Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bankou roku se stala Česká spořitelna. Už počtvrté v historii soutěže

Odborná porota, která udělila titul Banka roku, ocenila zejména to, že Česká spořitelna dokázala výborně zvládnout komunikaci s klienty a s partnery. A to i přes problémy, kterým její mateřská banka čelila v prvních měsících roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

p.o.p.

Tahle anketa je léta výsměch!

;-D

0/0
24.10.2009 12:59

Host

Jsem klientem České spořitelny

 a nestydím se za to. Pokud si veškeré služby nastavíte rozumně a máte šikovného poradce, skutečně poplatky nejsou nijak likvidační. Spořitelna je schopná poskytnout veškeré dostupné bankovní produkty narozdíl od mBanky.Mám i u sebe v rodině dost "vzorů", kteří věřili jak je skvělá Banka Bohemia, Banka Haná a pak plakali. Mám i několik známých,kteří ihned utíkali do mBank. Ta padesátikoruna na poplatcích ušetřená, to je věc ... Bohužel vím, že jsou to lidé, kteří by po sobě sežrali i vlastní lejno. Závěrem bych chtěla říct, že spořce úspěch přeju, už kvůli těm negativním diskutérům.R^

0/0
23.10.2009 23:33

Jben

Re: Jsem klientem České spořitelny

Jsem klientem mBank a nestydím se za to. Na to abych dostal svoje peníze na účet a abych z něho zaplatil to co potřebuji - nepotřebuji, jak píšete, šikovného poradce, skutečně vše co běžný klient potřebuje je ZDARMA -poplatky jsou 0.- . + karta zdarma, výběry zdarma. I já mám v rodině dost vzorů, kteří věřili jak je skvělá Banka Bohemia a pak neplakali, neboť dostali zaplaceno z pojištění vkladů vše (i s úroky). Mám i několik známých,kteří ihned utíkali do mBank. Na poplatcích ušetřím až 300.- měsíšně, to je věc... Bohužel vím, že jsou lidé, kteří by v Č.S. zůstali i kdyby je natírali lejnem. Závěrem bych chtěl říct, že mBance úspěch přeju.

0/0
24.10.2009 7:35

Host

Re: Jsem klientem České spořitelny

Výběry zdarma jo?tak asi neumím číst kámo.Nebalamuť tady lidi.Kecko.stačí kliknout na jejich stránky a zase tak zdarma to není.;-D

0/0
27.10.2009 19:39

Host

Re: Jsem klientem České spořitelny

Nevím kde jste co četl, ale já za výběr ještě nikdy nic u mBank nezaplatil.

0/0
28.10.2009 18:03

jan.banos

realita

Stovky tisíc lidí, jsou líní změnit účet (založit si alespoň druhý účet), aby také poznali něco jiného. Takže pak se nelze divit, že jsou spokojeni s tím co mají a těch pár desítek korun za měsíc zaplatí.

0/0
23.10.2009 8:55

zapvit

Re: realita

naprosto souhlasím...... neskutecne mnozstvi lidi je line zmenit ucet sam sem se ptal nekolika lidi u CS kde plati naprosto zbytecne poplatky zda by nebylo vyhodnejsi to zmenit.... vubec o tom nechteji slyset radeji budou platit nez aby sli na instituce a nechali si zmenit cislo uctu na ktere jsou zasilany nebo ze ktereho jsou strhavany platby... hold burani...

0/0
26.10.2009 8:04

Host

Re: realita

no hlavně že ty to máš všechno zadara.Držím ti palečky aby mbanka nelehla.;-D

0/0
27.10.2009 19:40

Host

Hnus !

Nejhorsi bankovni ustav, ktery znam ... to zase sustely papirky nekde bokem pod rukou ! (blijsmajlik)

0/0
22.10.2009 23:48

hnusil

CS?

Tak to for tydne.

0/0
22.10.2009 20:19

Host

Kluci z komerčky

museli těžce "lobovat". Nebo že by zabrala jejich reklama?

0/0
22.10.2009 16:55

Host

Pro obhájce mBank

Jeden námět pro všechny obhájce mBank:

mBank tady nepůsobí jako banka, ale organizační složka. Proto o sobě nemusí zveřejňovat žádné údaje a nedělá to. Nikdo nikdy neviděl, kolik je v mBank vkladů, kolik poskytla úvěrů,  kolik vydělává na příjmech z poplatků (tady by se asi obhájci banky bez poplatků hodně divili), kolik vydělává na úrokových příjmech (tady by se divili ještě víc), jaký je její zisk/ztráta, jaká je její finanční stabilita (výše kapitálu, kapitálová příměřenost apod.).

