejich jednání s pojišťovnou, jaké plnění obdrželi, která pojišťovna se snažila povodeň zaměnit se záplavou a vyhnout se plnění či jinak kličkovala ...

Napsání takového zhodnocení by bylo sice náročnější, ale věřím, že bych ho ocenil nejen já.

Za sebe můžu uvést zkušenost s Kooperativou, kdy sice při uzavírání pojistné smlouvy byli příjemní a usměvaví, ale když došlo na plnění tak mi se stejným úsměvem sdělili, že nic nedostanu.

0/0
26.6.2009 12:34

Host

Re: Plnění

Také si myslím, že by se měl ještě udělat průzkum která pojiš´tovna jak plní.A nejen nyní ve věci záplav, ale i životního pojištění, povinného ručení a dalších. To se budou všichni divit

0/0
26.6.2009 17:09

Host

Re: Plnění

Axa by si takový článek jistě nepřála - ti kteří to ješ nevědí by totiž zjistili, že s Axou jsou problémy nejenom na začátku, ale také na konci - resp. jakmile dojde na plnění, Axa se bude kroutit nebo hrát mrtvého brouka...Axu nikdy víc!

0/0
27.6.2009 12:43

Host

Re: Plnění

To se kroutí všechny pojiš´tovny -Hlavně pojišťova ZDRAVÍ A.S.Ta Vás pojistí vždy, ale v žádném případě neplní Jakmile nhlásíte pojistnou událost obdržíte od nich potvrzení o jejím příjetí a je tam doslova napsáno uveďte číslo bankovního účtu pro PŘÍPADNÉ plnění. Již toto slůvko jednoznačně říká, že plní opravdu PŘÍPADNĚ. Mám s nimi skušenost a je mi z toho .....;-O;-€

0/0
29.6.2009 0:21

orinka3

Re: Plnění

naprosto souhlasím, jakmile klient požaduje výplatu, Axa má spoustu důvodů, jak výplatu zdržovat, jsem toho svědkem, právě bojuji o vyplacení naspořené částky po nástupu do důchodu. Pracovníci Axy jsou nekompetentní, arogantní, klient u nich nic neznamená,. Příklad: potřebuji informaci, na mail, uvedený na vizitce, se mi pošta vrací jako nedoručitelná. Píšu tedy sms, bez odpovědi. Den na to jdu na pobočku zjistit co se děje, pracovnice, které sms adresuji mi říká "já jsem si myslila, že dnes přijdete, a proto jsem vám neodpověděla". 'Všem těm, kdo uvažují ke vstupu do Axy dobře radím: ušetřete si nervy a vyhněte se jí obloukem! Já jen čekám, až to vybojuju a pak o Axe nechci do smrti slyšet, i kdyby mi nabízely hory i s horákama.;-€

0/0
17.3.2010 19:06

Host

Re: Plnění

Kooperativa neplní!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
27.6.2009 17:15

Host

Klientský servis

Jmenuji se Dušan Chládek a již 11let pracuji pro stejnou pojišťovnu , i když je to nyní Axa, dříve Winterthur,Credit Suisse. Veškerá lidská jednání pramení z POCITU ! Nezáleží až tak na ceně produktu, ale na PRODEJ SÁM SEBE, a je jedno zda pracuješ pro Axu nebo třeba Maxu. Nejhorší je, když jeden člověk zklame, druhý(zklamaný) to dá do novin a poškodí nenávratně svou pojišťovnu, to je na políček! Já sám jsem si před 1,5 rokem otevřel v Ústí nad Labem Axa kancelář, mám 2100klientů, nestíhám, lidi mi volají, že tu nejsem, hledám průběžně náhradu za sebe v kanceláři, ale už se mám s nimi kde scházet, 6 druhů čaje, káva, klid a ZÁJEM O KLIENTA je mé standardní krédo.(K dokonalosti mám ještě daleko, (ale JÁ NA TOM DĚLÁM). Vždyť být finančním poradcem, a natož v této době, je krásné a lidské povolání-POSLÁNÍ, až potom byznys a výdělky. Děkuji.

0/0
26.6.2009 10:15

Host

Re: Klientský servis

Finanční poradce? ;-D;-D;-D;-D Axa? :-P:-P:-P

0/0
27.6.2009 12:45

individual

Re: Klientský servis

Haha, finanční poradce, ale pracuješ pro Axa... To o důvěryhodnosti říká vše.

0/0
5.8.2009 10:48

hisaak

Vyborny clanek!

S pojistovnou AXA mam jen jednu zkusenost. Stejne odpudivou jako autorka clanku. Nikdo nikdy by me tam uz nedostal.

