Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Místo oběda do banky? Ani náhodou. Přes tisíc poboček má polední pauzu

Místo oběda si chcete vyřídit papírování v bance a ejhle, banka má přes poledne zavřeno. Dříve se to týkalo jen několika poboček, dnes se kolem poledního nedostanete zhruba do tisíce filiálek tuzemských finančních domů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

we_ah

???

Kam zmizely ejakulujici prispevky ve stylu "naprosta spokojenost"? Ono se TAM vymenilo PR? Uz zamestnanci nemusi aktive hledat clanky a prispivat? 8-o

0/0
23.9.2010 16:22

dracekvo

nadpis

Já nevím, co se vám nelíbí. Však tam dělají taky jenom lidi, kterí se chtějí normálně najíst.

0/0
17.9.2010 8:56

Bertak22

další prémiová služba

budeme pro vás pracovat i o polední pauze

0/0
12.9.2010 11:11

ta, která nejsem

Moje banka má otevřeno ve všední den 10-18

a v sobotu 11-15.

0/0
25.8.2010 7:12

CocrousPaja

to je správně

a zkrátil bych tu provozní dobu ještě víc,chceš jen info,natukej si na počítači a nebo si domluv schůzku.Hotovost,mrskni do automatu a je to.Něco složitější obchod a byznys udělat,okej,to je jiná.

0/0
25.8.2010 1:00

Lord Helma

Chytrolíni

Je vidět, že jsou prázdniny, diskuze jsou plné přemoudřelých školáčků.

0/0
16.8.2010 9:53

Deleter

Nechápu

úřednický hodiny. Co je mi platné, že banka má 8-16, když já mám taky 8-16? Proč nemůžou mít jeden den 8-20 (dvě směny s překryvem) a jeden den zavřeno? Úřády to stejný.

Je zajímavé, že ti, kteří nemají monopol, či skrytý monopol, tohle již pochopili: obchodníci, kadeřnice, maséři.... ti jedou podle klientů.

0/0
16.8.2010 8:50

HALIFUS

misto obeda do banky?ani nahodou.

i tak staci vybrat par miliard na poplatcich s nasich penez.

0/0
14.8.2010 9:13

medved_cz

Klient je pro banku odporná veš

Protože si může peníze půjčit od státu jen za 0,75% ročně. Tak na co vlastně chtít střadatele...

0/0
13.8.2010 20:29

Ernesto Che Guevara

:-)

Ja bych se nevzrusoval ... vetsinou mi stacilo zavolat a domluvit si cas kdy prijdu a bylo to hned ok a bez cekani, veskere slecny co jsem tam potkal (CS) asi mam haluz ale proste prijemne ochotne a dokonce kdyz se na neco cekalo tak sme si i pokecali :)

A jejich praci jim zas tak nezavidim...

0/0
13.8.2010 10:48

Karel48

Banky

Co se divíte ? Jde o banky "inspirované klienty" ! A možná zavednou poplatek za čekání před zavřenou pobočkou.

0/0
12.8.2010 13:55

Téma

Re: Banky

tak bacha! zrovna Banka Inspirovaná klienty polední pauzu nemá a otvírací doba je taky dostačující.

a to nejsem zaměstnanec !

0/0
13.8.2010 11:38

inSp

Re: Banky

moje řeč...

0/0
14.8.2010 23:19

falm

Služby

by měly sloužit tomu pro ikohoé jsou určeny.

Čili zádné pauzy a otveřeno přinejmenším do 20 hod-

0/0
12.8.2010 7:58

voloda44

Re: Služby

cože to děláte za práci? :D

0/0
12.8.2010 10:57

V.I.T.A.

Obecný problém

... tak ono s těma bankama se to většinou dá zkousnout, pokud člověk má přístup k internetu, ale ten problém polední zavíračky se zdaleka netýká jen bank a což mě dříve dost udivovalo, toto hodně praktikují i obchodníci, kteří si tu dobu navíc udělají každý jinak, prostě zákazníku poznač si to do zápisníku a choď jak vyhovuje nám, ale v 16:00 už budeme mít zase zavřeno. No pak se diví, že lidé jezdí do velkých nákupních center, kde navíc třeba hraje roli i větší výběr a nižší ceny. 8-o [>-] ! 

