Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Co je lepší, bankovní účty s balíčkem služeb, nebo bez nich? Hlasujte

Budoucnost má jednoduchý účet, balíčkovým účtům odzvoní, prohlásila v dubnu jedna z velkých bank. Naopak, balíčkové účty usnadňují klientům život, budoucnost je právě v nich, oznámila v září jiná přední banka. Co má u vás šanci? Podělte se o názor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

iuos

hmm

v Británii je prý teď obrovská vlna stížností na služby bank

0/0
4.10.2010 15:34

mr.burns

Bankéř

Dovolte mi pár poznámek. Za prvé neznám kompletní nabídku konkurence jako zdejší ,,odborníci´´, nicméně v bance, pro nichž pracuji jsou balíčky koncipované tak, že vyjdou vždy levněji, než součet jednotlivých služeb. Za druhé veškeré výkřiky do tmy tipu ,,zlodějské banký ´´ jsou absurdní, protože platit obchodníkům např. s oblečením jejich 70 % marže je asi naprosto v pořádku. Takže kdo je zloděj ? Nelíbí ? Nic neplaťtě a jdětě  dům dál. Za třetí. Ohledně mBank - obecně je mBank v bankovních kruzích vnímána jako masově retailová banka ( pro sociálně slabší, šetřílky, jež si nechají pro korunu vrtat koleno, rádoby vychcánky atd.) V podstatě se nejedná ani o banku v pravém slova smyslu, protože se zaměřuje na zmíněnou skupinu ( nezajímavých), nicméně veřejný sektor, svobodná povolání, municipální obchod atd. prostě nedělají - neumějí. Ono to dost souvisí s nátutou tohoto národa, v kapse nic, ale požadavky jako král.

0/0
28.9.2010 14:33

Jsem z Letné. Nade mě není!

Re: Bankéř

Ano. Zatímco Česká spořitelna, ČSOB, KB, UniCredit berou jenom klienty Private banking. ;-D;-D;-D Pro retail tyhle banky nejsou.

0/0
28.9.2010 14:39

mr.burns

Re: Bankéř

To samozřejmě ne, ale taky mají služby jaké mají. Max přepážka a to ještě  můžou být rádi ...

0/0
28.9.2010 14:44

Jsem z Letné. Nade mě není!

Re: Bankéř

Monty, teď mluvíš o těch katastrofálních službách, které za přepážkou (ČS, KB, GE, UCB, ČSOB) poskytují lidé s IQ nižším než 70? Tihle zaměstnanci bank jsou kolikrát schopni maximálně založit účet a zažádat o kartu. Jinak nic víc.

To si raději zřídím účet, který obsluhuji přes internet, abych s takovými trotly nepřišel do styku. A moje "investice" u retailové banky se sestává maximálně z termínovaných vkladů.

0/0
28.9.2010 14:49

mr.burns

Re: Bankéř

To se velice pletete a mluví z Vás absolutní nekompetentnost se k tomuto vůbec vyjadřovat. Každý zaměstnanec přepážky musí zvládat celkem velké penzum informaci a kokrétně Vás bych chtěl vidět. Některé programy člověk zvládne až za 2 - 3 měsíce, protože nemají IQ 70, ale holt jsou starší než já. Konzole atd. (nejsem přepážkový pracovník)

0/0
28.9.2010 14:53

Jsem z Letné. Nade mě není!

Re: Bankéř

Já vím, ty jsi finanční poradce pracující na IČO.

0/0
28.9.2010 14:58

Jsem z Letné. Nade mě není!

Re: Bankéř

finanční poradce z OVB se dvěma vejškama. ;-D

0/0
28.9.2010 14:59

politicky nekorektní trolejbus

Re: Bankéř

vystřídal jsem za posledních 15 let co mám svůj účet hodně bank( ČS, KB, ČSOB, Union Bank, mbank, FIO, ...) ,celou dobu mám minimálně 2 účty souběžně.Ted mám GE Money Bank a z jsem s ní nejspokojenější. Mám jejich nový prémiový účet za 200 Kč měsíčně, ale opravdu jsem nenašel nic co by mi scházelo, ani nic, za co bych platil zbytečně. Snad jedině platby v eurech by mohli mít levnější, ale to je problém všech bank v ČR.

