- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Praze je to hlavně kvůli tomu, že plno vidláků dostane služební
auto a jelikož většina firem má sídlo v Praze, tak zákonitě musí mít
pražskou SPZ a tím pádem spadají pod Prahu, i když v ní třeba nikdy
nebyli.
Nemotejte do toho řidiče, o těch se statistika nezmiňuje a povinné ručení se jich až tak netýká. Ty údaje vypovídají jen a jen o tom, jak bourají auta, jejichž pojistníci jsou hlášeni v tom kterém okrese.
Nehoda v Plzni zaviněná Ostravákem ve služebním autě firmy s centrálou v Praze tak spadá do kategorie Praha.
Chtělo by to pojišťovat řidiče a ne auta...
Dejte si do souvislosti index nehod (soustredte se pozorne na nazvy mest, jako Most, Kladno, Usti...) s jednou nejmenovanou mensinou...
Takže díky snížení počtu nehod v Praze očekávám snížení pojištění. Jelikož jsem za posledních 20 let při ujetých půl milionu kilometrů nezavinil nehodu, viděl bych to nejmíň an polovinu ze současnýho tarifu...
ctyri hornicka mesta!!!...Asi to neco napovida o intelygency horniku a Prazaku!!!
Ja to vidim v koncentraci jedne nejmenovane mensiny, o ktere se nesmi mluvit, v danych mestech. V Praze je to spis o hustote provozu...
Opět nějaká vyčůřaná hlava z pojišťovny chce zneužít statistiku k oškubání lidí. Selský rozum říká, že není nic divného na tom, že v místě s největší koncentrací ridičů a s největším provozem v ČR se nejvíce bourá. Logiku ovšem postrádá, proč by všichni měli být automaticky viníky. Bonus/malus se má snad udělovat podle toho, jak bourá konkrétní řidič a ne podle toho, jak vysoká je pravděpodobnost, že by mohl bourat. ( za 15 let jsem měl v Praze 2 nehody. 1. řidíčák 1/2 roku a drobné sklouznutí na ledovce - mladická nezkušenost, škoda 5.tis. 2. autobusák nějak neviděl stopku a já měl blatník v čudu. Následně 11. let nic a to jezdím denně)
Kdybych já chtěl podobně pokřivit čísla, budu argumentovat, že v Praze jde hlavně o pokrčené plechy a "odřená kolena" zatímco v těch klidných okresech jsou to spíše totálky do stromů a smrťáky.
Jsem na tom v podstatě úplně stejně - dvě kraviny nevyježděného ucha následovaných 16ti lety a několika stovkami tisíc bezeškodního ježdění. Ale, že bych se dočkal nějakého významného ocenění, tak to fakt ne!
Vážený pane redaktore, Váš titulek je zavádějící. Měl by znít takto: Nejvíce bourají řidiči z Prahy a z Ústí nad Labem , ukazuje průzkum. Pokud jsme to pochopil ze závěrečných vět správně. V Praze a Ústí nad Labem se bourá málo
Taktéž lež!
Bourají řidiči s pražskou a ústeckou SPZ. Takže vůbec nezáleží, jestli bydlí v Praze/Ústí, či někde jinde.
Mě by zajímalo kolik z Těch bouraček v Praze zaviní mimopražští. Protože když jedu do práce autem, je tak polovina aut ze Středních Čech, z osTravy a z Usti.