- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z důvodu nedostatku času nakupuji téměř výhradně na internetu a zásilky převážně doručuje Česká pošta. Jsem naprosto spokojena, za celé roky ani jedna reklamace. Jedna jediná zásilka přišla poškozená a doručovatelka mi hlásila, že ji ani neveze, abych se šla raději na poštu přesvědčit sama.I když váha balíčku odpovídala, obal byl roztržený, vrátila jsem zásilku a do týdne mi přišla zásilka nová. Na internetový obchod nedám dopustit. Je to ohromná služba občanům v menších městech i venkově.
Tak koukam že články na internet už píše kde kdo.........bravo, plno zajímavých poznatků.....škoda že je pani uplně vedle.....jsem zvedavěj kdy udělaj OCHRANU PODNIKATELŮ, komunikace s některou částí národa je totiž na oběšení. Nejlépší je rada "dám Vás k soudu" národ kterej nic nedokázal a umí jenom vyhrožovat a dělat problémy tuhle větu používá dost často a dost neopodstatněle.
Že by tady zakejhala potrefená husa?
už několikrát jsem někde psal, že firma se pozná až při vyřizování reklamace. Znám firmy, kde pokud přijdete "s blbostí" typu nefunkční dálkové ovládání, tak sáhne do krabice za sebe a dá Vám nové (kus za kus) dál to neřeší.
Moji rodiče měli toto nefunkční dálkové ovládání u satelitu asi 14 po koupi zboží a ti k....jim to nechali měsíc "v opravě", kdy to údajně poslali výrobci (ha, ha) a nakonec jim po měsíci dali nový kus, protože ten starý byl neopravitelný. Bohužel na tom satelitu bylo pouze ON/OFF a šipky na přepínání... jinak nic. Celkem peklo.
Mám své prodejce, kdy jsem řešil reklamy a i když jsou o kilo dražší, tak kupuji raději tam.
že poškozený balík nemám přebírat Takovéhle "odborníky" budižkničemu a vyžírky bych poslal na uran, aby dělali aspoň něco užitečnýho
Co jsem objednal po internetiu,to přišlo bez problémů.Poslední můj pokus,objednat po internetu disoptrické brýle byla dost sázka do loterie,neb jsem nevěděl jestli padnou,ale nakonec jak s internetovým obchodem,tak s poštou a ve finále i s brýlemi naprostá spokojenost.Značkové brýle za které bych dal v optice cca 7 tisíc mě vyšly na tři a půl a doma jsem je měl za tři dny
po zkušenostech s DPD, českou poštu miluji
Objednal jsem si zboží po internetu. Veze mi ho Česká pošta. Zásilku lze sledovat po inernetu. Už týden putuje z Prahy do mého města. Myslíte, že dorazí a nebo že mi Česká pošta vrátí peníze? Peníze jsem neprozřetelně totiž zaplatil předem....
proč by ti česká pošta vracela peníze? záleží na službě, kterou to bylo posláno. u obyč balíu je to uším 4-7 pracovních dní...
Problémy jsou nejvíc s poštou a ne s jinými firmami. A další problémy jsou se zákazníky, kteří si něco objednají a pak nevyzvednou :-( Prodejce pak zbytečně platí dopravu.
a jak je to s rozbalením zásilky přes zaměstnancem pošty? Lze to s tím, že to můžu pak vrátit nebo ne?
obchodu. Je lepší nebýt líný a zboží si převzít osobně a přezkoušet. Pár případně ušetřených korun nestají za pozdější trable.
Nejde o peníze, ale o čas. A čas jsou peníze. Jsem příliš dobře placen na to, abych trávil čas zevlováním po obchodech. Nehledě k tomu, že je většinou v době mého volna již zavřeno. Navíc jsem nikdy neměl zásadnější problém s některým z obchodů, které využívám, a to ani v cizině.