Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jste v minusu? Banky vám naúčtují tučné poplatky nebo účet zruší

Mít na účtu minimální zůstatek je jednou ze základních povinností každého klienta. Pokud účet přečerpáte, banky si to nenechají líbit. Budou vás upomínat a tlačit do splacení neschváleného dluhu. Pokud jste se zůstatkem na hraně, sjednejte si raději k účtu kontokorent.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

REDD-Grrr

Povolený debet je past

co mě nutil ho každý měsíc přečerpat :)) Co jsem si ho zrušil, jsem v klidu :D

0/0
14.5.2010 13:16

Qesospi Cobigan

Buď má ta slečna nadživotní hlavu....

nebo je ten paklík dvoutisícikorun zmenšenej.

0/0
6.5.2010 21:56

Terrurek

Re: Buď má ta slečna nadživotní hlavu....

paklík bych označil spíš za vějíř

0/0
8.5.2010 10:52

mattonka

Re: Buď má ta slečna nadživotní hlavu....

vypadá to jako z Dostihů a sázek... jen ve formě podobné naší měně...

0/0
13.5.2010 16:51

Xladi

Jo banky

Ty co jim o tohle jde tak klidně budou posílat upomínky u FIO je minimální zůstatek 100kč a prostě vás to pod tu stovku nepustí což je dobře. Jinak znám pár lidí s výhodným kontokorentem, vysáli to na maximum a stejně nemůžou dál balancovat akorát bance platí tučné úroky.

0/0
6.5.2010 19:32

on.

Pokud je v minusu ta kocka na obrazku

rad ji pujcim :-)

0/0
6.5.2010 13:23

Téma

Re: Pokud je v minusu ta kocka na obrazku

hlavně aby pak za to ona půjčila tobě ;-D

0/0
6.5.2010 13:34

on.

Re: Pokud je v minusu ta kocka na obrazku

satčí, že mi dá ;-D

0/0
6.5.2010 14:39

nacken

Re: Pokud je v minusu ta kocka na obrazku

Radím ti dobře. Rozmysli si to ještě!!;-D

0/0
6.5.2010 14:05

zbiro

odcházím od Poštovní spořitelny

Mám stejnou zkušenost, poštovní spořitelna mi nabídla kontokorentní kartu po telefonu, na rok zdarma, pak bez jakéhokoliv uvědomění zavedla poplatek, který dostal můj jinak nepoužívaný soukromý účet do mínusu. Vzhledem k tomu, že upomínky chodily na místo trvalého bydliště, vyšplhala se pohledávka na 400 Kč za upomínku. Vzhledem k tomu že mám u Poštovní spořitelny účet již 16 let, považuji chování tohoto ústavu za nesolidní a účet se chystám v nejbližších dnech zrušit. Bohužel, dnes se tolik subjektů pokouší vás neoprávěně okrást a ještě jsou podporovány soudy, že je lepší se zbavit, všech závazků, které nejsou nutné k životu. Poučení pro ostatní, neskočte na nabídky, kontokorentních karet zdarma, pokud je nepotřebujete nutně, přinese vám to jenom problémy.

0/0
6.5.2010 9:49

individual

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

A) Ke sjednání po telefonu tě nikdo nenutil. Souhlasil jsi s ním dobrovolně a dobrovolně ses tím vzdal možnosti seznámit se s podmínkama služby. B) Smlouva o kontokorentu ti nepochybně posléze přišla poštou, takže jsi měl možnost se s podmínkama služby seznámit dodatečně. C) Je jen a pouze tvůj problém, žes bance nenahlásil platnou korespondenční adresu.

.

Poštovní spořitelně nadáváš zbytečně. Na jejím postupu nevidím nic špatného. Nadávej jen a pouze sobě za obyčejnou lidskou hIoupost. Stačilo nesjednávat kontokorent po telefonu, před podpisem si přečíst smlouvu a sdělit bance pravdivé osobní údaje.

0/0
6.5.2010 10:10

___Radi

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

ty ještě funguješ? mě strašně baví číst tvé absolutně nejchytřejší příspěvky o tom jak je každej blbej jen ty jsi nejdokonalejší.

