- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenom pro info. Pražák, 7 let bezeškodní průběh , auto 1.6 (1598 ccm), povinné ručení celou dobu u Allianzu. Momentálně po mě chtějí 6800,- ročně.
Zase je to taneček.
Cílem téhle pojišťovny je změnit trh tak, aby "problematičtí řidiči" platili vyšší pojistné automaticky, tedy ne podle jejich škodní historie, ale podle toho kolik jim je a odkud jsou, což Allianz ukázala svým kreténským přístupem k pražským řidičům (pražáci automaticky dražší ručení, nehledě na předchozí průběh).
Naše rodina se od Allianz odvrátila přesně z tohoto důvodů. Osm let ručení a havarijka, bezeškodní průběh a takhle v listopadu dopis že v rámci férového rozdělení rizika cca +20 na kombu pojištění od nich.
Férově jsme jim ukázali finger a šli ke konkurenci, protože tohle se nedá nazvat jinak, než chováním řeznického psa.
Takže nevěřte tomu šaškovi. Jde o to urvat víc, ještě víc.
Já mu taky nevěřím. Pojišťovny si nechávají velkou část vybraných peněz (t.j. nevyplatí je na škodách). Počítání ceny je taky dost mimo - místo bydliště (můžu mít bydliště v Horní Dolní a jezdit pravidelně po Evropských metropolích), objem motoru (s dnešními motory nicneříkající údaj)... celé to je smyšlená hloupost. Někdo řekne, že na to mají statistiky, což je jistě pravda, ovšem je nutné podotknout, že cílem pojišťovny je zisk. Interní statistiky tedy využijí tak, aby maximalizovali zisk a né aby zvýhodnili "slušné" řidiče nad "piráty". To ale musí podložit nějakými argumenty, aby jim neukázali finger všichni klienti. Proto si vytvoří pohádku o "dvacetiletých pirátech v audi", aby jim to ovečky odkejvaly a zdraží to naprosto všem (ty máš blbej věk, ty máš silnej motor, ty bydlíš ve městě...). Ovce samozřejmě stále kejvou, páč jim přece milosrdná pojišťovna dala bonusy
Zajímavá myšlenková zkratka. Jen mi je líto těch, co se bez ťukance nedokážou vymotat ani z parkoviště. Teď jsou na iDnesu lovným druhem.
Kdo se bez ťukance nedokáže vymotat ani z parkoviště, nezaslouží slitování a měl by být vykopán od volantu. Nebo tobě bude jedno, když přijdeš k autu a budeš mít pomačkané plechy nebo rozbité světla?
básnily pojišťovny už před 20 lety a skutek stále utek
ja bych spis rek, ze nehodovost nezpusobuje ani tak nezkusenost, jako spis neschopnost. a taky precenovani vlastnich sil.
nejsem nijak extra zkuseny ridic, vic nez rekneme 2000km rocne jezdim jen cca. poslednich 5 let, nicmene bez vetsich problemu a predevsim bez jakychkoliv skod jsem v autech z pujcoven zvladnul islandske vnitrozemi (tam jsem jen o par mesicu presahoval minimalni hranici, kdy si vubec off-road lze pujcit), portugalsky i irsky venkov.
.
jinak pro upresneni - v Rakousku se za povinne ruceni podle osobni historie plati 50 az 200% zakladni sazby.
snad nekdy nekoho napadne, ze by se mohli pojistovat ridici a ne auta... 95% nehod zpusobi lidska chyba a jen 5% technicka zavada.
ano a ne.
proc ano: protoze na vine je opravdu zpravidla ridic.
proc ne: 1) budto by na tom vydelaly samostatne zijici osoby, nebo hrube prodelaly rodiny, ktere maji jedno auto v nemz se stridaji 3 i vice ridicu. 2) odpadla by moznost skatulkovani podle technickych parametru (a tedy potencialni nebezpecnosti) motoru. sice nerikam, ze skatulky podle objemu valcu jsou spravne, mnohem korektnejsi by bylo podle vykonu (nove skodovacke benzinove TSI maji pri objemu 1.2 vyssi deklarovany vykon nez jeste pred rokem vyrabene TDI 1.9) - tak jako tak je ale spravne, ze ridic sportaku nebo offroadu s 3l motorem plati vyrazne vic nez duchodce v ani ne litrovem prditku. nebo by si ridic stanovil maximalni ''velikost'' motoru, pro kterou se chce pojistit? :-)
Pri rapidnim malusu prehlasim auto na manzelku, zpet na sebe a malus je pryc. Nazdar!
1) neverím že to bude
2) zo štatistického pohľadu je nezmysel tvrdiť že niekto má veľa škôd tak je zlý vodič......pokiaľ najazdí 100x viac ako ten "dobrý". A to platí i z pohľadu poisťovne. Ten kto jazdí enormne veľa by mal správne platiť vyššie poistné, ale...to už vôbec nviem ako by sa to mohlo vyriešiť, že?
Nesmysl. Pojišťovnu přece vůbec nezajímá kolik kdo najezdí, ale kolik za něho zaplatí.
No nevím, nikdy jsem neměl nehodu a u rok starýho auta (objem 1,6 litru) mi spočitala Alianz pojištění (povinné i havarijní) na 26 000,- za rok. Asi nová strategie marketingu.
Ja u aut starsi jak 7 let havarijni rusim. Stejne vam i pri totalce neuhradi tolik penez aby jste si za to koupil stejny ekvivalent.