0/0
26.6.2009 8:18

Host

Re: Vyborny clanek!

Je to tak. !!!!!!

0/0
27.6.2009 12:46

Host

Neřiďte se hloupými novináři

Vážení čtenáři, doufám, že budete natolik soudní, že se podle tohoto paskvilu, který se vydává za článek, recenzi nebo co, nebudete řídit. Jestli mají být novináři objektivní, tak toto není a nemůže být objektivní hodnocení pojišťoven, ale pouze individuí v nich pracujících. Je to o přístupu jednotlivce. Každá pobočka a každý zaměstnanec pojišťovny je jiný. Nejsem pojišťovák a k tomuto příspěvku mě dohnalo novinářské diletantství. Buď  je vydavatel trouba, když nechává vydávata takovéhle člnáky nebo je to na objednávku některé z pojišťoven, což je o to horší. Já už si skoro začínám myslet, že novinařina je horší zlo než politika. Nevíte někdo o nějakém slušném zpravodajském serveru? Tady jsem jen ze zvyku. Rv

0/0
26.6.2009 1:21

Host

Re: Neřiďte se hloupými novináři

Vážený nemohu s vámi souhlasit a myslím si, že ani další, protože bohužel je pravda, že pokud nezmůžete ve sporu s pojiš´tovnou nic sám a obrátíte se na média, tak většinou když se do toho dají máte vyhráno.  To mi jistě odsouhlasí ti , co mají s tímto zkušenost. Oni totiž pojišťovny nepotřebují žádnou negativní reakci na jejich postupy a tím spíše toto vše zmedializovat.

0/0
26.6.2009 6:49

hisaak

Re: Neřiďte se hloupými novináři

Samozrejme, ze takovy clanek je do jiste miry nefer. Ale je v nem jasne receno, ze jde o srovnani individualnich pristupu pro jeden konkretni pripad. Neda se rict, ze tahle pojistovna je vzdy lepsi nez tahle.

A navic je tam i druhy pohled na vec. Zpusob jednani pojistovaku demonstruje i jistou firemni kulturu. Jestli vas posadi do klidneho mista nebo do pruchodaku, kde kazdou chvili nekdo rusi, to je sakra rozdil. A tady uz nejde jen o jednotlivce.

0/0
26.6.2009 8:21

Host

Re: Neřiďte se hloupými novináři

souhlasR^:-)R^

0/0
26.6.2009 8:22

Host

Re: Neřiďte se hloupými novináři

Neřiďte se hloupými pojišťovnami! Axou už vůbec ne. ;-€;-€

0/0
27.6.2009 12:47

Host

V Kooperativě nečekejte výnosy.

Což o to možná Vás obslouží a naslibují výnosy i kolem 4%, ovšem skutečnost je triskní. Na papíře Vám sdělují jak Vám každý rok připisují

za rok 2004   4,72%                2005    4,12%          2006    4,10%          2007    4,07%

           2008    3,5%

A kolik myslíte že mi po 5 letech přiznali ?   10879 Kč.

Nikdo ze zaměstnanců to není schopen vysvětlit, prý je to pojistná matematika. Doporučuji raději pojištěný termiňák a nebo spořící účet. Výnos bude stejný, ale v případě že by se něco stalo nemusíte žebrat u pojišťovny Kooperativa.Rv;-€Rv

0/0
25.6.2009 22:51

Host

Re: V Kooperativě nečekejte výnosy.

Zapoměl jsem uvést, že se jednalo o částku  100.000,- Kč

0/0
25.6.2009 22:53

Host

Re: V Kooperativě nečekejte výnosy.

vykládáš nesmysly. buď napiš, o jaký produkt se jedná a pak taky napiš, jaká ti ta pojistka kryje rizika(smrt úrazem, trvalé následky atd, kolik je pojistná částka, na jak dlouho ji máš). bez toho jen plácáš do vody a děláš ze sebe šaška Rv

0/0
25.6.2009 22:58

Host

Re: V Kooperativě nečekejte výnosy.

Je to konkrétně pojištění Konto na 5 let s pojistnou částkou na dožití 100000 Kč.

Pojistná částka je směšných 3900 Kč. Částka kterou uvádím jsou prý připsané výnosy před zdaněním.  Tak že mi řekni, agente Kooperatívy, co Ti ještě není jasné. Pokud mi to přepočítáš tak, abych dostal víc, budu Ti nesmírně zavázán. Můžeš mi to tedy přepočítat   Pojištěná částka 100000, zahájení spoření 1.8.2004, ukončení spoření 31.7.2009.  Podíl na zisku 10789, poj.částka 3900. Ještě bude sraženo 15%.  Tak že výsledek pětiletého zablokovaného spoření  12485 Kč. Rv

0/0
25.6.2009 23:22

Host

Re: V Kooperativě nečekejte výnosy.

