Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Firma podmiňuje úvěr životní pojistkou. Zrušíte ji a už platíte pokutu 15 tisíc

Dostali jste se do špatné finanční situace, potřebujete půjčit, ale v bance narazíte. Obrátíte se tedy na nebankovní společnost zprostředkující úvěry. Šanci získat úvěr budete mít jen, když si uzavřete životní pojištění minimálně na dva roky. Zrušíte ho a zaplatíte sankci 15 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milan Mokrý

Půjčka

Dobrý den, já jsem žádal u nebankovního sektoru o půjčku

jednalo se o společnost AMV. Půjčku jsem obdržel sice né hned ale dopadlo mi

to. Sehnali pro mě investora.

0/0
7.2.2011 19:14

Ladislav Krupička

Půjčka

žádal půjčku u amv. Peníze jsem dostal jsem rád, že to tak dopadlo byl jsem v

těžké situaci a nevěděl jsem kam se už obrátit. Trvalo to ale dopadlo to..

0/0
31.1.2011 20:05

Tomínek Martin

Půjčka

Když

už se tu o tom bavíte tak já se přidám ke kladným názorům. Jednal jsem se

společností amv. Sice jsem byl nabručený z toho že to nebylo hned ale po čase

mě kontaktoval investor s nabídkou půjčky.

0/0
19.1.2011 17:49

BohuslavSvojan

Půjčka

jsem před časem žádal o půjčku u společnosti amv. Nedávno jsem tam volal a

našli pro mne investora který mi půjčku poskytl i přes to, že jsem

v registru neplatičů.

0/0
12.1.2011 18:37

RousekTom

Dobrovolnost

Půjčka

není podmíněna životní pojistkou já mám vše dobrovolně a začátkem roku mě

kontaktoval investor s nabídkou o půjčku proč to nevzít že?

0/0
6.1.2011 19:17

PavelVymnouk

Půjčka

Já byl žádat o půjčku u společnosti která měla také v

souladu s půjčkou IŽP které jsem uzavřel 

pro to abych získal větší  možnost

získat půjčku. Díky tomu že jsem v registru jsem totiž nemohl jít jen tak do

banky a půjčit si. Společnost mi půjčku po čase sehnala.

0/0
27.12.2010 21:30

ostravak73

Co se divíte

Banky pujčují státu, politikům i stranám a jejich podmínky jsou OK. A na vás oni kašlou vy máte makat, platit daně a držet hubu.

0/0
19.12.2010 9:17

DaliborX

Nebrat !

Ač je AXA renomovaná společnost u nás se chová velmi podivně. Sám s ní mám velice špatné zkušenosti. Zamlčují věci, které se jim nehodí a v důsledku je klient poškozený. Sám jsem přišel o 6 000 Kč.Pokud nedojde k nápravě doporučují - nebrat !

0/0
18.12.2010 20:29

ramzes1

Jedna smlouva

Přečíst si smlouvu ještě nezaručí, že se pochopí všechny skryté hrozby a různé finanční sankce. Pokud smlouva je na deset stran a je našlapaná paragrafy a miliardou právních frází, tak je zcela jisté, že člověk podepíše časovanou bombu protože nemá žádnou šanci se v té smlouvě vyznat pokud není právník.

Proč třeba vláda kterou si platíme všichni neudělá taková opatření aby se tyto nekalé praktiky nemohli opakovat? Dá se tomu velmi snadno zabránit tím, že bude jedna smlouva schválená vládou a všechny bankovní i nebankovní sektory by ji museli používat a do té smlouvy by se vyplnilo jen jméno, výše půjčky, délka splácení a úroky.