Z prvního příspěvku jsem si vzal ponaučení, zjistil, jaký má poštovní spořitelna přístup ke svým věrným zákazníkům a díky němu mám další možnost posouzení finančního ústavu a větší možnosti při rozhodování. Tímto pánovi výše děkuji za věcný příspěvek.

Z tvého příspěvku jsem zjsitil co už vím a co je absolutní nesmysl v reálném životě. Příspěvek absolutně o ničem a zbytečnej jako každej tvůj první příspěvek ty pane dokonalej. Ale neboj, on se jednou každej spálí, i když ty určtě ne, ty máš vše podchycené a tebe nikdy nepotká nepředvídatelná událost 8-o Závidím ti ;-D;-D

0/0
6.5.2010 11:42

individual

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

Copak to povídáš o nepředvídatelných událostech? Které z "potíží" z původního příspěvku byly nepředvídatelné? Já myslím, že ani jedna.

.

Já se jen bavím tím, jak mají lidé blízko k tomu, aby nadávali na kde co, zatímco veškerá pochybení jsou jedině na jejich straně, což si odmítají připustit.

.

Přečíst si smlouvu před jejím podpisem nepovažuji za projev neomylnosti nebo dokonalosti, ale za projev zdravého rozumu. Ty ne?

0/0
6.5.2010 12:44

___Radi

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

já jen vím, že i po přečtení smlouvy nejsem absolutně v obraze. Smlouvy jsou dnes nastaveny tak, že vždy si tam dotyčný najde svoji kličku. Ty možná ještě bydlíš u maminky a podepisoval jsi smlouvu maximálně tak na lítačku. Pokud máš rodinu, je to uplně někde jinde. To samozřejmě neomlouvá, ale nikdo není dokonalý. Tvé komentáře nic neříkají, pouze urážíš lidi kolem sebe. Nechápu tvůj postoj a tvoji drzost urážet zbytečně lidi které neznáš.

0/0
6.5.2010 14:01

individual

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

Držme se tématu a položených otázek, prosím. Tedy které z potíží uvedené v pův. příspěvky byly nepředvídatelné? Ty považuješ přečtení smlouvy před jejím podpisem za projev neomylnosti a dokonalosti?

.

Autor příspěvku nadává spořitelně za věci, které si zavinil sám a ve kterých je spořitelna nevinně. Pokud si pozorně přečteš můj komentář z 10:10, pak pochopíš, že jsem nikoho neurazil. Jen jsem suše vyjmenoval pochybení dotyčného a apeloval ne jeho soudnost.

.

U maminky už mnoho let doopravdy nebydlím a rodinu mám. V rodině máme také nemálo různých smluv (bankovní konta, spořící účty, stavební spoření, několik pojištění osob a majetku atd...) a každou z nich jsem si přečetl a u každé z nich vím, jaké finanční závazky z ní pro mne plynou. Ve tvých očích jsem tedy dokonalý a neomylný. Já povědomí o svých finančních závazcích považuju za samozřejmost.

0/0
6.5.2010 14:14

___Radi

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

jsi prostě dokonalej, nejlepší, rozumíš všem pojmům a je ti jasná každá slmouva ať se týká bankovnictví, služeb ... Tobě se nedá než zívidět ;-)

P.S. pán nahoře nenadával, pouze konstatoval plně pro ostatní, krom superčlověka jako jsi ty, jistá fakta. Nic víc nic míň. Je to zajímavé, ty si stojíš za svým, že ústav neudělal nic protiprávního a přez to vlak nejede (nikdo ti to nenyvrací ale ty nás tu tím krmíš pořád dokola, proč?). To že provedli nemorální věc neslyšíš. Na druhou stranu když řeknu, že stahuji filmy a hudbu z netu poze pro svoji osobní potřebu, tedy nedělám nic nelegálního, všichni mě kamenují tím, že to není morální. 8-o

0/0
6.5.2010 16:30

individual

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

Pokud mi něco není jasné, tak se na to zeptám (ne protistrany). Výše poplatků a termíny splatnosti mi zatím byly jasné vždy. Asi tedy jsem dokonalej superčlověk... Já bych spíš řekl, že prostě jen nejsem úplně blbej.

