Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Špatně zadaný variabilní symbol vás může zařadit mezi neplatiče

Zdá se to jako maličkost, ale stává se často. Jeden překlep ve variabilním symbolu a nepozorný klient putuje na seznam neplatičů. Tato chyba je totiž jednou z příčin nedoručených plateb za pojistné. Například u pojišťovny Triglav se tohoto přehmatu dopouští až pětina klientů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

jak

Jak jsem si naspořil na důchod.

Založil jsem si důchodové pojištění u kooperativy, které jsem si platil 4 roky.Smmlouvu jsem ukončil, protože mi pořád nechodil výpis kolik už jsem si naspořil, tak jsem si zažádal o výpis a v něm bylo že jsem na nule.Po telefonu ani osobně mi žádný pracovník nebyl schopen říct jak dlouho ještě budu na nule.Nevrátili mi ani korunu.Po roce mi přišel platební rozkaz od soudu že dlužím pojištovně za dobu výpovědní lhůty 1000kč + penále 105 kč.A další poplatky advokata a náklady řízení dalších 6 669kč.Odpis z daní také není možný, protože si odepisuju z úroky z hypotéky a víc už mi na daních nevrátí(není už co vracet) Takže když to spočítám tak za 40 let spoření mi pojištovna vyplatí moje platby + 20 000 – dan z přijmu.Takže solidni spoření na důchod.

0/0
30.9.2009 21:36

Host

Stejná zkušenost - pozor na ČPP

U České podnikatelské pojišťovny jsem si zaplatil cestovní pojištění. Uhradil jsem v hotovosti. Plnění jsem po pojišťovně nežádal.

Po půl roce jsem dostal dopis z vymahačské agentury, že dlužím ČPP peníze. Volal jsem jim a tvrdili, že to je skutečně tak a zaplatím nebo podniknou „další kroky“. Tvrdili mi, že mi pojišťovna poslala doporučený dopis, v němž platbu urgovala, ale nikdo mě nekontaktoval ani dopisem ani jinak.

Vydal jsem se na pobočku, kde jsem si pojištění sjednal a tam se zjistilo, že paní špatně přepsala číslo smlouvy na stvrzenku za platbu. V centrále nebyl nikdo schopen spárovat platbu, i když ostatní údaje (jméno, částka, datum) odpovídaly. Taky se mě nikdo ani nepokoušel kontaktovat. Rovnou vše předali vymahačům.

Neskutečný projev hlouposti, neschopnosti a arogance!

Paní se mi sice omluvila, ale já už vím, že České podnikatelské pojišťovně bych své peníze už nikdy nesvěřil!

0/0
3.9.2009 17:05

dívenka prostá

vaše seznami mam

uřiti* Na moji černe listině sou stejnak všecki banki a ostatni lichvaři* Jestli jim zlodějum zaplatim o den dřiv nebo později mne vubec nezere* A kdiž se jim moje platebni moralka nelibi, at si prdhel polibi* To né, to voni budou otravovat jak sem vibornej klijent a jestli nechcu ještě támhleto* Keesmee*

0/0
1.9.2009 9:40

sn63

Re: vaše seznami mam

Trochu akceptovat český jazyk by nešlo . !!!!!!!!

0/0
1.9.2009 14:20

Muf007

Ne vždy vinnen klient

napr. nejmenovans nejvetsi  kabelovka, kde je var.s. cislo smlouvy. Obcas smlouvu uvadeli s nulou na konci, obcas bez. (Kamos mel to same s cislem 3 na konci). Pri zmene banky jsem nulu nezadal. Penizky odcházely, ale vznikal dluh. Dobre, moje chyba. Variabilak jsem po 3 mes. upravil, ale dalsiho pul roku jsem se dohadoval o preuctovani jiz provedenych plateb k memu symbolu! Bezpocet dopisu, nekonecnych hovoru s jejich infolajnou atd. ;-O

0/0
1.9.2009 8:34

Host

Re: Ne vždy vinnen klient

zvolte platbu inkasem a mate po problemu

0/0
1.9.2009 9:54

Libor76

Re: Ne vždy vinnen klient

to jsem zkusil - zkončil  jsem jako odpojený, protože u nejmenované kabelovky všechno vyplnili, ale zapomněli zatrhnout., že to inkaso má být aktivní... :-(

0/0
1.9.2009 10:36

oId fashioned Vince III..

Re: Ne vždy vinnen klient

mno, spíše jsi "zkončil" kvůli příšerné češtině:-)

0/0
1.9.2009 17:30

Host

Šikana ze strany bank.

Platím takto splátky úvěru (na koupi auta)ČSOB, každý měsíc je jiný variabilní symbol podle rozpisu. Pokud symbol zadám špatně, berou to jako nesplacenou částku a  můžou mi podle smlouvy zabavit auto. To je jen obrázek, jak se banky chovají...

0/0
1.9.2009 8:28

Host

Re: Šikana ze strany bank.

Ja splacim hypoteku tak, ze si ji "moje" banka sama strhne.

Neni to obrazek bank, ale JEDNE banky, klidne ji zmente...

0/0
1.9.2009 9:53

Host

Re: Šikana ze strany bank.

Me si taky CSOB strhava splatku HYPO z uctu sama a neresim kazdy mesic VS.

0/0
1.9.2009 10:45

Host

Triglav

Asi na ně dopadá krize a tak si vylepšují cash-flow tím, že chtějí mít část plateb dočasně na účtu 2x. Asi bych spíš změnil pojišťovnu než variabilní symbol...

0/0
1.9.2009 8:12

krultheking

co je to za volovinu ?

misto aby si ty platby na zaklade vysvetleni klienta sparovali, tak ho nuti zaplatit podruhe ???

0/0
1.9.2009 7:44

Host

Re: co je to za volovinu ?

Vy jste dobrý! To by nějaký úředník musel udělat! A to je práce navíc! a velmi obtížná!:-)

0/0
1.9.2009 8:46

Host

Re: co je to za volovinu ?

Jiste, a jak dolozi opravnenost pozadavku?

Tim ze nekdo zavola nebo napise liebesbrief?

Blbost, postup je spravny.

0/0
1.9.2009 9:51

marekrex

Re: co je to za volovinu ?

Ano, přesně tak, dokonce je to její povinností.

A v případě, že to ihned nespárují, tak by to měli ihned odeslat zpátky na účet, z kterého to odešlo. Tím by se vše vyřešilo.

0/0
1.9.2009 10:45

Host

Re: co je to za volovinu ?

jiste, mate pravdu, pojistovny to normalne paruji na zaklade telefonickeho hovoru, trva to 2 min. Logicky nemuze nastat zadny problem, proste tu platbu volajici identifikuje - c. uctu, VS , datum paltby,  vede se o tom zaznam a neni problme celou operaci dohledat. Nevim co triglav vymysli, asi by meli upgrtadovat interni system, jestli nakej maji.

0/0
1.9.2009 11:29

Lawless

Re: co je to za volovinu ?

Triglav je shit. Jestli nedokážou spárovat identifikovanou platbu i po telefonu, tak je to třikrát shit :-)

0/0
1.9.2009 15:19

Host

Re: co je to za volovinu ?

Po telefonu nikdo platbu nesparuje, ale pokud zašlu kopii dokl. o úhradě se špatným VS a požádám písemně o připárování na správný VS tak není problém.

0/0
4.9.2009 16:44





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že připojení na pult centrální ochrany objektu snižuje cenu pojištění domácnosti?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.