- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vybíral celou vyplatu, kterou musel nasypat domu a chtěl si bokem ulít něco pro sebe. Neprošlo to...megera to dala do novin.
Mel jsem stejny problem pri vyberu v cizine z bankomatu Erste. Nedostal jsem nic protoze bankomat najednou pred vydanim penez zresetoval. Na vypisu z karty to ale bylo joko uspesny vyber. Reklamace u Unicredit byla 100% uspesna.
reklamovat a skutečně k tomu dochází, tak majitel bankomatu se dopouští podvodu, a to zcela jednoznačně.
vydal bankomat a litr vic, nez vybiral a zanedlouho pote mu volali z banky, at ten litr vrati. Rekl, ze nic navic nedostal a tim to skoncilo :-)
????????
No nech bejt, nedávno jsem zadal pin, částku, naskočilo "čekejte prosím transakce se ověřuje" a pak najednou tohle:
http://img220.imageshack.us/img220/9796/csob.jpg
http://img106.imageshack.us/img106/3989/csobdetail.jpg
Naštěstí i přes bsod vyplivnul kartu a nic mi z účtu neubylo.
zda kdybych tam sel reklamovat skutecnost, ze mi misto treba czk 5.000 vydal 50.000,- a ze chci prebytak obratem navratit, tak by me take vyhnali, ze je to neopravnena reklamace a blablabla Podle takto nastavene metodiky by nepochybne meli...
Pokud se stane tato věc, klient musí ihned volat na linku, uvedenou na bankomatu. Solidní banka stížnost vyřídí a při uzávěrce se rozdíl prokáže. Pokud tam je, vše klientovi vrátí. Pokud není, zkoumá se historie všech procesů před a po sporném výběru. Pokud nastala chyba, z 99% se na ni přijde. Také se stává, že si to klient vymyslí, nebo se zmýlí a požaduje náhradu. Bankomat se totiž plete jen opravdu velmi zřídka, většinou se mýlí člověk.
souhlas, solidní banka nemá problém s reklamací. Vemou částku X co tam nasypali, odečtou od toho vybrané sumy dle záznamů a porovnají se zbylou hotovostí. A vidí hned. Práce v řádu hodin maximálně. Neochota řešit krádež ze strany banky = sbohem banko, nejsme tak bohatí, abychom mohli dotovat banky jednak poplatky a ještě navíc penězi na účtě, které nám vyplatí jen částečně.
každá banka ždímá své klienty, ale jen díky jejich volbe. Klienti mají většinou levnější a dražší variantu operace, kterou požadují. To, že si kvůli své lenosti vyberou tu dražší, je jen a jen jejich problém.
Banka musí mít naprost přesně vedeno kolik do bankomatu vložila, takže pouze udělá inventuru.
Za předpokladu, že se v mezidobí někomu nepodařilo rozdíl financí dostat (nedal mu o X tis více), tak tam bude stejný rozdíl.
Jednou mi takhle pokladní v obchodě tvrdila, že jsem jí nedal pětitisícovku, ale dvoutisícovku. Takže okamžitě zavřela pokladnu a už se jela inventura. Hle, 3 tisíce rozdíl. Samozřejmě mít tam přesné manko, které by tím zaplácla, tak jsem za blbce, ale člověk musí bejt tvrdej!
moje řeč, od ČS rychle pryč nechali mi vykrást účet ase slovy,že nemám nárok na nic jsem ostrouhal
Před 2 lety jsem si chtěl vybrat 8 tisíc, a bankomat mi nic nevydal, a přitom se choval jako bych peníze v pořádku převzal. Vzal jsem si lísteček, a raději si zkontroloval transakci přes internet. Tam jsem zjistil, že peníze byly odečteny. Vše jsem na druhý den nahlásil na pobočce (čs), a při uzavírce asi zjistili že jim tam skutečně peníze nějaké zbývají, a tak po měsíci mi peníze připsali nazpět. Doporučuji také nahlásit případnou chybu co nejdřív, ať neudělají uzavírku před vaším nahlášením.