Vážený pane - uzavřel jste pojistku a ne termínovaný vklad - spoření - to je podstatný rozdíl...

0/0
29.6.2009 14:44

Host

Re: V Kooperativě nečekejte výnosy.

Vážený pane, ale to vím, avšak u uzavírání pojistky ni bylo řečeno, že kromě 3900 Kč a jistiny, které by byly vypláceny vyplaceny v případě mé smrti, mi bude při dožití vyplácen ještě podíl na zisku, který není zaručen, avšak stanovuje se po valné hromadě. A tak když mi napíšou, že mi připisují podíl na zisku ve výši 4,1%, tak ze 100tisíc očekávám 4100 Kč a né 1500 jako mi skutečně připsali. To mohli rovnou napsat, připíšeme Vám 1,5% a já bych musel držet hubu a krok.

Proto píšu o neseriozním přístupu, kdy v Kooperativě neumí počítat ani procenta.

Poučení pro příště, pojisti se raději sám u sebe, založ si  samostatný spořící účet a tam radeji nějakou dobu posílej přebytky + peníze co bys vrazil do pojišťovny. 

0/0
30.6.2009 10:56

Host

Re: V Kooperativě nečekejte výnosy.

jo, to mi taky něco připomíná: před víc jak deseti lety jsem si u Amcica udělal životní, kapitálové... směšných 3,300,- ročně a už tak jsem se jim nevešel do tabulek, kolik milionů mám v důchodu dostat.

Teď jsme překopávali pojistky, přišel "finanční poradce na volné noze", koukal do těch papírů a furt mumlal "to je blbost, za takový peníze to nikdo nedokáže, to je nesmysl...", ale nenašel v tom nikde chyták.

Tak jsem šel na pobočku. Všechny částky mi potvrdili, tak jsem zkusmo zahrál žádost o zrušení a odkup. A hned šla pravda ven...:

Ve skutečnosti ta tabulka ve smlouvě "není ta správná". Ony jsou tam procenta "ale to jsou ve slutečnosti promile, to vám přece mělo bejt jasný" :_)

A z odkupní hodnoty skoro sto klacků je k dnešnímu dni... no, možná nebudu doplácet.

0/0
4.11.2009 12:39

Host

Re: V Kooperativě nečekejte výnosy.

Pokud někdo věří těm kecům o "spoření" s pojišťovnou, nic jinýho si nezaslouží.

0/0
26.6.2009 12:19

Host

Re: V Kooperativě nečekejte výnosy.

Máš pravdu, kdo věří v poctivost  soukromníků v kapitalismu si nic jiného opravdu nezaslouží. Zpočátku ještě byla Kooperatíva ta slušnější, avšak od té doby co patří rakušákům stejně jako spořitelna to jde s ní velice prudce z kopce.RvRvRv

0/0
26.6.2009 14:52

Host

Alianz

No ja mam udesne zkusenosti s Alianz. Meli jsme pojistene PC ve firme, chteli jsme udelat zmeny, protoze cast veci uz byla nefunkcni a naopak jsme neco koupili. Tak jsme navrhli dodatek ke smlouve, nejde. Uzavreni nove smlouvy, ktera ukonci platnost puvodni, nejde. No takoveho idiota jsem jeste nepotkal. To mel stesti, ze byl na telefonu, protoze jinak jsem ho asi nakopl tam, kde nohy ztraceji sve slusne jmeno. Neskutecne.

0/0
25.6.2009 22:33

Host

Re: Alianz

Tak z nasi spolecnosti mam presne opacnou zkusenost. Je pravda, ze pojistku Allianz nam sparovala brokerska spolecnost, ale zmeny byly temer okamzite a jak jsme potrebovali. Treba cast pojistky na pocitace jsme meli all-risk v ramci Evropy. Jedine co potrebovali je faktura, seriove cislo a bylo to.

0/0
26.6.2009 8:47

pepan53

TAK NEVIM CO SI MÁM MYSLET,

jde o reklamu či o průzkum trhu, iDNES se čím dál tím víc přibližuje bulváru a toto je výsledek, již mu nedůvěřuji tak jako dřív!!

0/0
25.6.2009 22:25





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že metodiky bank při schvalování úvěrů se značně liší a jeho schválení ze značně individuální?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.