V rámci balíčku mám střibrnou kartu, kartu pro platbu na internetu, mohu mít kreditku a druhou debetní kartu.Pojištění zneužití karty, v jehož rámci mi pojištovna zaplatí v případě krádeže i nové doklady, výměnu zámku atd...cestovní pojištění pro celou rodinu a asistenční službu pro auto.

samozřejmostí je SMSka při každém pohybu na účtu a minulý týden, když jsem platil neobvykle velkou částku kartou do zahraničí mi bankéř hned volal, zda je vše O.K. a tu transakci autorizuji, že je nezvykle vysoká.

To vše za cenu jednoho oběda v restauraci

0/0
4.10.2010 13:21

mr.burns

Re: Bankéř

A co se týče popltaků. Až tady bude zcela běžné, jako je tomu v civilizovaných zemích, že klinet prostřednictvím své banky řeší primární bankovní styk, investuje, zajištuje případně zdravě úvěruje, vytíží banky tak, že zbytečných poplataků nebude třeba. Jenže stačí rozkliknout běžné portfolio klasické pobočky a každému zasvěcenému je hned jasné, že k tomu je sakra dlouhá cesta. Jinak mBank bych poradil ještě jednu radu jak zabrat více trhu - rozdávat ke svým účtům sekanou v housce zdarma nebo pivo Platan...

0/0
28.9.2010 14:40

Jsem z Letné. Nade mě není!

Re: Bankéř

Tohle Vám říkali na vstupním školení pro nové zaměstnance?

0/0
28.9.2010 14:43

mr.burns

Re: Bankéř

Ne, stačí pár let praxe a dvě vysoké školy ... nashledanou.

0/0
28.9.2010 14:45

Jsem z Letné. Nade mě není!

Re: Bankéř

;-D;-D;-D

Ty šašku ze šiditelny, sociálně slabý člověk neumí zacházet s internetem. Tudíž si nezakládá účet v mBank. Jak píšeš v úvodním příspěvku tohoto vlákna.

0/0
28.9.2010 14:51

mr.burns

Re: Bankéř

Koukám, že ve svém prvním příspěvku jsem se Vás dotknul, protože jsem zřejmě udeřil hřebíček na hlavičku. Pro Vaši inforamci bych v ČS nikdy nepracoval, pracuji v menší zahraniční bance. Popřeji Vám mnoho úspěchů a pokud mi něco chcete, můžeme se domluvit na osobním setkání - budu se těšit.

0/0
28.9.2010 14:55

Jsem z Letné. Nade mě není!

Re: Bankéř

OVB není zahraniční banka, šašku.

0/0
28.9.2010 15:00

mr.burns

Re: Bankéř

Gratuluji Vám k velkému objevu. Vidím, že ze slušnosti  či osobního setkání nic nebude, tak se jdu věnovat něčemu plnohodnotnějšímu. Jdu na WC. Pěkný den

0/0
28.9.2010 15:06

politicky nekorektní trolejbus

Re: Bankéř

Monty, škoda času tady debatovat se stádem

V čechách jsou přece pojištováci, realitní makléři a bankéři největší póvl a banky a podnikatelá největší zloději:-P;-D

0/0
4.10.2010 13:48

Anton Semjonovič Makarenko

Na stránkách Poštovní spořitelny jsou nové sazebníky.