Urřitě by se firmy kterých by se tato změna dokýla mohli pokakat protože by jim to zamezilo podvody na lidech. Už úplně vidím jak majitelé půjčoven peněz brečí v médiích jak jim takto předefinovaná smlouva kazí zisky a já bych jim pak nato ukázal prostředník:)

0/0
18.12.2010 15:40

sombreri

Opet AXA

Zvlastni je, ze prave pojistovna AXA se vzdycky zastituje pod podobne spolecnosti... Pokud mam davat priklad, tak co treba Eurofinancial, pozdeji EF takze nutili klientum zivotni smlouvy prakticky jen od AXY a pokud ji klient zaplatil, tak po nem vymahali pokutu... Co se AXY tyce, tak je to podle me jedna z nejhorsich pojistovem u nas, kazda spatnost a krivost smerem ke klientum je financovana prave od nich.

0/0
18.12.2010 12:59

Seeker-M

Ve zkratce:

- Rozhodnu se řešit špatnou finanční situaci úvěrem (!)

- V bance narazím, tak se vypravím za někým, kdo mi i přesto půjčí (!!)

- Přestože jednám s mimořádně podezřelou společností (nabízí mi úvěr, i když banka mě poslala k šípku), smlouvu podepíšu, aniž bych ji četl (!!!)

Pan Pavel je Kalouskova noční můra.

Je mi těch lidí líto. Ne proto, že s nimi AMV GRoup, s.r.o. zametla, ale proto, že jim chybí dovednosti v dnešní době stejně nepostradatelné jako čtení, psaní a telefonování.

0/0
17.12.2010 22:20

Více takových Kožených

Dobrý finanční

poradce = žádný finanční poradce. :-)

0/0
17.12.2010 22:12

sombreri

Re: Dobrý finanční

Moc zajimavy nazor...nedavno tady byl clanek, jak jsou cesi negramotni co se tyce financnich produktu..A prave tuto negramotnost skryvame za silne reci, jak nejsou potreba financni poradci a podobne. Je mi lito, ze nejsou vsichni poradci ti ,,dobri,, a jsou to prave oni kdo tem ,,dobrym,, kazi to jmeno. Kdyz potkate spatneho a nebudete spokojen, tak se o tom dozvi cele Vase okoli. Ale kdyz dobreho, tak si to nechate pro sebe..nemam pravdu?

0/0
18.12.2010 12:57

Funso

Re: Dobrý finanční

Myslím že to myslel tak, že nejlepší je si nepůjčovat a nepotřebovat fin poradce

0/0
18.12.2010 15:02

PeťanACS

Za to si ty lidi můžo sami

To je nad slunce jasný že to jsou podvodníci. Pokud je půjčka podmíněna IŽP, tak to může podepsat snad jenom jedines s inteligencí na hranici debility.

0/0
17.12.2010 20:15

Sub7

Re: Za to si ty lidi můžo sami

Jenom investor daleko za hranicí debility se nestará o to, jestli poskytnutý úvěr dostane zpět. Když klient během splácení úvěru zemře, může věřitel svoji pohledávku  rovnou odepsat. Obrana je možná dvojí - buďto nastavit podmínky tak, že svoji ztrátu dožene na klientech, kteří dožijí a splatí poctivě všechny své splátky, nebo se nebude hojit na nich, ale bude chtít, aby za zesnulého klienta zbytek dluhu doplatila pojišťovna z životní pojistky dlužníka. To je standartní postup, který se používá všude na světě, nevím, proč nějaký neználek z iDnes dělá vlny, a proč ten blaf berete vážně.

0/0
18.12.2010 10:25

sousedsrandista

Kecy prdy beďary

http://nebankovnipujcky.blogspot.com/2010/10/amv-group-sro.html

0/0
17.12.2010 18:47

hugous

Není mě úplně jasné

co může být tak nesmírně důležité, že si na to lidi berou půjčky. Všem poradcům a bankám je nejlepší se vyhnout obloukem.

0/0
17.12.2010 16:31

Více takových Kožených

Re: Není mě úplně jasné

R^

0/0
17.12.2010 22:13

Michail

Minimálně čtvrtina lidí by měla mít omezenou svéprávnost

Kdo není dostatečně inteligentní, aby nepodepsal něco, čemu nerozumí, nebo něco, co dokonce ani celé nečetl, měl by přijít o větší část svéprávnosti.