Jestli provedli něco nemorálního nebo ne, to není předmětem debaty. Vše, co udělali, se nepochybně řídilo ustanoveními smlouvy, kterou dotyčný podepsal a tím s případnými nemorálnostmi souhlasil. Že teď nadává, že podepsal něco, z čeho pro něj plynou nepříjemné důsledky, o kterých nevěděl, protože si podepisovaný text nepřečetl, jen jen a pouze jeho chyba. Ne chyba ústavu, jak se nám snaží vsugerovat.

.

Poznámku o stahování hudby nechápu. Jak souvisí s článkem a diskusí? A jak souvisí se mnou? Já na stahování nevidím nic špatného.

0/0
6.5.2010 16:40

TarasBulba

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

Ano. A proto, abych zase příště nemusel nadávat sám sobě, abych zase nepochybil, abych něco neopomněl, tak se tomuto ústavu velkým obloukem vyhnu. Stejně jako babička, které před třemi týdny pošťačka přes plot založila u tohoto spolku supervýhodný účet.

0/0
6.5.2010 11:58

individual

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

Vyhnutí se tomuhle (nebo jakémukoliv jinému ústavu) tě od chyb uvedených v prvním příspěvku vlákna neochrání. nejsou to chyby ústavu, ale člověka jednajícího s ústavem.

0/0
6.5.2010 12:47

zbiro

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

Tak a ted ty, ty chytrolíne. Co si myslíš že se změní tím že si smlouvy přečteš? Vykašleš se na ně? Půjdeš jinam? Myslíš si že tě jinde neodrbou? Jak sis vůbec domluvil připojení k internetu, předpokládám že máš to nejvýhodnější v ČR. Takže popravdě sklopíš uši a podepíšeš, a věř mi že u takovýchto prkotin nebudeš časem číst vůbec nic, ostatně na tom je to celé postavené, proto také dochází k regulacím a tuším od poloviny roku už banky nebudou moct používat některé své mafiánské praktiky. Ano až si budu půjčovat 4 mil. na barák tak se mi vyplatí obejít více bank, ale stejně se nikdy nedozvíš co ti budou účtovat za 5 let. A víš proč, protože my Češi jsme prostě úplně stejní jako naše politická elita. Oni kradou a my taky, hledáme cestičky, slevičky, krademe, stejně jako banky, vláda, firmy a bude ještě dlouho trvat než lidi pochopí že život není o tom někoho okrást, ale užít si ho. A užít si ho tím co tě baví, ne čtením pošahaných smluv.

0/0
6.5.2010 14:13

individual

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

"Co si myslíš že se změní tím že si smlouvy přečteš?" - budu vědět, co podepisuju a nepřekvapí mne tedy mé povinnosti plynoucí ze smlouvy.

"Myslíš si že tě jinde neodrbou?" - nevím, co přesně myslíš tím "neodrbou". Přečtením smlouvy nezabráním tomu, abych např. bance platil i to, s čím nesouhlasím. Ale budu vědět, že to platit musím a tudíž mne nepřekvapí nějaká upomínka, jak píše autor vlákna...

"stejně se nikdy nedozvíš co ti budou účtovat za 5 let." - pokud budeš mít fixaci na 5 let a delší a pokud není ve smlouvě výslovně uvedeno, že ten či onen poplatek se může měnit, pak víš na korunu přesně, kolik budeš za 5 let platit. Pokud je fixace kratší a pokud neplatí druhá podmínka, přistupuješ podpisem na to, že za 5 let bude situace jiná. Ale víš to a souhlasíš s tím, tudíž tě to v budoucnu nepřekvapí.

Smlouvu, ze které pro mne plynou nějaké závazky nepovažuju za prkotinu ani za pošahanost. Za pošahaného bych považoval sebe, kdybych smlouvy nečetl a pak se divil, že mám nějaké závazky.

