- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jen hloupý uvěří reklamě 80% reklam je lživá a proč?není na ně metr(zákon) to by byl pak fičák a kreativci by přišli o mnoho a mnoho mil.za své blblosti
Ve výsledku to může vyjít dráž (tedy za předpokladu, že těm mnoha lidem z ulice něco zaplatí) než pár dobře zaplacených kreativců...
A někdo se stejně těma haldama nápadů probrat musí...
trochu mi to prijde jako vyuzivani lidi, kteri kvuli par korunam odvedou praic, za kterou se jinak plati nasobky
nepotopí zaměstnanci, pivovarskej se potopí sám, pokud vaří patok.
povídejte. Ty hrozné reklamy, co nemají hlavu ani patu, jsou bez humoru a jejich představitelé?? Hrůza a děs.
Raději se dívám na zahraniční kanály, protože to je o něčem jiném.
Kolikrát si klademe doma otázku, jak jen mohla taková hrozná reklama projít až do TV vysílání. To jsou takoví tupci ti, co ty reklamy vybírají či nemají žádnou fantazii, humor a neví, že i z mála se dá udělat příjemná reklama?
Divám se na reklamu /když to chytnu během filmu/ a hned mě napadne antireklama na daný výrobek či spot a aspoň se doma tomu zasmějeme.
Češi mají co dohánět
Probůh, tohle slovo znamená "tvůrčí lidé". Co je třebas na uřvaných reklamách v rozhlase tvůrčího? V 90 % se On a Ona pohádají nebo sehrají afektovaně nějakou rádobyvtipnou scénku, do toho někdo vpadne a falešně slavnostním hlasem oznámí "i vy můžete vychutnat bla bla...". Opravdu kreativní. Nechme, prosím, toto slovo skutečným umělcům a nepoužívejme je pro tvůrce reklam.