- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
....tak by zjistili
1. ze je to nejcastejsi druh podvodu pojisteni
2. by dokonce nebylo z usetrenych penez treba platit poplatky
3. a by se snizliy prispevky na pojistovnu
4 a zvysily duchody, nebot 10.000 invalidu by najednou museli prispivat do duchodoveho pojisteni
O stornu a vracení provizí jsem napsala hned na začátku diskuze, ale napadla mě jedna otázka. Jak vrací vyplacenou provizi zaměstnanec pošty? On pravděpodobně dostane pár stokorun, ale hlavně mu není krácen fond odměn, tedy nějaká tisícikoruna z platu, ale coby zaměstnanci pravděpodobně pošta nemá páku jak z něj tuto součást mzdy vymoci zpět. Tedy by mě celkem zajímalo, jak má Česká pošta nastaveno storno u životního pojištění. A totéž u zaměstnanců pojišťoven, na pevnou část mzdy se storno použít nedá.
Dost mi vadí, když někdo píše a o věci neví ani zbla.
Neznám pojišťovnu, která by u životních pojistek neměla smluvně ošetřeno vrácení provize při takzvaném spadnutí smlouvy. Ukončení smlouvy ze strany klienta v zákonné lhůtě, zánik smlouvy pro neplacení, nebo ukončení smlouvy dohodou.
Takže zaplatit dvě pojistné určitě nestačí.
Co se týče podvodů při uplatňování škody, tak můj názor je takový, že pojišťovny ve snaze uznat co nejméně škodních událostí zkomplikovali uplatňování škod komplikovanými a nepřehlednými pojistnými podmínkami, kterým laik bez výkladu nemůže porozumět, natož si je pamatovat.
Kde jsou pojistky, kdy celá pojistná smlouva byla na jednom listu formátu A4, výtvarně provedená a nejméně polovinu strany zabral název a sídlo pojišťovny, jméno a adresa pojištěného. Na zbývající polovině byl uveden předmět pojištění, pojistná částka a rozsah pojištění. Vše ve velikosti písma, že nebylo potřeba lupy k přečtení.
pojišťoven. Skutečnost je totiž jiná. Co pojišťovna udělá když Vám odmítne plnění byť je třeba oprávněné? Dá si Váš případ do škatulky pojistný podvod , to je velmi jednoduché, takže vždy když pojišťovna neplní i oprávění nárok a poškozený ho nevysoudí tak je to pojistný podvod, aspoň pro pojišťovnu, tak to funguje ve skutečnosti. Víte kolik lidí je ročně odsouzeno za pojistný podvod? Přibližně kolem 20-30. A kolik by muselo být odsouzeno kdyby toto byla pravda? Minimálně 30000. Takže si uvědomte že tyto data nesjou naprosto relevatní, jsou to prostě i případy kdy pojišťovny naopak podvedly klienty. Není dobré věřit uplně všemu co člověk přečte v novinách. Chce to mít informace i jinde, protože takhle to vypadá jednoduše ale realita je často opačná.
To je ,,finta,, ktera se pouzivala pred opravdu dlouhou dobou...v dnesni dobe maji pojistovny jiste ochranne mechanizmy, zkuste si je zjistit Pani Sovova, napriklad ta, ze pokud zivotni pojisteni prestane byt klientem hrazeno a zanikne, tak pojistovak vraci provizi kterou dostal.
Prosim Vas nepiste o tematech o kterych ocividne nic nevite, dekuji.
1. Z povinného ručení mohu dostat peníze kdyz trefím zvíře??? To je nesmysl ne?
2. Jestli škodu způsobí syn nebo matka je snad u havarijního pojistení jedno ne? Vznikla skoda, auto je pojisteno, tak o co jde?
Prosím nekoho o vysvetlení, díky.
k druhemu pripadu: v clanku se pise, ze havarii zpusobil ''nezletilý syn'', a ten asi nemel co jezdit, protoze nezletili nemaji ridicak. To uz asi je na odmitnuti pojistneho plneni.
u pojištovny jsem pracoval.
Pokud pojistka do dvou let "spadne", makléř vrací provizi. CELOU.
Takže nejen, že by na tom nic nevydělal, ale ještě ho to stojí dvě splátky pojistky
Celou provizi vrací do jednoho roku trvání ps. 50% do dvou let a 25% do tří let. Fingování poj. smluv je řídký jev, ale stává se to.
"oproti předchozím letům registrují až dvakrát více odhalených nekalostí"
Ještě aby ne, když počet podvodů narostl minimálně desetinásobně...
Pojišťovací makléř (resp. jeho poradce ze sítě) není anonymní osoba, nýbrž OSVČ se všemi údaji včetně bank. účtu..........pokud za někoho zfalšuje podisy a pobere provizi, při zrušení smlouvy mu dojde stornoprovize, čili musí celou provizi vrátit.......pokud zmizí, je chybou to nazvat podvodem, ale normální krádeží.............
Ono je to vzájemné. Když si přečtu pojistné podmínky smluv, co všechno musím splnit, kolikrát i těžko splnitelné věci, aby pojišťovna uznala škodu a zaplatila plnění, tak nabydu vždy dojmu, že nemám nárok téměře na nic a povinnost jen platit. K tomu se váží různé vyjímky, hra se slůvky, kterou s námi hrají právníci, kteří tvoří smlouvy pojišťovnám tak, aby platily jen minimum toho, co musí. Takže je to tak, že obě strany si nemají, co vyčítat. Jen ta pojišťovna to dělá chytře a legálně a má to zanesené ve smlouvě, kterou klient podepsal.