0/0
6.5.2010 14:22

teta1974

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

jenze ono je v mode nadavat na to, ze clovek musi plnit povinnosti, a na "ty nahore", a jeste seřvat toho, kdo na to upozorni, no:))

0/0
6.5.2010 21:44

zbiro

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

No vidím že jsem rozpoutal, docela slušnou diskuzi a že se nevyhnula i jednomu exempláři superchytrého čecha. Takže předně, před půlhodinou jsem zrušil všechny závazky vůči Poštovní spořitelně, bude trvat další měsíc ode dne doručení výpovědi na ústředí do Prahy, než mi všechno zruší. Podepsal jsem dalších asi 7 ústřižků a papírů, které jsem si opět nepřečetl, protože, prostě nebudu hodinu sedět na přepážce a číst, je to jako platit u kasy kartou zdržuje to ostatní a za těch pár desetníků to opravdu nestojí. Můj příspěvek měl člověka opravdu jen upozornit na to zda sjednání výhodné karty "zdarma" opravdu potřebuje, protože to sebou pak nese spoustu dalších problémů. Nic víc, nic míň. Rozhodně jsem nechtěl rozpoutat diskuzi o tom zda čtu nebo nečtu kdejaký cár papíru, který je stejně napsaný tak že tomu nerozumí ani renomovaný právník, natož nějaká rychlokvaška z Plzně.

0/0
6.5.2010 14:05

individual

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

Pokud mne považuješ za superchytrého kvůli tomu, že někdo nadává spořitelně za svá vlastní pochybení, pak budiž.

0/0
6.5.2010 14:31

individual

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

Oprava:

...kvůli tomu, že mi připadá na hlavu postavené, že někdo nadává spořitelně za svá vlastní pochybení, pak budiž.

0/0
6.5.2010 14:32

zbiro

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

Já nenadávám spořitelně, pouze konstatuji že u nich končím, já beru jakoukoliv banku jako obchodního partnera a chování poštovní spořitelny mi nevyhovuje, taktéž nepopírám vlastní blbost, protože nečtu to co podepisuju. Ono taky to neber úplně doslovně, samozřejmě že si to přečtu, samozřejmě se mi polovina věcí nelíbí a polovině nerozumím, rozhodně s tím neběžím na pobočku, tam jsem seděl teď přes půl hodiny, to mi k tomu účtu bohatě stačí. Dobře dneska najdu smlouvu s poštovní spořitelnou a zítra férově do diskuze doplním jak moc jsem byl informován dopředu co se bude dít po roce kdy vyprší možnost používat kartu zdarma. Férové by taky bylo kdyby spořitelna po roce klienta uvědomila a možná mě i uvědomila, já ten účet skoro nevyužívám, výpisy jen hodím do složky takže je to pořád jen o konstatování, dejte si pozor, než se pustíte do něčeho co vypadá lákavě a vy to možná ani nepotřebujete, přinese vám to problémy.

0/0
6.5.2010 14:42

individual

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

"Já nenadávám spořitelně" - A následující tvé věty znamenají co?

"...považuji chování tohoto ústavu za nesolidní" - co konkrétního nesolidního ti spořitelna provedla? Já mám za to, že prostě postupovala podle oboustranně dohodnutých pravidel.

"...dnes se tolik subjektů pokouší vás neoprávěně okrást" - jak konkrétně se tě spořitelna pokusila neoprávněně, tedy v rozporu s platnými zákony a podepsanou smlouvou, okrást?

"neskočte na nabídky, kontokorentních karet zdarma, pokud je nepotřebujete nutně, přinese vám to jenom problémy" - Pokud víš, co podepisuješ a plníš své povinnosti, ke kterým ses zavázal, pak žádné problémy nenastanou