0/0
11.8.2010 21:25

seveřanka jižní

.

Doba obědů je cca 11 až 14 hodin,ˇpokud člověk potřebuje a nedělá zrovna v pásové výrobě, může se - předpokládám - ve většině případů odebrat ( případně po domluvě v práci, pokud mají jednotnou pauzu) do banky v jinou dobu než jejich polední pausu. Za potřebné spíš považuji, aby banka měla otevřeno některé dny v týdnu do pozdějšího večera, 19hodin, aby se ti, co za zaměstnáním cestují případně vůbec nemohou odcházet v pracovní době, měli šanci dostavit.

0/0
10.8.2010 23:54

nenápadně maskovaný Kei

Re: .

Správně, nezačínaj před 9. od 11 do 14 počítejme s obědem a od 16. zavřeno. A tref se, kliente.

0/0
11.8.2010 0:06

nenápadně maskovaný Kei

Polední pauza nepatří do 21. století.

V podstatě nutí kohokoli si návštěvu čehokoli mezi 11:30 a 13:30 rozmyslet, nebo narazit na zamčené dveře.

0/0
10.8.2010 23:53

voloda44

Re: Polední pauza nepatří do 21. století.

jj jíst v 21. století je luxus... to sem již nepatří Rv

0/0
11.8.2010 7:22

rik_killer

Re: Polední pauza nepatří do 21. století.

Urednicka krisa? Ten tvuj vykrik byl dost hloupy, to musis uznat sam.

0/0
11.8.2010 8:03

Lesní sběř

Re: Polední pauza nepatří do 21. století.

A to proč? ;-)

Jako by se někomu něco stalo, když se přes poledne na hodinu zavře a jde se na oběd. Konečně, co má kdo o polední pauze lézt do banky... polední pauza slouží k tomu, aby se člověk najedl. Protože se někomu nechce jíst, tak kvůli němu nebudou jíst ani ostatní, kdyby si náhodou usmyslel, že půjde ten den zrovna do banky?

Jediný problém je v nejednotnosti poledních pauz. Někde mají pauzu od jedenácti do dvanácti, jinde od dvanácti do jedné, někde od půl dvanácté do půl jedné, prase aby se v tom vyznalo. ;-)

0/0
11.8.2010 14:48

voloda44

Re: Polední pauza nepatří do 21. století.

R^

0/0
11.8.2010 20:15

tatoodragon

Re: Polední pauza nepatří do 21. století.

Jídlo není luxus, ale zaměstnanci mohou chodit na obědy po jednom po půl hodině a je to vyřešeno. Dělal jsem ve službách kde jsme pracovali na 2 směny, přes poledne se tyto dvě směny (jedna směna měla dva lidi) překrývaly a vše se v pohodě stíhalo i bez uzavření prodejny.

0/0
11.8.2010 12:01

you.can

Re: Polední pauza nepatří do 21. století.

ty jsi nějakej chytrej.. a co když team poradců, má opolední pauze k jídlu navíc poradu desetiminutouvou? :-) to tě nenapadlo, že se o polední pauze můžou řešit pracovní věci??

0/0
11.8.2010 12:10

Deleter

Re: Polední pauza nepatří do 21. století.

Ne, to nemůžou. Odporovalo by to zákoníku práce.

0/0
16.8.2010 8:47

voloda44

Re: Polední pauza nepatří do 21. století.

můžou a taky že chodí... ale představte si pobočku banky o 3-4 lidech. jak to chcete udělat tam? schválně, co chytrého zase vymyslíte.... bo majitelé to nedávají

0/0
11.8.2010 20:17

zabanovany.power.plant

řekněte mi synonymum k bance

0/0
10.8.2010 23:33

you.can

Re: řekněte mi synonymum k bance

peněžní ústav

0/0
11.8.2010 12:11

;-)

Jsou i horší banky než české

alespoň tedy co se otvírací doby týče. Opravdu mě přakvapilo, že v Japonsku, kde je jinak obří konkurence ve všem a služby jsou vynikající, mnohé i nonstop, jsou banky zásadně otevřeny pouze od 9 do 15.

