Diskuze

Kouříte v práci? Jedna prokouřená hodina přijde firmu na 150 korun

Kouření na pracovišti přijde zaměstnavatele draho. Firmy, které dovolují svým lidem kouřit, živí zbytečně jednoho pracovníka. Osm kuřáků v práci totiž může dohromady prokouřit celou jednu denní pracovní dobu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

TrueRobos

22. 3. 2011 0:49
Jeden pán před 80. lety

sepsal podobně paušalizující analýzu o tom, že Židi poškozují ekonomiku a načrtl plán, jak se jich v celospolečenském zájmu zbavit. Je hezké, že se fanatici od těch dob myšlenkově nikam neposunuli a stále umí vyslovovat soudy nad celou populací Rv

0 0
možnosti

certik_bertik

19. 3. 2011 13:55
to

nevím tedy šel jsem tuhle na úřad a bylo tam dýmu jak v kotelně

0 0
možnosti

llynx

17. 3. 2011 11:36
Nesnáším kuřáky v práci

Nejen ,že mi smrdí pod nos ,ale navíc mě budí když tu krafají s cigárem v hubě.

0 0
možnosti

animl

16. 3. 2011 22:39
žádná omluva

Kouřím 15 let a za 11 let co pracuji jsem nebyl nemocný. Když jsem měl zlámanou hnátu, tak jsem chodil do práce o berlích. Vím, že udělám daleko víc práce než moji kolegové staršího ročníku, kteří neumí dělat s počítačem. Vím, že kouření škodí a jsem ohleduplný a nekouřím na ulici, zastávkách apod., ale tenhle článek je fakt 3,14čovina....

0 0
možnosti

ADix

22. 3. 2011 7:20
Re: žádná omluva

Přesně tak...já kouřím sice jen 6 let a za tu dbu sem na nemocenské byl pouze 3 dny a to kvůli operativnímu vyjmutí výrustku, který sem měl na kotrči odmala...v práci patřím i přesto mezi špičku ve výkonech...

0 0
možnosti

čulibrkbrk

16. 3. 2011 22:05
Takže to těm poslancům

zaražte.Nemíním trpět,aby si za mé peníze vypalovali zobáky.

0 0
možnosti

krab

15. 3. 2011 19:50
Neuplna analyza

Chcete mi snad rict, ze nekuraci makaj 8 hodin v kuse bez prestavky? To co je pro kuraka 10 minut na cigaro tak nekurak stravi krafanim v kuchynce nebo prohlizenim iDnesu. Nasledujici veci neplati pro vsechny, ale casto: kurak na cigaru muze vyridit hovory, na ktery nekurak chodi do zasedacky. Nikdo ho tam nerusi. Za dalsi, kurak muze zustat v praci dele nez 8 hodin - ja si nenecham proplacet prescas od firmy, ale na oplatku ocekavam ze me firma nebude buzerovat. A taky nebuzeruje. Dale, ja si na cigaru casto utridim myslenky. I kdyz jsem na cigaru, tak samozrejme premejslim nad praci. To co nekdo dela pri prochazeni po kanclu nebo ziranim do monitoru, tak ja si udelam na cigaru.

Samozrejme to neplati u vsech, ale rozhodne neni pravidlo, ze kuraci sou flakaci, zalezi to pripad od pripadu. A rozseknout se to neda jinak, nez ze si zamestnavatel hledi vystupu cloveka, bez ohledu na to, esli kouri nebo cumi na internet.

0 0
možnosti

lada222

15. 3. 2011 22:30
Re: Neuplna analyza

Ano, podstatný je výstup!

0 0
možnosti

Ecs

15. 3. 2011 19:10
...

;-D 12 minut na cigo??? Ukacka u nas ho bafnou na 4 prasky...a pak daj jeste 5cigaret...kdyz koukam z kanclu na okna kurarny, tak to vypada, jak kdyby tam horelo....;-D

0 0
možnosti

ADix

22. 3. 2011 7:30
Re: ...

taky si říkám...6 minut i s cestou z 6. patra  ;-D

0 0
možnosti

styl34

15. 3. 2011 18:11
Nesouhlasim s generalizovanim v clanku

je to zalezitost jednotlivcu a kolektivu firmy. U nas treba lidi chodili tak po 2 hod na cigarko ven, muzu rict ze z 80% se rozebiraly pracovni zalezitosti takze kdo nekouril byl obcas i mimo obraz:-) samozrejme porady byly ale takove to dilci dolazovani se delo prave o techto pauzach. Samozrejme kdyz nekdo muzi kazdou pul hodinu ven tak zdrzuje ale to tak vetsinou neni. Stejne jako zakaz ICQ na pracovistich, u nas se o tom uvazovalo a nakonec se zjistilo ze by zadny prinos nebyl - naopak, lidi ho pouzivali spis pracovne. Je jasny ze nekdo muze na chatu stravit cely den, ale to by ve firme asi dyl nez mesic nevydrzel on ma kazdy svoje ukoly..

0 0
možnosti

krab

15. 3. 2011 19:51
Re: Nesouhlasim s generalizovanim v clanku

Presne tak. Povrchni analyzy, ktery vynasobej prumernou hodinovou mzdu krat cas na cigaru a neco z toho vyvozujou, tak to je uplne stejne vyplejtvanej cas jako koureni.

0 0
možnosti

lolek77

15. 3. 2011 17:11
Rád bych sdělil odbornici Evě Králíkové, že

průměrný kuřák si na našem pracovišti vykouří tak 2 denně a čas takto ztrávený si nadpracuje. Jen minimum zoufalců kouří jak polámaná kamna protože riskují, že budou odejiti. Možná se ten její průzkum hodí někam na státní úřad nebo státní firmu.

0 0
možnosti

Neumětel

15. 3. 2011 16:54
Baví mě, jak se tu kuřáci obhajují :-)

To ale musí být pracanti k pohledání! Dřou, až se z nich kouří, a ti zlí nekuřáci jim závidí těch 5 minut hulení (samozřejmě mnhokrát denně).

.

Je zajímavé, že žádný kuřák neřeší, že kouření je totální kravina. Že jsou ve skutečnosti závislí na návykové látce a měli by se léčit.

.

PS: Jinak kuřáci jsou z 95% arogantní h0vada. Kdo jiný než kuřáci vyhazují z jedoucích aut hořící vajgl? Po městě jeden na ulicích jeden vajgl vedle druhého. Že by je tam házeli nekuřáci? Je na blití, když do výtahu přistupí kuřák. Ten smrad je na poblití, jak to z něj čpí. A žádná žvýkačka to nepřebije.

0 0
možnosti

lolek77

15. 3. 2011 17:16
Je sice pravda, ale máme zde

spoustu narkomanů, alkoholiků a nefachčenků. Z této skupiny jsou mě pracující kuřáci nejpřijatelnější. Pokud mě nekouří pod nos a objevili popelník dokážu je tolerovat. Hospodu si vždy vybírám tak abych nebyl jak uzenáč. :-P

0 0
možnosti