- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takze jeden pripad trva 1-2 hodiny, dela jich 10-11 denne, takze jen tim stravi 10-22 hodin. Plus najezdi 170km denne mezi pripady, coz pri prumerne rychlosti 50kmh (at nezeru, urcite je v praxi mensi) jsou dalsi 3.5 hodiny. To uz jsme na 13.5-25.5 hodiny denne. Plus administrativa, kdy to vecer posila likvidatorovi, rekneme pul hodka. To je 14-26 hodin denne.
Nehoupete nas trosku? :-)
Velmi, velmi divný článek, když si čtete mezi řádky, vidíte docela zajímavé věci.
vazena, urazit vam zlodejum ruce ... nove auto na leasing jako totalka a vy jim nabidnete kolik hmmm ... jaka oprava neoriginaly??? kde to jsme ... vzdyt je to podvod od pojistovny ... ja si platim abych mel auto ve stavu v jakem je a ne nejake neoriginalni ... mam 2roky stary passat a nekdo me ho zrusil, platim vam ... tak zaplatte opravu nebo novy vuz, ano ty 2roky stary nebo jeho cenu ktera je realna a ne ze misto 500 treba zaplatite 300 jen (to je jen nahodny pomer a priklad)!!! zlodeji jste
Až vám z 500 zaplatí celých 300, tak budete nesmírně šťastný. Protože obvykle dostanete tak 150.
Nějak mi to časově nesedí:
- likvidátorka vyřídí denně 11 aut, každé ji trvá 1 až 2 hodiny
- ujede 170 km, což zabere 2 až 3 hodiny
- večer vše odesílá na centrálu, čili cca hodina
Celkem tedy denně pracuje 14 až 26 hodin .... úctyhodný to výkon
Takže když budu mít zánovní auto a bouchne mě nějaký mlaďoch ve škodovce nebo jiném autu před smrtí, tak můj případ pošlou na přezkoumání z podezření podvodu, to je tedy dobré. Vím že jsou i podvodníci ale ne každý se snaží podvést a v případě nehody chce co nejdříve peníze z pojistky
Ty asi nerozumíš pojmu "přezkoumání". Na tom přece neni nic divnýho...
dekuji,stacila jedna super zkusenost a ty ho.ada u me nikdo nikdy neuvidi,navic,panacci maji obecne sve pojistne smlouvy oproti konkurenci dost drahy a plneni...skoda mluvit...takze tenhle clanek beru jako usmevny pokus o vtip
skutečně jsem se pobavil , až mi slza dojetím naskočila ! Jako pohádka na dobrou noc je článek super .
Takže trochu z praxe - naboural mě na parkovišti straší pán , volal jsem policii , ale ti mi řekli , že nebudou jezdit ke každému blatníku , s pánem jsme sepsali protokol o nehodě a vše nafotili - oprava mě stála cca 10tis - 2 roky nechutných tahanic , ocočování , výhrůžky , dokazování ( jen fotky jsem posílal snad 10x ) ......a po 2 letech mi pojišťovna vyplatila polovinu ze škody , a to ještě potom , co jsem jim pohrozil trestním oznámením .........tahle paní v článku je jak kouzelná babička !!!
No asi záleží na pojištovně. Mě naboural jeden trouba, sepsali jsme ty klasické tormuláře, kde jsem si od něj nechal podepsat, ze je vinik a já poškozený, na druhý den auto zavezl do autorizovaneho servisu, ti mi dali náradní vůz stejné značky a za týden mi volali, že je vše vyřešené. Pak mi mailem přišlo ukončení pojistné události a že prachy (35 tis.) posílaj na konto servisu. S pojišťovnou jsem mluvil jen když jsem si chtěl ověřit, jetli je událost nahlášená. Ale naštěstí byla.
V angličtině se ta lesní mašina jmenuje harvester (= kombajn) a v češtině se opravdu běžně používá harvestor. Je to ale z jazykového hlediska správně? Nevíte někdo?
Nejsem češtinář, ale zdá se mi to jako blbost. Harvest (sklízet) -> harvester (stroj na sklízení). Koncovka -or nedává vůbec žádný smysl. To je jen zkomolenina. V pravidlech českého pravopisu je samozřejmě harvester.
2500 aut ročně, 170 km denně. Nic ve zlém, ale čtenáři zas takový idioti nejsou. Co je na tom článku vůbec pravdy? Existuje vůbec ta osoba?
Takže ta rodina s tou totálkou si vymohla férový přístup až křikem. Kdyby teda nekřičeli, tak by to opravit nešlo, když křičeli, najednou to po telefonátu do servisu šlo. Takže na "expertku" je potřeba křičet, aby dělala svou práci pořádně...