- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nevim co porad vysilujete, tak to proberete, vyresite a za chvili je hotovo. i kdyz, ja delam v IT na pozici kde se resi jenom realne technicke problemy, tj. nevolama mi s kdejakou kravinou nakej kindermanager co ho zrovna napadla.
Ja zase povazuji za slusnost neobtezovat zamestnance mimo pracovni dobu pres telefon. Pokud to povaha prace vyzaduje, pohotovost nebo je to nakej ridici pracovnik bez kteryho by se to lidove receno sesypalo muze to v mimoradnejch pripadech byt. Ale jako je beznou praxi u nas na firme kde se vola o vikendy, o dovoleny, kvuli naprostejm zbytecnostem ktery jdou vyresit i jinak nebo po - dovoleny,vikendu. Neni nezbytne nutny toho cloveka rusit z vikendu nebo dovoleny. Ja povazuju za drzost nejtezsiho kalibru. V dnesni dobe kdy je hektickej zivot ve stresu a spechu, kdy prace bejva casto na prvnim miste je soukromi dulezitejsi nez kdy predtim. Ja zasadne sluzebni telefon o vikendu ci dovoleny nezvedam.
mně SMS přijde proti telefonátu jako dost neformální kontakt, netroufla bych si esemeskovat neznámému člověku, zvláště, pokud od něj něco chci (třeba zakázku).
I když, možná to bude narůstající převahou mobilních telefonů; pak má člověk strach, že někomu zavolá v nevhodné situaci. Zatímco když se dovolám někomu na pevnou linku, kterou má v kanclu na stole, je pravděpodobné, že sedí a pracuje, a nebudu ho tudíž otravovat při řízení, při nákupu, na WC...
No ten pan blazeovaný Špaček, to je taky asi odborník na všechno, to chytil asi od pana Pravdolásky, ale asi na tom dobře profituje, hodně lidí a firem mu to baští
někomu je dáno a někomu ne. Obecně mám pravidlo, že pokud si někdo neváží mého času, tak na něj kašlu. Čili pokud někomu pošlu mail/sms/zavolám a on mi do dvou dnů neodpoví, příště ať si trhne. Je mnohem lepší být s někým v líbánkách
(=dostat odpověď polib si pr**l), než nedostat žádnou. Takže asi tak....
Na e-maily je nepsaným zvykem odpovídat do 3 dnů.
A co tak v pripade otravnych kazdodennich telefonu ruznych zvedavcu - co kupuji za leky, kde jsem byl na dovolene, jak casto nakupuji a pod. Ja hned po jejich predstaveni je posilam do prdele. Protoze opravdu uz nevim, jak jinak se jich zbavit. Pres tyden, v sobotu rano, v nedeli po 8me vecer. Co by tady poradil mr. Spacek..?
volám i 12 hodin za den... mám u toho 12 hodin stát ?
Ne, ty se podle toho zaměstnání raději rovnou pověs.
Blikani displeje nema imo na sluchovy vjem zadny vliv. cu2
"proto si myslím, že pracovní komunikace se nemůže omezovat jen rozmezím
pracovní doby, a vzít šéfovi telefon o víkendu proto považuji za
samozřejmou povinnost." - pracovna doba je preto aby sa pocas nej pracovalo a za to zamestnavatel plati mzdu, .. moj volny cas je moj cas za ktory ma zamestnavatel neplati
preto som odmietol firemny notebook a pozadoval som desktop, aby som si nenosil pracu domov - v dnesnej dobe si podla mna vela ludi pletie zmysel zivota s pracou a potom to tak vyzera - firemna svadba, firemny pohreb
a ku tej loajalite - vzdy to bola a je najlahsie dostupna komodita, staci si ju kupit