0/0
6.5.2010 14:58

zbiro

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

Nesolidní ve vztahu že tam mám účet 16 let a krom zdražování poplatků mi ta spolupráce nic nepřinesla. Já vím v česku je to normální, já to za normální nepovažuju. Oboustranně dohodnutých pravidel na základě jednostranně napsané smlouvy, no ano tobě to možná vyhovuje, mě ne. Ano subjektů kteří se mě snaží neoprávněně okrást je dnes opravdu mnoho, naposledy to byl Ostravský soud, který na základě zcizených, řádně nahlášených a evidovaných (zablokovaných dokladů) vynesl rozsudek že jsem vinen jízdou bez jízdenky a povinen zaplatit exekuci 17 tis DP Praha. Ta občanka byla 4 roky zablokovaná na MV a přesto jsem byl odsouzen. Nezahořknul jsem jen jsem se stal realistou a snažím se předejít dalším podobným zkušenostem. A opět opakuji vyhněte se "výhodným" kartám, přinese vám to problémy, ikdyž si smlouvu přečtete a podepíšete ji s přesvědčením že není úplně výhodná pro vás. Tahanice opět s výhružkou exekuce u O2 nebudu rozebírat. Prostě špatný rok :-)

0/0
6.5.2010 15:15

individual

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

Asi jsem to napsal příliš složitě. Zkusím se zeptat znovu, snad odpovíš na položené otázky a nebudeš psát o nějakém soudu...:

"Co konkrétního nesolidního ti spořitelna provedla?"

"Jak konkrétně se tě spořitelna pokusila neoprávněně, tedy v rozporu s platnými zákony a podepsanou smlouvou, okrást?"

A fakt, že o nějakém subjektu napíšeš, že jedná nesolidně a že se tě pokouší okrást, není nadávání?

"Oboustranně dohodnutých pravidel na základě jednostranně napsané smlouvy, no ano tobě to možná vyhovuje, mě ne." - Otázku, jestli mi předložená smlouva vyhovuje nebo ne, jsem neřešil. Psal jsem o něčem jiném - o tom, že pokud jsi smlouvu podepsal, pak jsi s ní svým podpisem vyjádřil souhlas, tedy tím jsi se se spořitelnou dohodl na pravidlech uvedených ve smlouvě.

0/0
6.5.2010 15:26

zbiro

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

V kolik tam máte pauzu já koukal dneska na té naší poště mají dvě půlhodinové, ale ty asi sedíš na oddělení PR a zachraňuješ hořící dům. Takové hraní se slovíčky jako že se mě spořitelna pokusila okrást, na to fakt nemám čas, přečti si znovu první příspěvek a zkus z něj pochopit toto:

1. Nic co je nabízeno zadarmo, zadarmo není, proto pokud nepotřebuješ nutně kontokorent, nesjednávej, dostaneš se později do problémů.

2. Za dobu 16 let mi nikdy spořitelna nenabídla, výhodnější vedení účtu jako svému věrnému klientovi, dělají to všichni a je to nesolidní jednání z jejich strany!!!

3. Chápu že diskuze a neustálé opakování slov Poštovní spořitelna upevńuje pozici vašeho webu, já vám to přeju, nic proti vám nemám a nemám nadále zájem o vaše služby

4. že mě spořitelna okradla jsem nikde nepsal, okradli mě jiní, třeba ty o můj čas

0/0
6.5.2010 15:39

individual

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

Pobavils. V obecné rovině se směju lidem, kteří nadávají na všechno kolem, aniž by vůbec tušili, že jediné pochybení je pouze na jejich straně. Že se to u tebe týká zrovna téhle spořky je mi docela jedno. No ale ke tvým bodům:

1. Do problémů se dostane jedině ten, kdo se neseznámí s textem, který podepisuje nebo kdo neplní povinnosti, ke kterým se písemně zavázal.

2. To není nic nesolidního, to je jejich obchodní model (i když špatný).

3. To jsem moc nepochopil. Slovní spojení Poštovní spořitelna jsem doposud v celé diskusi použil jednou....

4. O okradení institucí jsi psal v příspěvku o spořitelně, tedy spojení je nabíledni. I tak je zřejmé, že o nejvíc času tě okrádá tvá neschopnost racionálního uvažování.

0/0
6.5.2010 15:52

zbiro

Re: odcházím od Poštovní spo_řitelny

Víš co tak se obecně směj dál a buď rád že s tebou tady někdo zase ztratil čas, protože jak plyne z další diskuze, někteří už tě tady znají a moc tě nechápou. Možná proto že jsi tak racionální a tak velký ochránce subjektů. které chránit nepotřebují. Tak snad ti spoři_telna odvede tvůj desátek a já jdu něco dělat, už tak si budu muset protáhnout pracovní dobu.