Pokud nebudu znát tyhle údaje, tak nebudu moct v životě tvrdit, že mBank je nejlepší banka a nejdůvěryhodnější už vůbec ne. Může být vůbec takhle neprůhledná banka důvěryhodná?

Můžete tedy říkat nejlevnější, to asi bude pravda (možná spíš jedna z nejlevnějších), ale nejlepší? Nejdůvěryhodnější? Ani náhodou...

P.S. přiznávám se dobrovolně, že pracuju v bance :-) (ani jedna z oceněných to není...)

0/0
22.10.2009 16:39

Host

Re: Pro obhájce mBank

Nejsem obhájce Mbank, ale pro zaplacení pár složenek a poslání platu na účet, a zaplacení kartou v obchodě, to vše bez poplatků na rozdíl od ČS, kde si účtovali poplatek i za připsání platu na účet, .to pro normálního smrtelníka bohatě stačí. Děkuji za názory o omezené bance a omezených klientech.

0/0
22.10.2009 18:28

Host

Re: Pro obhájce mBank

možná se dá ještě dodat, že tam lze mít uloženou i nějakou tu "rezervní minci",která je snadno dostupná a trochu úročená. A to  velcí vítězové normálním smrtelníkům v poslední době nenabízejí. No a pokud si u mB někdo vezme nevýhodný produkt(půjčka,hypo),tak snad ví co činí...

0/0
22.10.2009 18:43

Host

Re: Pro obhájce mBank

stačí umět číst tiskací písmena a přečíst si, za jakých podmínek je vedení osobního účtu u ČS zdarma, ty podmínky dodržuji a mám účet zdarma

0/0
22.10.2009 19:49

Host

Re: Pro obhájce mBank

Jako vtip dobrý. Osobní účet zdarma můžou mít tak možná zaměstnanci nebo mi tam musí chodit aspoň 100 000 měsíčně. Ono že někdo tvrdí, že je to zdarma, neznamená, že je to zdarma, co např. poplatky za položky, platby atd.? ;-)

0/0
22.10.2009 21:45

jan.banos

Re: Pro obhájce mBank

klienti mBank jej mají i bez podmínek.

0/0
23.10.2009 8:51

Jimmy888

Re: Pro obhájce mBank

Slova jako nejlepsi banka nebo nejduveryhodnejsi banka jsou silne subjektivni, kazdy ma jine pozadavky a kazdy si to tedy vyhodnoti jinak. Pokud jsem poslednich 10 let potreboval v bance jen par trivialnich prikazu ktere zvlada kazda banka ci zalozna pak se mi asi financne vyplati ta s nejnizsimi poplatky. Pojisteni vkladu je vsude stejne. Pokud jsem podnikatel a potrebuji delat nejake specialni prevody pak uz budu vybirat jinak.

0/0
22.10.2009 18:36

Host

Re: Pro obhájce mBank

Commerzbank právě prodává svoje polské aktivity SG. Takže se co nevidět dozvíme jak na to mBank je. ;-DR^

0/0
22.10.2009 19:04

Host

Re: Pro obhájce velké trojky

Chtěl bych vidět klienty, kteří si před zřízením BÚ v retailové bance ověřují rozvahu, výsledovku a konsolidované účetnictví, kterému většinou nerozumí. Ti co se v tom vyznají mohou jen zjistit jak na tom česká filiálka (např. Erste) je. To ovšem neznamená, že akcionáři domovské banky nemohou rázem změnit finanční zdraví své pobočky v Banánistánu. Pro retailové klienty platí naprosto stejné pojištění vkladů u mBank jako naší nejlepší banky a víc nepotřebují. No a pokud dostala Spořka ocenění za komunikaci s klienty tak se tam asi muselo hodně změnit od doby kdy jsem od ní odešel. Současná komunikace s mBank je na skvělé úrovni takže vítěz asi dnes dělá zázraky;-D

0/0
22.10.2009 21:43

Host

Re: Pro obhájce velké trojky

hm.možná máš pravdu.tuhle kámoš poříd plácal něco o životním pojištění u podnikatelské pojišťovny,tak jsem se zeptal kolik že klientů má u pojišťovny pojištění.nevěděl.tak jsem si to zjistil.z milionu klientů jich má něco kolem 900 000 pojištěné auto, a něco málo z těch sto tisíc lidiček tam má životní pojištění.ale hlavně že tato pojištovna je dynamickou bankou.není všechno zlato co se třpytí pánové.takže u týhle pojišťovny bych si asi životní pojištění nedělal.;-)

0/0
27.10.2009 19:45

Host

Re: Pro obhájce mBank

A co mi je po tom všem? V bance má normální člověk zlomek z toho, co je pojištěno ... Já jsem díky službám vámi zmiňované banky ušetřil za poslední rok proti konkurenci asi 40 litrů (běžný účet. vyřízení a vedení hypo bez poplatků a variabil mometálně za 3,3 místo fix za 5,9, což byla tehdy nejlepší konkurenční nabídka). Proč by mne měla zajímat důvěryhodnost, když stát paušálně garantuje 50.000 EUR ve výši 100%?