Měli by to mít vyznačeno v občance. Neměli by byt svéprávní k uzavírání smluv, ze kterých vyplývají nějaké finanční povinnosti, žádné úvěry. Neměli by mít rozhodně volební právo. A ideálně by se pro dobro lidstva neměli rozmnožovat.

To, že někomu banka (už nebo vůbec) nepůjčí, znamená, že na splácení toho úvěru nemá a nejspíše by ho ten úvěr zničil. Myslící člověk si v takové situaci prostě nepujčí. Zvláště pak ne od nebankovní společnosti, o kterých se všeobecně veřejně ví, že své "klienty" odřou o vše, co jim ještě zbylo a udělaj z nich naprosté zkrachovalce.

0/0
17.12.2010 15:43

David Ondrejkovič

Re: Minimálně čtvrtina lidí by měla mít omezenou svéprávnost

Podle aktuálního výzkumu jen cca 6% lidí tuší co je to rozhodčí doložka. Má tedy mít zbývajících 94% lidí omezenou právní subjektivitu? Nepřipadá Vám to poněkud povýšenecké?

0/0
17.12.2010 16:18

dino_na_idnes

Re: Minimálně čtvrtina lidí by měla mít omezenou svéprávnost

Podívejte se na poslední odstavec. Z něj je možno usuzovat, že Michailovi nejde o teoretické znalosti, ale o praxi.

Pokud někdo vyžije jen s tím, co vydělá, a nemá potřebu si půjčovat, potom mi nepřijde nijak podstatné, že takový člověk neví, co je rozhodčí doložka, stejně jako není podstatné, že neví, co je insolace, centromera nebo LSL.

Ovšem pokud si někdo půjčí bez toho, aniž by si přečetl, co podepisuje, a pak brečí do televize, přičemž sám předtím v té televizi viděl deset stejných případů, i mně se vtírá myšlenka, zda volební právo, jež je zároveň všeobecné i rovné, je ten nejlepší možný nápad.

0/0
17.12.2010 17:08

hrcprcsalala2

Re: Minimálně čtvrtina lidí by měla mít omezenou svéprávnost

Naprostý souhlas R^R^R^

0/0
18.12.2010 12:08

tudykudy

...

vždy po přečtení podobnych článků nahlédnu na své finanční rezervy na účtech a uklidním se..

0/0
17.12.2010 15:01

Lukke-Luk

Kašlete na poradce

Všem lidem doporučuji, ať kašlou na pochybné finanční poradce a začnou používat svůj vlastní mozek. Nechat si radit, kam investovat peníze a jaké pojistky uzavírat, to bych musel být snad dement.

0/0
17.12.2010 14:30

ti_povidam

Re: Kašlete na poradce

já v tomto dávám na doporučení známých, kteří už s nějakou konkrétní společností mají delší pozitivní zkušenost, před podpisem si vše důkladně pročtu a nemám problém obejít i více bank či pojišťoven...

0/0
17.12.2010 16:14

ti_povidam

Re: Kašlete na poradce

já v tomto dávám na doporučení známých, kteří už s nějakou konkrétní společností mají delší pozitivní zkušenost, před podpisem si vše důkladně pročtu a nemám problém obejít i více bank či pojišťoven...

0/0
17.12.2010 17:09

Lukke-Luk

Hlupáci

Když je člověk tak neskutečně hloupý a podepíše takovou smlouvu, tak to nestojí snad za další komentář. Mám snad mozek v hlavě. Bohužel lidí s IQ tykve je v naší zemi neskutečně mnoho, tak toho mnoho lidí takhle zneužívá... Na mě někdo vytasit podobnou smlouvu, tak mu řeknu, že si snad dělá legraci a jdu o dům dál (rozuměj - vydělávat peníze - ne si je půjčovat).

