Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé se mi svěřují se svými problémy, říká průvodčí

Štěpánka Hrušková najezdí měsíčně ve vlaku tisíce kilometrů. Vagony prochází s úsměvem a ještě nikdy neřešila problém tak závažný, aby musela volat policii. Lidé se s ní příliš nehádají, její úsměv je nakažlivý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Trupman

Ta má štěstí...

...na vlaky, na kterých jezdí. Pak jsou taky tratě, kde průvodčího může dělat jen typ člověka "vyhazovač s elektrickým obuškem"

0/0
19.9.2010 20:01

Lord Havelock Vetinari

Sympatická paní

a pěkný rozhovor. Ale ta výmluva s roztrženýma kalhotama mi náhodou přijde docela uvěřitelná, tohle jeden jen tak nevymyslí.

0/0
19.9.2010 13:50

mattonka

škoda, že tam nepíšou, na které jezdí trase...

0/0
19.9.2010 12:29

Orthodox

Re: škoda, že tam nepíšou, na které jezdí trase...

Praha - Kolín - Pardubice nebo Praha - Nymburk - Kolín - Kutná Hora

Já ji znám, je fakt příjemná.

0/0
19.9.2010 14:13

Severak

Ta paní

asi není češka. Nějak nezapadá do naší společnosti nasraných a arogantnich lidí.

0/0
19.9.2010 11:14

Winebibber_7

Re: Ta paní

;-D ;-D ;-D voe R^

0/0
20.9.2010 12:17

halagajda

Re: Ta paní

jj souhlasimR^

0/0
21.9.2010 10:25

doskok

Když někdo dělá práci dobře,

proč s n´ím neudělat rozhovor a nenapsat o tom článek. Takových lidí dnes mnoho není zvlášť ve službách je to vzácnost. Jen souhlasím s názorem,že příspěvek je zařazen do nevhodné rubriky.

0/0
19.9.2010 4:43

kebab

Re: Když někdo dělá práci dobře,

R^

0/0
19.9.2010 9:45

zákazník

tak tahle paní

nás nedávno vezla z Č.Brodu do Prahy a musíme říct, že je to horzně milá osoba. Usměvavá a cestujícím velice ochotná. Více takových a vlaky ČD se změní na oázu dobré nálady! Děkujeme pojedeme zase!

0/0
18.9.2010 22:16

- lopenik -

Re: tak tahle paní

- Ceske drahy - Oasa dobre nalady...

to zni jako dobry slogan... ;-D

0/0
19.9.2010 15:16

zákazník

Re: tak tahle paní

;-D no ta jízda byla fakt díky paní průvodčí pohodou.. Ovšem "oáza - dobré nálady"  a představa Nádraží Holešovice... no..;-D;-D;-D;-D

0/0
19.9.2010 15:54

qvido31

Paní je sympaťák...

Ale to ještě nevíte jak vtrhne na koleje konkurence v osobní přepravě.Již za ní pan Bárta kope:-PTo budou průvodčí samé náctileté a nahoře...;-D;-D;-D

0/0
18.9.2010 17:55

sms.aye.cz

Re: Paní je sympaťák...

a nahoře modré z nebe.. jo to známe:) realita bude jinde. ale konkurenci vítám

0/0
18.9.2010 20:00

m4!_luke

Re: Paní je sympaťák...

Rekl bych, ze spise pani bude jednou z prvnich, ktere konkurence oslovi s lepsi pracovni nabidkou

0/0
19.9.2010 19:47

halagajda

Re: Paní je sympaťák...

R^

0/0
21.9.2010 10:26

Profík

Sympatická

Ale spíš by mě zajímala fotka tak před dvaceti lety...

0/0
18.9.2010 16:37

sms.aye.cz

většina průvodčích nevolá policii

a problém neřeší, nebo nevolá aby nemusela řešit problém. čest této jedné výjimce

0/0
18.9.2010 16:35

zwiki

Průvodčí

která je dnes na obrázku znám osobně. Je milá a pozorná ke všem cestujícím.Umí poradit a vždy s úsměvem.R^

0/0
18.9.2010 13:41

- lopenik -

Re: Průvodčí

v kterem kraji slouzi? :-)

0/0
18.9.2010 16:02

Johny4

Re: Průvodčí

Středočeský kraj, kolínské vlakové čety (Kolín - Praha Masarykovo v cityelephantech)

0/0
19.9.2010 16:57

Janina7

Nechápu co dělá tenhle článek v sekci "finance".

