Diskuze

Braňte se, když cestovní kancelář nedodrží sliby

Dovolenou vybírejte u cestovky uvážlivě a nenechte se napálit. Než smlouvu podepíšete a zájezd zaplatíte, ujistěte se, že jsou v ní uvedeny všechny vaše požadavky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TM

opas

26. 5. 2010 14:22
Ono to je i o typu zájezdu

Když má někdo masovku, tak se občas změna stane, protože cestovky zkoušejí "overbooking" v naději, že pár klientů zájezd jako obvykle na poslední chvíli odřekne a víc tak vydělají. Když přijedou všichni, nastanou problémy s umístěním.

My letos pojedeme poprvé s malým dítkem, připlatili jsme si za "family superior suite" a v zásadě není možné, že bychom nebyli v předem dohodnutém hotelu. U klientů "s příplatkem" se totiž overbooking nedělá.

0 0
možnosti
EK

E.Krajan

26. 5. 2010 15:26
Re: Ono to je i o typu zájezdu

No to není úplně pravda třeba Exim Vás klidně ubytuje jinde a dokonce v hotelu kde nemáte služby, které jste si zaplatil a pokud se neobrátíte na soud, tak z nich nic nedostanete.

0 0
možnosti
B

bigandrews

26. 5. 2010 12:59
Změny hotelu

Hotel vybrán a zjištěna kvanta informací,vytisklé mapy atd.., cestovka prolustrována a vše OK. Přijdete na letiště a oznamí vám, že bohužel budete bydlet 15m jinde za stejných podmínek viz vaše smlouva ....

Natěstí ubytování i na novém místě OK. Jěstě, že jsem si nepředplatil auto a potápění na původním místě...

Obrana imho není a tuto formulaci používá drtivá většina cestovek.

0 0
možnosti
AK

wrah

26. 5. 2010 17:21
Re: Změny hotelu

Jak kdy a kde, já před cca deseti lety ve španělsku a když na místě došlo k rpoblému s ubytováním (měli prodaných více míst než tam reálně bylo) tak nás tehdy místní ubytovatel přesunul na skoro prázdný komplex s daleko dražšími apartmány a jediné co chtěli, byla větší kauce, na což jsme se tedy nějak složili.

0 0
možnosti
S

svetla111

26. 5. 2010 10:56
vvv

článek je velmi poutavý, nicméně je z něho patrné, že pisatel článku je nezasvěcený do problematiky cestovního ruchu.....

0 0
možnosti
LB

Balci

26. 5. 2010 9:34
z praxe

Co se týká dopisování do smlouvy, pokud má mít pokoj výhled na moře, je tak uvedeno na CS nebo na potvrzení rezervaci, pokud se jedná o přání klietna, na CS se neuvádí, jelikžo za přání nikdo neplatil a záleží na hoteliérovi zda sepřáním bude řídit.

Co se týká podpisu smlouvy, klidně ji domů klientovi dám, ale k pevné rezrvaci je nutná podepsaná smlouva a záloha, dokud nemám tohle je to jakoby neměl objednané nic, zvlášť u last minut nabídek bych chtěla vidět jak by si někdo nesl smlouvu a podepsanou ji vrátil druhý den, to už by měl smůlu, protože už by taky nemusel nikam letět, protože ho někdo předběhne. 8-o

všem co už někam jedou šťastnou cestu a dobrou ruku při výběru CK a hotelu :-)

0 0
možnosti
HC

Hanyz01

26. 5. 2010 9:41
Re: z praxe

I u last minute nabídek je to plně na rozhodnutí zákazníka, zda si chce smlouvu prostudovat v klidu doma (dobrá rada - navrhněte smlouvu tak, aby byla co nejjednodušší, přehledná a dobře čitelná, obsahovala to, co má a neobsahovala českými cestovkami tolik oblíbené různé vyjímky z odpovědnosti fontem velikosti 4,5.

To, že se rozhodne třeba pozdě a je to už vyprodáno je jeho riziko, ale jistě není problém mu smlouvy poslat a on vám je obratem nafaxuje podepsané (a druhý den třeba donese osobně) - já to takhle dělám s cestovkou pokaždé a nikdy nebyl problém. U vás bych si tedy asi zájezd nekoupil.

0 0
možnosti
1

100rmy

26. 5. 2010 8:38
A někdy i to nepomůže

Od ledna mám u Eximu zaplacenou běžnou dovolenou na červenec. Do dnešního dne nám už 3x (třikrát) změnili hotel! Solidní nesolidní cestovka-do poslední chvíle budu trnout jak to dopadne.

0 0
možnosti