Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé z ulice mohou mít víc nápadů než kreativci z reklamek

Kreativci jsou specialisté, kteří umí vymýšlet skvělé spoty a reklamní kampaně. Trend v reklamě se ale začíná měnit. Místo tvůrčích mozků navrhují obchodní značku obyčejní lidé, kteří mají k výrobku blízko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

polpot1

Lidé..

jen hloupý uvěří reklamě 80% reklam je lživá a proč?není na ně metr(zákon) to by byl pak fičák a kreativci by přišli o mnoho a mnoho mil.za své blblosti;-D

0/0
14.4.2011 10:36

Beránek boží

Přijde mi to strašně časově náročné....

Ve výsledku to může vyjít dráž (tedy za předpokladu, že těm mnoha lidem z ulice něco zaplatí) než pár dobře zaplacených kreativců...

A někdo se stejně těma haldama nápadů probrat musí...

0/0
10.4.2011 10:56

dscs

dobre, ale

trochu mi to prijde jako vyuzivani lidi, kteri kvuli par korunam odvedou praic, za kterou se jinak plati nasobky

0/0
8.4.2011 20:02

zly.previt

ten zmíněný pivovar

nepotopí zaměstnanci, pivovarskej se potopí sám, pokud vaří patok.

0/0
8.4.2011 12:32

svatáDala

No, o tom mi

povídejte. Ty hrozné reklamy, co nemají hlavu ani patu, jsou bez humoru a jejich představitelé?? Hrůza a děs.

Raději se dívám na zahraniční kanály, protože to je o něčem jiném.

Kolikrát si klademe doma otázku, jak jen mohla taková hrozná reklama projít až do TV vysílání. To jsou takoví tupci ti, co ty reklamy vybírají či nemají žádnou fantazii, humor a neví, že i z mála se dá udělat příjemná reklama?

Divám se na reklamu /když to chytnu během filmu/ a hned mě napadne antireklama na daný výrobek či spot a aspoň se doma tomu zasmějeme.

Češi mají co dohánět!!

0/0
8.4.2011 8:33

J i ř í

Kreativci?

Probůh, tohle slovo znamená "tvůrčí lidé". Co je třebas na uřvaných reklamách v rozhlase tvůrčího? V 90 % se On a Ona pohádají nebo sehrají afektovaně nějakou rádobyvtipnou scénku, do toho někdo vpadne a falešně slavnostním hlasem oznámí "i vy můžete vychutnat bla bla...". Opravdu kreativní. Nechme, prosím, toto slovo skutečným umělcům a nepoužívejme je pro tvůrce reklam.

0/0
8.4.2011 8:08





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že připojení na pult centrální ochrany objektu snižuje cenu pojištění domácnosti?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.