Tato žena snad dělá svoji práci dobře, ale takových je na dráze možná 12 až patnáct (z 200 000 nádražáků). To tu budeme o všech číst? U tatínka ve firmě pracuje dobře a tak se usmívá 45 lidí (všichni), jinak by letěli na dlažbu, nebo na dráíhu. A nikde o nich na idnesu ani zmínka!!

0/0
18.9.2010 12:17

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Nechápu co dělá tenhle článek v sekci "finance".

ČD má méně než 28.000 zaměstnanců.

ČD Cargo má méně než 10.000 zaměstnanců

0/0
18.9.2010 13:04

saabunderground

Re: Nechápu co dělá tenhle článek v sekci "finance".

tak to znamena, ze spoustu sluzeb maji na outsourcing, ze?

0/0
18.9.2010 13:15

JPNB

Re: Nechápu co dělá tenhle článek v sekci "finance".

Ne nemá jen o udržbu a opravu kolejí se stará stát prostřednictvím SŽDC. A telekomunikace řeší ČD telematika.

0/0
18.9.2010 19:41

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Nechápu co dělá tenhle článek v sekci "finance".

SŽDC má méně než 10.000 zaměstnanců.

ČD telematika má méně než 2.000 zaměstnanců.

0/0
19.9.2010 12:42

tokumara

Re: Nechápu co dělá tenhle článek v sekci "finance".

R^

0/0
19.9.2010 19:56

xtonda

Re: Nechápu co dělá tenhle článek v sekci "finance".

Kdysi se, když se mluvilo o nutnosti restrukturalizace drah a pan odborář Dušek z toho udělal aféru, vyhrožovalo se stávkami a i stávkovalo, tak se počet lidí na dráze uváděl přes 100 000, rozložení po dceřinkách pochopitelně neznám. A kvůli odporu oborů se nic nakonec nic moc nestalo, takže se mi tato čísla moc nezdají, kolik dalších lidí je v dalších napojených subjektech?

0/0
20.9.2010 15:36

honzik_janulik

Re: Nechápu co dělá tenhle článek v sekci "finance".

Ááá, Janinka nezklame... je ti líto, že po tobě pes neštěkne?

0/0
19.9.2010 10:57

Karlosak

Re: Nechápu co dělá tenhle článek v sekci "finance".

Asi tak. A proto přidá jeden nenávistný výlev do fóra.

0/0
19.9.2010 11:53

halagajda

Re: Nechápu co dělá tenhle článek v sekci "finance".

R^

0/0
21.9.2010 10:28

saabunderground

souhlas

pani znam, casto ji potkavam kdyz jedu do prace. svym usmevem a pristupem me nekdy az stve;-D. nekdy si rikam, ze to prece nemuze vydrzet

0/0
18.9.2010 11:34

jan.banos

technika

"když na trať popadají stromy nebo když selže technika."

takže vzhledem k tomu, že stromy na tratě tak často nepadají to vypadá, že technika selhává často. Nebo že by to byla technika /alá/ lidský faktor?

0/0
18.9.2010 11:20

saabunderground

Re: technika

dost casto pada trolej, sebevrazi skacou pod koleje, v zime je snehova kalamita, elefanty jsou dost poruchovy, nekdy se dve soupravy nedari spojit, atd...

0/0
18.9.2010 11:36

MaeVar

Re: technika

A to nekoho zajima? To jsou jen vymluvy na vlastni neschopnost, co jinyho by se taky dalo cekat od socialistickyho podniku.

0/0
18.9.2010 18:11

femmefatalegia

Re: technika

přesně tak. Stejně jako mě, jako zákazníka, nezajímá poruchová lokomotiva, kdy z výchozí stanice Praha hlavní nádraží vyjede vlak cca 200 metrů a konec. ... ;-€

0/0
19.9.2010 21:13

moim

Re: technika

Ono to zpoždění vzniká i z jiných důvodů. Nejde jen o to, že selže technika nebo popadají stromy. Jsou tratě, kde se můžou vyskytnout jiné cizí předměty, např. kameny; čas od času nějaký ten sebevrah (né o všech media hovoří); zažil jsem mnoho případů, kdy vlak nabere i 5 min., protože slovenské babky důchodky jedou z lázní a nejsou schopné nastoupit v krátkém časovém limitu (takže vina cestujících) - např. R 441 Excelsior, st. klášterec nad Ohří; mnoho vlaků čeká na zpožděné mezinárodní rychlíky, kde zpoždění vzniklo např. na Německé straně,...

