- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vzhledem k tomu, že zisk z poplatků za výběr bankomatu jen tak tak pokrývá investiční a provozní náklady bankomatu, by byl Cash Back ekonomickým řešením výhodným pro banky. Jednak by nemusely disponovat tak velkým množstvím bankomatů a jednak platit drahý servis jejich plnění. Cash Back by současně byl ve větším objemu zajímavý pro obchodníky, protože by snížil odváděnou hotovost, což opět představuje náklady jak pro obchodníky, tak pro banky. Pro obchodníky je však zátěží poplatek za transakci kartou, který zpravidla již neodpovídá ani změnám ceny terminálu, ani dalších nákladových položek. Pro klienta který alespoň jednou denně nakupuje, je Cash Back úspora času (cesty k bankomatu).
divim se, ze jsme u nas tak pozadu.Zrejme na teto zaostalosti banky vydelavaly.Prekvapuje me take urceny cenovy limit nakupu.V Australii muzu utratit 2$ a to treba i na poste...Mam za to, ze nase banky jsou vice nenazrane nez ty ostatni.
Je to vina finanční "vzdělanosti" jejich klientů.
Zrovna dneska jsem to řešil s operátorkou. RaiffeisenBank nemá smlouvu s MasterCard, takže CashBack nejde. Visa funguje normálně, využívám, chválím ;)
Cashback jsem chtěla využít jen jednou - jako klient ČSOB v Hypernově v ČB. Ani jedna z prodavaček ale nevěděla, jak se to dělá... Reklamy na službu jsou u každé kasy a navíc to bylo v době, kdy běžela několik měsíců.
Přesně tak, to se mi stalo také několikrát. V Albertech. Většinou se babky nemohly dohodnout, počkal jsem si, až zavolaj skladníka, kterej to vetsinou znal. Dobry taky byly baby, co mi tvrdily, že to nemaj a já jim to ukazoval na terminálu: jasně viditelné tlačítko.
Jo, jedna také měla sešitek s pokyny a tam měla něco jako "kečbek" a nějaké poznámky obyč. tužkou:) Ta se aspoň snažila. Jsem vždy vytrval do konce, většinou se fronta dost zlobila.
Když byla bába arogantní, podal jsem stížnost... Jen tak dál, tak se na ně musí:) Nemaj mít na dveřích reklamu. Nejde o NADstandard, ale o normální službu, jak se tvářej....
A co dál? Alberta mi tady zrušili, musím si najít zase nějakej jinej. Snad nezkrachovali Cashbackem:)
a co to logo autore?asi se stanu "novinářem"...teda spíš pisatelem, vypadá to na hodně nenáročnou práci...
Stačí vystudovat večerní školu novinářských studií
po mě jako po obchodníkovi, tak žádný placený kartou nebude Když lidem platícím kartou budu ten poplatek účtovat, tak mě umlátí
jako mensi obchodnicek mozna, ale jako vetsi firma, ktera si pak musi najimat lidi na odnos penez + administrativa s tim spojena a k tomu lepsi moznost vyjednani procent z placeneho obnosu, tak tem se vyplati placeni kartou
Těch pár hypermarketů co poskytujou u pokladen cashback mají o pár metrů dál i obyčejné bankomaty, kde si člověk může tu částku vybrat stejně. Takže, služba nanic...
Na Severní moravě to nabízí třeba obchody Koruna:
http://www.prmarket.cz/index.php
a to jsou normální samoobsluhy a ty vedle sebe bankomaty vždycky nemívají.
Musíš mít nákup nad 300,- a pak si můžeš kešbéknout kolik chceš.
je to pole me vyhodny pro vsechny- banku, jejiz ucet se tim padem pouziva, hypermarket- laka na to lidi a hlavne nemusi tak casto odvazet cash, proste se na pokladne "obraci". No a zakaznik, kerej to ma zadara taky na tom nebude skodnej. Proto
radši kdyby napsali něco o chargeback, kdy není služba která je zaplacena kartou poskytnuta, bude to docela aktuální pokud krachnou skyeurope a zruší vám let tak kolik se za to platí a jaké jsou podmínky, vím jen že platbu lze reklamovat do 2 měsíců od zaúčtování u visa karty vydané čsob, ale nic víc o tom zjistit na jejich stránkách nelze, pouze je tam formulář
Kdyz sem na cashback tak pred rokem informoval, tak mi primo z KB napsali, ze za to je poplatek 29kc