- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když má někdo masovku, tak se občas změna stane, protože cestovky zkoušejí "overbooking" v naději, že pár klientů zájezd jako obvykle na poslední chvíli odřekne a víc tak vydělají. Když přijedou všichni, nastanou problémy s umístěním.
My letos pojedeme poprvé s malým dítkem, připlatili jsme si za "family superior suite" a v zásadě není možné, že bychom nebyli v předem dohodnutém hotelu. U klientů "s příplatkem" se totiž overbooking nedělá.
No to není úplně pravda třeba Exim Vás klidně ubytuje jinde a dokonce v hotelu kde nemáte služby, které jste si zaplatil a pokud se neobrátíte na soud, tak z nich nic nedostanete.
Hotel vybrán a zjištěna kvanta informací,vytisklé mapy atd.., cestovka prolustrována a vše OK. Přijdete na letiště a oznamí vám, že bohužel budete bydlet 15m jinde za stejných podmínek viz vaše smlouva ....
Natěstí ubytování i na novém místě OK. Jěstě, že jsem si nepředplatil auto a potápění na původním místě...
Obrana imho není a tuto formulaci používá drtivá většina cestovek.
Jak kdy a kde, já před cca deseti lety ve španělsku a když na místě došlo k rpoblému s ubytováním (měli prodaných více míst než tam reálně bylo) tak nás tehdy místní ubytovatel přesunul na skoro prázdný komplex s daleko dražšími apartmány a jediné co chtěli, byla větší kauce, na což jsme se tedy nějak složili.
článek je velmi poutavý, nicméně je z něho patrné, že pisatel článku je nezasvěcený do problematiky cestovního ruchu.....
Co se týká dopisování do smlouvy, pokud má mít pokoj výhled na moře, je tak uvedeno na CS nebo na potvrzení rezervaci, pokud se jedná o přání klietna, na CS se neuvádí, jelikžo za přání nikdo neplatil a záleží na hoteliérovi zda sepřáním bude řídit.
Co se týká podpisu smlouvy, klidně ji domů klientovi dám, ale k pevné rezrvaci je nutná podepsaná smlouva a záloha, dokud nemám tohle je to jakoby neměl objednané nic, zvlášť u last minut nabídek bych chtěla vidět jak by si někdo nesl smlouvu a podepsanou ji vrátil druhý den, to už by měl smůlu, protože už by taky nemusel nikam letět, protože ho někdo předběhne.
všem co už někam jedou šťastnou cestu a dobrou ruku při výběru CK a hotelu
I u last minute nabídek je to plně na rozhodnutí zákazníka, zda si chce smlouvu prostudovat v klidu doma (dobrá rada - navrhněte smlouvu tak, aby byla co nejjednodušší, přehledná a dobře čitelná, obsahovala to, co má a neobsahovala českými cestovkami tolik oblíbené různé vyjímky z odpovědnosti fontem velikosti 4,5.
To, že se rozhodne třeba pozdě a je to už vyprodáno je jeho riziko, ale jistě není problém mu smlouvy poslat a on vám je obratem nafaxuje podepsané (a druhý den třeba donese osobně) - já to takhle dělám s cestovkou pokaždé a nikdy nebyl problém. U vás bych si tedy asi zájezd nekoupil.
Od ledna mám u Eximu zaplacenou běžnou dovolenou na červenec. Do dnešního dne nám už 3x (třikrát) změnili hotel! Solidní nesolidní cestovka-do poslední chvíle budu trnout jak to dopadne.