Diskuze

Nová pojistná finta zneužívá životní pojištění. Frčí ale i podvody s auty

Pojišťovací podvodníci objevili nový trik. Nepoctivý "pojišťovací makléř" uzavře životní pojistku na nic netušící oběti. Zaplatí za ně nejvýše dvě pojistné splátky, shrábne tučnou provizi za sjednání životního pojištění a přestane pojistné platit. Poškození klienti teprve potom zjistí, že se stali terčem podvodu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zoro.Vomáčka

23. 1. 2011 22:25
...kdyby tak spehovali invalidni duchodce.....

....tak by zjistili  8-o

1. ze je to nejcastejsi druh podvodu pojisteni

2. by dokonce nebylo z usetrenych penez treba platit poplatky

3. a by se snizliy prispevky na pojistovnu

4 a zvysily duchody, nebot 10.000 invalidu by najednou museli prispivat do duchodoveho pojisteni  ;-D[>-][>-][>-]

0 0
možnosti

ajven

23. 1. 2011 10:10
Otázečka

O stornu a vracení provizí jsem napsala hned na začátku diskuze, ale napadla mě jedna otázka. Jak vrací vyplacenou provizi zaměstnanec pošty? On pravděpodobně dostane pár stokorun, ale hlavně mu není krácen fond odměn, tedy nějaká tisícikoruna z platu, ale coby zaměstnanci pravděpodobně pošta nemá páku jak z něj tuto součást mzdy vymoci zpět. Tedy by mě celkem zajímalo, jak má Česká pošta nastaveno storno u životního pojištění. A totéž u zaměstnanců pojišťoven, na pevnou část mzdy se storno použít nedá.

0 0
možnosti

pimon

23. 1. 2011 0:47
Další novinářská kachna

Dost mi vadí, když někdo píše a o věci neví ani zbla.

Neznám pojišťovnu, která by u životních pojistek neměla smluvně ošetřeno vrácení provize při takzvaném spadnutí smlouvy. Ukončení smlouvy ze strany klienta v zákonné lhůtě, zánik smlouvy pro neplacení, nebo ukončení smlouvy dohodou.

Takže zaplatit dvě pojistné určitě nestačí.

Co se týče podvodů při uplatňování škody, tak můj názor je takový, že pojišťovny ve snaze uznat co nejméně škodních událostí zkomplikovali uplatňování škod komplikovanými a nepřehlednými pojistnými podmínkami, kterým laik bez výkladu nemůže porozumět, natož si je pamatovat.

Kde jsou pojistky, kdy celá pojistná smlouva byla na jednom listu formátu A4, výtvarně provedená a nejméně polovinu strany zabral název a sídlo pojišťovny, jméno a adresa pojištěného. Na zbývající polovině byl uveden předmět pojištění, pojistná částka a rozsah pojištění. Vše ve velikosti písma, že nebylo potřeba lupy k přečtení.

0 0
možnosti

spsakota7

22. 1. 2011 21:43
Opravdu je tolik pojistných podvodů? - ne to jsou "podvody"

pojišťoven. Skutečnost je totiž jiná. Co pojišťovna udělá když Vám odmítne plnění byť je třeba oprávněné? Dá si Váš případ do škatulky pojistný podvod , to je velmi jednoduché, takže vždy když pojišťovna neplní i oprávění nárok a poškozený ho nevysoudí tak je to pojistný podvod, aspoň pro pojišťovnu, tak to funguje ve skutečnosti. Víte kolik lidí je ročně odsouzeno za pojistný podvod? Přibližně kolem 20-30. A kolik by muselo být odsouzeno kdyby toto byla pravda? Minimálně 30000. Takže si uvědomte že tyto data nesjou naprosto relevatní, jsou to prostě i případy kdy pojišťovny naopak podvedly klienty. Není dobré věřit uplně všemu co člověk přečte v novinách. Chce to mít informace i jinde, protože takhle to vypadá jednoduše ale realita je často opačná.

0 0
možnosti

sombreri

22. 1. 2011 19:47
Pani/slecna Sovova nejak nevi co napsat...

To je ,,finta,, ktera se pouzivala pred opravdu dlouhou dobou...v dnesni dobe maji pojistovny jiste ochranne mechanizmy, zkuste si je zjistit Pani Sovova, napriklad ta, ze pokud zivotni pojisteni prestane byt klientem hrazeno a zanikne, tak pojistovak vraci provizi kterou dostal.

Prosim Vas nepiste o tematech o kterych ocividne nic nevite, dekuji.

0 0
možnosti

billa98

22. 1. 2011 13:23
Ty auto příklady nechápu

1. Z povinného ručení mohu dostat peníze kdyz trefím zvíře??? To je nesmysl ne?

2. Jestli škodu způsobí syn nebo matka je snad u havarijního pojistení jedno ne? Vznikla skoda, auto je pojisteno, tak o co jde?

Prosím nekoho o vysvetlení, díky.

0 0
možnosti

ulkik

22. 1. 2011 15:32
Re: Ty auto příklady nechápu

k druhemu pripadu: v clanku se pise, ze havarii zpusobil ''nezletilý syn'', a ten asi nemel co jezdit, protoze nezletili nemaji ridicak. To uz asi je na odmitnuti pojistneho plneni.

0 0
možnosti

politicky nekorektní trolejbus

22. 1. 2011 12:20
Blbost hned v perexu

u pojištovny jsem pracoval.

Pokud pojistka do dvou let "spadne", makléř vrací provizi. CELOU.

Takže nejen, že by na tom nic nevydělal, ale ještě ho to stojí dvě splátky pojistky

0 0
možnosti

pavelol

25. 1. 2011 15:35
Re: Blbost hned v perexu

Celou provizi vrací do jednoho roku trvání ps. 50% do dvou let a 25% do tří let. Fingování poj. smluv je řídký jev, ale stává se to.

0 0
možnosti

Robbik

22. 1. 2011 9:44
2x více :-)

"oproti předchozím letům registrují až dvakrát více odhalených nekalostí"

Ještě aby ne, když počet podvodů narostl minimálně desetinásobně...

0 0
možnosti

P.spk

21. 1. 2011 23:02
Nesmyslné tvrzení

Pojišťovací makléř (resp. jeho poradce ze sítě) není anonymní osoba, nýbrž OSVČ se všemi údaji včetně bank. účtu..........pokud za někoho zfalšuje podisy a pobere provizi, při zrušení smlouvy mu dojde stornoprovize, čili musí celou provizi vrátit.......pokud zmizí, je chybou to nazvat podvodem, ale normální krádeží.............

0 0
možnosti

illes

21. 1. 2011 21:07
Je to vzájemné

Ono je to vzájemné. Když si přečtu pojistné podmínky smluv, co všechno musím splnit, kolikrát i těžko splnitelné věci, aby pojišťovna uznala škodu a zaplatila plnění, tak nabydu vždy dojmu, že nemám nárok téměře na nic a povinnost jen platit.  K tomu se váží různé vyjímky, hra se slůvky, kterou s námi hrají právníci, kteří tvoří smlouvy pojišťovnám tak, aby platily jen minimum toho, co musí. Takže je to  tak, že obě strany si nemají, co vyčítat. Jen ta pojišťovna to dělá chytře a legálně a má to zanesené ve smlouvě, kterou klient podepsal.

0 0
možnosti