0/0
6.5.2010 15:57

individual

Re: odcházím od Poštovní spo_řitelny

V něčem máš pravdu a v něčem se mýlíš. Co se týká mých závazků, zejména finančních, pak racionální jsem a jsem za to rád, že se v těhle otázkách neřídím nějakými dojmy. A nehájím žádnou konkrétní instituci. Evidentně pořád nechápeš, v čem je v popsaném případě problém.

0/0
6.5.2010 16:01

Lu-kyn

Re: odcházím od Poštovní spořitelny

Přesně tak, jsou to gauneři. Když jsem podal reklamaci, že mě minulý týden Poštovní spořitelna okradla o mé vlastní peníze chybou jejich systému jestě jsem dostal nějakou hloupou pracovníci pokáráno, že co bych ještě chtěl, když mám účet zdarma. Opravdu milý diskutující u tohoto ústavu nestojí ani ten jejich účet zdarma za to. Je to banda prašivých psů!

0/0
6.5.2010 21:58

lady_marien

Pozor na Kontokorenty

Před pár lety se mi stalo, že jsem musela využít služby kontokorentu. U svého účtu jsem ho měla založen. Bylo to jen pár korun (asi 9 +/-). Myslela jsem, že to bude v pohodě. Kontokorent jsem měla na 10 000. Ovšem pozor. Poštovní spořitelna jednou do roka kontokorent obnovuje a v tu dobu nesmíte být v mínusu. Je úplně jedno jestli jste účet přečerpal 10 dní před obnovením nebo 3 měsíce. Prostě ačkoliv jsem byla v povoleném přečerpání pouhých pár korun, tak mi banka kontokorent zrušila bez předchozího upozornění a za 3 týdny mi přišel dopis, že mám splatit dluh do termínu, který už byl týden před tím než dopis dorazil. A tak mi z 9 korun najednou vznikl dluh stovky. A nějaké stížnosti za takové jednání vyšly vniveč. Máte znát pravidla. Takže pozor. Vůbec neplatí, že můžete být v mínusu až 6 měsíců v kuse. To je velký podfuk.

0/0
6.5.2010 9:03

individual

Re: Pozor na Kontokorenty

...a přitom si stačilo přečíst smlouvu, kterou podepisuješ a bylo by po překvapení. Divit se můžeš jen své hIouposti.

0/0
6.5.2010 9:24

zbiro

Re: Pozor na Kontokorenty

A kolik smluv, takhle pročítáte Vy pane chytrý, já mám přes den takový šrumec, že tyhle věci vůbec neřeším, i s vědomím že mě dotyčný subjekt stejně okrade. Nemluvě o tom že můj kontokorent sjednala Poštovní spořitelna po telefonu. Posílám je do kytek, stejně tak jako jsem poslal do kytek celé O2 s jeho operátory. "Ještě vám mohu nějak pomoci", větší blábol jsem v životě neslyšel ;-D. Pomalu mi dochází, že všechny tyhle pijavice vlastně k životu vůbec nepotřebuju. Viděl jste tu reklamu že banka zná dokonale každého svého klienta. Prozřete, bankovní úřednice vás sice pozdraví i jméno si zapamatují, ale jakékoliv vaše požadavky posuzuje někdo na centrále v Praze a ten vás v životě neviděl a úřednice za přepážkou to absolutně neovlivní. Ta reklama je jedna velká lež. Rv

0/0
6.5.2010 9:56

individual

Re: Pozor na Kontokorenty

Hehe, zdá se, že jsi naštvaný na celý svět... No ale zpět k tématu. Ptáš se, kolik smluv takhle pročítám? Každou, kterou podepisuju. Osobně mi připadá nepochopitelné podepsat se pod text, který si nepřečtu a zavázat se tím k něčemu, aniž bych věděl k čemu - zvlášť, jde-li o peníze. Směšná výmluva na šrumec přes den by obstála možná, kdyby člověk podobnou smlouvu uzavíral 2x denně. Ale ok, tobě půlhodinka párkrát do roka za to nestojí a radši budeš nadávat všem okolo a říkat, jací jsou to zmetci, zatímco jsi s jejich podmínkama souhlasil a nadávat můžeš jen na svou hIoupost...