A to jsem zdaleka nevyjmenoval všechny záležitosti, které zapříčiní zpoždění vlaku. Je potřeba se na to dívat i z této strany. ;-)

0/0
18.9.2010 11:38

MaeVar

Re: technika

Selze technika? Co treba delat pravidelny kontroly a udrzbu? Stromy, ten samej pripad - kde je vysoka pravdepodobnost spadnuti pokacet a pravidelne to kontrolovat. Vina cestujicich - neni problem upravit jizdni rady, vsechno se da spocitat, i to ze budou cestujici nastupovat o neco pomaleji a nasledne se to muze promitnout do jizdnich radu.

Jedinej pripad kdy se da zpozdeni omluvit je ten, kdyz to CD nemuzou ovlivnit. Treba ten sebevrah/nehoda na prejezdu/snehova kalamita uprostred leta.. zpozdeni zahranicnich vlaku je omluvitelny jen za predpokladu ze to zpozdeni je vyjimecny. Pokud se ten vlak zpozduje pravidelne = zmena jizdnich radu.

Co rikas na pohled z tyhle strany?;-)

0/0
18.9.2010 18:22

honzik_janulik

Re: technika

Pravidelné kontroly a údržby se dělají, ale tobě se samozřejmě doma nikdy nic nepokazilo, a proč sněhová kalamita uprostřed léta....? Když začne valit sníh, jak je tomu poslední dobou dost často, neuděláš s tím nic, absolutně nic... to bys musel mít na čištění a vymetání půl národa. Příště se zkus přihlásit na brigádu, uvidíš, o čem to je....:-/

0/0
19.9.2010 11:02

MaeVar

Re: technika

Diky, ale na brigadu k CD se mi opravdu nechce, momentalne mam lepsi praci.

A zase pisete jenom vymluvy;-) O tom, ze je potreba na vymetani a cisteni koleji pul naroda bych se moc nezminoval, vzhledem k poctu zamestnancu CD by to nemel bejt problem.

Napriklad - takova kontrola jizdenky, behem 3 minut ji zkontrolujou dva ruzny lidi. Co to ma znamenat? Na nedostatek lidi se opravdu nevymlouvejte.

0/0
19.9.2010 11:19

wercza

Re: technika

Příteli, vytrháváš věci z kontextu, a tvé argumenty jsou argumenty neznalého....

0/0
19.9.2010 12:28

MaeVar

Re: technika

Tak mi to vysvetli, me zajima jen proc to v zahranici jde a v CR ne. Proc tam vlaky jezdej vlaky na cas podle jizdniho radu a v CR ne. Proc v zahranici jezdej ve spicce vlaky mezi velkejma mestama kazdejch 10minut a v CR jede jeden za hodinu a jeste navic uplne narvanej. Kdyz mi to vysvetlis tak treba uznam to, ze se mylim, ale takhle mi to prijde jen jako neschopnost CD.

0/0
19.9.2010 12:43

wercza

Re: technika

A na to, že v zahraničí jezdí vlaky jenom včas, jsi přišel jak? Když jim v zimě sype celou noc sníh, jsou v pr... stejně jako u nás, když přijdou povodně, jsou tamtéž... :-)

A které zahraničí máš v tomto případě konkrétně na mysli?

0/0
19.9.2010 13:24

MaeVar

Re: technika

Nemam na mysli vetsinu postkomunistickejch statu, Italii a podobny zeme. Muzu zminit Japonsko;-) Ani Nemecko na tom neni idealne, ale to se mame spokojit s tim ze nejsme uplne nejhorsi, ale jen spatny? Srovnavat bysme se meli s tema nejlepsima a ne se placat po zadech s tim jak jsme dobry protoze mame stejny zpozdeni vlaku jako v Polsku. Jinak za vse hovori fakt, ze si CD si na minulej rok vybrecela odklad nahrad za zpozdeni vlaku podle smernic EU, takze na tom opravdu tak dobre nejsme.

