Diskuze

Při hodnocení podřízených se nesmí zapomínat na chválu

Jsi pomalý a je vidět, že tě práce nebaví. Takové tady nepotřebuji, zamysli se nad sebou – pokud v takovém duchu povede manažer hodnotící pohovor se zaměstnancem, vyvolá v něm místo nadšení pro práci spíše myšlenky na odchod.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

pavel.n

14. 5. 2010 16:56
automobilový průmysl

znám hodně lidí , kteří pracují v automobilovém průmyslu - zkušenosti , dovednost um a vlastní iniciativa je prudce na obtíž.

Líbilo se mi vyjádření jedněch zaměstnanců  - ,, mozek musíš nechat na vrátnici "

Pochvala od šéfa - nenechte se vysmát.

0 0
možnosti
VV

voloda44

6. 5. 2010 21:38
Dobré hodnocení je někdy lepší než zvýšení platu

;-D

0 0
možnosti
AN

andykli

6. 5. 2010 22:27
Re: Dobré hodnocení je někdy lepší než zvýšení platu

Třeba to jednou poznáš na vlastni kůži, že to tak je. :-)

0 0
možnosti

Bozako

6. 5. 2010 18:31
Manažer

Měla jsem manažera (zahr.), který mi vytýkal všechno. Dokonce přede mnou jednou nahlas předčítal mail, který jsem mu poslala a vysmíval se jeho obsahu (AJ mám perfektní). Nikdy jsem se nedozvěděla nic kladného, naopak jsem po jeho hodinovém monologu měla dojem, že jsem naprosto neschopná. Mohla jsem se snažit jak jsem chtěla, přesto neustále vyhrožoval vyhazovem. Musím říct, že po této "masáži" se má produktivita dost snížila.

Nejlepší šéfové, které jsem měla, byli oba Češi [>-]

Systém hodnocení na "kvadranty" považuji za debilní, obzvláště, pokud chce cíle stanovovat sám manažer. Pak se objevují často cíle jako "nechat proudit myšlenky volně celým týmem" nebo "ujistit se, že roli zaměstnance rozumí všichni ostatní ve firmě" ;-D

0 0
možnosti
JM

jmkb

6. 5. 2010 18:13
Kde ta paní na to přišla?

Už někdo z vás slyšel  pochvalu od manažera? Když na vás nic nenajde, tak vás aspoň seřve za bordel ve skříni, protože jste musely druhou skříň na jeho příkaz vyhodit.

0 0
možnosti
VV

voloda44

6. 5. 2010 21:39
Re: Kde ta paní na to přišla?

a jak by ne? to víš, asi musíš zamakat :D

0 0
možnosti
T6

TATRA 613

6. 5. 2010 17:11
článek je...

o tom,jak manažer hodnotí pracovníka v kanclu a ne jak manažer hodnotí dělníka.

0 0
možnosti
DI

ibid

6. 5. 2010 16:05
to je samozřejmost,

při setkání s podřízeným se nikdy neopomenu pochválit.....

0 0
možnosti
JH

Sub7

6. 5. 2010 8:40
vice versa

Omyl, paní autorko - to je přesně obráceně: Při hodnocení nadřízených se nesmí zapomínat na chválu. Pochvalte třikrát denně svého šéfa - jemu to udělá radost a Vy od něj budete mít klid.

0 0
možnosti
PP

igamenir

6. 5. 2010 8:30
Ono to někdy nejde

Potěšilo mě, že bývalý zaměstnavatel, kde jsem tři roky dělal, byl podle článku v hodnocení na špičce - deset otázek, dialog, it systém, vždy něco pozitivního....:-)

Až na jednu vyjímku, kdy jsme museli šéfovi pomáhat hodnotit novou kolegyni, protože ho napadaly jen zápory. Po hodině sezení jsme mu pomohly vymyslet jen další zápory. Někdy se holt žádný klad najít nedá :-(

0 0
možnosti
VV

voloda44

6. 5. 2010 21:41
Re: Ono to někdy nejde

pozitivní je tzv. ozdravovací proces... pro firmu ;)

0 0
možnosti
RB

TommyAngelo

6. 5. 2010 1:22
Hezky clanek

Pochvala je hezka vec a povzbudi.Znam to na sobe.Kdyz mi hned nekdo zacne rikat,ze jsem pomaly,spis me to zneklidni.Pritom to neni o tom,jestli ma nekdo chut pracovat nebo ne,kazdej je na tom napr. fyzicky jinak.Zalezi,na koho clovek narazi.Nekdo s vami ma trpelivost,nekdo se s vami zase vubec s prominutim nes..e.Bohuzel,dnes chce mit plno zamestnavatelu zamestnance v podobe supermana,kterej toho oddre co nejvice za co nejmene penez.

0 0
možnosti