0/0
10.8.2010 21:51

illes

Re: Jsou i horší banky než české

Jenže v Japonsku už všichni užívají většinou internetové či jiné elektronické bankovnictví. V Japonsku se krade a podvádí méně než tady, takže je malá pravděpodbnost, že lidé o peníze na internetovém účtu příjdu, tady to tak není. Tak proto mohou mít od 9-do 15. Apropo, zajímalo by mě kdy obědvají ti, kteří chodí v polední pauze vyřizovat soukromé věci. Zřejmě mají dost času se najíst v běžné pracovní době místo řádné práce.

0/0
10.8.2010 22:59

voloda44

Re: Jsou i horší banky než české

???? v rámci bezpečnosti je ČR na předních místech

0/0
11.8.2010 7:23

lukulus

banky

Do sve banky se dostavam blbe, protoze delam v jinem meste, ale pani na pobocce mi nabidal, ze sice je otevreno jenom, do 17, ale ze stejne do 18 dodelava papiry, tak me veme i pozdeji... Takze je to dost o lidech.

Kazdopadne, pokud ma pobocka ca 10 lidi, tak kolik by jich asi mohlo byt v sobotu dopoledne v praci? S dodatecnym clovekem mozna, ale to stoji penize jeden clovek ca 25000 mesicne i se socialnim, 200 pobocek =5 mega + naklady navic jako svetlo, proud, ostraha... A pokud na sebe v sobotu nevydelaji, tak je asi banka nezaestna.

0/0
10.8.2010 21:14

Chytry.Kocour

typičtí zaměstnanci bank..

udělat si svých 40 hodin týdně a hurá za zábavou

0/0
10.8.2010 20:54

milenkamikes

Re: typičtí zaměstnanci bank..

a kolik hodin týdně děláš ty?VVV

0/0
10.8.2010 20:59

Chytry.Kocour

Re: typičtí zaměstnanci bank..

48 za týden.

0/0
10.8.2010 21:06

coudy.v

Re: typičtí zaměstnanci bank..

to maš blbý já dělám 37h týdně :-P

0/0
10.8.2010 21:21

you.can

Re: typičtí zaměstnanci bank..

no to víš, já pro tebe budu v bance 85 hodin týdně ne:-) spočti si jaká  je má pracovní doba v bance. 2x týdně od 8:30 do 14:30 a 3x od 8:30 do 18:30. A občas práce navíc, která se nezapočítává.. Porady, nevyjde kasa, atd...

0/0
11.8.2010 12:15

MPík

ad diskuse

Při čtení mnoha příspěvků jen kroutím hlavou. Mnozí "rádoby chytráci" tu navrhují zdánlivě jednoduchá řešení a své nároky obhajují zájmem zákazníka. Většina z nich ale nemá vůbec potuchy o provozu pobočky banky. A rád bych je samé viděl pracovat denně od 7 do 20h a ještě v sobotu - jak si to představují od pracovníků banky. Jak už jsem zde psal, pracovník např. jedné nejmenované banky pracuje od pondělí do pátku od 8:30 do 17:30 a často i déle. Ač je třeba i na pobočce s hodinovou polední pauzou, je rád, když mu někdy zbyde na oběd i zákonná půlhodinka. A za "osmnáct" hrubého plní plány zaměstnavatele a obskakuje klienty. Už chápete fluktuaci v tomto oboru? A věřte, že všechny banky mají dobře spočítáno, zda se jim vyplatí držet víc zaměstnanců pro nepřetržitý provoz, nebo ne. Navíc většina klientů (ti co používají mozek) dnes používá techniku, která šetří čas i peníze (internetbanking, platební karta, ATM, vkladový automat, atd.) a do banky jde jednou za rok. A to si čas zařídí každý.

0/0
10.8.2010 20:20

milenkamikes

Re: ad diskuse

dík za podporu.Asi znáš pozadí bank hodně podrobně.Přesně tak to je.Někde dole v diskuzi vyvracím jednomu "nevěřícímu Tomášovi", že by pracovníci poboček možná i pracovali do 20 nebo v sobotu, ale muselo by jich být dostatek,aby mohli směnovat.. Ale na pobočkách prostě není dostatek pracovníků.Zdůrazňuji - na pobočkách. Jenže zaměstnavatel má dobře spočítáno, že kvůli jendmou "otravovi" nebude mít otevřené pobočky do 20 a v sobotu.Centrál se to netýká.Tam se neustále vytvářejí nová a nová oddělení. A fluktuace? Větší než kde jinde. Ale tomu nikdo neuvěří.VVV