Tady je problem, ze CD jsou v pr.. konstatne, i kdyz vynecham zpozdeni vznikly diky pocasi, nehodam na prejezdech a sebevrahum tak mi zustane 75% vsech zpozdeni. A to neni zrovna zanedbatelny.

0/0
19.9.2010 14:05

wercza

Re: technika

Japonsko, jo? :-) Tos nasadil laťku asi až do horních vrstev atmosféry....

Za to taky může hustota sítě, myslím, že to chlubení se tímto parametrem je sice hezké, ale to právě sebou nese zpožďování při přípojích, které se pak přenáší až na úroveň EC vlaků.... Rušení ať už tratí nebo spojů sice není v mém zájmu, ale přinese určítě snížení zpoždění, když nebude na co čekat, může se jet  včas... Jestli ti koumáci tedy nevymyslí, že se bude třeba čekat na autobusy....

0/0
19.9.2010 14:32

honzik_janulik

Re: technika

A ještě k tvé poznámce "není problém upravit jízdní řády", tady evidentně nevíš, co to obnáší, posuneš odjezd jednoho vlaku, tím pádem musíš posunout odjezd dalších vlaků v přestupní stanici, kvůli nim odjezdy dalších x vlaků v dalších přestupních stanicích.... A jak chceš spočítat, že se zrovna v určité stanici u určitého vlaku najde hromada cestujících, kteří jsou líní popojít a budou všichni stát u jedněch dveří, dokud všichni nevystoupí, aby mohli zase nasoupit?

0/0
19.9.2010 11:10

MaeVar

Re: technika

V nejakejch zemich to evidentne jde, takze by nemel bejt problem aby to slo i tady. Nemuzu to spocitat s jistotou, ale s urcitou pravdepodobnosti, a pokud ta pravdepodobnost presahne urcitou mez tak se s tim da neco delat. Mozna by stacilo kdyby strojvudci staveli tak, aby dvere byly pokazdy na stejnym miste, ktery by bylo vyznaceny na nastupisti. Rekl bych, ze to nastupovani taky trochu urychli.

0/0
19.9.2010 11:26

MaeVar

Re: technika

Jo a posouvani vlaku v prestupni stanici.. To neni vyreseny tak v polovine pripadu ani ted. Je to mozna hezky napsany v jizdnim radu a kdyz vsechno jede podle nej tak se to da, ale staci jedno zpozdeni a je konec.

Priklad, potrebuju jet do Ostravy, vidim v radu nasledujici - rychlikem dojedu do Pardubic, tam mam 15minut na prestup do EC/IC, a Ostrave mam jeste hodinu a pul cas na to abych se dostal tam kam potrebuju, pohoda. Prijdu na nadrazi, rychlik 20 minut zpozdeni. Prijedu do Pardubic EC je pryc. Cekam na dalsi vlak(pres hodinu). Nakonec misto primyho vlaku PCE-OVA jedu s 2 prestupama a prijizdim o hodinu dyl. Vyborne. Tomu rikate navazujici vlaky? Kazdej asi mame jiny meritka8-o

0/0
19.9.2010 11:38

wercza

Re: technika

Jak to, že to není vyřešené? To je vyřešené právě tím, že máš 15 minut na přestup :-). Že má přípoj 20minut sekeru, je jiná věc.... To snad nemá se změnou jízdního řádu nic společného.  Nebo by bylo líp, aby mezi vlaky byly rovnou hodinové přestupy,  kvůli rezrervě? To snad taky není řešení....V

0/0
19.9.2010 13:09

rur

Hezké

Měl bych nějaké poznámky, ale když koukám do diskuze, tak se mi ji nechce kazit :-)

Průvodčí jsou náhodou většinou fajn, na trati kde jezdím jsou jen asi dva nepříjemní. Zato těch milých a veselých je tam hodně, třeba jeden takový velký, s dlouhými vlasy, kterému říkáme Hagrid :-)

0/0
18.9.2010 10:35





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že metodiky bank při schvalování úvěrů se značně liší a jeho schválení ze značně individuální?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.