- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Snad nejvíce jsem se s reklamací vytočil u Bati. Po cca 4 měsících se mi v přední části jedné boty udělala díra - a ta kráva prodavačka zamítla reklamaci, že prý to byla špatná výběr obuvi!!! Tohle by mohli říct fakt u čehokoli - prostě špatný výběr výrobku
jestli nekdy chcete zazit zachazeni jako v bavlnce, kupte si pristroj od IBM. kdyz se precejenom stane neco nepravdepodobnyho a budete mit duvod k reklamaci, technikove IBM casto berou kanon na vrabce a za nove vymeni i opravitelne dily. taky se da reklamovat veci, ze ktere by se vam jakykoliv jiny technik vysmal primo na pultiku, kde byste chteli zbozi vratit. a "on site" zaruka taky neni od veci
SOS je někdy problém, protože leckterý práskaný prodejce k tomuto sdružení přistupuje stejně, jako třeba k nějakému pionýrskému oddílu :-). Dle mé zkušenosti může být podstatně účinnější využít služby advokáta, specializovaného na mimosoudní řešení sporů... Viz třeba http://www.pravospoluprace.cz ,nebo jiné.
Obdobnou zkusenost mam s reklamaci u vodafonu. Reklamoval jsem, ze telefonu blbne sluchatko. Vratili mi zcela nefunkcni telefon s tim, ze byl zoxidovany...
doplňuji : v plastové neprůhledné černé vaničce
Právě mne včera hrozně naštval hypermarket Tesco Děčín. Prodával zlevněné rajčata (výrobce ČR) v plastové vaničce, úhledně vyrovnané a přebalené průhlednou fólií (váha 1 kg) Koupila jsem 2 balíčky s úmyslem zpracovat do leča.. Rajčata byla pěkná tvrdá a trochu ještě světlá, nedozrálá. Doma po rozbalení jsem s hrůzou zjistila, že všechny rajčata byla pěkná jen nahoře, byly tak upravené, aby nebylo vidět, že jsou nahnilé ze stran a ze spodu , na jednom rajčeti kvetla zelená plíseň. Všechny rakčata skončili v odpadkovém koši. Dokazujte prodejci, že to byly právě ty rajčata, které prodával on. Tesco podvedlo mne, zákazníka, ale zapomíná na to, že zákazník u nich přestane nakupovat a půjde raději někam jinam.
Co to tady plácáte o nesmyslnosti záruky 2 roky na boty? Si to nejdřív přečtěte v zákoně, a pak plkejte nesmysly. Záruka se nevztahuje na bežné opotřebení, nikde tam není psané, že musí boty vydržet 2 roky.
Meles kravoviny. Pokud se mi tyden pred koncem zaruky u boty rozlepi podrazka, proste smula, jde to na reklamaci.
je přesně ono. Jakmile jde o utahování šroubů a buzerace občanů typu placení za vjezd do města nebo nějaká ekofašistická da'ň, tak nám potentáti mydlí oči, že "v jiných zemích" je to normální. Ovšem že například reklamace v usa nejsou problém a vrátit zboží je naprostá samozřejmost, i když mu třeba ani nic není, to najednou "civilizované země" jako příklad nejsou dobré.
S botami Merell. 7 měsíců mi trvalo, než jsem z nich dostal peníze za boty s membránou, které propouštěly vodu jako plátěnky. Nejvtipnější bylo, když po vypracování znaleckého posudku šla vedoucí prodejny KCS (kde jsem boty koupil) seřvat znalkyni, co si to dovoluje psát takový posudek a tvrdila jí, že jsem boty vypral v pračce. A kouzelné bylo, že si s sebou přivedla soudního znalce v oboru ekonomie.
Chce to se nevzdávat. Ale je fakt, že kdyby mě neurvalé jednání v tom obchodě tak nenaštvalo, tak bych dávno nad těmi penězi mávnul rukou.
no já mám takovou zkušenost s firmou Vagabond. půl roku, ale pak museli cálovat boty, znalce a už i něco navíc, páč už byla podaná žaloba (nebo co se to v tomhle případě podává) od znalce u soudu. peníze po mně chtěl až po ukončení případu, takže mě to nestálo nic. byly to boty za 4000 litry, který se rozpadly asi za tři měsíce. už si u této firmy nekoupim ani tkaničky
a co třeba chytit prodavače nebo prodavačku pod krkem a trošku přidusit, samozřejmě bez svědků, to by úplně změnilo způsob a hlavně výsledek reklamace