- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak jsem si naspořil na důchod.
Založil jsem si důchodové pojištění u kooperativy, které jsem si platil 4 roky.Smmlouvu jsem ukončil, protože mi pořád nechodil výpis kolik už jsem si naspořil, tak jsem si zažádal o výpis a v něm bylo že jsem na nule.Po telefonu ani osobně mi žádný pracovník nebyl schopen říct jak dlouho ještě budu na nule.Nevrátili mi ani korunu.Po roce mi přišel platební rozkaz od soudu že dlužím pojištovně za dobu výpovědní lhůty 1000kč + penále 105 kč.A další poplatky advokata a náklady řízení dalších 6 669kč.Odpis z daní také není možný, protože si odepisuju z úroky z hypotéky a víc už mi na daních nevrátí(není už co vracet) Takže když to spočítám tak za 40 let spoření mi pojištovna vyplatí moje platby + 20 000 – dan z přijmu.Takže solidni spoření na důchod.
U České podnikatelské pojišťovny jsem si zaplatil cestovní pojištění. Uhradil jsem v hotovosti. Plnění jsem po pojišťovně nežádal.
Po půl roce jsem dostal dopis z vymahačské agentury, že dlužím ČPP peníze. Volal jsem jim a tvrdili, že to je skutečně tak a zaplatím nebo podniknou „další kroky“. Tvrdili mi, že mi pojišťovna poslala doporučený dopis, v němž platbu urgovala, ale nikdo mě nekontaktoval ani dopisem ani jinak.
Vydal jsem se na pobočku, kde jsem si pojištění sjednal a tam se zjistilo, že paní špatně přepsala číslo smlouvy na stvrzenku za platbu. V centrále nebyl nikdo schopen spárovat platbu, i když ostatní údaje (jméno, částka, datum) odpovídaly. Taky se mě nikdo ani nepokoušel kontaktovat. Rovnou vše předali vymahačům.
Neskutečný projev hlouposti, neschopnosti a arogance!
Paní se mi sice omluvila, ale já už vím, že České podnikatelské pojišťovně bych své peníze už nikdy nesvěřil!
uřiti* Na moji černe listině sou stejnak všecki banki a ostatni lichvaři* Jestli jim zlodějum zaplatim o den dřiv nebo později mne vubec nezere* A kdiž se jim moje platebni moralka nelibi, at si prdhel polibi* To né, to voni budou otravovat jak sem vibornej klijent a jestli nechcu ještě támhleto* Keesmee*
napr. nejmenovans nejvetsi kabelovka, kde je var.s. cislo smlouvy. Obcas smlouvu uvadeli s nulou na konci, obcas bez. (Kamos mel to same s cislem 3 na konci). Pri zmene banky jsem nulu nezadal. Penizky odcházely, ale vznikal dluh. Dobre, moje chyba. Variabilak jsem po 3 mes. upravil, ale dalsiho pul roku jsem se dohadoval o preuctovani jiz provedenych plateb k memu symbolu! Bezpocet dopisu, nekonecnych hovoru s jejich infolajnou atd.
Platím takto splátky úvěru (na koupi auta)ČSOB, každý měsíc je jiný variabilní symbol podle rozpisu. Pokud symbol zadám špatně, berou to jako nesplacenou částku a můžou mi podle smlouvy zabavit auto. To je jen obrázek, jak se banky chovají...
Ja splacim hypoteku tak, ze si ji "moje" banka sama strhne.
Neni to obrazek bank, ale JEDNE banky, klidne ji zmente...
Asi na ně dopadá krize a tak si vylepšují cash-flow tím, že chtějí mít část plateb dočasně na účtu 2x. Asi bych spíš změnil pojišťovnu než variabilní symbol...
misto aby si ty platby na zaklade vysvetleni klienta sparovali, tak ho nuti zaplatit podruhe ???