Osobní účet zadarmo bude existovat i po 1.12.2010. R^

0/0
28.9.2010 8:40

Xladi

mBank v ČR

je hrůza, zřídil jsem si tam účet kvůli platební kartě na platby po internetu a občasné výběry z bankomatu, ale po pár týdnech byla oznámena změna podmínek, tak že je využívání služeb zdarma dost omezeno podmínkami. Plánovaných 10 transakcí měsíčně a nutnost utratit minimálně 2000 v obchodech pro 1 výběr z bankomatu je dost trapné, navíc kurz je při mezinárodních transakcích celkem nevýhodný a co je nejsmutnější, je to že Česká mBank je v tomto ojedinělá, díval jsem se na stránky mBnak v jiných zemích a tam jsou nadále služby zdarma bez takových trapných podmínek jako u nás, jak je to možné že například na slovensku to jde a u nás ne? Jinak mám FIO a kdyby byla platební karta s platbami po internetu v ceně účtu je bezkonkurenční.

0/0
27.9.2010 21:07

politicky nekorektní trolejbus

Re: mBank v ČR

Pokud máte mBank jako hlavní banku a ucet aktivně používáte, tak snad není prroblém zaplatit měsíčně kartou 2.000? To dám jenom za benzin.

0/0
4.10.2010 13:23

Xladi

Re: mBank v ČR

Tak samozřejmě že je to možné, ale pozastavuji se nad tím, proč v cizině stejná banka jede normálně bez omezení a u nás jsou vymýšleny podmínky a limity, které ten produkt děsně znepřehledňují.

0/0
5.10.2010 7:09

nitraMr

Nejlepší účet je účet u mB :-))

a nejsel placený "bloger" ale alespon zatím spokojený klient. Už tři roky jsem nebyl na pobočce žádné banky a musím říct, že to má výborný vliv na mé nervy a nezkracuji si život o měsíc s každou návštěvou "konvenčníchů zlodějských bank! ;-D

0/0
27.9.2010 13:47

xls

Re: Nejlepší účet je účet u mB :-))

Taky jsem byl jejich klientem. Sliby byly dobrý, pak se to ale bohužel mrvilo mnohem rychleji než stačili ty sliby plnit. Dneska je z toho nepoužitelný paskvil.

0/0
27.9.2010 13:56

nitraMr

Re: Nejlepší účet je účet u mB :-))

Co Vám nevyhovovalo, abych se tomu vyhl? Dík.

0/0
27.9.2010 14:01

jakub7

Re: Nejlepší účet je účet u mB :-))

me napr. komplikovany cenik s ruznymi podminkami, nemam zajem se v tom orientovat. Slibovane, ale stale neexistujici zahranicni platby. Kreditka, pro kterou jsou take prapodivne podminky...

0/0
27.9.2010 14:13

/dev/null

Re: Nejlepší účet je účet u mB :-))

Jaké divné podmínky? Dostal jsem ji bez problémů, nic jsem neplatil a ani neplatím za to, že ji mám. Je na ní 54dní bezúročné období. Pak je sice RPSN přes 20%, ale tak je to všude, a musí se to splácet před termínem. O jiných podmínkách nevím, používám ji už asi půl roku, a nestálo mě to ani korunu. Přestal jsem díky ní i vybírat hotovost z bankomatu, a to mi za její používání dávají výběry zdarma...všude. Jediné, v čem se mBanka zhoršila jsou úroky u spořícího účtu. Právě si zakládám výhodnější. Ale na běžné účet je mBanka ideální.

0/0
27.9.2010 15:27

jakub7

Re: Nejlepší účet je účet u mB :-))

Musim uznat, ze jsem nedostatecne popsal, o jake podminky mi jde. Psal jsem o podminkach ziskani karty, viz: http://www.mbank.cz/osobni/mkreditky/#tabs=4

Ve svoji soucasne bance jsem napsal mail svoji bankerce a za par dni jsem si kreditku vyzvednul.

0/0
27.9.2010 16:03

/dev/null

Re: Nejlepší účet je účet u mB :-))

No, já jsem asi v té kategorii 3. Protože jsem byl dlouhodobý klient, tak mi ji sami nabídli, a protože je zdarma, tak jsem si ji vzal. Takže s tím také nebyly problémy. Příjem jsem dokládat nemusel, to vidí sami, kolik peněz mi tam chodí.

