- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pan Pavel je spis normalni krupan nez cokoli jinyho. Kdyz uz du na lepsi obed tak by mi prislo i divny dozadovat se naky slevy navic ty tri stovky ho preci z trilitru nevytrhnou, jesli chtel usetrit mel jit jinam ... holt klasickej cechacek.
nesouhlasím, nevidím důvod proč by se na slevu neměl optat když je nabízená. Naopak, nechal v restauraci za jídlo víc než to nechají mnozí diskutující za půl roku. A evidentně mu nešlo o 3 stovky ale o princip, ne? :-) Ušetřit evidentně nechtěl ;o)))
to je blázen na různých slevových servrech by za to co tam dal 3000 utratil 900, nebo taky za all you can eat nebo nedělní brunche se s 4 rodinou vejde do 1500
ne kazdy si potrpi na "all you can eat" podniky. Tam nejradsi chodi nenazranci, kterym nejde ani tak o kvalitu jidla, ale o to naladovat si vrchovate talir a pak si prijit 2x pridat, nebo pro rodiny s detmi, ktere nerady delsi dobu cekaji na obsluhu.
V Kolkovne jsem byl s pribuznymi pri nasi minule navsteve Prahy a jidlo bylo velmi dobre, obsluha prijemna a rychla, ucet za veceri pro 7 dospelych i s pitim kolem 2300Kc. To uz je ale par let a ceny od te doby stouply. Po nasi dobre zkusenosti jsem Kolkovnu doporucil mnoha znamym, kteri se odtud ze zamori chystali do Prahy na navstevu.
Platit za obed kreditni kartou? Fakt kreditkou? Tak to je masakr.
Nemusí to tak být nutně – více než polovina respondentů nedávného průzkumu uvedla, že nezná rozdíly mezi kreditní a debetní kartou. A tak říkají všemu "kreditka".
Tyhle slevy každého jenom otravují. Já bych všechny ty slevomaty zakázala.
...ma nejak zneplatnene cislo, nebo by ji slo nejak vyuzit? Platnost by nejspis slo domyslet a mame funkcni kreditni akrtu...
Myslím, že jsou umazaná dvě prostřední čísla (u toho pravého je celkem jasná šmouha), asi i jinak zpřeházené.
Vzhledem k tomu, že pro mne je to zhruba necelá pětina platu, neumím si takový "oběd" představit. Podotýkám, že to není narážka na pana Pavla (když na to má, ať si s rodinou užívá). Nicméně princip slevy je jasný a nerozhoduje výše útraty. Ten člověk měl na avizovanou slevu nárok. Rozhodně souhlasím s některými diskutujícími ohledně "služeb" Citybank. Jedna obdobná, osobní zkušenost, kterou potvrzuje i článek, mi stačila...
3000 za oběd není tak moc, jestliže pozval rodinu do lepší restaurace. I já, a to rozhodně nejsem nikterak při penězích, jsem dala přes dva tisíce za oběd když jsem naposledy zvala prarodiče, aby si dopřáli něco fajnového.
100% souhlas! Neuvěřitelná vlezlost prodejců karet, následná arogance a neschopnost bankéřů a v závěru nevyužitelné a předražené služby! Také jsem ji krátce vlastnil a už mě znovu nedostanou
mi furt cpali z telecomu .. volali pořád dokola až do doby, kdy jsem pohrozil výpovědí služeb, pakáž nevycválaná (PS: telecom = O2)
taky jsem musel reklamovat u Citi. za nákupy atd utraceno pres 13000 a svete div se, sleva 10% prej 200kc.vyreklamováno, ale stávat by se to nemělo. navíc u Citi shopping by měly být za slevy v restauracích platit všude,ale podle jakého kodu rozeznávají, co je a není restaurace divné..rozděluje to nějaký automat a nedá se řídit ani obchodním rejstříkem.prostě kdy má někdo v OR hostinské služby, ale v názvu "penzion" tak slevu nepřiznají,aji kdybyste se rozkrájeli.
Dělení je podle hlavního předmětu podnikání.
Za ty nervy si ale můžeš jedině sám. Není k nic žádný důvod.