0/0
10.8.2010 20:30

rik_killer

Re: ad diskuse

Pekne kecas, me si kvuli kazde kravine volaji do banky a rozhodne je to vic nez jednou za rok. To je karta, pojisteni, nova smlouva, protoze se neco zmenilo atd. Kdyz prijdu do banky, kde si vyberou vypalne, kdyz jim nesu sve penize, na kterych muzou vydelavat, je otevrena jedna prepazka, neustala fronta. Otraveny neochotny personal. Nevim jak se muzete srovnavat se zahranicnimi bankami. Tam je klient pan a banka si klientu vazi. Tady? Marne mluvit....

0/0
11.8.2010 8:09

you.can

Re: ad diskuse

to jsou keci, prober se buřte

0/0
11.8.2010 12:18

falm

Re: ad diskuse

Chcete zidky?

Tak nepindejte a koukejte pracovat a přizpůsobit se zákazníkům.

Nejenom podnikatelům, kteří si udělají vilnojak potřebují, ale i těm, co jsou v procesu s pevnou pracovní dobou.

Ty ty vaše steskz jacé jste chudinkévé nezajímají. Byli byste bohatší, kdybyste vycházeli zákazníkům vstříc.

To co tu předvádíte je diktatura autokracie.

0/0
12.8.2010 8:02

WoCoGo

Re: ad diskuse

ac se snazim chapat, vase posledni veta je nesmysl...s netem ani s technikou ja problem nemivam,ale zato oni sqeli zamestnanci, potazmo jejich zamestnavatel ano...bohuzel, nektere pro me naproste zbytecne a otravne veci hold musim resit primo tam...certifikaty atd nezajem, hold musim dojit,ukazat se a prokazat nakym kusem plastu...kdyby to slo jak rikate,tak vas pulka urednicku nema co delat a vysmati bychom byli vseci,krom vas tedy ovsem

0/0
12.8.2010 12:38

zrzecek

Co takhle ....

vyjít vstříc klientům a změnit u českých bank polední přestávku ? Velké problémy ?

Nemá problema R^

0/0
10.8.2010 18:42

marwal

heh? A co jako?

To je jako napsat, že je hrozný, že novináří mají v poledne přestávku na oběd...co je na tom divného, že normální lidé jsou kolem poledne na obědě? 8-o

0/0
10.8.2010 17:02

eduacz

Re: heh? A co jako?

Asi nemas moc IQ v hlave, zamestnanci muzou jit na obed treba stridave,po ctyrech pulhodinach a provoz muze byt zachovan jenze to se vam nelibi ze, je to neprofesionalni a vsechny banky ktere tuto pauzu nemaji, maji u me a verim ze i u tisicu dalsich lidi velke +

0/0
10.8.2010 19:02

PMartin

Re: heh? A co jako?

zlatá slova - pobočky Raifky v Ostravě na Stodolní - chodím tam sice jen občas, ale mám pocit, že jsou tam čtyři lidi pro klienty. A bez polední pauzy se obejdou - holt někde všichni zaměstnanci nechodí hromadně na oběd jako stádo ovcí. A jde to!!

0/0
10.8.2010 23:02

ordy

Otevírací doba

Co takhle otevřít pobočky i v sobotu (aspoň do 12:00) ? Poště by to prospělo taky. A obecně úřadům. Opravdu mě nebaví každou návštěvu podobné instituce řešit půldenní dovolenou. Bohužel mám pracovní dobu nastavenou tak, že se skutečně skoro nikdy nevejdu do úředních hodin ..

0/0
10.8.2010 15:48

sannnya

Re: Otevírací doba

velice děkuji, evidentně nevíte co skrývá tato práce.....naše pobočka jede bez přestávky na oběd, máme pracovní dobu, že nemáme možnost cokoliv vyřídit a býváme tu i do večera, jen ,aby se stihlo vše co má......a pokud máte stejnou pracovní dobu,měl byste také vědět jaké to je, nemáme si co vyčítat a víkend? jsme přeci jen ti za tou přepážkou a na osobní život nárok nemáme, že?

0/0
10.8.2010 15:54





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.