0/0
27.9.2010 16:56

vitriol

Re: Nejlepší účet je účet u mB :-))

k čemu všichni potřebujete kreditní karty?:-P

0/0
27.9.2010 17:53

/dev/null

Re: Nejlepší účet je účet u mB :-))

Jediná výhoda je, že nemusím převádět peníze na platební účet před každou platbou, a za měsíc mi tak přibyde o pár korun na úrocích víc. Na konci měsíce pak jen splatím dluh na kreditce. Jinak je to samozřejmě karta nanic :) ty úroky jsou tak nevýhodné, že si z toho nikdo dobrovolně nepůjčí. Banka počítá s tím, že to někdo utratí, a nebude schopnej splácet. Pak z něj bude mít trvalý příjem bez námahy.

0/0
27.9.2010 21:08

jakub7

Re: Nejlepší účet je účet u mB :-))

Samozrejme, ze to karta na nic neni. Mozna pro tebe, ale v korporatnim svete je to vytecna vec a vyuziju i soukromou.

0/0
28.9.2010 7:26

jakub7

Re: Nejlepší účet je účet u mB :-))

To je mi otazka, k cemu asi?

0/0
28.9.2010 7:23

xls

Re: Nejlepší účet je účet u mB :-))

a) Spořicí účty: lákali na 1. produkt, když nalákali, snížili úročení, a za horších podmínek a s původním úrokem udělali 2. produkt. Když zase nalákali, tak úročení snížili hluboko pod úroveň trhu. V podstatě až na prvních pár měsíců je to tedy pro spoření nepoužitelný.

b) Karty: z "výběrů zdarma" se vyklubalo výběr i placení v zahraničí s mimořádně nevýhodným kurzem + poplatek "crossbording fee", takže je to nakonec pro většinu zemí nejhorší  řešení na trhu.

c) Spoustu slibovaných služeb zavedli pozdě nebo nezavedli vůbec: vkladomaty, platební styk se zahraničím, SIPO

d) V případě problémů to nemáte s kým řešit. Na kioscích sedí IČaři bez znalostí a odpovědnosti, infolinka problém taky nevyřeší, a kupodivu nic nevyřídíte ani mailem i IB.

....

0/0
27.9.2010 14:15

Apophis1

Re: Nejlepší účet je účet u mB :-))

Koukam, ze jste si spletl banku o ktere pisete. Nebt jste zcela zmaten.

0/0
27.9.2010 15:04

MrViki

Re: Nejlepší účet je účet u mB :-))

Píše o mBank.

0/0
27.9.2010 15:54

dracekvo

Re: Nejlepší účet je účet u mB :-))

Taky se mi zdá, že jen sliby a skutek utek. Ještě u nich jsem, ale asi uteču k rajfce. Hlavně kvůli možnostem, které mají u podnikatelského účtu.

0/0
27.9.2010 16:04

JayVandermark

Re: Nejlepší účet je účet u mB :-))

Já jsem pro mBank pracoval a musím říct, že po mNadšení přišlo mVystřízlivění.Rv

0/0
27.9.2010 15:11

Nesmazatelny 2.0

Re: Nejlepší účet je účet u mB :-))

Přesně tak. Zatím u nich zůstávám, protože do 10 plateb se vejdu a 27 kč měsíčně za výběry přetrpím. Ale začínám pošilhávat po FIO (bohužel nemám po ruce ČSOB bankomaty) a sem zvědavej na Zuno a tu Kellnerovu banku, protože z dalších šílených mZměn by mě už kleplo.

0/0
27.9.2010 17:32

politicky nekorektní trolejbus

Re: Nejlepší účet je účet u mB :-))

No vidíte, já mám účet 15 let, povětšinou u velkých českých bank a na pobočce mě vidí maximálně jednou za rok.

mbank může být dobrá banka pro někoho, kdo od banky vlastně až tak moc nepotřebuje, neukládá peníze v hotovosti, neodesílá zahraniční platby, nemá desítky pohybů měsíčně. Chvíli jsem ji měl, potřeboval jsem menší úvěr na rozjezd podnikání ( svého času rozdávali 60.000 úvěry každému kdo přišel a bez potvrzení o příjmu- posléze jsem se dozvěděl, že tento úvěr ani není v registrech;-D ). Jejich ebanking je designově strašný a přijde mi hodně nepřehledný a komplikovaný.

