- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám účet pouze u ČS, takže moje zkušenosti jsou pouze s touto bankou. Zasílání peněz v rámci banky trvá minimální dobu - peníze jsou na účet příjemce připsány během pěti minut od odeslání. Ale když mi posílají peníze z jiné banky, trvá to neuvěřitelně dlouho - např. když mi člověk s jinou bankou pošle peníze ve čtvrtek, peníze mi běžně připíšou až v úterý. Přijde mi to děsný, ale reklamovat to? Škodu z toho nějak velkou nemám a dělat si tím další nervy...
dne 15. 12. mi byla stržena platba na můj účet penzijního připojištění, dnes je 23. 12. a kupodivu, peníze ještě nejsou připsány...takto funguje zákon v praxi, kdy na to banka má 24 hodin, reklamace na přepážce zbytečná, platba odešla, akorát nikdo neví kam nakopal bych je do (_!_)
Přeposílala jsem peníze z jednoho svého účtu na druhý. Dne 11.12. v 8,30 zadán elektronicky příkaz. Do dvou hodin částka odepsána z účtu. Zde předpokládám, že transakce byla zaslána do CERTISU. Následoval víkend.. Jaké bylo mé překvapení 15.12. , kdy dle výpisu za 14.12. nemohlo být provedeno SIPO (nedostatek fin. prostředků), přestože tam mnou zaslaná suma byla připsána s datem 14.12.. Dle dotazu na zákaznické centrum to bylo proto, že SIPO si strhává brzo a ČS připisuje později. Vše v elektronické podobě se dá zpracovat během malé chvilky a je obvyklé, že data se zpracovávají pár minut kolem půlnoci a pak už záleží na organizaci, jak časté má další runy. Takže odpověď zákaznického centra mě neuspokojila. Zde bude asi ve hře nějaký fígl s úroky, když tam vklouzl i ten víkend bance k dobru.