0/0
17.12.2010 14:27

MMichonova

Re: Hlupáci

V tom případě je každý čtvrtý asi nehoden dalšího komentáře.....tak to prostě je....ty způsoby manipulace a lhaní tohoto typu taky dovedou vymyslet snad jen češi.

0/0
17.12.2010 14:39

pehlad

Kde je zákon o lichvě atd.???????

!!!!!!!!

0/0
17.12.2010 14:18

AMCPP

Re: Kde je zákon o lichvě atd.???????

Jaká lichva? To je přece poctivý kapitalismus... Koukal jsem na dražební vyhlášku jedné nemovitosti - kvůli dluhu necelých 300 kKč, k tomu jsou ovšem smluvní úroky 600 kKč, smluvní pokuta 100 kKč, a úrok z prodlení ve výši 0,5% denně... Suma sumárum to celé dává úplně náhodou přibližně vyvolávací cenu nemovitosti...

0/0
17.12.2010 14:56

Roumen

Re: Kde je zákon o lichvě atd.???????

To slovo smluvni, ktere se v prispevku objevuje nekolikrat, je asi dost dulezite, ze?

0/0
17.12.2010 15:04

wrah

Bohužel

Dnešní doba bohužel nahrává podobným společnostem, které generují zisk značně nefér. Ono jim nestačí rozumný poplatek za zprostředkování úvěru, ale přímo se zaměřují na to, jek klienta odrbat. A bohužel si to odnesou ti nejchudší, kteří často musí jít za financemi k podobným. (Protože jim nabídnou úvěr na 2-3 roky za "jen" 25% ročně, oproti různým milým společnostem (třeba provident) kde je úrok nad 200% ročně. Kdysi se podobné činnosti říkalo lichva a lichváři bývali bráni do želez, když se jim na to přišlo. Dnes jde o vážené obchodníky.)

0/0
17.12.2010 13:43

honza_votava

Pěkná sviňárna

Pěkná sviňárna ušitá na lidi, kteří nedohlédnou za roh...

0/0
17.12.2010 12:28

radio_svobodna_evropa

...

podminuje zivotni pojistkou? firma? nebankovni instituce? nechci nic rikat, ale jestli to je reklama pro "slusne" banky, tak pokud vim, bez zivotni pojistky vam zadna znama banka spotrebitelsky uver taky neda  

0/0
17.12.2010 12:13

honza_votava

Re: ...

Nespletl jste se? Životní pojistka není většinou podmínkou ani hypotečního úvěru, natož spotřebního...

0/0
17.12.2010 12:30

AMCPP

Re: ...

Není to tak moc dávno, co životní pojistka podmínkou hypotéčního úvěru byla.

0/0
17.12.2010 14:57

MMichonova

Re: ...

Tak to jste tedy na pěkném omylu. Źivotní pojistka u bank je vyžadována až od určité nezajištěné částky, např. od 300 tisíc. Do této částky nabízí banky hafo různých pojištění, ale nenutí Vás k pojištění životnímu!!! Příklad v tomto článku je příklad vynalézavosti těch, co se snaží vydělat na všech, co nic nemají......Člověk, který není v nouzi, půjčku si promýšlí a bere za určitým účelem, jako je bydlení např., tak by nikdy do takové firmy ani nevstoupil. Je to prostě obludný parazitizmus...a strašné zlo.

0/0
17.12.2010 13:03

hrcprcsalala2

Re: ...

Zlo? Nebo spíš Darwin?

0/0
18.12.2010 12:09

ould

Definice "finančního poradce"

Finanční poradce je člověk, který chudáka do ještě větší nouze přivede.

A na tom trvám a za tím si stojím:-P

0/0
17.12.2010 11:52

kammy

Re: Definice "finančního poradce"

souhlasím a podepisuji.

