Diskuze

Testovali jsme pojišťovny. Do Kooperativy ano, do AXA pojišťovny ne

Na naše rozhodování, kde si sjednat pojištění, má vliv i chování zaměstnanců poboček. Přesvědčili jsme se o tom sami. Profesionál z Kooperativy si nás ihned získal. Naopak nezájem pracovníka AXA pojišťovny o potenciálního klienta rozhodl, že o této pojišťovně uvažovat nebudeme.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

30. 12. 2009 10:05
česká pojišťovna

pobočka v hradci králové by potřebovala generální personální úklid,je to skutečně odvaha toto místo navštívit,snad ještě něco požadovat no to si dovolíte moc,ona výstavná budova skrývá velmi ponurý vnitřek no ale personál tomu dává puns nechutnosti největšího kalibru,vedení dělá jako nic,vše je v pořádku.není věřte mi,v čechá určitě máme šéfa,náměstka i provozní personál mnohem lepší,ale je fakt že tito zde pracovat nemohou neb nejsou spřízněni či doporučeni osazenstvem pojištovny,praho centrálo udělejte s tím něco!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mišák josef

0 0
možnosti

JoeSO

14. 12. 2009 13:45
?

Nechápu, proč z návštěvy jediné pobočky (a ještě k tomu v Praze) uděláte takovéto závěry a vztáhnete to na celou pojišťovnu. :-( Tohle je různé kancl od kanclu...

0 0
možnosti

Host

4. 11. 2009 12:12
zkušenost s Kooperativou (domácnost)

Já mám pojistku na půl milionu plus připojištění elektroniky, sbírka a další, celkem skoro na milion. Po pěti letech mám vykrádačku za 100-140 tisíc. Mám zdokumentovaná (foto) výrobní čísla i vzhled, dal jsem jim to i celé přepsané jako tabulku, jenom to zkontrolovat, opravit moje odhady nové ceny a schválit.

Infolinka se celou dobu dušuje, že do 15ti dnů vyříděj ty nejtěžší případy. Když už dlouho prudím infolajnu, dvacátý den se na webu (online sledování škody) objevuje, že přepočítávaj moji škodu. Tak mně to trvalo i s přepisem čísel z fotek tři podvečery po práci. Jim to trvá dvacet dní. Kdybych nárokoval mega, nebudu se divit. Ale když uvádím i která věc byla poškozená a která věc byla v době krádeže nefunkční a sečtu to na 140kKc... přijde mi to, jakože někdo byl dlouho na dovolené a teď zjistil, že něco zapinkal, tak to přikryje úředním postupem.

0 0
možnosti

Host

5. 10. 2009 20:58
duchod

Jak jsem si naspořil na důchod.

Založil jsem si důchodové pojištění u kooperativy, které jsem si platil 4 roky.Smmlouvu jsem ukončil, protože mi pořád nechodil výpis kolik už jsem si naspořil, tak jsem si zažádal o výpis a v něm bylo že jsem na nule.Po telefonu ani osobně mi žádný pracovník nebyl schopen říct jak dlouho ještě budu na nule.Nevrátili mi ani korunu.Po roce mi přišel platební rozkaz od soudu že dlužím pojištovně za dobu výpovědní lhůty 1000kč + penále 105 kč.A další poplatky advokata a náklady řízení dalších 6 669kč.Odpis z daní také není možný, protože si odepisuju z úroky z hypotéky a víc už mi na daních nevrátí(není už co vracet) Takže když to spočítám tak za 40 let spoření mi pojištovna vyplatí moje platby + 20 000 – dan z přijmu.Takže solidni spoření na důchod.

0 0
možnosti

Host

31. 8. 2009 22:39
v kooperativě nečekejte výnosy

0 0
možnosti

Host

27. 8. 2009 21:46
Generali -varuji

Upozorňuji   na velmi negativní zkušenost s pojišťovnou  Generali

Pozor na uzavírání pojistek Odpovědnosti za škodu vůči zaměstnavateli .(při uzavírání pojistky budete mít pocit ,že jste v těch nejlepších rukách)V  případě  uplatňování   náhrad se setkáte s hodně nevhodným přístupem   likvidátorů .  Následují   odkazy na výluky -až pozdě zjistíte že uvedená pojistka není vlastně k ničemu.

závěr: Generali   již nikdy 

Luboš

 

0 0
možnosti

Host

17. 7. 2009 7:12
Kooperativa versus AXA

Na obranu posouzení rychlého jednání obchodního zástupce v AXA poj, při sjednávání domácnosti, je opravdu neporovnatelsné s Kooperativou, protože AXA poj. skutečně je jednoduchá a ostatní připojištění jako odpovědnost za škody způsobené třetí osobou a odpovědnost za držbu nemovitosti jsou zdarma. Postup prodeje u KOOP je odvislý od velmi složitého produktu jako určení lokality, minimální pojistná částka odvislá od metrů čtverečných , proto se prodejní rozhovor zřejmě rozvinul na delší dobu a vznikl obchodní rozhovor na delší dobu. U AXA poj. si klient určuje sám pojistnou částku a výpočet je okamžitě na světě. Ostatní je u AXA poj. zdarma. Paní redaktorka sice posuzuje i přístup ke klientovi , ale ten je velmi zavádějící. Záleží opravdu na člověku, někdo se přijde zeptat informativně , jako v tomto případě a AXA poj. jak tomu bylo tady vyhověla nejrychleji.

0 0
možnosti

individual

5. 8. 2009 10:43
Re: Kooperativa versus AXA

" AXA poj. jak tomu bylo tady vyhověla nejrychleji." - A to je při snaze získat informace o pojištění to nejdůležitější kritérium? Pro zaměstnance AXA možná ano, pro její potenciální klienty určitě ne.

0 0
možnosti

Host

3. 7. 2009 8:30
Povinné ručení u společnosti Axa

Dobrý den, neporadil by mi prosím někdo? Dnes jsem objednaná na schůzku do pojišťovny Axa, kde jsem si chtěla sjednat povinné ručení. Dle ceny mi vyšlo zcela nejlépe. Po přečtení diskuze si ale nejsem jistá... Na co bych si měla dát při podpisu smluvy pozor? Díky Pavlína

0 0
možnosti

Host

1. 7. 2009 6:45
Axa, axa??

Axa, to je ta nevyléčitelná nemoc?

0 0
možnosti

Host

29. 6. 2009 23:36
AXA - Lazarska 13

Můžu potvrdit, že jednání v této pobočce je opravdu velmi neprofesionální, byl jsem se tam informovat na možnost změny pojištění, které jsem si u AXA sjednal přes internet a ten člověk co tam byl za stolem hned na levo když se tam vejde, byl opravdu velmi neochotný, a když jsem mu začal vysvětlovat, že jsem si sjednával pojištění přes internet, tak mě ani nenechal doříct s čím jsem tam přišel a hned začal, že on neví co s tím, a že si to musím vyřídit jen přes internet, že on o tom nic neví, tak jsem se raději sebral a šel jsem pryč, vím že na tuto pobočku už víckrát nepůjdu - do doby co tam bude pracovat ten člověk. Rozhodně nedoporučuji tuto pobočku navštěvovat - zkuste jinou a dejte vědět, kde se chovají lépe ke klientům.

Díky

martin.hejtyk@gmail.com

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Vyzkoušeli jsme v testu Partners Banku. Obstála skoro na jedničku

21. března 2024

Na bankovním trhu začala v březnu fungovat nová ryze česká Partners Banka. Na startu oznámila, že...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...