A že smlouvu o kontokorentu sjednala spořitelna po telefonu? Stačilo s tím nesouhlasit, zajít si na pobočku a smlouvu si v klidu před podpisem přečíst... Ale to je namáhavé, že. Jednodušší je nadávat...

0/0
6.5.2010 10:03

Jan 2

Re: Pozor na Kontokorenty

Smlouva je Vám k ničemu,když si podmínky jednostranně mění banka.Měl jsem u PS sjednaný kontokorent na 50000,-.Nikdy jsem ho nevyužil-i když ta možnost přečerpání byla zdarma.Najednou je od 1.4. tato možnost zpoplatněna 100,-Kč měsíčně!Na poštách o tom nikdo neví,ale je to tak.Okamžitě jsem možnost přečerpání zrušil,a uvažuj;-Oi o zrušení účtu u Poštovní spoř.úplně...

0/0
6.5.2010 10:08

individual

Re: Pozor na Kontokorenty

Pokud ti ve smlouvě o kontokorentu nevyhovovalo ustanovení umožňující jednostrannou změnu podmínek ze strany banky, nemusel jsi ji podepisovat.

0/0
6.5.2010 10:11

Morgiana

do minus?

Ja mela teda pocit ze pokud chcete platit vic nez mate na ucte , tak vam to proste nepusti platbu., ono se neco zmenilo? Ja teda nikdy nezkousela jit s kartou kde mam malo , platit vic, ale bankomat mi taky prece ned penize co na karte/uctu nemam.

0/0
6.5.2010 8:43

airinn

Re: do minus?

Taky to nechapu...

0/0
6.5.2010 8:55

LooL

Re: do minus?

Je to jednoduche, jste skoro na nule a zlomi se mesic - platite vselijake poplatky a ty vas dostanou do minusu.

0/0
6.5.2010 9:22

airinn

Re: do minus?

Tak tohle chapu. To se mi stalo. Ale nechapu, jak by bylo mozny precerpat ucet az o nekolik tisic ( viz clanek ), kdyz nemam sjednan kontokorent. Prece me to nemuze pustit - pokud budu napr. v shopu platit 1000,- a na ucte bude 500,- tak by me to nemelo pustit. Stejne tak Bankomat - ten mi nevyda 1000,- i kdybych tam mela 999,-

0/0
6.5.2010 11:34

individual

Re: do minus?

Stát se to může i např. díky různým datům zúčtování plateb.

0/0
6.5.2010 12:45

iuos

hmm

může se to stát při placení kartou přes žehličku (což je teda už dneska asi výjimka, ale stát se to může)...

0/0
6.5.2010 9:22

individual

Re: do minus?

Stát se to může i např. díky různým datům zúčtování.

0/0
6.5.2010 10:14

Roumen

Re: do minus?

Ja se kdysi chybou inet bankovnictvi dostal do minus 180 tisic. ;-D Operace, ktery to kvuli nedostaku penez na ucte neprovedlo, mi zauctovali druhy den. Pecka, musel jsem kvuli tomu na pobocku...2x. :-/

0/0
6.5.2010 11:58

Bejvoč

Do mínusu jde jen blbec

Kontokorent ani nic podobného nemám. Kreditku co se mi snažili vnutit taky ne. Řeči lidí, že to mají pro strýčka příhodu jsou kecy. Než mít kreditku na 30 000 Kč, to mám pro strýčka příhodu 30 000 Kč přebytek na účtu. Kreditku a podobný chytáky si pořizují blbci, co slyší na řeči typu "80 000 jen za 899 měsíčně" apod.

0/0
6.5.2010 8:11

LooL

Re: Do mínusu jde jen blbec

Moje slova R^

0/0
6.5.2010 9:23





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.