- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak toto jsem nějak nepochopila :o))))
Lhůta pro vrácení zboží-
"Abyste je mohli vrátit, NEMUSÍTE zboží do obchodu fyzicky dopravit (poslat poštou, kurýrem či dovézt do kamenné pobočky). Podstatnější je totiž akt odstoupení od smlouvy. Pokud vracíte třeba onen televizor z výše uvedeného příkladu, musíte do obchodu zaslat oznámení o odstoupení od smlouvy tak, aby si ho v reklamačním oddělení mohli přečíst nejpozději 24. září."
Takže já si koupím auto za 10mil.nelíbí se mi,tak jim jen pošlu papír a auto mi zůstane a oni mi pošlou peníze zpět?????nebo třeba jiné auto???no jo,to bych mohla takhle udělat a měla bych jedno ještě pro manžela:o))))))
Lidíííí,přemýšlejte,než uvedete na trh takové hovadiny.
Ja mam teda IQ jen 132, ale i tak jsem pochopil, ze se to vaze k datu oznameni
Koupím si mobil (na dálku, v e-shopu) a zjistím, že během následujících čtrnácti dní došlo k jeho slevnění.... protože jsem typický náš malý bezectný vyčůránek, tak ho pochopitelně vrátím. Jenže, folii z displaye jsem pochopitelně už odlepil a protože jsem také i prase, které nemeje roce, tak je ten telefon i trošku ulepený (to se sice dá vyčistit, ale ne zcela dokonale).
.
Dotaz zní - musí mě nebohý prodejce takový telefon vzít zpět a vrátit mě za něj původně zaplacené peníze?
.
Pokud ano, tak co s tím vráceným zbožím pak udělá? Prodá ho nějakému nebožákovi jako nový, nebo ho nabídne s výraznou slevou a upozorněním, že se jedná o použité zboží?
Ja osobne jsem byl velmi prekvapen vctricnosti reklamacniho oddeleni v OBI, neptaji se na zbytecne otazky a nevadil jim ani pozkozeny obal. Musim zduraznit, ze jsem zbozi vzdy vymenoval za jine, ale nikdy jsem nemel problem. Nemam duvod chodit jinam, takze na svem pristupu vydelavaji.
To je jistě moc pěkné, pokud ovšem ten tebou vrácený výrobek s poškozeným obalem nebudou chtít někomu dalšímu střelit jako nový.
Pokud ho nabídnou za polovinu s upozorněním, že se jedná o použité zboží, tak je to samozřejmě OK.
Vy IMHO nádhery. Co to píšete za IMHO nesmyly. V článku chybí podstatná informace § 53 občanského zákoníku se týká pouze smluv uzavřených při použití prostředků komunikace na dálku, tedy (např. přes internet, telefon apod.) nevztahuje se to na běžně zakoupené zboží v obchodě, kde má naopak prodávající povinnost zboží zákazníkovi předvést. Možnost vrácení zboží v kamenných obchodech ve lhůtě 14 dnů a déle je pouze na vůli prodávajícího a kupující na to nemá ze zákona právo!!!
tak místo bezplatné opravy nebo výměny mohu požadovat vrácení peněz?
Není to pitomost?
Je, ale to neřes.
A hlavně ten výraz rozbije je typický pro Ydnes.
Správně má být porouchá, protože když s tím mignu o zem, tak to asi těžko půjde na záruku.
Když si kupuji zboží, tak pochopitelně požaduji aby bylo nové, nerozbalené, neohmatané....
Pochopitelně nemám zájem koupit krám ochmataný nějakým nemytým vepřem....
Pokud na zboží poznám známky předchozího používání, tak je to pro mě impuls k jeho okamžitému vrácení.
Některé e-shopy si zákony vykládají po svém: http://www.raab.cz/eshop/podminky_shop.html
"...právo do 14 dnů od převzetí plnění odstoupit od smlouvy... Dopravit zboží na své náklady do provozovny prodávajícího a to:
nepoužité, nepoškozené, včetně veškerého příslušenství, v původním
nepoškozeném obalu a včetně originálu dokladu o koupi."
Jak nepoužité a v nepoškozeném obalu?
Tenhle je taky dobrej: http://www.raab.cz/eshop/reklamace_shop.html
"2. Pokud je pro reklamované zboží určen na území České Republiky
autorizovaný servis, je Kupující povinen uplatnit reklamaci přímo v
tomto servisu."
Povinen? To určitě!
estliže se vám zboží v záruční době rozbije, dává vám zákon čtyři
možnosti. Výrobek můžete nechat bezplatně opravit v autorizovaných
servisech. Pokud máte pocit, že vada půjde odstranit, můžete požadovat
slevu
....... slevu z čeho? Oprava v záruce je zdarma.
A bacha na to. Díky takovýmto článkům si čím dál víc lidí myslí,že to platí i v kamenné prodejně. Ale omyl,jak něco koupíš v kšeftě,obchodník už není povinen vzít věc nazpět. A to si hodně lidí plete a pak nadává do zlodějů. Příklad, dědek si koupí za dvě stovky baterky a za tři dny přijde,že mu jich stačí půlka a zbytek že jde vrátit......
A bacha na to. Díky takovýmto článkům si čím dál víc lidí myslí,že to platí i v kamenné prodejně. Ale omyl,jak něco koupíš v kšeftě,obchodník už není povinen vzít věc nazpět. A to si hodně lidí plete a pak nadává do zlodějů. Příklad, dědek si koupí za dvě stovky baterky a za tři dny přijde,že mu jich stačí půlka a zbytek že jde vrátit......