- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč by na to nešly upravit běžné bankomaty a používat je univerzálně pro výběr i platby?
IMO to přišlo pozdě, kdo chce a může, používá inet banking - a něco podobného (bez snímače, ruční typování) snad zkoušela KB i ČSOB a mám dojem, že od toho tiše upustili.
Ale třeba se mýlím a klienti si oblíbí vystát jednu frontu u ATM a druhou na poslání příkazů
pry 5kc na polozku...sbernej box je za 8 a na prepazku radsi ani nechodit
no to jsou mi ale novinky, Sporka se asi inspirovala Sparkasse, tam to totiz slape uz hromadu let.....
Kdo není schopný ovládat internetové bankovnictví, těžko bude umět ovládat tento terminál. Uvážíme-li, že ve spořitelně většinu klientů tvoří důchodci a vesničtí sedláci internetem netknutí.
Nebude :-) Internetové bankovnictví má dnes prakticky každý, kdo trochu rozumí počítačům. A ten, kdo tomu nerozumí, nebo se toho bojí, nepůjde k takovému relativně složitému terminálu.