0/0
24.10.2009 1:48

Host

Re: Pro obhájce mBank

Garantuje fond pojištění vkladů, nikoli stát.

0/0
24.10.2009 8:49

Host

Zaměstnanec ČS

Jsem poradce u ČS. Je mi 24 let. Nemyslím si, že jsme nejlepší banka, myslím si, že jsme banka jako každá jiná. je to vždy o tom na koho v bance narazíte - s kym jednáte.

Pokuď si někdo myslí, že nějaká banka je lepší, protože nemá poplatky, tak ať si pořádně prohlídně ostatní služby nabízené banky. Každá banka vám to totiž naúčtuje někde jinde, když ne na poplatcíh tak na úrokovejch sazbách atd...

Pokud se vám v jedné bance nelíbí, fajn můžete jít jinam, ale uvědomte si, že každé bance a především jejich akcionářům jde o ZISK ne o vaší spokojenost ta je až na druhém místě. Vy v práci taky pracujete za peníze ne proto aby byl někdo jiný spokojen. takže i banka chce zisk.

a například k MBank si myslím, že pro někoho kdo účet moc nevyužívá to může být fajn, protože opravdu platí poplatky za to co nevyužívá. Ale jsou tu i lidé, kteří jsou na pobočce 2 i 3x do týdně, maj produktů několik. Pro ty tato "banka" není.

Závěrem nikdo není lepší ani horší. Každá banka prostě vyhovuje jinému.

0/0
22.10.2009 16:14

Host

Re: Zaměstnanec ČS

ve 24 totalni vyplach mozku, dekuji nechci.

0/0
22.10.2009 17:33

Jimmy888

Re: Zaměstnanec ČS

Bohuzel u nas stale chybi ten duch "Zakaznik na prvnim miste." a "Zakaznik ma vzdycky pravdu." No banky a bankeri se nemohou divit, ze na ne lide nadavaji, kdyz si nechavaji proplatit kazdou ptakovinu. V podstate v CR je to tak, ze banky zkouseji co si jeste mohou dovolit k zakaznikovi nez jej totalne nastvou a odejde. To samozrejme neni dlouhodobe uspesny pristup. Krasne je to videt, jak banky neustale trvdi jak je ten nejnesmyslnejsi poplatek pro ne zivotne dulezity, ale jak se dostatecne nastve cela verejnost tak najednou klidne poplatek zrusi! (viz poplatek za zruseni uctu, viz dalsi NEJ poplatky z anket na bankovnipoplatky.com) Proste kdyz bere banka za neco mnohonasobne predrazeny poplatek tak, ze to vi ta banka a vi to i klient tak tezko muze ocekavat oboustranou spokojenost.

0/0
22.10.2009 18:45

Host

Re: Zaměstnanec ČS

... a o tom to pane poradče je,Vy a Váš zaměstnavatel patříte (spolu s kabelovkama,mob.operátory a p.) do skupiny "balíčkářů". Nabízíte balíčky za "výhodnou cenu",ale běžní klienti (které specifikoval host 18:28), potřebují jen malou část předplacených služeb, ostatní je pro ně balast(ale zaplacený).Stále žijete jako ten socialistický řezník: "Ano paní Nováková,mám pro Vás to zadní hovězí,ale musíte s k tomu také koupit bůček,tuto flaksu,kopyto a škvarky." ;-D

0/0
22.10.2009 19:09

Host

Re: Zaměstnanec ČS

Ale vždyť to říkám, pokud jiné služby nevyužívaté, máte na vybranou jít k jakékoliv jiné bance, která Vám bude vyhovovat. A z balíčkama služeb to snad nemyslíte vážně. Balíček je od toho aby jste si zvolili co chcete používat, my vám nabízíme několik služeb a co si vyberete je na Vás. A pro spoustu lidí kteří účet aktivně využívají je výhodnější, než kdyby jsme jim každou službu účtovali zvlášť.