I nu za málo peněz, málo musiky...

0/0
4.10.2010 13:35

xls

Jak kdy

Ty balíčky jsou většinou opravdu na houby, ale proč z lidí nevytáhnout peníze pod heslem, že ušetří. Stejně jsou většinou zabalíčkovaný služby, který jiná banka poskytuje bez balíčku a zdarma, takže je to absurdní dvojnásobně.

Nicméně občas může být i zdánlivě předražený balíček výhodný: teď třeba jedu do zahraničí a jen na pojištění bych zaplatil cca tisícovku. Nebo si můžu udělat balíček za 200,- měsíčně a tu tisícovku neplatit.

0/0
27.9.2010 13:25

hoky

pro autorku

je-li něco optimální, znamená to, že lepší již to být nemůže, proto výraz nejoptimálnější je naprostá pitomost

0/0
27.9.2010 12:04

AceBird

Re: pro autorku

Platí pouze ve dvourozměrném prostoru. Pokud je něco optimálního z jednoho hlediska a druhé z jiného, atd., pak mezi těmito optimy může existovat jedno nejoptimálnější.

0/0
27.9.2010 12:19

hoky

Re: pro autorku

platí v n-rozměrném prostoru. Je-li to optimum dle zadaného kriteria, nemůže existovat lepší řešení. Může též existovat víc optim (se stejnou hodnotou kriteria) - optim naprosto rovnocenných.

To co popisujete vy jsou lokální optima v omezené oblasti řešení.

Teorii řízení (optimalizaci řízení) jsem měl za hlavní státnicový předmět. Kdybych u státnic řekl slovo nejoptimálnější, okamžitě bych od státnice vyletěl bez jakékoliv další diskuze, ukazovalo by to na totální nepochopení celého předmětu (základního principu).

0/0
27.9.2010 13:21

nitraMr

Re: pro autorku

R^ jasně, stejné je to u zkoušky ekonomie, letěl bych jak střela dvěřna z prázdným indexem :-)

0/0
27.9.2010 13:49

hoky

Re: pro autorku

a dveře by nikdo neotvíral:-)

0/0
27.9.2010 14:40

lolek77

Re: pro autorku

nejoptimálnější je něco jako lepší než nejlepší;-D

0/0
27.9.2010 18:34

BajnyPhoenix

Neznalost

Jen si platte balicky,kdyz se neumite rozhlednout po trhu. Ja to udelal a uz tri roky neplatim ani korunu.

0/0
27.9.2010 11:39

Jsem z Letné. Nade mě není!

Re: Neznalost

Ne každý chce hrát ruskou ruletu s pšonskou pseudobankou mBank.

Komunikace s polským Garančním fondem o náhradu škody by nemusela být jednoduchá. ;-)Rv

A že finanční situace mBank není dobrá naznačují zoufalé změny jak získat zdroj příjmů z placení platebními kartami.

0/0
27.9.2010 11:53

BajnyPhoenix

Re: Neznalost

Není na trhu pouze polská Mbank ,ktera je organizační složkou polské Mbank a řídí se polskými ,potažmo evropskými zakony pojištění vkladu.Jsou se i jiné ústavz,jež mají historii od roku 1993 ,český stát od těch kvalitních "bank" v divokých 90.letech nemusel dat ani korunu a přežili bez úhony.Rika se tomu samostatnost.;-)

0/0
27.9.2010 12:01

Linde CZ

Re: Neznalost

Tk jsou lidi kteri hledaji reseni a lidi, kteri hledaji duvody, proc nic nejde, ze.. ;-)

0/0
27.9.2010 13:16





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.