Diskuze

Odmítnutou reklamaci nevzdávejte. Lze se bránit i bez soudu a zdarma

Dostat zpět peníze za vadné zboží nebo nekvalitní službu je v Česku stále větší potíž. Řada prodejců a firem nemíní reklamace uznat a kalkulují s tím, že zákazníky odradí zdlouhavé soudní tahanice. Zkuste v takovém případě řešit spotřebitelský spor mimosoudně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

salmael

8. 10. 2010 0:08
zákaznická vypočítavost

tak to je mi zase hezký článeček...už teď se nestačím divit, co vše lidé chodí reklamovat - utržený knoflík, oko na punčoše, rozsednuté brýle, zlomené lyže, kalhoty o dvě čísla menší a následně prasklé ve švech, helmu prasklou po těžkém pádu (evidentně splnila svůj účel - dotyčnému se nestalo nic). A všechno má za sebou vpodst.stejnou historku ve stylu "jedu jedu a najdednou mám zlomenou lyži"  Co se tak asi bude dít nyní? Maminky kupují dětem botky - logicky na jednu sezonu - botky ochodí, vytáhnou odněkud nějakou nit a po sezoně boty vrátí /vymění... Naprostá většina mých známých tohle dělá. Muži zase reklamují tenis.rakety, kterými ve vzteku při tenise prásknou o zem tak, že to rám rakety nevydrží atd.atd... Kdo z těchto lidí však zkoušel reklamovat nabourané, odřené auto? Ošoupaný kobereček v autě, prasklý  potah, šmouhu na stropě...Nikdo! Nikdo to nedělá...přitom je to stejné jako ošoupané boty, odřené džíny, prasklý šev atd.atd.atd...Chtělo by to lidi naučit slušnému vychování...

0 0
možnosti

timur_a_jeho_hemeroidy

8. 10. 2010 12:20
Re: zákaznická vypočítavost

Přetočenej tachometr o 100k km je taky neslušnost zákazníka autobazaru ? Podle našich soudů ano !

0 0
možnosti

izak__

7. 10. 2010 15:23
nemel jsem v zivote problem

Vzdy jsem vyresil reklamaci na miste a bez zbytecnych obstrukci, jsem rozumny clovek a nepokousim se reklamovat to, ze neco nekdo zdemoluje.

vzdy jsem jasne popsal jak a co a nebyl problem, stejne tak nakupuji u slusnych lidi, nekdy usmlouvam i cenu ;-)) 

jako jsou i darebaci, co vam prevezmou zbozi, namoci mobil do vody, nechaji uschnout a zaruku vam pak nikdo neuzna.

Znam i firmy, co ve zlate ere prodeje PC pri reklamaci vybrakovali PC a narvali to levnym srotem, samozrejme ze krachli a meli tak spatnou povest, ze bych si tam nevzal vec ani zadarmo.

0 0
možnosti

bentley007

7. 10. 2010 8:24
SOS nic moc

Kdysi jsem resil reklamaci zbozi u naprosto hulvatskeho prodejce, ktery argumentoval nesmyslnymi vyhlaskami a odmital mi uznat reklamaci.  Na SOS me vyslechli a odkazali na  obchodni inspekci, kde me take vyslechli a tim to skoncilo. na COI mi prislo, ze ten pan byl mirne opili po navratu z obeda a celou dobu mi opakoval, ze to bude obtizne dokazat, ze tam muzou nekoho poslat, ale ze to nema cenu. jestli chci tak muzu sepsat na stranku ofic. stiznost, ale ze tomu nedava sance. tak jsem sel domu a s cca tisicikorunou za nefuncni zbozi se nadobro rozloucil... Rv

0 0
možnosti

ajdnes je tu cenzóršip

7. 10. 2010 13:15
Re: SOS nic moc

A proč nakupuješ u hulvátského prodejce?

0 0
možnosti

Highdriver

5. 10. 2010 18:56
Kdyby obchodník neznal..

vykutálenost některých českých zákazníků, skoro by se jich i zastal :-)

0 0
možnosti

Svent

5. 10. 2010 19:28
Re: Kdyby obchodník neznal..

jj, občanské judo je jejich kostel, tam se modlí

0 0
možnosti

musky

5. 10. 2010 18:32
Baťa

Jednou jsem šel reklamovat boty k Baťovi v Liberci. Po cca 1 měsíci nošení praskla a zároveň se odlepila podrážka. Paní vedoucí nejprve mou reklamaci neuznala. Z odůvodnění mi vyplynulo, že pravděpodobně nebyly určeny k nošení na nohách. Nedbal jsem na radu několika lidí, že se mám na to vykašla a odeslal jsem boty na centrálu do Zlína. Odtud mi bylo zhruba po 14-ti dnech odpovězeno, že má reklamace byla oprávněná. Takže peníze mi nakonec vrátili (i s poštovným).

0 0
možnosti

Lev_z_Rožmitálu

5. 10. 2010 19:34
Re: Baťa

no a já jsem reklamoval boty u bati v brně po týdnu praskly (je pravda že jsem s nima byl v lese ale stejně) a bez problémů uznáno z důvodu vady materiálu výměnou jsem vzal jiný o 100 levnější takže jsem i ušetřil:-P

0 0
možnosti

ajdnes je tu cenzóršip

5. 10. 2010 16:49
Ať paní Anna neleze na předváděčky

a nebude třeba osmi nových institucí...

0 0
možnosti

gslater

5. 10. 2010 16:27
Nekupte dum od CPI

CPI - nejhorsi ceska spolecnost.  Hlavne ze nejsou ochotny nic delat a neuznaji reklamace!

0 0
možnosti

DesmodromIV

5. 10. 2010 16:00
Zákazník je hajzlík

V první řadě je třeba mít na paměti, že zákazník je často hajzlík, a reklamace se zneužívá.

V druhé řadě je potom nesmyslná dvouletá záruka, kterou zase samozřejmě musí stejně zaplatit zákazník (kdo jiný!).

A v třetí řadě hraje roli lidská hloupost - a ta je nekonečná.

0 0
možnosti

zdenek.zdimal

5. 10. 2010 16:14
Re: Zákazník je hajzlík

Zvláště český člověk je na takové věci šikovný;-);-)

0 0
možnosti

marwal

5. 10. 2010 15:57
reklamovat zpravidla chodí lidé,

kteří nechápou, že společenská obuv na parket se při cestě sněhem rozlepí, že vysoký krevní tlak není chyba měřiče tlaku, že jídlo, které snědli i přes to, že jim nechutnalo musí zaplatit atd... :-P

0 0
možnosti

sozna

5. 10. 2010 15:34
soudní znalec

Obecně platí, že mnozí prodávající počítají s tím, že zákazník si nechá líbit absolutně vše a do žádného soudního sporu nepůjde. Existuje však velmi reálná možnost jak věc vyřešit ke spokojenosti zákazníka. Stačí kontaktovat příslušného soudního znalce, který má obvykle s touto problematikou bohaté zkušenosti a dokáže poradit jak věc dotáhnout do úspěšného konce (bez soudů a zbytečných výdajů). Blyžší informace na:  obuv.soudniznalec@gmail.com . Skutečně to jde!

0 0
možnosti

DesmodromIV

5. 10. 2010 15:54
Re: soudní znalec

Ale no tak, to je trapné

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Vyzkoušeli jsme v testu Partners Banku. Obstála skoro na jedničku

21. března 2024

Na bankovním trhu začala v březnu fungovat nová ryze česká Partners Banka. Na startu oznámila, že...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...