Prostě dnes máte na výběr ke komu chcete jít. Jednomu vyhovuje to jinému ono.

0/0
22.10.2009 21:01

Host

Re: Zaměstnanec ČS

Vážená pane, mám účty u mBank a některé měsíce jsou to i desítky trasakcí, položek na výpisu atd. Za téměř dva roky jsem u mBanky zaplatil celkem asi 250 Kč a to z toho 150 Kč proto, že jsem se blbě podíval.

Takže mi zkuste říct, kolik bych zaplatil u skvělé ČS u které jsem byl kdysi dávno klient, u ČSOB jsem platil měsíčně cca 150 Kč a to byl tenkrát studentský účet a daleko méně položek. Dnes raději nepočítat.

Spořitelna žije jen z toho, že má nejvíc líných klientů cokoliv změnit, přitom změna účtu je záležitost pár minut a pár příkazů.

0/0
22.10.2009 21:50

Host

Re: Zaměstnanec ČS

Nechápu proč takhle reagujete, já jsem jasně tvrdil, že je každého věc jakou má banku, vůbec jsem neobhajoval spořitelnu. před nástupem do banky jsem měl účet u GE - který tam mám dodnes. Je mi úplně jedno jestli zaplatim 100 kč nebo 200 kč pokuď budu se službami spokojen. Já MBank nekritizuji. Stejně jako se denně setkávám s klienty kteří příjdou k nám do banky, protože nejsou jinde spokojeni (vracejí se i klienti, kteří přešli do MBank a vracejí se zpátky, protože nebyli spokojeni) tak i od nás odcházejí klienti, kteří nejsou spokojeni s námi.

a nemyslím si že máme přes  2 000 000 líných klientů s účty. Ale pokuď tomu tak rozumíte - tak prosím. Mimochodem kolik produktů vám ta vaše MBank nabídne - ČS nabízí kompletní bankovní a pojišťovací služby, takže si možná někdo připlatí, ale už nemusí chodit po dalších deseti pobočkách a tam kde pobočky nejsou volat.

0/0
22.10.2009 23:43

Host

Re: Zaměstnanec ČS

nejlepší je použít z každé banky nebo finanční instituce to co je nejvýhodnější. Mám několik účtů, několik kreditních karet, pár úvěrů, a už několik let jsem na poplatcích a úrocích nezaplatil ani korunu. A nespokojený jsem byl naposledy před několika lety, kdy jsem ještě byl u KB.

0/0
23.10.2009 12:32

Host

Zaměstnanec ČS

Jsem poradce u ČS. Je mi 24 let. Nemyslím si, že jsme nejlepší banka, myslím si, že jsme banka jako každá jiná. je to vždy o tom na koho v bance narazíte - s kym jednáte.

Pokuď si někdo myslí, že nějaká banka je lepší, protože nemá poplatky, tak ať si pořádně prohlídně ostatní služby nabízené banky. Každá banka vám to totiž naúčtuje někde jinde, když ne na poplatcíh tak na úrokovejch sazbách atd...

Pokud se vám v jedné bance nelíbí, fajn můžete jít jinam, ale uvědomte si, že každé bance a především jejich akcionářům jde o ZISK ne o vaší spokojenost ta je až na druhém místě. Vy v práci taky pracujete za peníze ne proto aby byl někdo jiný spokojen. takže i banka chce zisk.

a například k MBank si myslím, že pro někoho kdo účet moc nevyužívá to může být fajn, protože opravdu platí poplatky za to co nevyužívá. Ale jsou tu i lidé, kteří jsou na pobočce 2 i 3x do týdně, maj produktů několik. Pro ty tato "banka" není.

Závěrem nikdo není lepší ani horší. Každá banka prostě vyhovuje jinému.

0/0
22.10.2009 15:45

Host

Zaměstnanec ČS

0/0
22.10.2009 15:35

KoMaFiNa

ČS bankou roku?

Z výsledku jde vidět, že hodnotila "odborná komise" - to jest spolek bankéřů, kterým jde jen o to, maximálně oškubat klienta. Za tohoto předpokladu je Česká spořitelna opravdu vítězem!