Po shlédnutí pár dílu toho pořadu Krotitele dluhů, nebo jak se to jmenovalo, jsem pořád nepochopil, na co vlastně ty finanční poradci jsou. Kdyť radí věci, které musí normálního člověka napadnout jako první. Navíc to je ta lepší část finančních poradců.

Můj kamarád (teda teď už bývalý) dělá u těch Partners nebo jak se to jmenuje. Je to něco jak to OVB. A kolikrát mi popisoval jak to funguje ať jdu dělat k nim. Na první schůzce si nechá dát 10 čísel známých atd, pak nabídne produkty, na kterých má nejvyšší provizi a když to těm lidem dojde, tak jemu to je už jedno, protože ma obchod hotvý a je o dalších x lidí dál. Prostě svinstvo.

0/0
17.12.2010 15:38

anncz

Re: Definice "finančního poradce"

No vis co, jak kde a jak pro koho. Modelova situace, mas 10 milionu korun, zisk danis v EU a castecne v USA... Do ceho investovat, aby to vydelavalo 4% rocne a aby se optimalizovaly dane. Zavolas financnimu poradci, ale ne te loserum v OVP apod., co preprodavaj pojisteni formou MLM.

0/0
17.12.2010 21:22

David Ondrejkovič

AXA a EF CZ

Nezapomeňte na to, že AXA koupila pojšťovací společnost EF CZ (dříve Eurofinancial) - tedy finanční "letadlo" proslulé nekalými praktikami zejména vůči studentům. Zadejte si název "EF CZ" nebo "Eurofinancial" do Googlu.

0/0
17.12.2010 11:49

ti_povidam

Re: AXA a EF CZ

jo vzpomínám si - jak ty studentíci pak chodili plakat do televize s

maminkou za zadkem, že jsou vlastně úplně tupý a před podpisem smlouvy

si smlouvu nepřečetli...;-D dobrá škola do života :)

0/0
17.12.2010 12:05

David Ondrejkovič

Re: AXA a EF CZ

jj. to jsou přesně ti, jejichž MNOŽSTVÍ a PROCENTUÁLNÍ ZASTOUPENÍ mezi všemi klienty té "pojišťovny" jednoznačně prokázalo, že bylo ÚMYSLEM předkladatele té adhezní smlouvy, aby si ti studenti NEPŘEČETLI nebo NEPOCHOPILI co vlastně podepisují. O tom byly popsány stohy imaginárního papíru na internetu a natočeny mnohé reportáže.

0/0
17.12.2010 12:49

ti_povidam

Re: AXA a EF CZ

ano, několik těch reportáží jsem viděl, praktiky nepraktiky ti lidi jsou hloupý tak at platěj...pardón ale když si někdo nepřečte smlouvu co podepisuje a nechá na sebe jakýmkoliv způsobem tlačit tak je guma...

0/0
17.12.2010 13:04

David Ondrejkovič

Re: AXA a EF CZ

Pes jitrničku sežral..........

Na prokazatelném úmyslu toho letadla to NIC nemění.

0/0
17.12.2010 13:16

ti_povidam

Re: AXA a EF CZ

snad se nechceš zastávat těch vypatlaných studentů?

0/0
17.12.2010 13:22

David Ondrejkovič

Re: AXA a EF CZ

Já se VŽDY budu zastávat slabší strany proti KOMUKOLI, kdo s NEČISTÝM ÚMYSLEM na někoho něco narafičí.

0/0
17.12.2010 13:32

ti_povidam

Re: AXA a EF CZ

lolec nejsi ty náhodou bůh? píšeš jak z Ezekiela...:D ano slabších se taky rád zastanu, ale je rozdíl mezi slabým a hloupým...;-) btw. ti studentíci mi jako důvěryhodní moc nepřišli - spíš to na mě působilo, že tu společnost co nejvíc poplivali, udělali ze sebe co největší chudinky a oběti brutálních neúprosných pojišťováků jenom proto, aby doma nedostali sekec...:)

0/0
17.12.2010 13:39





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že správným používáním kreditky můžete značně ušetřit?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.