0/0
22.10.2009 14:40

chytracek

Divny signal od poroty

Jestli porota byla objektivni a nezavislá pak jako by tím říkala, že se v bankovním sektoru nic moc nezměnilo.Každý si může udělat úsudek, každý máme nějakou banku a říkáme si , že to s ní musíme vydržet. Neměníme je jako ponožky a ony to vědí a mnou si rukama. Nebo že by hodnotili spektrum bank-services a jaké pak zásady se držely? Kvalita nebo množství u vítěze.A co s těma ostatníma službama s těma starýma-klasickýma. Vím o tom málo o jejich náplni, nic jsem nečetl.Je jednoduché být nespokojen, ale těch konfliktů má každý za ten rok se jmenovanou bankou tolik(hovořím za sebe),že nějak z toho asi bude dost lidí ohromeno - i těch co sem nenapíší a ani si nic z tohoto nepřečtou.Mi to připadá jakobychom měli moc vysoké nároky a to co považujeme za standard je již neudržitelné a musíme se svojema představama hodně dolů a že to už nebude,tak jak bylo. Kdoví? Ono mnoho tu také sehrává stát, který by nejraději všechno zdanil každý zobrazený řádek v "service24".A pokaždé.Kdovi odkud to vše...

0/0
22.10.2009 14:30

Brutalsoldat

Korupce

To je vidět jak si banky tyto tituly kupujou-stejně jako "vysokoškoláci" z právnické fakulty v Plzni. Korupce, korupce,korupce. Nikdy by žádný soudný člověk nemohl dát hlas zlodějské bance-české spořitelně. Tuto banku asi vedou samí plzeňští právníci. Měl jsem tam účet a už nikdy bych to nechtěl zopakovat. Strašně se mi ulevilo, když jsem ten účet zrušil. Pryč se zloději-zpátky do Evropy.

0/0
22.10.2009 14:04

lupenn

Re: Korupce

R^

0/0
22.10.2009 20:38

Host

kdo proboha sedi v te porote ?

co to jsou za nesmyslne vysledky ? to se hodnotilo vazenym prumerem hlasovani predsedu predstavenstev, kde vahami je trzni kapitalizace ?

0/0
22.10.2009 13:22

Host

---

U sporitelny ucet...??? Uz nikdy!! Vsichni znami a pribuzni vedeli kolik tam mam,kolik beru...stacilo ze tam delala pribuzna...!!! A ty poplatky..!!!At jdou nekam...

0/0
22.10.2009 13:01

Host

Haha

ČS může být banka roku,ale já bych si tam účet nikdy nezaložil. Mám k této bance odpor,kvůli známým ...Mám ekonto a mkonto a neplatím vůbec nic :=) jenom u ekonta odchozí platby u trvaláku,ale to mi vynahradí 20kč bonus každý měsíc. Proč to mám zadarmo ? protože má  na účtě  obrat 25 tisíc...

0/0
22.10.2009 12:29

TurboFrank

Re: Haha

A koho zajímá váš účet?

0/0
22.10.2009 12:31

Host

Re: Haha

Proto to máš zadarmo, protože malá banka (pokud vůbec banka) potřebuje i těch Tvých 25.tis kvůli likviditě.....Já bych tam nebyl, jsem bonitní, mam firmu a potřebuji korektního partnera....

0/0
22.10.2009 12:45

Host

Re: Haha

Kvuli likvidite???Haha...dnes je nejlepsi to mit tam,kde mas supr sluzby a zadarmo...nejlepe jeste s urokem...Kdyz ty debilove(poslanci a EU) pri ty krizi odhlasovali ze Ti daji 100procent penez...kdyz zkrachuje banka...tak je uplne jedno kde jsi ...

0/0
22.10.2009 13:04

Host

Re: Haha

naivko :o)

0/0
22.10.2009 13:48

Host

Re: Haha

Raiffeisen bank ma problem s likviditou ? Zkuste se podívat na hosp.výsledky

0/0
22.10.2009 14:00

Host

Re: Haha

Kdo psal o Raiffce? Zminovana byla i mBank, tak proc si to vztahujete zrovna na Raiffku? :-)

0/0
22.10.2009 14:27

Host

Re: Haha

Jenže nu mBank nepotřebuješ obrat...proto informovaný čtenář ví, že to musela být reakce na Reiffku

0/0
22.10.2009 16:30

Host

Na to se dá říct jen - WTF???

8-o

0/0
22.10.2009 11:56

Host

naprosto nechápu

jak může být ve předu KB jejich služby jsou šílené ochota žádná 8-o (ten blicí smajlík)

0/0
22.10.2009 11:40

Host

pro Alcator

Možná by bylo dobré pochopit, že jsou lidi co si za kvalitu rádi zaplatí...., že nejsou jenom Ti co chtěj všechno zadarmo ! ! !  Na světě to tak chodí, že všechno něco stojí a každý si může vybrat......(tak máš jinou banku, ok, ale nevnucuj ji jinejm)

0/0
22.10.2009 11:14





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.